SPECJALISTA DS.OBSŁUGI KLIENTA (J. RUMUŃSKI) K/M Warszawa oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Stanowisko: SPECJALISTA DS.OBSŁUGI KLIENTA (J. RUMUŃSKI) K/M
Wynagrodzenie: od 21 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-04-12
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Czerniakowska 141, 00-453 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 21 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS.OBSŁUGI KLIENTA (J. RUMUŃSKI) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 21 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2017
Data zakończenia pracy: 31.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rumuński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie, obsługa komputera, mile widziane doświadczenie w obsłudze komputera, znajomość j. rumuńskiego na poziomie biegłym (C1). Zakres obowiązków: bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny klientem indywidualnym, odpowiedzi na zapytania klientów, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem, doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane (w sprzedaży lub/i call center), wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne, samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów, odpowiedzialność za powierzone działania, motywacja i zaangażowanie, kreatywność, odpowiedzialność, odporność na stres. Pracodawca oferuje: pracę na pełen etat, możliwość indywidualnego dopasowania godzin pracy (elastyczne godziny między 8 a 21), możliwość pracy stacjonarnej (w biurze w atrakcyjnej lokalizacji w centrum Warszawy) lub pracy zdalnej (home office), stabilne oraz atrakcyjne warunki współpracy, premiowanie dobrych wyników, system szkoleń, możliwość używania na co dzień języków obcych, przyjazną atmosferę pracy, możliwość awansu i rozwoju, osoby zainteresowane ofertą i spełniające wymagania prosimy o przesłanie CV w j. polskim lub j. angielskim na adres: warszawa (at) jobhouse.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SPRZED/WAW/JEZ
Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
80-239 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 19.04.2017
Oferta pracy ważna do: 30.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 19.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- rozliczanie kosztów produkcji podstawowej i pomocniczej- kontrola merytoryczna i formalna dokumentów zewnętrznych i wewnętrznych dotyczących produkcjiopracowywanie analiz ekonomiczno-finansowych- dokonywanie rozliczeń kontraktów oraz bieżąca analiza ich opłacalności
WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A. - 2018-04-10 - Dęblin (lubelskie)
naprawa maszyn i urządzeń, bieżąca konserwacja, przeglądy, prowadzenie magazynu części zamiennych
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Tarnowo Podgórne (wielkopolskie)
Obsługa merytoryczno-prawna osiedla mieszkaniowego.
kontakt przez PUP - 2018-04-14 - Gdańsk (pomorskie)
Nadzór nad prawidłowym wykonywaniem prac konserwacyjnych maszyn i urządzeń oraz budynków zakładu, współpraca z firmami zewnętrznymi, kierowanie pracownikami i nadzór nad organizacją pracy w podległym obszarze, wsparcie przy usuwaniu awarii oraz nieplanowanych postojów maszyn, nadzór nad dokumentacją techniczną maszyn i urządzeń, współtworzenie planu przeglądów, remontów, modernizacji maszyn i urządzeń, współtworzenie i kontrola realizacji budżetu działu, prowadzenie dokumentacji technicznej (np. protokoły, raporty, rysunki), utrzymywanie dyscypliny pracy wśród podległych pracowników, w szczególności nadzór nad przestrzeganiem wewnętrznych procedur, Regulaminu Pracy, BHP itd., Proponowanie rozwiązań polepszających bezpieczeństwo użytkowania maszyn i urządzeń oraz wydajność.
KWANGJIN POLAND SP. Z O.O. - 2016-03-10 - Tychy (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Warszawa (mazowieckie)
Zadania z zakresu księgowości, kadr, płac
P.P.H.U. "BAREL" Mirosław Matyśkiewicz - 2018-06-27 - Wola Załężna (łódzkie)
aktywne pozyskiwanie nowych klintów w zakresie instalacji automatycznych systemów nawadniania,przygotowywanie ofert handlowo-technicznych,wycen systemu nawadniania oraz prowadzenie negocjacji handlowych,realizacja założonej polityki sprzedażowej firmy,budowanie trwałych relacji z klientami
"IRS Polska"Rafał Starzec - 2017-01-20 - Sochaczew (mazowieckie)
wprowadzanie produktów na stronę internetową (tworzenie i redagowanie opisów, obróbka i dodawanie zdjęć), telefoniczna obsługa klienta, realizacja zamówień, aktualizacja cen i promocji na stronie internetowej, obsługa portalu Allegro, obróbka zdjeć w programach graficznych (Photoshop), (branża metalowa- siatki, ogrodzenia, elementy metalowe)
SITARSTWO Z DRUTU I TWORZYWA - 2016-02-19 - Składowice (dolnośląskie)
j/w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
telefoniczna realizacja zmówień , realizacja zamówień modemowych, sprzedaż promocji.
