SPECJALISTA DS. OBSŁUGI PROJEKTÓW - OPIEKUN UCZESTNIKA PROJEKTU Opole oferta pracy Fundacja Pomocy Dzieciom Bądź Dobroczyńcą
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI PROJEKTÓW - OPIEKUN UCZESTNIKA PROJEKTU
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Budowanie i utrzymywanie stałego kontaktu z Uczestnikami Projektu, motywowanie ich do aktywnego działania prowadzenie dokumentacji projektowej zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów dofinansowywanych z Funduszy Europejskich w ramach RPO WO na lata 2014-2020 współpraca z zespołem projektowym przy promocji projektu i rekrutacji nowych uczestników udział w przygotowaniu i realizacji IPD przezUczestników Projektu. Wspieranie UP w zakresie udziału zgodnie z harmonogramem działań realizowanych w ramach projektu, współpraca z instytucjami zewnętrznymi, ekspertami i środowiskiem UP w zakresie realizacji zadań przewidzianych w ramach projektu. przyjmowanieusprawiedliwienia nieobecności uczestników, dobieranie do danej grupy uczestników z innych grup, jeśli zajdzie taka potrzeba, udział w zespołach projektowych, kontrolach wewnętrznych składanie sprawozdań oraz dokumentacji ze zrealizowanych zadań
Data publikacji: 2017-08-11
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: Fundacja Pomocy Dzieciom Bądź Dobroczyńcą
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Damrota 2A/6-7, 45-064 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Budowanie i utrzymywanie stałego kontaktu z Uczestnikami Projektu, motywowanie ich do aktywnego działania prowadzenie dokumentacji projektowej zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów dofinansowywanych z Funduszy Europejskich w ramach RPO WO na lata 2014-2020 współpraca z zespołem projektowym przy promocji projektu i rekrutacji nowych uczestników udział w przygotowaniu i realizacji IPD przezUczestników Projektu. Wspieranie UP w zakresie udziału zgodnie z harmonogramem działań realizowanych w ramach projektu, współpraca z instytucjami zewnętrznymi, ekspertami i środowiskiem UP w zakresie realizacji zadań przewidzianych w ramach projektu. przyjmowanieusprawiedliwienia nieobecności uczestników, dobieranie do danej grupy uczestników z innych grup, jeśli zajdzie taka potrzeba, udział w zespołach projektowych, kontrolach wewnętrznych składanie sprawozdań oraz dokumentacji ze zrealizowanych zadań
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI PROJEKTÓW - OPIEKUN UCZESTNIKA PROJEKTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali specjaliści do spraw społecznych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne : wykształcenie wyższe pierwszego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność i umiejętność organizacji czasu pracy, umiejętność analitycznego myślenia, sumienność i dokładność. brak prawomocnego skazania wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania w pełni z praw publicznych Wymagania dodatkowe wykształcenie wyższe drugiego stopnia ( mile widziane kierunkowe łączone : ekonomia, administracja, pedagogika ) prawo jazdy kategorii B, doświadczenie w pracy przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy: Fundacja Pomocy Dzieciom Bądź Dobroczyńcą
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Damrota 2A/6-7, 45-064 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne należy składać: w siedzibie Fundacji Bądź Dobroczyńcą w Opolu ul. Damrota 2 a /6-7 lub pocztą tradycyjną , z dopiskiem: Specjalista ds. obsługi projektów - opiekun uczestnika projektu. Wymagane dokumenty formalne: 1. życiorys (CV), 2. list motywacyjny, 3. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie /dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów/, oraz staż pracy lub doświadczenie zawodowe, 4. oświadczenie kandydata, o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżeniapublicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, 6. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach iumiejętnościach.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Damrota
Numer budynku pracodawcy: 2A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali specjaliści do spraw społecznych
Data dodania oferty pracy: 11.08.2017
Oferta pracy ważna do: 15.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 11.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 11.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- ścisła współpraca z klientami firmy,- udział w targach krajowych i zagranicznych,- pozyskiwanie nowych klientów,
POM Ltd. Spółka z o.o. - 2016-04-21 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-11-17 - Bielsko-Biała (śląskie)
- Negocjacje warunków współpracy z dostawcami.- Analiza i optymalizacja kosztów.- Sporządzanie analiz obrazujących ruchy cenowe materiałów strategicznych.- Dokonywanie kwartalnej oceny dostawców.- Analiza terminowości i kompletności dostaw.- Kontrola zakupów pod względem merytorycznym, jakościowym i cenowym.- Koordynacja dostaw i odbiorów zamówionych materiałów i towarów.- Wystawianie zamówień do dostawców.- Utrzymanie poprawnych relacji z dostawcami.- Prowadzenie negocjacji handlowych.- Poszukiwanie dostawców alternatywnych celem podnoszenia efektywności, wprowadzenie innowacyjnych materiałów i towarów.- Prowadzenie rozmów z dostawcami celem wdrażania usprawnień technologicznych kupowanych materiałów i towarów.- Wystawianie zamówień do dostawców.
