SPECJALISTA Pruszcz Gdański oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim

Stanowisko: SPECJALISTA

Wynagrodzenie: do 2 700 PLN

Zakres obowiązków: a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d) przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.

Data publikacji: 2017-05-08

Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)

Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d) przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 700 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 700 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Wymagania niezbędne:a) obywatelstwo polskie,b) wykształcenie średnie lub wyższe,c) staż pracy przy wykształceniu średnim min. 5 lat, a przy wyższym 4 lata,d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,e) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,f) nieposzlakowana opinia.2. Wymagania dodatkowe:a) doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjnym związanym z obsługą klienta,b) znajomość przepisów prawnych w zakresie prowadzonych spraw, w szczególności: kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, ustawy o świadczeniach rodzinnych,c) umiejętność redagowania pism urzędowych oraz umiejętność przygotowywania projektów decyzji,d) umiejętność obsługi komputera, e) predyspozycje osobowościowe: sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem, komunikatywność, obowiązkowość, terminowość, dbałość o poprawnośćformalną i merytoryczną tworzonych dokumentów, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2b ustawy z dnia 21listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. 2016 poz. 902), jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, ul. Niepodległości 9 lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty w Sekcji Świadczeń Rodzinnych w terminie do 18 maja 2017 r. (tj. 14 dni od dnia opublikowania w BIP). Aplikacje, które wpłyną do tut. Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej tut. Ośrodka i na tablicy ogłoszeń wewnątrz budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim przyul. Niepodległości 9.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5

Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy

Adres pracodawcy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Curriculum vitae, list motywacyjny, dokument poświadczający wykształcenie, inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnieniu, kserokopie dokumentów poświadczających dotychczasowy przebieg pracy zawodowej, oświadczenie o niekaralności, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: gdański

Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański

Ulica pracodawcy: Niepodległości

Numer budynku pracodawcy: 9

Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 08.05.2017

Oferta pracy ważna do: 18.05.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 08.05.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 08.05.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - od 2 600 PLN

Przyjmowanie zamówień, fakturowanie operacje kasowe
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Książenice (mazowieckie)

SPECJALISTA DS.KONTROLI JAKOŚCI - od 2 600 PLN

-nadzór nad dokumentacją techniczną,-tworzenie i weryfikacja punktów krytycznych dla jakości w procesie produkcji,-weryfikacja i kontrola nad wszelkimi zmianami prosesów, narzędzi, jigów mających wpływ na jakość gotowego produktu,-aktualizacja q-map, Control Plan ,-tworzenie harmonogramów badań XRF i ROHS,-zarządzanie listą substancji chemicznych,-przygotowanie dokumentacji dla procesu zatwierdzenia pierwszych części dla klienta,-tworzenie Flow chart(diagramu przepływu procesu)dla produktu oraz jego aktualizacja,-wykonywanie innych poleceń przełożonego
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2017-08-23 - Bielawa (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ZAPEWNIENIA JAKOŚCI - 3 800 - 4 300 PLN

Specjalista ds. zapewnienia jakości
GEMO-SILESIA Sp. z o. o. - 2016-11-16 - Chorzów (śląskie)

SPECJALISTA DS. DOKUMENTACJI JAKOŚCIOWEJ - od 2 400 PLN

WYKONYWANIE DOKUMENTACJI POWYKONAWCZEJ DLA URZĄDZEŃ CIŚNIENIOWYCH, KONTRUKCJI STALOWYCH
Chemoservis-Dwory S.A. - 2016-04-01 - Oświęcim (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ I PREZENTACJI WYROBU - od 2 000 PLN

- prowadzenie pokazów aplikacji produktów dla wykonawców i klientów- wykonywanie robót wykończeniowych z użyciem produktów chemii budowlanej
Zakład Surowców Chemicznych i Mineralnych PIOTROWICE II Sp. z o.o. - 2017-12-07 - Fidor (świętokrzyskie)

POMOCNIK STOLARZA - od 1 850 PLN

Prace pomocnicze w stolarni.
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Godziesze Małe (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS OCHRONY ŚRODOWISKA I PPOŻ - od 5 000 PLN

pozyskiwanie decyzji i pozwoleń administracyjnych, ich weryfikaja i aktualizacja; prowadzenie i aktualizacja dokumentacji wymaganej przepisami prawa oraz wewnętrznymiuregulowaniami; prowadzenie weidencji i sprawozdawczości, ewidencja odpadów wytwarzanych i poddawanych recyklingowi; odpowiedzialnosć za gospodarke odpadami i mediami na terenie firmy; ekonomiczne zbywanie odpadów
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Wielkie Rychnowo (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS ZIELENI - od 2 000 PLN

- organizacja pracy na terenie zieleni,- nadzór pracowników przy pracach z zakresu urządzania i pielęgnacji zieleni,- przygotowywanie ofert przetargowych
Zieleń Miejska Sp. z o.o. - 2016-07-05 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU ( STAŻ EFS DLA OSÓB DO 29 R.Ż.) - 997,4 PLN

