SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC Radom oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: rozliczanie wynagrodzeń pracowników, prowadzenie i rozliczanie spraw ZUS
Data publikacji: 2018-06-22
Lokalizacja: Radom (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Radom, powiat: m. Radom, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rozliczanie wynagrodzeń pracowników, prowadzenie i rozliczanie spraw ZUS
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Radom
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Radom
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw wynagrodzeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
Adres pracodawcy:
Księdza Łukasika 3, 26-612 Radom, powiat: m. Radom, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Radom
Gmina pracodawcy: Radom
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Radom
Ulica pracodawcy: Księdza Łukasika
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw wynagrodzeń
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.06.2018
Data dodania oferty pracy: 18.06.2018
Oferta pracy ważna do: 31.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Weryfikacja faktur, przygotowanie danych do płatności- Monitorowanie i rozliczanie płatności- Prowadzenie kasy firmowej- Rozliczanie delegacji- Przygotowywanie danych do naliczenia wynagrodzeń- Przygotowywanie niezbędnych dokumentów z zakresu stosunku pracy- Przygotowywanie raportów, zaświadczeń, sprawozdań i analiz zgodnie z zapotrzebowaniem- Współpraca z biurem rachunkowymKontakt z pracodawcą: KSIEGOWOSC (at) TKMRP.PL
TKM RECYKLING POLSKA SP. Z O.O. - 2016-02-25 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Manager ds. sprzedaży z j. duńskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka duńskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-16 - Warszawa (pomorskie)
Wystawianie i księgowanie faktur i faktur korygujących, kontakt z kierowacami (firam transportowa), opisywanie i rozliczanie listów transportowych.
CGS CONTAINER PARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-17 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Malbork (pomorskie)
obsługa biura zarządu, sprawy związane z korespondencją, oragnizowanie spotkań, prowadzenie skt osobowych, monitiriwanie terminów badań medydcy pracy, zaopatrzenie w art. biurowe itp.
Przedsiębiorstwo Materiałów Izolacyjnych "Izolacja - Matizol" S.A. - 2018-08-02 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)
usługi fryzjerskie damsko-męskie
"EDITH" STUDIO FRYZJERSKIE SPÓŁKA CYWILNA EDYTA URYGA, ARTUR KASPRZYCKI - 2017-02-24 - Kraków (małopolskie)
Rekrutacja pracowników, tworzenie bazy danych kandydatów, obsługa komputera i programów pakietu office, tworzenie i publikacja ofert pracy w portalach internetowych, dbanie o dobry wizerunek firmy, bodowanie długotrwałych relacji z klientami firmy, planowanie strategii rekrutacyjnej przy uzgodnieniu profilu danej firmy i oczekiwań pracodawcy, wspołtworzenie profilu kandydata, przyjmowanie dokumentó kandydatów do pracy i ich selekcja, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi kandydatami, współpraca z agencjami pracy tymczasowej i firmami doradztwa personalnego, opracowanie zasad i procedur rekrutacji zewnętrznej i wewnętrznej.
i-WORK KACPER SZYMAŃSKI-GULOWATY - 2018-06-14 - Prudnik (opolskie)
- Obsługa techniczna systemów oraz urządzeń: klimatyzacja, wentylacja, oświetlenie podstawowe i awaryjne, kotły CO, zimna woda użytkowa, instalacja elektryczna - SN 20kV oraz NN.- Wynagrodzenie: 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na dwie zmiany w godzinach: 9:00-21:00 + praca w dni wolne. Wymagane wykształcenie min. średnie zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata. Wymagane uprawnienia SEP powyżej 1 kV. Wymagane uprawnienia SEP G-2. Wymagane uprawnienia SEP G-3. Wymagana umiejętność obsługi technicznej systemów oraz urządzeń w budynkach: klimatyzacja, wentylacja, oświetlenie podstawowe i awaryjne. Kontakt telefoniczny (Tel. 22-335-75-74) lub e-mail: marta.andrzejczyk (at) sodexo.com
SODEXO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-04 - Katowice (śląskie)
jw.
DSA Sp. z o. o. - 2016-09-08 - Warszawa (mazowieckie)
dostawa, odbiór towarów, rozładunek i załadunek; umiejętność prowadzenia pojazdu, prace magazynowe
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Lublin (lubelskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami, doradztwo handlowe, przygotowywanie ofert.
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Dobrodzień (opolskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
na stanowisku - specjalista/referent ds. administrowania obiektów oraz ds. budowlano - remontowych : bieżące administrowanie obiektów będących własnością DODR, sprawdzanie stanu technicznego obiektów, sporządzanie planów kontroli obiektów budowlanych, sporządzanie planów remontów obiektów budowlanych, prowadzenie książek obiektów budowlanych, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na roboty budowlane, sporządzanie kosztorysów, analiza dokumentacji technicznej i projektowej, nadzorowanie prac remontowo – budowlanych.Prosimy o złożenie - CV, list motywacyjny, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji - do dnia - 06-02-2017r.[Kontakt przez pocztę] : ul. Zwycieska 8, 53-033 Wrocław[Godzina zakończenia pracy] : 15:00[Praca na czas określony] : 12 miesięcyKontakt z pracodawcą: kadry (at) dodr.pl lub 713398021
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2017-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Opieka nad dziećmi w przedszkolu.
