SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ MAJĄTKOWYCH I OSOBOWYCH - STAŻ POWER II Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ MAJĄTKOWYCH I OSOBOWYCH - STAŻ POWER II
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: wg programu
Data publikacji: 2017-03-03
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: wg programu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ MAJĄTKOWYCH I OSOBOWYCH - STAŻ POWER II
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw ubezpieczeń majątkowych i osobowych
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 16.03.2017
Data zakończenia pracy: 15.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie: administracyjne, ekonomiczne, techniczne, ogólne. Poprawne władanie językiem polskim m.in. poprawną pisownią i wymową, znajomość podstawowych zagadnień ekonomicznych, chęć do pracy z ludźmi w kontakcie telefonicznym, minimum wiedzy do obsługi komputera, Internetu, przeszukiwania baz danych, zorganizowanie, uczciwość, odpowiedzialność, niekaralność.Urząd Pracy wyraził zgodę na realizację stażu pod warunkiem przyjęcia osoby w wieku poniżej 30 roku życia.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: DO, CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw ubezpieczeń majątkowych i osobowych
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.03.2017
Data dodania oferty pracy: 02.03.2017
Oferta pracy ważna do: 01.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Praca na okres próbny: 3 miesiące, następna umowa na 2 lataGodzina zakończenia pracy: 20:00System czasu pracy : równoważny czas pracy od pn do ndKontakt kandyadatów z pracodawcą : jwadolowska (at) pepco.eusala G
PEPCO Poland Sp. z o. o - 2017-05-24 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych Klientom Detalicznym, pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami, monitorowanie zakresu korzystania przez Klientów z usług oferowanych przez Bank, promowanie alternatywnych kanałów dystrybucji oferowanych przez Bank. Praca w godz. 8-16, 9-17 w Kołobrzegu
Bank Polska Kasa Opieki S. A. (Bank Pekao) - Oddział w Kołobrzegu - 2018-03-20 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pomaganie w dochodzeniu praw w sprawach związanych z przyjęciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem ze szpitala psychiatrycznego, wyjaśnianie lub pomaganie w wyjaśnianiu ustnych i pisemnych skarg pacjentów, współpraca z rodziną przedstawicielem ustawowym opiekunem prawnym lub faktycznym pacjentów. Inicjowanie i prowadzenie działalności edukacyjno-informacyjnej w zakresie praw osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez szpital psychiatryczny oraz zapewnienie pacjentom dostępu do informacji prawnej, prowadzenie czynności związanych z badaniem sprawy na miejscu w podmiotach leczniczych na podstawie upo udzielonego przez Rzecznika Praw Pacjenta, przetwarzanie danych o charakterze statystycznym w tym o liczbie i rodzaju przeprowadzanych spraw. Miejsce pracy Warta, Pabianice, Parczew, Lubliniec
BIURO RZECZNIKA PRAW PACJENTA - 2016-07-11 - Łódź (łódzkie)
Nadzór nad procesem zbierania informacji o potrzebach zaopatrzeniowych poszczególnych jednostek organizacyjnych Szpitala,składanie zamówień zgodnie z umowami oraz jednorazowych, organizacja i nadzór transportu zewnętrznego (zaopatrzeniowego), przygotowywanie i opracowanie dokumentacji związanej z postępowaniami dot. zamówień publicznych, nadzór nad zgodnością dostaw z zawartymi umowami pod względem ilosciowym, wartościowym, przedmiotowym, jakościowym i terminowoscią, prowadzenie rejestru faktur i rachunków zewnętrznych, terminowe przekazywanie faktur i rachunków do Działu Finansowo-Księgowego, pobieranie zaliczki na zakupy gotówkowe i rozliczanie ich w obowiazujących terminach, wypełnianie rejestru do 30. tys. EURO w zakresie wartości netto faktur poza umowami.
Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Gdańsku - 2016-07-18 - Gdańsk (pomorskie)
Koordynowanie procesu sprzedaży produktu i usługi począwszy od analizy rynku i przygotowania oferty do podpisania z klientem umowy i sprzedaży produktu i usługi. Podejmowanie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży, bezpośredni kontakt z klientem.
