SPECJALISTA DS. KLIENTA BIZNESOWEGO Opole oferta pracy kontakt przez OHP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KLIENTA BIZNESOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Telefoniczny kontakt z klientami biznesowymi, prezentacja oferty sieci Orange, sprzedaż usług i produktów
Data publikacji: 2017-07-06
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Telefoniczny kontakt z klientami biznesowymi, prezentacja oferty sieci Orange, sprzedaż usług i produktów
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: system wynagradzania: godzinowo-prowizyjny
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KLIENTA BIZNESOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: telemarketer
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Komunikatywność, dobra dykcja
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Adres pracodawcy:
Gogolińska 2a /pok. 20, 47-100 Strzelce Opolskie, powiat: strzelecki, woj: opolskie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: strzelecki
Gmina pracodawcy: Strzelce Opolskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Strzelce Opolskie
Adres strony pracodawcy: www.onecc.pl
Ulica pracodawcy: Gogolińska
Numer budynku pracodawcy: 2a
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: telemarketer
Data dodania oferty pracy: 06.07.2017
Oferta pracy ważna do: 31.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 06.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 06.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowywanie danych w systemie płacowym o wypłaconych wynagrodzeniach stanowiących podstawę do rozliczeń z ZUS, sprawdzanie zgodności z danymi przetworzonymi w programie płatnik, sporządzanie miesięcznych raportów i deklaracji rozliczeniowych i przekazywanie ich do ZUS, sporządzanie zestawień o wypłaconych wynagrodzeniach podlegających ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu dla pracowników UMP, utrzymywanie korespondencji z ZUS, wyjaśnianie niezgodności i dokonywanie ewentualnych korekt
UNIWERSYTET MEDYCZNY im.Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - 2017-02-09 - Poznań (wielkopolskie)
- wyszukiwanie kontrahentów, kontakty z klientami
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Koryciny (podlaskie)
SPORZĄDZANIE LIST PŁAC,UMÓW O PRACĘ ,UMÓW CYWILNO-PRAWNYCH, SPORZĄDZANIE DEKLARACJI DO ZUS I US
CEDEPE SP. Z O.O SP.KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2018-07-25 - Łódź (łódzkie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiej oraz receptur tureckiego kebabu
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Zduny (wielkopolskie)
Prace ogólno budowlane, instalacje hydrauliczne
Edmar Usługu Hydrauliczne i wykończeniowe Marcin Bączyk - 2016-06-16 - Dobroń (łódzkie)
Aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych i profesjonalna obsługa stałych i nowych klientów, sprzedaż materiałów eksploatacyjnych - etykiet i taśm termotransferowych oraz realizowanie planów sprzedaży, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji z klientem i dostawcami, aktualizowanie informacji w systemie CRM i magazynowym, reportowanie wyników. Wymagane wykształcenie min.średnie, doświadczenie 2 lata, prawo jazdy kat. B., dobra znajomość obsługi komputera, komunikatywność, doświadczenie w sprzedaży B2B, znajomość technik sprzedaży i negocjacji, wysoka kultura osobista, zaangażowanie.
HYPROTECH POLSKA - 2018-02-06 - Łódź (łódzkie)
Kontakt z klientem zagranicznym, bieżąca obsługa biura. Praca w godz.: 8-16.Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 881 492 223, e-mail: kadry (at) globalpp.pl. Rozmowy kwalifikacyjne będą sie odbywały we Wrocławiu, firma jest poszukiwania biura we Wrocławiu.
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
Stanowisko łączy bezpośredni udział w wykonywaniu reakcji chemicznych z zadaniami związanymi z zarządzaniem zespołem, zapewniając znakomite możliwości rozwoju i awansuPlanowanie i modyfikacja ścieżek syntezy w oparciu o analizę literaturowo-patentowąProwadzenie syntez organicznych, interpretacja widm spektroskopowych (w tym związków chiralnych) zgodnie z założonymi ramami czasowymiDefiniowanie ryzyk projektowychKontrola zarządzania surowcami/odczynnikami w projekcieRaportowanie wyników
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Kraków (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-09-16 - Katowice (śląskie)
Naliczanie wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych zgodnie z obowiązującym prawem, sporządzanie list płac z dowolnych rodzajów umów, sporządzanie zgłoszeń i deklaracji: ZUS,PIT,GUS,współpraca z ZUS, GUS, US oraz z innymi Instytucjami, przygotowywanie raportów oraz analiz na potrzeby wewnętrzne firmy, prowadzenie dokumentacji płacowej oraz rozliczanie czasu pracy.