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Łomianki (mazowieckie)
branża reklamowa, produkcja i sprzedaż materiałów reklamowych. Pozyskiwanie i obsługa dotychczasowych i nowych klientów.
"Expoline" Spółka Jawna - 2017-02-09 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Gdańsk (pomorskie)
zgodny z wykonywanym zawodem
Anna Dysy "SYRIUSZ" - 2018-02-22 - Będzin (śląskie)
-rekrutacja pracowników na stanowisko niższego i średniego szczebla,-redagowanie ogłoszeń o pracę,-tworzenie bazy kandydatów,-obsługa recepcji,-porzadkowanie dokumentów,-wysyłka poczty papierowej
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Niepołomice (małopolskie)
OBSŁUGA KLIENTA
APH I U KWAŚNIAK - 2017-03-01 - Rzeszów (podkarpackie)
-aktywne pozyskiwanie nowych klientów w rozmowie telefonicznej,-opieka nad stałymi klientami,-obsługa specjalistycznego programu komputerowego
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Oława (dolnośląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
- Zapoznanie się z działalnością firmy, specyfika oferowanych usług i produktów oraz z narzędziami do realizacji zamówień.- Współudział w procesie realizacji zamówień i obsługi klientów: opracowywanie nieskomplikowanych ofert; organizacja dostaw i wysyłek; wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego jako narzędzie do organizacji pracy.- Umiejętność opracowania oferty na podstawie dokumentacji projektowej; realizacja zamówień na podstawie zaakceptowanej oferty.- Analiza przedmiaru robót oraz rysunków technicznych; dobór urządzeń na podstawie specyfikacji projektowej; opracowywanie zestawień wyposażenia z uwzględnieniem wymiarów, mocy i przyłączeń urządzeń; organizacja transportu w tym również transportu zagranicznego; koordynacja procesu dostaw z uwzględnieniem optymalizacji kosztów transportu i magazynowania; kontrola nad przepływem dokumentów towarzyszących dostawom i fakturowaniu klientów.- Umiejętność posługiwania się dokumentami magazynowymi oraz finansowymi; księgowanie dokumentów zakupowych i sprzedażowych- Wystawianie dokumentów dostawy, potwierdzeń płatności oraz faktur, księgowanie faktur zakupowych i sprzedażowych w programie księgowym FAKT
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Tuchom (pomorskie)
raporty analizy kosztów oraz odchyleń produkcyjnych, uzgodnienia sprzedaży, zarys i konsumpcja materiałów, analiza kosztów standardowych produktów, zdolność analitycznego podejścia do problemów.
KINGSPAN Sp. z o.o. w Lipsku - 2015-11-17 - Lipsko (mazowieckie)
1. Obsługa kadrowo płacowa projektu.2. Prowadzenie spraw pracowniczych w okresie realizacji projektu dokumenty potwierdzające zatrudnienie, akta osobowe, bieżąca obsługa pracowników projektu.3. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników zatrudnionych do realizacji projektu, w tym prowadzenie ewidencji urlopów i zwolnień lekarskich.4. Przygotowanie rozliczeń z ZUS oraz Urzędem Skarbowym dla pracowników zatrudnionych przy realizacji projektu.5. Prowadzenie spraw związanych z umowami cywilnoprawnymi w okresie realizacji projektu, w zakresie obsługi kadrowo płacowej.6. Ścisła współpraca z Specjalistą ds. kadr i płac Wrocławskiego Centrum Integracji.7. Prowadzenie i współpraca w zakresie obsługi kadrowej uczestników projektu.FORMA I TERMIN SKŁADANIA OFERT:Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu (decyduje data wpływu dokumentów).Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego, wraz z dopiskiem: Konkurs na stanowisko: specjalista kadr i płac w projekcie Społecznie odpowiedzialny Wrocław w terminie do dnia 24 lutego 2017r. do godziny 14:00. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.INNE INFORMACJE:Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Projekt Społecznie Odpowiedzialny Wrocław jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (Oś priorytetowa: IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, Działanie 4.3 Współpraca ponadnarodowa).Dodatkowych informacji udziela: p. Monika Zentkowska tel. (71) 782-35-15 w godz. 9.00-16.00.Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2017-02-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Osoba na danym stanowisku będzie reklamowała firmę w internecie, nawiązywała kontakty z nowymi klientami, prowadzała rozmowy w zakresie informacji o działalności firmy w języku angielskim.
GOOD-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA - 2017-05-23 - Piaseczno (mazowieckie)
jw
Apartment4you s.c. - 2017-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż zakup usług transportowych
SZWED IDEA SP. Z O. O. - 2017-11-14 - Rzeszów (podkarpackie)