SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Kęty oferta pracy SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie działań promocyjnych, marketingowych oraz sprzedaży instrumentów muzycznych i akcesoriów muzycznych. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w biurze w Kętach oraz w terenie.
Data publikacji: 2017-10-19
Lokalizacja: Kęty (małopolskie)
Pracodawca: SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Partyzantów 6, 32-650 Kęty, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie działań promocyjnych, marketingowych oraz sprzedaży instrumentów muzycznych i akcesoriów muzycznych. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w biurze w Kętach oraz w terenie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kęty
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kęty
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie minimum średnie (kierunek bez znaczenia), mile widziane doświadczenie w branży muzycznej. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego (poziom C1), posiadanie prawa jazdy kat. "B",a umiejętność szybkiego nawiązywania kontaktów, pracy w zespole, dyspozycyjność, elastyczność i chęć uczenia się.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Adres pracodawcy:
Partyzantów 6, 32-650 Kęty, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV przesłać na adres e-mail (w tytule podać nazwę stanowiska)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: oświęcimski
Gmina pracodawcy: Kęty
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kęty
Ulica pracodawcy: Partyzantów
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy: sprzedaż instrumentów muzycznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 19.10.2017
Oferta pracy ważna do: 06.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 19.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 19.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace porządkowe na terenie Lubina
AGENCJA OCHRONNO-USŁUGOWA ,, DETEKTYW" - 2016-06-21 - Lubin (dolnośląskie)
Nadzór nad produkcją betonu, przewóz i dostarczanie do wskazanego przez pracodawcę miejsca rozładunku, prowadzenie rozmów z potencjalnymi klientami z rynku wchodniego.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Boruja Kościelna (wielkopolskie)
Instalacja, konfiguracja, aktualizowanie oprogramowania oraz likwidacja urządzeń infrastruktury IT zgodnie z wewnętrznymi procedurami, Wsparcie 1 poziomu dla Działu Produkcji, korzystającego z systemu MES w problemach związanych z tym systemem oraz rejestracja problemów w dedykowanej aplikacji IT, Tworzenie i przestrzeganie procedur Disaster Recovery oraz kopii zapasowych, Nadzór infrastruktury MES za pomocą istniejących narzędzi i eskalacja problemów do kolejnych linii wsparcia, Zarzadzanie uzytkownikami systemu MES, Zarządzanie dostępnością istniejących zasobów MES, Procesowanie zmian i tworzenie raportów w istniejącym środowisku MES opartym na MSSQL
PEOPLE Sp. z o.o. w Warszawie - 2016-08-11 - Augustów (podlaskie)
a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d) przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-05-08 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa zamówień telefonicznych i modemowych; aktywna sprzedaż promocji (praca zmianowa w godzinach 8-22)
Polska Grupa Farmaceutyczna S.A. - 2017-10-26 - Dywity (warmińsko-mazurskie)
bieżące śledzenie programów azjatyckich na wszystkich platformach medialnych, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczących praw redystrybucji, sprzedaży programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Piaseczno (mazowieckie)
Szlifowanie ostrych krawędzi szkła za pomocą mszayny
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Mikołów (śląskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów w obszarze kadrowo-płacowym sporządzanie dokumentów kadrowych naliczanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS rejestrowanie, wyrejestrowanie oraz zgłaszanie wszelkich zmian dla pracowników w ZUS (program Płatnik) realizacja zadań wyznaczonych przez przełożonego.
Kancelaria Doradztwa Podatkowego Tax - 2016-02-11 - Nysa (opolskie)
współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych.Współpraca z działem marketingu.Współpraca z działami : administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Chorzów (śląskie)
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Sprzedaż produktów. Zawieranie kontraktów.- Wynagrodzenie: 4400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagania: wykształcenie średnie. Doświadczenie zawodowe w sprzedaży, handlu. Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole. Kontakt e-mail: kontakt (at) grandgroup.pl
POSITANO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-05 - Katowice (śląskie)
1) elektroniczne sporządzanie wynagrodzeń dla pracowników szkoły,2) obliczanie zasiłków, świadczeń z ubezpieczenia społecznego,3) sporządzanie list godzin ponadwymiarowych nauczycieli,4) sporządzanie deklaracji ZUS wraz z załącznikami w programie PŁATNIK,5) sporządzanie sprawozdań statystycznych, zbieranie danych i wprowadzanie GUS i SIO oraz obsługa programu TREZOR6) sporządzanie przelewów,7) prowadzenie ksiąg druków ścisłego zarachowania oraz wydawanie tych druków,8) opisywanie i oddawanie do archiwum dokumentów księgowych,9) należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów księgowych,10) prowadzenie kasy szkoły,11) elektroniczna korespondencja spraw księgowych,12) kontakt z bankiem elektroniczne pobieranie wyciągów, przekazywanie przelewów, pobieranie środków pieniężnych z banku,13) prace zlecane z zakresu księgowości,