Zapoznanie z zasadami kreowania pozytywnego wizerunku firmy i inne
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ ST(POWER) - 997,4 PLN

organizacja szkoleń, rekrutacja uczestników, pozyskiwanie śr. opublicznych na szkolenia, przygotowanie dokumentów szkoleniowych
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. WSPARCIA SPRZEDAŻY - od 2 900 PLN

- profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami, - wprowadzanie i potwierdzanie zamówień, kontrolowanie terminów, informowanie klientów o reliazacji zamówień, ustalanie transportów do klienta, - kompleksowa obsługa reklamacji: kontrola realizacji zgloszeń reklamacyjnych, - praca z dokumentami zakupowymi, reklamacyjnymi i logistycznymi, - kreowanie pozytywnego doświadczenia zakupowego oraz dbanie o satysfakcję klientów. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - e-mail: rekrutacja (at) brwsa.pl, tel.: 734-409-799 - Joanna Mucha.
MEBLE-BLACK RED WHITE Sp. z o.o. - 2018-08-03 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)

OPERATOR WTRYSKARKI/DOPOSAŻENIE/16/4436 - od 1 950 PLN

obsługa wtryskarki, wstępny montaż z gratowaniem
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Zielonka (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. ŁOTEWSKIM - WARSZAWA LUB ZDALNIE - od 5 000 PLN

bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-09-05 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

prowadzenie prezentacji sprzetu, sprzedaz bezpośrednia, opieka klienta, prowadzenie biura, wystawiane faktur
Poznań Nuga Sp.z.o.o. - 2016-04-07 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 13 PLN

WYKONYWANIE POŁĄCZEŃ WYCHODZĄCYCH, UTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Sopot (pomorskie)

SPECJALISTA DS. REKLAMACJI ASORTYMENTU CZĘŚCI JAPOŃSKICH - od 2 058 PLN

- Wstępna kontrola jakości. Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych. Wsparcie techniczne. Kontakt z producentami z Japonii. Sprawdzanie poprawności etykiet.- Znajomość języka japońskiego jest wymagana do kontaktu i konsultacji z producentami części motoryzacyjnych z Japonii.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 2058 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00 + soboty. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość części motoryzacyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW POZYSKIWANIA DOSTAWCÓW Z TERENÓW WSCHODNICH - od 1 500 PLN

Pozyskiwanie dostawców z terenów wchodnich, kontakt z dostawcą, utrzymanie współpracy
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Ostrołęka (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAOPATRZENIA - KIEROWCA - od 2 600 PLN

- realizowanie przydzielonych zakupów i dostaw- przewóz osób, dekoracji, materiałów i sprzetu- praca w godz. 8-16- praca głównie w Łodzi, możliwe wyjazdy na terenie Polski
TEATR WIELKI w ŁODZI - 2018-05-18 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - 2 780 - 5 000 PLN

obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne,opracowywanie opisów produktów / usług do sprzedaży internetowej; wstawianie opisanego produktu / usługi do oferty sklepu i wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży online
AGRO-SKLEP SP. Z O.O. SP.K. STRZELCE OPOLSKIE - 2018-03-14 - Strzelce Opolskie (opolskie)

SPECJALISTA MARKETINGU SPOŁECZNEGO - od 2 000 PLN

prace związane z prowadzeniem Stowarzyszenia
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA - od 3 000 PLN

Nadzór nad prawidłowym przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem projektów współfinansowanych z funduszy europejskich Wstępne opiniowanie wniosków o zgodę narealizację projektu współfinansowanych z funduszy europejskich. Udział w procesie przygotowywania dokumentacji projektowej; przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej. Przygotowywanie dokumentów do podpisania umowy. Monitoring rzeczowy projektu. Nadzór nad prawidłową realizacją harmonogramu rzeczowo-finansowego. Współpraca z kierownikiem projektu. Współpraca z Instytucją Pośredniczącą/Zarządzającą. Realizacjaprojektu zgodnie z przepisami dotyczącymitrwałości projektu/ udzielania pomocy publicznej. Przygotowywanie projektów regulaminów i wewnętrznych aktów prawnych niezbędnych do prawidłowej realizacji projektów. Obsługaadministracyjno organizacyjna zespołów kontrolujących projekty. Udzielanie pracownikom Uniwersytetu informacji dotyczących procedur obowiązujących w procesie aplikacji i realizacji projektów współfinansowanych z funduszyzagranicznych. Monitoring projektów zgodnie z przepisami i procedurami obowiązującymi w Uniwersytecie oraz przedstawianie bieżącej informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach izagrożeniach w realizacji projektów. Prowadzenie rejestru projektów. Weryfikacja dokumentacji projektowej oraz jej wprowadzanie do elektronicznegosystemu obsługi projektów zagranicznych.
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski - 2017-11-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 1 850 PLN

sprzedaż systemów alarmowych i telewizji przemysłowej za pośrednictwem Allegro; obsługa magazynu, pakowanie i kompletowanie zamówień
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Chorzów (śląskie)