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-06-02 - Nowa Wieś (kujawsko-pomorskie)
- Przygotowanie dokumentów kadrowo - płacowych zgodnie z wymogami prawa pracy,- Doradztwo personalne w zakresie spraw ze stosunku pracy i pokrewnych,- Prowadzenie i kontrola poprawności dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, umowy o pracę, umowy zlecenia, ewidencja czasu pracy),- Przygotowanie dla pracowników zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,- Obsługa systemu IT do zarządania danymi personalnymi.
DNV GL Poland Sp. Z o.o. - 2017-02-03 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie ewidencji księgowej syntetycznej i analitycznej zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości, przedmiotowych przepisów prawa i regulacji wewnętrznych SKOK. Kontrola formalna i rachunkowa dokumentów księgowych, dekretacja wszystkich typów dokumentów księgowych. Wystawianie dokumentów wewnętrznych. Uzgadnianie kont księgowych. Administrowanie środkami trwałymi, udział w zamykaniu okresów sprawozdawczych Sporządzanie sprawozdań i raportów wynikających z realizowanych działań; archiwizacja dokumentów.
SKOK UNII LUBELSKIEJ - 2018-03-14 - Lublin (lubelskie)
jw.
GRAND MEDICAL POLAND Sp. z o. o. - 2016-07-01 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
NOMACOM GROUP Sp. z o.o. - 2018-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie i realizacja strategii marketingowych
Imperial sp. z o.o. sp.k. - 2018-03-29 - Białogard (zachodniopomorskie)
spotkania z klientami pochodzenia chińskiego lub wietnamskiego, przedstawianie ofert handlowych, organizowanie bazy handlowej na rynku azjatyckim, kontrola rynku
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Łękno (wielkopolskie)
Naliczanie wynagrodzeń, księgowanie wyciągów bankowych, sporządzanie raportów kasowych, sporządzanie dokumentów księgowych, dekretacja dokumentów. Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne, mile widziana specjalność - rachunkowość, mile widziane doświadczenie zawodowe.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Redzie - 2017-03-01 - Reda (pomorskie)
Sprzedawca internetowy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO- USUGOWE "AUTOMIX" IWONA BATOR - 2016-01-22 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Opis stanowiska:obsługa dotychczasowych i pozyskiwanie nowych partnerów handlowych,
TECHLAMPS S.C. - 2016-01-13 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-18 - Warszawa (mazowieckie)
- Wykonywanie prac w charakterze trenera symulacji medycznej celem zapewnienia warunków do szkolenia umiejętności praktycznych, zwłaszcza w zakresie działania w stanach nagłych i zagrożenia życia na nowoczesnych symulatorach pacjenta tj. m.in. pomoc nauczycielom akademickim w prowadzeniu zajęć symulacyjnych, pomoc w przygotowaniu scenariuszy symulacyjnych, obsługę techniczną oprogramowania i symulatorów, przygotowanie sprzętu i pomocy dydaktycznych, udział/pomoc w prowadzeniu debriefingu. Podejmowanie działań mających na celu podniesienie jakości kształcenia studentów w oparciu o najnowocześniejsze technologie oraz pomoce dydaktyczne stosowane w nauce medycyny a wykorzystywane w Centrum.- Praca w Centrum symulacji Medycznej w Zabrzu (w organizacji) - 41-800 Zabrze, Pl. Dworcowy 3. - Wynagrodzenie: 4600 - 5600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy a następnie na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Możliwa jest też praca w niepełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: dyplom ukończenia studiów na kierunku lekarskim, ratownictwo medyczne, pielęgniarstwo lub psychologia, min. 2 lata doświadczenia zawodowego, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych, biegła znajomość obsługi komputera i systemów audio-wideo, umiejętność samodzielnej organizacji pracy, systematyczność, skrupulatność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole. Kontakt e-mail: afrac (at) sum.edu.pl
