SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA RUMUŃSKIEGO Wrocław oferta pracy GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA RUMUŃSKIEGO
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Kontakt z klientem zagranicznym, bieżąca obsługa biura. Praca w godz.: 8-16.Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 881 492 223, e-mail: kadry (at) globalpp.pl. Rozmowy kwalifikacyjne będą sie odbywały we Wrocławiu, firma jest poszukiwania biura we Wrocławiu.
Data publikacji: 2018-06-27
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:50-001 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontakt z klientem zagranicznym, bieżąca obsługa biura. Praca w godz.: 8-16.Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 881 492 223, e-mail: kadry (at) globalpp.pl. Rozmowy kwalifikacyjne będą sie odbywały we Wrocławiu, firma jest poszukiwania biura we Wrocławiu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA RUMUŃSKIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: opiekun klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.07.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Opiekun klienta
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rumuński, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie/wyższe, staż pracy: brak wymagań, bardzo dobra znajomość języka rumuńskiego
Nazwa pracodawcy:
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Poznańska 21/48, 00-685 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Poznańska
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: opiekun klienta
Data dodania oferty pracy: 29.06.2018
Oferta pracy ważna do: 28.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 29.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j/w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie propozycji projektów nadruków na odzież reklamową, realizacja tych zleceń na zakupionej drukarce do odzieży, a także organizacja kampanii reklamowych w internecie i innych mediach. Wykonywanie projektów odzieżowych, z myślą o realizacji nadruków. Zaakceptowane projekty zostaną wprowadzone do produkcji w ramach zlecenia dla zewnętrznej szwalni.
kontakt przez PUP - 2015-11-17 - Częstochowa (śląskie)
Sprzedaż imprez turystycznych w Aquaparku w Redzie. Do wynagrodzenia doliczana jest premia od sprzedaży. Wymagania: wykształcenie min. średnie, doświadczenie min. 1 rok, znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego, znajomość systemu rezerwacyjnego MerlinX mile widziana.
ARS TOUR Joanna Ziemann - 2017-06-02 - Reda (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Warszawa (mazowieckie)
zamieszczanie ogłoszeń o naborze na wolne stanowiska pracy, redagowanie treści ogłoszenia o naborze na wolne stanowiska pracy, weryfikacja nadesłanych cv, spotkania z wybranymi kandydatami po podjeciu zatrudnienia, prezentacja wybranych kandydatów pracodawcy, tworzenie, aktualizacja bazy danych kandydatów ubiegających sie o zatrudnienie
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Ciechów (dolnośląskie)
m.in. pomaganie i oferowania fachowego doradctwa przez telefon i e-mail klientom Thomson Reuters z zakresu programów komputerowych firmy Thomson Reuters;rozwiązywanie problemów związanych z zakupioną aplikacją, zapewnienei profesjonalnej obsługi klientów poprzez system CRM-Service Cloud
THOMSON REUTERS (MARKETS) EUROPE SA SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2016-01-05 - Gdynia (pomorskie)
Wystawianie i archiwizacja dokumentów sprzedażowych,faktur,duplikatów,not korygujących korekt.Wydawanie przepustek wjazdu,poleceń wydania dla pojazdów wjeżdżających na teren zakładu.Współpraca z działem sprzedaży,logistyki i magazynem.Przygotowanie zleceń transportowych, telefoniczna obsługa klientów.