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Mieszkowice (zachodniopomorskie)
przygotowywanie ofert handlowych, analiza dokumentacji technicznej
KALENBORN DELMA Sp z.o.o Strzegom - 2018-04-05 - Strzegom (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
orgaizacja spraw związanych z procesem sprzedaży opon, części zamiennych, fakturowanie, tworzenie raportów sprzedażowych, współkoordynacja działań marketningowych ( reklama, oferta), prowadzenie spraw administracyjnych, księgowych ( współpraca z biurem rachunkowym)
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ART-POL ARTUR TOKAREWICZ - 2016-03-07 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników - tworzenie akt osobowych, przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, archiwizowanie dokumentów, sporządzanie raportów kadrowych, aktywne poszukiwanie pracowników. Wymagania: wykształcenie wyższe, 1 rok doświadczenia zawodowego w rekrutacji pracowników, umiejętność obsługi komputera i urządzeń peryferyjnych, biegła znajomość j. rosyjskiego i ukraińskiego, komunikatywność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy.
EON PLUS WTS Piotr Wróbel Spółka Jawna - 2018-03-26 - Nowy Sącz (małopolskie)
Obsługa klienta oddziału Niemieckiego producenta prętów łuszczonych i hurtownika
Steel Trans Patrycjusz Kozłowski - 2018-08-03 - Chorzów (śląskie)
Zapewnienie ciągłości produkcyjneju, kierowanie zespołemj operatorów, usuwanie drobnych usterek, ustawanie maszyn i zwalnianie produkcji seryjnej.
Backer OBR Sp. z o.o. - 2016-12-13 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Zapewnienie prawidłowej dokumentacji kadrowej,Obsługa finansowa pracowników w zakresie wynagrodzeń,Obsługa ZUS.
KPPD Szczecinek S.A. Zakład Przemysłu Drzewnego Drawsko Pom - 2017-05-08 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków. Zgłaszanie pracowników do ZUS, aktualizacja ich danych oraz ich wyrejestrowywanie. Naliczanie wynagrodzeń oraz sporządzanie deklaracji: ZUS, PIT.
"Gotec Polska" Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Jastrzębie (kujawsko-pomorskie)
- Obsługa kadrowo płacowa pracowników, ich reasekuracja z terenów za granicą wschodnią.- Wynagrodzenie: 1100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (25% - 1/4 etatu).- Praca: 8:00-12:00, 12:30-16:30. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne: dyplom księgowości i w zakresie doradztwa personalnego. Wymagane doświadczenie zawodowe 2 lata w zakresie księgowości i doradztwa personalnego, mile widziane doświadczenie we współpracy z podmiotami z Ukrainy i Rosji. Wymagana znajomość języka rosyjskiego, ukraińskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Katowice (śląskie)
sprzątaczka
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Wola Mokrzeska (śląskie)
do uzgodnienia
JK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-28 - Trzebownisko (podkarpackie)
Patchowanie i upgrade weblogic server. Wdrażanie aplikacji Java EE. Konfiguracja klastra pracy awaryjnej na serwerach oracle.
"BILLENNIUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-27 - Lublin (lubelskie)
Przygotowywanie i wysyłanie ofert dla klientów, zbieranie ofert, tworzenie lub współtworzenie strategii marketingowej, organizowanie transportu
OM TRIDEV INTERNATIONAL Sp. z o.o. - 2018-09-05 - Ząbki (mazowieckie)
prowadzenie akt osobowych
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-08-28 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów w dziale telesprzedaży , pozyskiwanie klientów, utrzymanie obecnych klientów w procesie przedłużenia umów
FallWork sp. z o.o. - 2018-04-24 - Poznań (wielkopolskie)
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP w Gdańsku ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. kształcenia i wychowania Miejsce Pracy: Biuro Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP ul. Uphagena 27, Gdańsk Wymiar etatu: umowa o pracę poprzedzona umową na okres próbny Opis stanowiska: Realizacja zadań z zakresu kształcenia zawodowego i wychowania uczestników OHP; Bieżące sprawowanie nadzoru nad przebiegiem procesu kształcenia i wychowania uczestników OHP, Analiza potrzeb i możliwości kształcenia zawodowego oraz uzupełnienia kształcenia ogólnego uczestników OHP, w świetle obowiązujących przepisów, Organizacja szkoleń tematycznych dla kadry wychowawczej; Opracowywanie programów wychowawczych (profilaktycznych, edukacyjnych) dla uczestników OHP; Realizacja projektów systemowych współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wymagania:Od osób ubiegających się o w/w stanowisko oczekujemy: preferowane wykształcenie wyższe oraz minimum 2 letni ogólny staż pracy, lub wykształcenie średnie oraz minimum 3 letni ogólny staż pracy; znajomość przepisów dotyczących zatrudniania pracowników młodocianych, kształcenia ogólnego i zawodowego oraz refundacji wynagrodzeń wypłacanych młodocianym pracownikom; bardzo dobra praktyczna znajomość przepisów z zakresu działalności OHP (w tym struktura organizacyjna); bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Office (w tym Excel, Word) i urządzeń biurowych; doskonała organizacja pracy i duża samodzielność; odpowiedzialność, rzetelność; odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu; Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności. Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego zdobycia doświadczenia w pracy w instytucji państwowej Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny, Kopia dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz staż pracy Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych: Dokumenty należy przesyłać do dnia 15 maja 2017r. pocztą elektroniczną na adres: rekrutacja1.pwk (at) ohp.pl lub przesyłać pocztą tradycyjną na adres: Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy ul. Uphagena 27 80-237 Gdańsk z dopiskiem Rekrutacja na stanowisko Specjalista ds. kształcenia i wychowania Złożonych dokumentów nie zwracamy. Zastrzegamy sobie odpowiedź tylko na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie w aplikacji następującej klauzuli: Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych Osobowych Dz. Ust. Z 2014r poz. 1182 z poźn.zm. wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji na stanowisko Specjalista. ds. kształcenia i wychowania przez Pomorską Wojewódzką Komendę Ochotniczych Hufców Pracy. Administratorem Państwa danych osobowych jest Komendant Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy ul. Uphagena 27. Państwa dane osobowe zbierane są na potrzeby rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. kształcenia i wychowania. Zebrane dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom wskazanym w przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne dla potrzeb rekrutacji. Oferty odrzucone zostaną protokolarnie zniszczone po zakończonej rekrutacji.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-05-09 - Gdańsk (pomorskie)
wykonywanie okładzin różnego rodzaju płytkami na ścianach i podłogach, przygotowanie podłoża, obróbka płytek, doradztwo klientom w zakresie doboru chemii budowlanejpraca na umowę zlecenie 160 godzin w miesiącu, proponowany okres wykonywania pracy - 3 lata, dyspozycyjność w godzinach 9:00-19:00oferta dostępna w sali D
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Brak danych
VISITO.PL Sp. z o.o. - 2017-09-07 - Międzyzdroje (zachodniopomorskie)
realizacja zadań w zakresie ochrony przeciwpożarowej,wykonywanie prac administracyjno-biurowych; prowadzenie dokumentacji w zakresie ustalonym przepisami branżowymi
22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie - 2017-07-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
•naliczanie wynagrodzeń oraz zasiłków pracowników oraz zleceniobiorców,•sporządzanie dokumentacji związanej z wypłatą wynagrodzeń i zasiłków oraz jej archiwizacja, •sporządzanie i przesyłanie drogą elektroniczną wszelkich dokumentów rozliczeniowych, deklaracji, raportów do ZUS dotyczących comiesięcznego rozliczania składek w zakresie ubezpieczeń społecznych oraz ubezpieczenia zdrowotnego wszystkich pracowników i zleceniobiorców,•sporządzanie deklaracji podatkowych, m.in PIT-11, PIT – 8C, PIT 8AR, PIT 4Ri innych oraz dokonywanie na wniosek pracownika rocznych rozliczeń z tytułu pdof,•dokonywanie obligatoryjnych i fakultatywnych potrąceń z wynagrodzeń pracowników i przekazywanie do odpowiednich organów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie,•monitorowanie wykona
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2017-01-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie rozmów handlowych, marketing i sprzedaż produktów Damix. Proszę o wysyłanie cv na adres e-mail:dyrektor (at) damix.pl lub marta_r (at) damix.pl lub kontakt telefoniczny 600 430 004 z P. Martą Rumińską - specjalistą ds. handlu.
DAMIX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-05-15 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
- Oragnizacja i przeprowadzanie spotkań rekrutactyjnych, - Utrzymywanie kontaktu z kandydatami i firmami partnerskimi, - Aktywne pozyskiwane nowych kandydatów, - Prowadzenie dokumentacji związanej z rekrutacjami. Praca w godz.: 8;00-16:00. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - CV na adres: sylwia.paszkiewicz (at) medi.com.pl
Medi.com Sp. z o.o. - 2018-09-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Windykacja i kontrola należności, przygotowywanie dokumentów dot. ubezpieczeń komunikacyjnych.
PHENIX Spólka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-11-06 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Rejestrowanie i przetwarzanie zamówień i/lub zapytań otrzymanych pocztą, telefonicznie lub przez EDI; udostępnianie informacji o cenach, dostępności i harmonogramach; sugerowanie dodatkowych produktów lub usług dla klienta, sprawdzanie ograniczeń kredytowych i potwierdzenie zamówień; badanie i rozwiązywanie bardzo złożonych reklamacji i problemów klientów; komunikacja z klientami; śledzenie aktywności zleceń.
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Kraków (małopolskie)