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2018-08-24 - Zabrze (śląskie)
j.w.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO-MIĘSNE S.A. - 2015-11-27 - Karczew (mazowieckie)
administrowanie lokalną sieciąkomputerową z serwerami, zapewnienie sprawnego działąniakomputerów, serwerów, sieci, drukarek, instalacja, konfigurowanie, aktualizacja oprogramowania, wykonywanie kopii zapasowych, administrowanie monitoringiem, wsparcie informatyczne dla użytkowników
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2016-08-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Praca w Dziale Utrzymania Ruchu przy utrzymaniu i rozwoju struktury przemysłowej zakładu, wykonywanych przeglądów, czytanie schematów elektryczno - pneumatycznych, administracja i utrzymanie systemów informatycznych niezbędnych w produkcji.
PT MAKARUK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-10 - Lublin (lubelskie)
diagnoza i naprawa systemów sterowania silnikiem oraz układów bezpieczeństwa i komfortu jazdy; instalacja i uruchamianie elektrycznych i elektronicznych urządzeń sterujących
BOSCH SERVICE Przemysław Jagodziński - 2016-11-29 - Gąsawa (kujawsko-pomorskie)
Marketing, reklama, pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o wizerunek firmy, usługi administracyjne.
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Siedlce (mazowieckie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku indyjskim, wspieranie działu sprzedaży, badanie rynku dotyczące sprzedaży indyjskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
doradztwo techniczne w zakresie doboru sprzętu AGD oraz mebli wypoczynkowych i kuchennych. Sprzedaż, fakturowanie, ofertowanie produktów, przyjmowanie towaru.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Tarnów (małopolskie)
obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Jaworzyna Śląska (dolnośląskie)
opieka posprzedażowa nad klientem
Łużyckie Praliny Sp. z o.o. - 2017-08-17 - Lubsko (lubuskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Warszawa (mazowieckie)
dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach wietnamskich firm, wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa sprzedaży w kanałach zakupowych, pozyskiwanie nowych rynków sprzedażowych, przygotowywanie produktów do sprzedaży i wysyłki, przyjmowanie zamówień od klientów składanych drogą telefoniczną i elektroniczną, udzielanie wszelkich informacji dotyczących oferty, dostępności produktów oraz wyjaśnianie wszelkich kwestii związanych z realizacją zamówień, obsługa systemu sprzedaży.WYMAGANIA: znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (warunek konieczny), znajomość innego języka obcego w stopniu komunikatywnym, będzie dodatkowym atutem, biegła obsługa MS Office, Internet, komunikatywność i dobra organizacja.Firma oferuje: pełną wyznań i ciekawą pracę w przyjaznym zespole, perspektywę rozwoju kariery zawodowej, niezbędne narzędzia pracy, możliwość codziennego kontaktu zawodowego w językach obcych.
FEROCITY Ewelina Kampik - Nowak - 2016-03-07 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o relację z klientami; obsługa bazy danych; administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Księgowanie i wystawianie dokumentów księgowych, kontrola zgodności zamówień i kompletności dokumentacji, kontrola rozliczeń i kosztów, wyjaśnianie pozycji otwartych i przygotowywanie wezwań do zapłaty, kontrola obiegu dokumentacji (faktur).
FORTUNA E&V SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-29 - Gdańsk (pomorskie)