Polskie Młyny S.A. - 2018-09-12 - Teresin (mazowieckie)
udział w zewnętrznych oraz wenętrznych szkoleniach i innych formach podnoszenia wiedzy i umiejętności z zakresu wykonywania pracy; udział w pracach związanych z pozyskiwaniem Klientów w ramach oferowanych przez Pracodawcę usług (m.in. poprzez kontakt telefoniczny, mailowy, spotkania bezpośrednie, zawieranie umów); kompleksowe przygotowanie wniosków aplikacyjnych, zgodnie z obowiązującą dokumentacją naborów/konkutrsów dla poszczególnych działań; organizacja i koordynacja działań w ramach realizowanych przez Pracodawcę projektów oraz szkoleń; prowadzenie i archiwizacja pełnej dokumentacji prowadzonych działań; realizacja działań promocyjnych związanych z wdrażanymi projektami
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Poznań (wielkopolskie)
- Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym pracy - zapoznawanie się z produktem, który ma być przedmiotem reklamy,- opracowywanie kompleksowych kampanii reklamowych usług- opracowywanie budżetu kampanii reklamowej- podejmowanie decyzji o formach i kierunkach prowadzonej reklamy usług;- dobór treści reklamowych: tworzenie haseł i sloganów reklamowych, tekstów reklam, projektów graficznych plakatów, folderów itp.;- dokonywanie wyboru najbardziej skutecznych nośników reklamy, m.in. pod względem ich cech fizycznych, np. trwałości, ich selektywności, zasięgu oddziaływania, - dokonywanie wyboru mediów (środków przekazu) do przenoszenia treści reklam: reklama radiowa, telewizyjna, prasowa, oraz mediów wspomagających: reklama pod gołym niebem, tablice ogłoszeniowe, tablice reklamowe (bilboardy), szyldy, flagi, transparenty, , wydawnictwa reklamowe, takie jak: ulotki, broszury,
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Kartuzy (pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Poznań (wielkopolskie)
wsparcie zespołu w organizacji wydarzeń, obsługa imprez firmowych/ okolicznościowych/ bankietów etc., nadzór nad pracą podwykonawców (gastronomia), koordynacja działań marketingowych, obsługa klientaPracodawca oferuje:umowa o pracę, realizacja projektów dla znanych Klientów/marek, praca w stabilnej firmie, praca w kreatywnym zespole, moc wyzwań i wrażeń.Okres próbny- 3 miesiące; godziny pracy: 8.00- 16.00. Nienormowany czas pracy.
TOURTREND SP. Z O.O. - 2017-11-17 - Strzelinko (pomorskie)
naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie deklaracji ZUS, obsługa zatrudnienia cudzoziemców
BIURO RACHUNKOWE PATRYCJA FILIPECKA - 2018-03-15 - Częstochowa (śląskie)
opis stanowiska:- sporządzanie ofert cenowych, kalkulacji,- analiza zapytań ofertowych, współpraca z klientem,- nadzorowanie ofert wysłanych do klienta pod kątem zadowolenia z oferty, ewentualnych poprawek oraz możliwości złożenia zamówienia/ podpisania umowy.kandydatowi na stanowisko specjalisty ds. ofert oferujemy:- wdrożenie w specyfikę stanowiska oraz w system i sposób przygotowywania ofert dla klientów.
GOSCO FP SP.Z O.O> SP. KOMANDYTOWA - 2016-05-17 - Chomino (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie, kompletowanie i prowadzenie dokumentacji niezbędnej do udziału w przetargach, kontrola nad prawidłowym obiegiem dokumentacji, archiwizacja prowadzonych postępowań
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Olesno (opolskie)
Specjalista ds. finansów i sprawozdawczości odpowiada za: monitoring projektu, sprawozdawczość, wnioski o płatność, PEFS, nadzór nad przepływami finansowymi, współpracę z księgowością, rekrutację. Do dodatkowych obowiązków Specjalisty ds. finansów i sprawozdawczości będzie należało:- współzarządzanie projektem i współpraca z koordynatorem projektu;- kontakt z otoczeniem firmy;- nadzór nad realizacją zadań i formami wsparcia;- realizacja projektu zgodnie z harmonogramem;- promocja projektu.Oferujemy atrakcyjną pracę w życzliwej atmosferze w Zamościu z perspektywą przedłużenia umowy.
Instytut Rozwiązań Biznesowych - 2017-04-28 - Zamość (lubelskie)
wyk. wyższe kier. związany z meblarstwem, 15 lat doświadczenia w branży meblarskiej , znajomość tureckiej branży meblowej, biegła znajomość j. tureckiego w mowie i piśmie, kontakty z dostawacami mebli w j. tureckim.
