SPECJALISTA DS. PŁAC Poznań oferta pracy UNIWERSYTET MEDYCZNY im.Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: przygotowywanie danych w systemie płacowym o wypłaconych wynagrodzeniach stanowiących podstawę do rozliczeń z ZUS, sprawdzanie zgodności z danymi przetworzonymi w programie płatnik, sporządzanie miesięcznych raportów i deklaracji rozliczeniowych i przekazywanie ich do ZUS, sporządzanie zestawień o wypłaconych wynagrodzeniach podlegających ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu dla pracowników UMP, utrzymywanie korespondencji z ZUS, wyjaśnianie niezgodności i dokonywanie ewentualnych korekt
Data publikacji: 2017-02-09
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: UNIWERSYTET MEDYCZNY im.Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Fredry 10, 61-701 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowywanie danych w systemie płacowym o wypłaconych wynagrodzeniach stanowiących podstawę do rozliczeń z ZUS, sprawdzanie zgodności z danymi przetworzonymi w programie płatnik, sporządzanie miesięcznych raportów i deklaracji rozliczeniowych i przekazywanie ich do ZUS, sporządzanie zestawień o wypłaconych wynagrodzeniach podlegających ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu dla pracowników UMP, utrzymywanie korespondencji z ZUS, wyjaśnianie niezgodności i dokonywanie ewentualnych korekt
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto/mies.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie - 3 lata
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dodatkowo: samodzielność, sumienność, dobra organizacja pracy, zdolności analityczne; bardzo dobra znajomość obsługi programu Płatnik, przepisów ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych i prawa pracy oraz prawa cywilnego, minimum 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
UNIWERSYTET MEDYCZNY im.Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Fredry 10, 61-701 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: aplikacje przesłać na e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Fredry
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 10.02.2017
Oferta pracy ważna do: 20.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 09.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
PROWADZENIE, INTERWENCJI MIN. -PRZEKAZYWANIE INFORMACJI /DYSPOZYCJI, UZGADNIANIE POPRAWNYCH ADRESÓW DORĘCZEŃ, POMOC W ZORGANIZOWANIU DORĘCZEŃ, WSPÓŁPRACA Z DZIAŁAMI.
kontakt przez OHP - 2016-04-05 - Gdańsk (pomorskie)
organizacja stanowiska pracy, prowadzenie akt osobowych,
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Tleń (kujawsko-pomorskie)
jw.
ZAKŁADY ELEKTROMECHANICZNE "ELEKTRA" SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW - 2018-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż elementów hydrauliki siłowej (węży, końcówek, złączy, szybkozłączy, urządzeń do produkcji przewodów hydraulicznych);opracowywanie ofert techniczne – handlowych w zakresie hydrauliki siłowej;poszukiwanie nowych odbiorców elementów hydrauliki siłowej;kompleksowa obsługa wybranych klientów (odbiorców elementów hydrauliki siłowej);
Tubes International sp. z o.o. - 2016-11-29 - Poznań (wielkopolskie)
Planowanie i zakup kampanii reklamowych, monitoring, optymalizacja danych analitycznych, prowadzenie negocjacji i zawieranie umów, wyszukiwanie mediów spełniających wymagania kampanii reklamowych, śledzenie trendów i analiza rynku. Praca w godz.: 8-16.
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Tworzenia bazy danych rosyjskojęzycznych klientów, tworzenie ofert usług dla rosyjsojęzycznych klientów, tworzenie planów promocji ukierunkowanych na rynek wschodni, promowanie naszej firmy na rynku wschodnim.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Łódź (łódzkie)
obsługa sklepu internetowego, telefoniczna i e- mailowy kontakt z klientem, mogyfikacja skryptu sklepu internetowego, kontakt z klientani sklepu oraz wysyłki towaru .
FOTOELEKTRO.PL T.ZIĘBA, A.RYBKA S.C. - 2016-01-12 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie działań promocyjnych, marketingowych oraz sprzedaży instrumentów muzycznych i akcesoriów muzycznych. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w biurze w Kętach oraz w terenie.