kontakt przez OHP - 2016-02-17 - Dywity (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
- projektowanie instalacji sanitarnych,- kierowanie robotami instalacyjnymi,- wykonywanie przedmiarów robót,- wykonywanie kosztorysów ofertowych wykonawczych i powykonawczych
INSTYTUT WDROŻEŃ TECHNICZNYCH "INTECH" SPÓŁDZIELNIA PRACY - 2015-12-03 - Gdańsk (pomorskie)
Wymagane wykształcenie średnie - ubezpieczenia, min. rok doświadczenia w branży ubezpieczeniowej. Charakterystyka pracy: obsługa klientów w Multiagencji Ubezpieczeniowej - praca stacjonarna. Kontakt z pracodawcą e-mailowy praca (at) bfh-finanse.pl
BIURO FINANSOWO-HANDLOWE BFH SC M. STEFAŃCZAK, W. STEFAŃCZAK - 2018-04-25 - Rybnik (śląskie)
- Prowadzenie wstępnych i okresowych szkoleń i instruktażu ogólnego z dziedziny BHP dla pracowników państw wschodnich. Prowadzenie dokumentacji BHP w języku polskim i ukraińskim. Sporządzanie analiz i raportów związanych z zagadnieniami BHP. Opracowywanie procedur, materiałów informacyjnych z zakresu BHP. Koordynowanie projektów wdrażanych w firmie w obszarze bezpieczeństwa. Dokonywanie ocen ryzyka.- Wynagrodzenie: 13 zł brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 2 lata.- Godziny pracy według zleceń + soboty i niedziele według potrzeb. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie BHP. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagana znajomość przepisów BHP, odpowiedzialność, umiejętności komunikacyjne, dyspozycyjność, obsługa pakietu MS-OFFICE. Wymagana bardzo dobra znajomość języka ukraińskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny).
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Katowice (śląskie)
Zgodnie z Kartą Nauczyciela
Zespół Szkół Nr 1 - 2017-03-02 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
- Wsparcie klienta w rozwiązywaniu problemów IT z wykorzystaniem języka angielskiego oraz systemu Windows. Udział w projektach informatycznych w zakresie wdrożeń systemów backup, konsolidacji systemów i danych. Biegła znajomość j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na trzy zmiany w godzinach: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta - według grafiku. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 4 lata w administrowaniu systemami. Wymagane uprawnienia: administracja Asterisk. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT. Wymagane umiejętności: biegła znajomość pakietów Office, OS Windows, Linux, UNIX. Wymagana biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Katowice (śląskie)
- Pozyskiwanie i obsługa klientów.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto (okres próbny) + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane 3 lata doświadczenia w branży reklamowo-wydawniczej bądź doświadczenie w branży pokrewnej (handlowiec). Łatwe nawiązywanie kontaktów bezpośrednich. Mile widziana znajomość języków obcych. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-256-62-14) lub e-mail: fajnapraca (at) s-print.com.pl
"S-PRINT 2" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-07 - Katowice (śląskie)
Przygotowanie stanowiska pracy lekarza dentysty, przygotowywanie pacjentów do zabiegów stomatologicznych, współpraca z lekarzem dentystą w czasie wykonywania zabiegów stomatologicznych
Dental Przychodnia Stomatologiczna s.c. - 2016-06-14 - Lublin (lubelskie)
przygotowanie ofert wykonawczych, ustalenie zakresu zadań, koordynacja zadań inwestycyjnych, rozliczenie końcowe inwestycji, wyszukiwanie nowych kosztorysów
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Wilków (dolnośląskie)
obsługa: dystrybutorów,kompresora,placu stacji paliw,utrzymanie porządku na placu stacji paliw,utrzymanie porządku na myjni samoobsługowej
Polski Związek Motorowy OZDG Sp. z o.o. - 2016-01-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Zabierzów (małopolskie)
- opracowywanie planów strategicznych spółki oraz kontrolowanie ich realizacji,- planowanie i kontrolowanie kosztów w firmie,- przygotowywanie raportów i zestawień,- udzielanie konsultacji i doradztwo z zakresu planowania,- inne zadania wynikające ze specyfikacji stanowiska pracy.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-10-30 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-08-03 - Warszawa (mazowieckie)
Zamawianie materiałów do wykonania planu produkcji, nadzór na terminową realizacją zamówień, analityka i sprawozdawczość, prowadzenie rozliczeń wewnętrznych.
ATLAS SP. Z O. O. - 2016-12-16 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie min. średnie (preferowane ekonomiczne lub techniczne); komunikatywna znajomość jęz. angielskiego lub niemieckiego; znajomość obsługi MS Excel, środowiska Windows, komunikatywność, kultura osobista, umiejętność pracy w zespole; zakres obowiazków: ocena i wybór dostawców według założonych kryteriów, dystrybucja zapytań ofertowych, kontrola i nadzór nad realizacją zamówień, wsparcie procesów logistycznych i zaopatrzeniowych, terminowe przekazywanie dokumentów i informacji handlowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
MRGWINT S.C. - 2018-02-14 - Gliwice (śląskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- rejestrowanie reklamacji w systemie,- kompletowanie dokumentacji reklamacyjnej.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Sosnowiec-Pieńki (łódzkie)
• obsługę klienta dzwoniącego z Niemiec lub Austrii• koordynowanie i utrzymywanie relacji z klientami,• dbanie o dobry wizerunek firmy, • współpraca w zespole obsługi klienta oraz z innymi działami firmy,• obsługa klientów indywidualnych oraz informowanie ich o ofercie firmy • przygotowywanie internetowych ofert handlowych• przedstawianie najlepszych rozwiązań dla klientów oraz warunków współpracy
IDEA Arkadiusz Kardyś - 2017-12-11 - Trzebinia (małopolskie)
kierowanie biurem, prowadzenie spraw finansowo-księgowych, kadrowo-płacowych
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Kwidzyn (pomorskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
EURASIA TRADING, CONTRACTING & HOSPITALITY SP. Z O.O. - 2018-04-06 - Poznań (wielkopolskie)