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Kania (wielkopolskie)
ZAWIERANIE UMÓW GENERALNYCH DOTYCZĄCYCH ODTWARZANIA UTWORÓW MUZYCZNYCH I SŁOWNOMUZYCZNYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ DOBREJ ORGANIZACJI PRACY, OBSŁUGI KOMPUTERA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY POD PRESJĄ CZASU. MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W PRACY PRZY TELEFONIE, W CALLCENTER LUB SPRZEDAŻY; MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: SZCZECIN, UL. FIRLIKA; GODZINY PRACY: 08.00 - 16.00, 10.00 - 18.00;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA MAILA: cos4 (at) stoart.org.pl
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2015-12-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Budowanie i utrzymywanie stałego kontaktu z Uczestnikami Projektu, motywowanie ich do aktywnego działania prowadzenie dokumentacji projektowej zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów dofinansowywanych z Funduszy Europejskich w ramach RPO WO na lata 2014-2020 współpraca z zespołem projektowym przy promocji projektu i rekrutacji nowych uczestników udział w przygotowaniu i realizacji IPD przezUczestników Projektu. Wspieranie UP w zakresie udziału zgodnie z harmonogramem działań realizowanych w ramach projektu, współpraca z instytucjami zewnętrznymi, ekspertami i środowiskiem UP w zakresie realizacji zadań przewidzianych w ramach projektu. przyjmowanieusprawiedliwienia nieobecności uczestników, dobieranie do danej grupy uczestników z innych grup, jeśli zajdzie taka potrzeba, udział w zespołach projektowych, kontrolach wewnętrznych składanie sprawozdań oraz dokumentacji ze zrealizowanych zadań
Fundacja Pomocy Dzieciom Bądź Dobroczyńcą - 2017-08-11 - Opole (opolskie)
Specjalista odpowiada za: 1) przeprowadzanie czynności kontrolnych w zakresie realizacji zadań przez inspektorów nadzoru inwestorskiego;Do obowiązków Specjalisty należy:1) przeprowadzanie czynności kontrolnych w zakresie realizowanych zadań przez inspektora nadzoru inwestorskiego, a w szczególności:a) sposobu reprezentowania inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z przepisami,c) jakości kontroli i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,d) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy;2) w wypadku ujawnienia odchyleń negatywnych, nieprawidłowościi uchybień:a) dostarczenie informacji o przyczynach powstania odchyleń od normy oraz wskazanie, w jakim stopniu odchylenia te wpłynęły i w jakim stopniu mogą wpłynąć na działalność jednostki, o ile nie zostaną w odpowiednim czasie skorygowane,b) wskazanie sposobów i środków umożliwiających wyrównanie powstałych strat,c) wskazanie sposobów i środków umożliwiających uniknięcie stwierdzonych nieprawidłowości i uchybień,d) wskazanie osób odpowiedzialnych za powstanie nieprawidłowości i uchybień;3) sporządzanieprotokołów, sprawozdań i meldunków z wykonywanych czynności;Specjalista jest uprawniony do:1) wymagania udzielenia (w tym na piśmie) wyjaśnień od osoby kontrolowanej, w przypadku stwierdzenia powstania nieprawidłowości i uchybień;2) dokonywania oględzin stanu faktycznego dotyczącego przedmiotu kontroli. 5. Specjalista współuczestniczy w:1) prowadzeniu inwentaryzacji majątku Zarządu;2) realizacji kontroli zarządczej;3) postępowaniu w sprawie rozpatrywania zastrzeżeń.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-04-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
x
"Reno - Term - Bud" Zakład Remontowo Budowlany Nowicki Dariusz - 2016-08-17 - Łubniki (podlaskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
Karmienie indyków, donoszenie właściwej paszy do karmideł i wody do poideł, pilnowanie i segregacja indyków, nadzór nad urządzeniami do wentylacji, dbanie o czystość i porządek na tuczarniah i na fermie, miesięczny system wynagradzania.
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Nakory (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów (również z zagranicy), utrzymywanie relacji z klientami. Do wynagrodzenia doliczana jest premia. Praca w godz. 7-15.
P.P.H.U."ABAT" Spółka Jawna Andrzej Janus, Roman Chocholski - 2018-06-07 - Wejherowo (pomorskie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem indyjskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami indyjskimi, obsługa maili od klientów z Indii, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku indyjskim, wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie bieżąej działalności biura, prowadzenie aktywnego telemarketingu oraz przygotowywanie ofert typu newsletter, aktywne poszukiwanie nowych klientów.
EUROPE MATCH - 2017-05-19 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Wolbrom (małopolskie)
specjalista ds. sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Dzierzgoń (pomorskie)
Specjalista do spraw orzecznictwa w Wydziale Ubezpieczeń i Składek w Inspektoracie ZUS we WrześniZakres zadań:stosowanie jednolitych zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, ustalania podstawy wymiaru, wysokości i zasad finansowania składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundudz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych i Fundusz Emerytur Pomostowych oraz zasad i terminów ich opłacania, praca Września, umowa o zastępstwo, wynagrodzenie gwarantowane 1850zł brutto,
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Inspektorat we Wrześni - 2016-04-20 - Września (wielkopolskie)
Zarządzanie transportem i logistyką, planowanie transportu.
BIMEX SP. Z O.O. SP. K - 2017-11-17 - Sulechów (lubuskie)