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2017-10-19 - Kęty (małopolskie)
rekrutacja pracowników zagranicznych
KRISMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-11-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Współpraca z zarządem Szkoły oraz kadrą lektorską (polską i native speakerów bezpośrednią, telefoniczną oraz mailową obsługę Klientów indywidualnych orazFirm administrację kursów językowych: dobór kursów, ustalenia dotyczącelogistyki zajęć,zapisy,płatności, kontakt z potencjalnymi dłużnikami wystawianie faktur sprzedażowych oraz dokonywanie płatności przygotowanieraportów do księgowości obsługę biura tłumaczeń obsługę urządzeńbiurowych zamawianie podręczników dla uczniów zakup materiałów i pomocynaukowych dbanie o wizerunek biura, w tym nadzór nad czynnościamiporządkowymi wewnętrzną bibliotekę szkoły: wprowadzanie nowych pozycji,wypożyczenia, inwentaryzacja udział w akcjach promocyjnych Szkoły, praca w godz. 10-18
Firma Szkoleniowa ESB Columbus - 2016-05-06 - Opole (opolskie)
obsługa klientów, nawiazywanie nowych relaji biznesowych, przygotowywanie ofert reklamowych, organizacja biura, przygotowywanie harmonogramów, umawianie spotkań, rozliczanie podwykonawców, projektowanie materiałów reklamowych, zarządzanie stroną internetową i kontami social media
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Kielce (świętokrzyskie)
wykładanie towaru na półki, obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta
Market Detal sp. z o.o spółka jawna - 2016-05-17 - Żychlin (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów - sklep spożywczo - przemysłowy, wykładanie towaru, dbanie o porządek w miejscu pracy, praca dwuzmianowa w godz. 6-22 od poniedziałku do niedzieli (według grafiku)
STECIUK ALINA "ALA" - Sklep ŻABKA - 2016-02-29 - Pruszków (mazowieckie)
zapewnienie ciągłości utrzymania ruchu maszyn, urządzeń produkcyjnych, naprawy uszkodzonych elementów maszyn i urządzeń, okresowe przeglądy maszyn i urządzeń w zakładzie, prowadzenie działań prewencyjnych w celu uniknięcia awarii, analiza przyczyn i skutków awarii oraz kontrola wykonywania napraw, ścisła współpraca z Dyrektorem zakładu oraz Wydziałem Produkcyjnym, współpraca z firmami serwisowymi
GRUPA TEMPO S.C. A. BORNUS, A. GAJEWSKA-CYGAN - 2016-11-30 - Świebodzin (lubuskie)
badanie rynku oraz działań konkurencji. Realizacja planów sprzedażowych. Obsługa parametrów handlowych oraz pozyskiwanie nowych klientów sprzedaż częśći, akcesoriów do pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Błonie (mazowieckie)
Specjalista ds. logistyki
"AM OKNA " B. SZYMKOWIAK Spółka z o. o. Spółka Komandytowa - 2017-06-05 - Skwierzyna (lubuskie)
telefoniczna i e-mailowa obsługa klienta, wystawianie dokumentów sprzedaży, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, pomoc w koordynacji działań marketingowych
SIGNU Waldemar Soroka, Jacek Jasiuleniec s.c. - 2017-02-10 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, PIT, sporządzanie umów o pracę, umów zlecenie. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa - 2018-01-15 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Specjalista ds Reklamy i PR
"SAMANTA - Listwan i Adamek"Białka 556 A - 2016-03-24 - Białka (małopolskie)
Kontakt z klientem, pozyskiwanie klietów, przygoowywanie materiałów szkoleniowych, organizacja szkoleń
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Sulejówek (mazowieckie)
aktywna sprzedaż oferowanych produktów, raportowanie działań sprzedażowych, budowanie długofalowych relacji z klientem, utrzymywanie kontaktów z klientami oraz pozyskiwanie nowych.
GEKOPLAST SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-29 - Krupski Młyn (śląskie)
Nadzór wykonawstwa w zakresie robót instalacji hydrauliczno, sanitarno gazowej i C.O. Praca I zmianowa pn. 7-16/ wt.- czw. 7-15/ pt. 7-14Wynagrodzenie od 2500zł
Spółdzielnia Mieszkaniowa ZAKRZEWO - 2017-10-20 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe; doświadczenie w branży budowlanej; znajomość obsługi komputera; prawo jazdy kat.B; umiejętność obsługi klienta; zakres obowiązków: obsługa klienta, doradztwo techniczne, kosztorysowanie, nawiązywanie kontaktów z odbiorcami, fakturowanie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-BUDOWLANE "PB' PAWEŁ BIERNAT - 2018-05-10 - Gliwice (śląskie)
Opis stanowiska/ zakres obowiązków: zapewnienie wsparcia dla Klientów Biznesowych przez telefon, e-mail, czat; tworzenie nowych kont / dodawanie nowych użytkowników do aktualizowania istniejących kont i niezbędnych zmian w bazie danych; wyjaśnienie sprawy prawidłowo, w celu wysłania go do odpowiedniej grupy; zapewnienie satysfakcji klienta za świadczone usługi.
Grupa Progres - 2015-12-29 - Łódź (łódzkie)
Rozliczanie podatków, fakturowanie
FABRYKA KOSMETYKÓW ,,POLLENA -EWA" S.A. - 2017-02-17 - Zelów (łódzkie)
Powadzenie szkoleń wstępnych i okresowych BHP, zajmowanie się sprawami związanymi z bezpieczeństwem i higieną pracy
RAVEN J.M. KRUK SP.J. - 2018-03-07 - Zielona Góra (lubuskie)
prowadzenie i koordynowanie spraw związanych z gospodarką odpadami komunalnymi zgodnie z ustawą
Spółka Komunalna Wschowa Sp. z o.o. - 2016-11-25 - Wschowa (lubuskie)