ZESPÓŁ PAŃSTWOWYCH SZKÓŁ PLASTYCZNYCH IM. T. MAKOWSKIEGO - 2016-08-29 - Łódź (łódzkie)
Obsługa zamówień od dystrybutorów polskich i zagranicznych, współpraca z działem produkcyjnym oraz księgowością w ramach realizacji zamówienia, budowanie dobrych relacji z klientami. Praca w godzinach 8.00-16.00
Walczak Spółka Jawna - 2017-05-10 - Radoszkowo Drugie (wielkopolskie)
Rekrutacja osób z wykształceniem inzynierskim z krajów hiszpańskojęzycznych.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Kraków (małopolskie)
- doradztwo w zakresie programów informatycznych i komputerowych- usługi związane z tworzeniem baz danych,- przetwarzanie danych,- zbieranie danych z jednego lub więcej źródeł informacji,- przechowywanie baz danych,- przygotowanie zapisu komputerowego określonych informacji zgodnie ze wskazanym formatem,- organizacja dostępu do baz danych,- prezentacja danych w określonej kolejności lub sekwencji przy użyciu próbkowania lub bezpośredniego dostępu (automatyczne sterowanie),
CORE VALUE SERVICES Sp. z o.o. - 2017-09-28 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
utrzymanie dotychczasowych relacji z Klientami, analiza rynku i ofert konkurencji – prowadzenie pierwotnych i wtórnych badań rynku, tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy, promowanie działań usprawniających sprzedaż, pozyskiwanie nowych klientów, aktywny wkład w tworzeniu dobrego wizerunku firmy
Kinga Hauer HAUERPOWER - 2016-09-23 - Tarnów (małopolskie)
MONITOROWANIE STANU NALEŻNOŚCI W PRZEDSIĘBIORSTWIE I EGZEKWOWANIE SPŁATYSZKOLENIE PRACOWNIKÓW DZIAŁÓW SPRZEDAŻY W ZAKRESIE ZASAD WEWNĘTRZNEJ POLITYKI KREDYTOWEJ I KONTROLA JEJ PRZESTRZEGANIAOBSŁUGA KRAJOWEGO REJESTRU DŁUGÓWOBSŁUGA KLIENTÓW FAKTORINGOWYCHROZLICZANIE WPŁAT KONTRAHENTÓW W SYSTEMIE FINANSOWYMPROWADZENIE REJESTRU SPRAW SĄDOWYCH ORAZ WSPÓŁPRACA Z RADCĄ PRAWNYM
DRIMPOL - 2017-03-09 - Rzeszów (podkarpackie)
- prowadzenie syntezy chemicznej,- nadzór nad prawidłową realizacją procesów,- interpretacja wyników oznaczeń analitycznych,- sporządzanie raportów z badań,- opracowywanie przeglądów literaturowych na podstawie artykułów naukowych oraz patentów,- uczestnictwo w projektach badawczych oraz pracach zleconych z przemysłu
INSTYTUT CIĘŻKIEJ SYNTEZY ORGANICZNEJ "BLACHOWNIA" - 2017-02-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
wykształcenie min. średnie z doświadczeniem pracy na podobnym stanowisku,kultura osobista, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, otwartość na zdobywanie wiedzy, biegła obsługa komputera, telefoniczne doradztwo w zakresie energii elektrycznej, niezbędne narzędzia pracy, szkolenia produktowe przygotowujące do pracy, szkolenia podnoszące kwalifikacje, stabilna praca w branży o bardzo wysokim potencjale rynku, mozliwość rozwoju zawodowego w branży energetycznej.Umowa o dzieło, wynagrodzenie 12zł brutto / h
EKOSYNERGIA Sp.zo.o - 2016-11-22 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji dot. działań ,dokumentacji planistycznej,prowadzenie rejestru udziałów komisji
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Kraków (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.Redagowanie wpisów na portalach społecznościowych. Odpowiadania na pytania klientów firmy. Przedstawianie ofert firmy. Reklamowanie produktów firmy na stronach internetowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Gdańsk (pomorskie)
naliczanie wynagrodzeń, naliczanie zasiłków, współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS PFRON), prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentów kadrowych, obsługa programów kadrowych, kontakt z klientami
REAL-POL Kancelaria Podatkowa mgr Krzysztof Wantuch - 2017-03-10 - Kraków (małopolskie)
- konsultowanie kwestii handlowych dotyczących rynku folii,raportowanie o wynikach sprzedaży do przełożonych w Polsce i Indiach,- znajomość języka angielskiego oraz hindi w stopniu zaawansowanym.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Września (wielkopolskie)
MUROWANIE SŁUPÓW I PODMURÓWEK, MONTOWANIE PRZĘSEŁ, FURTEK I BRAM OGRODZENIOWYCH,NACIĄGANIE SIATKI, BETONOWANIE SŁUPÓW, DBANIE O CZYSTOŚĆ I PORZĄDEK W MIEJSCU PRACY. STPR/17/0993
P.H.U. M-R-B Therm inż. Mateusz Budziński - 2017-06-28 - Wilczyn (dolnośląskie)
Obsługa klientów hurtowych i detalicznych, kontrola i przyjęcie towarów, obsługa zamówień, znajomość programu Windows, obsługa kasy fiskalnej, mile widziana znajomość programu Subiekt, roczne doświadczenie zawodowe w handlu, komunikatywność, otwartość na zmiany, samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji, wykształcenie min. zawodowe, prawo jazdy kat. "B"
Firma Handlowo-Usługowa Venge Sławomir Gieron - 2018-06-21 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
-planowanie, tworzenie kosztorysów i uzgodnienia ofert impresaryjnych, koncertów, wydarzeń plenerowych oraz innych form działalności artystycznej z Dyrektorem i Księgowym WCK,-negocjacje z artystami i przygotowywanie umów artystycznych, w tym uzgodnienia dotyczące praw autorskich, -organizacja imprez (m.in. catering, kwiaty, noclegi),-sprzedaż usług oferowanych przez WCK (najem sal, organizacja konferencji, seminariów, koncernów, spektakli na zlecenie itd.),-sprzedaż usług reklamowych WCK, w tym m.in. sprzedaż powierzchni reklamowej w budynku Filharmonii Kaszubskiej, a także na festynach i koncertach plenerowych itp. wraz z przygotowywaniem umów,-pilotowanie spraw związanych ze stoiskami handlowymi na festynach i koncertach plenerowych,-udział w organizacji imprez i wydarzeń o
Wejherowskie Centrum Kultury - 2016-08-11 - Wejherowo (pomorskie)
praca biurowa w biurze turystycznym
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)