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2016-03-21 - Kielce (świętokrzyskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Stanowice (dolnośląskie)
Sortowanie, pakowanie warzyw i owoców
kontakt przez OHP - 2017-08-08 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż drewna
FH TRADE POL Sp. z o.o. - 2016-01-18 - Piaseczno (mazowieckie)
- obsługa klienta zagranicznego,- tworzenie opisów produktów,- realizacja zamówień w sklepach internetowych
BASKETMANIA Spółka z o.o. Spółka komandytowa - 2016-11-29 - Starogard Gdański (pomorskie)
realizacja planu sprzedaży, działania podnoszące efektywność sprzedaży
Sosnowieckie Przedsiębiorstwo Handlowe "SURTEX" Sp. z o.o. - 2016-07-25 - Sosnowiec (śląskie)
- Rozwój działu sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych (mail, telefon, spotkania osobiste z klientem); - Budowanie pozytywnych, długofalowych relacji biznesowych z klientami poprzez kreowanie dobrego i profesjonalnego wizerunku firmy na rynku, godne reprezentowanie firmy na zewnątrz; - Opieka handlowa i techniczna nad klientami: obsługa klientów przez telefon oraz Internet - odpowiadanie na zapytania, przyjmowanie zamówień, radzenie sobie z krytycznymi uwagami, prowadzenie prezentacji oraz spotkań biznesowych; - Prowadzenie korespondencji elektronicznej z klientami i partnerami firmy; - Współpraca z partnerami firmy - komunikacja za pomocą telefonu oraz poczty elektronicznej; - Tworzenie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz dokumentów wg. zaleceń przełożonego; - Stała i bieżąca aktualizacja bazy danych w systemie CRM w zakresie wszelkich informacji związanych z kontaktami z klientami i partnerami biznesowymi firmy; - Koordynacja zamówień - kompletowanie wymagań klientów, rejestracja zgłoszeń, sprawdzanie prawidłowości i kompletności przekazanych danych, potwierdzanie możliwości realizacji, wysyłanie potwierdzeń do klienta; - Stałe raportowanie z postępu prowadzonych prac.
BETTER POLAND SP. Z O.O. - 2017-03-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa zamówień, bieżący kontakt z klientami, planowanie logistyki dostaw, dbanie o poprawność dokumentacji oraz prawidłowy przepływ informacji, bieżąca współpraca ze wszystkimi działami firmy.
DECOPLAST HUBERT PIĘTKA - 2018-06-12 - Wola Rafałowska (mazowieckie)
utrzymywanie relacji z klientami zagranicznymi, pozyskiwanie nowych klientów - przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej - analiza skuteczności powierzonych zadań,
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Tarnów (małopolskie)
prowadzenie pełnej księgowości Spółki,przygotowywanie raportów i analiz dla potrzeb sprawozdawczości,sporządzanie sprawozdań i deklaracji (CIT, VAT),sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych,nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych oraz uzgadnianie obrotów i sald,współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP, banki),współpraca z audytorami.
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa rolników, prowadzenie bezpośredniego doradztwa rolniczego indywidualnego i grupowego w zakresie technologii produkcji rolniczej – produkcja zwierzęca; pomoc rolnikom w zakresie sporządzania dokumentacji niezbędnej do ubiegania się o środki finansowe z funduszy Unii Europejskiej lub innych z instytucji krajowych i zagranicznych, współpraca z władzami samorządowymi, instytucjami i organizacjami działającymi na rzecz rolnictwaGodzina zakończenia pracy : 15:00Praca na okres próbny : 3 miesiące Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę poprzedzona okresem próbnymWymiar etatu: pełen wymiar czasu pracyLiczba godzin pracy w tygodniu: 40Wymagane dokumenty:1. CV2. list motywacyjny3. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych poświadczone własnoręcznym podpisem, o następującej treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego (DODR) ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, dla celów obecnej i przyszłych rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. zootechniki/stażysty specjalisty ds. zootechniki uruchomionych w ciągu 36 miesięcy od daty przesłania mojej aplikacji, prowadzonych na potrzeby DODR, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm. Podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne. Przysługuje mi prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.Dokumenty proszę przesyłać w terminie do 16.04.2018 r. na adres mailowy: kadry (at) dodr.pl, bądź listownie na poniżej podany adres:Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiuul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2018-04-06 - Wrocław (dolnośląskie)
1.Ewidencja w systemie FK dokumentów kosztowych złotówkowych i walutowych. 2. Uzgadnianie rejestrów VAT z kontami księgi głównej, sprawdzanie zgodności rejestrów VAT pod względem obowiązujących przepisów podatkowych, 3. Księgowanie i rozliczanie leasingów. 4. Sporządzanie i wysyłanie do Urzędu Statystycznego sprawozdań miesięcznych (m.in. DG-1, C-05, P-02, AK-P), sprawozdań kwartalnych (m.in. RF-01, G-02a, DNUK), sprawozdań rocznych (m.in. P-01, G-01, G-02,G-06), 5. Raportowanie sprawozdań kwartalnych do NBP
POLPLAST POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-29 - Myślenice (małopolskie)
Prowadzenie spraw pracowniczych, wprowadzanie danych do wyliczenia list płac, wprowadzanie i tworzenie raportu kasowego, odbieranie korespondencji i jej wysyłka
SPÓŁKA PRODUCENTÓW WYROBÓW SKÓRZANYCH "KILIŃSKI" - 2016-01-05 - Gdynia (pomorskie)
praca przy sprzątaniu terenu zakładu pracvy - obsługa zamiatarki
Piast Busines Service Sp. z o.o. - 2016-01-28 - Żarów (dolnośląskie)
- obsługa kadrowa pracowników- wystawianie świadectw pracy, umów o pracę, aneksów- sporządzanie umów cywilno-prawnych- zgłoszenia do Zus-u w programie Płatnik
KANCELARIA KSIĘGOWO-FINANSOWA ACCOUNT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
naliczanie wynagrodzeń, naliczanie zasiłków, współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS PFRON), prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentów kadrowych, obsługa programów kadrowych, kontakt z klientami
REAL-POL Kancelaria Podatkowa mgr Krzysztof Wantuch - 2017-03-10 - Kraków (małopolskie)
Windykacja należności, rozliczanie produkcji, pisanie pozwów księgowych.
PP-U "Kiel-Tech" Sp. z o.o. w Kielcach - 2015-12-08 - Kielce (świętokrzyskie)
rozliczanie wynagrodzeń pracowników, prowadzenie i rozliczanie spraw ZUS
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Radom (mazowieckie)