SPECJALISTA DS. TELESPRZEDAŻY M/K Warszawa oferta pracy DSA Sp. z o. o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TELESPRZEDAŻY M/K
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-09-08
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: DSA Sp. z o. o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-171 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TELESPRZEDAŻY M/K
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.09.2016
Data zakończenia pracy: 30.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie: średnie. Umiejętności: energiczność i komunikatywność, szybkie uczenie się, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, kreatywność. Doświadczenie zawodowe w telefonicznej sprzedaży. Obowiązki: nawiązywanie telefonicznego kontaktu z obcymi klientami banku, telefoniczna sprzedaż produktów kredytowych, realizacja planów oraz celów sprzedażowych, profesjonalna obsługa klientów zgodnie z wymaganiami banku. Praca w godzinach 9-17. Kontakt z pracodawcą CV na e-mail: aneta.fidler (at) dsa.waw.pl
Nazwa pracodawcy: DSA Sp. z o. o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Młynarska 46, 01-171 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Młynarska
Numer budynku pracodawcy: 46
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 08.09.2016
Oferta pracy ważna do: 30.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
Zespół Państwowych Szkół Muzycznych nr 4 im. K. Szymanowskie - 2018-01-03 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Działoszyn (łódzkie)
- POSZUKIWANIE I POZYSKIWANIE KLIENTÓW W ZAKRESIE ODBIORU SUROWCÓW WTÓRNYCH (W TYM MAKULATURY, FOLII I TWORZYW SZTUCZNYCH),- ANALIZA I MONITORING RYNKU ODPADÓW, ELEKTROODPADÓW I SUROWCÓW WTÓRNYCH,- USTALANIE TRAS I HARMONOGRAMÓW ODBIORÓW,- OPIEKA NAD REALIZOWANYMI KONTRAKTAMI W ZAKRESIE GOSPODARKI ODPADAMI,- REALIZACJA PROCESU SPRZEDAŻY I ZAKUPU SUROWCÓW WTÓRNYCH ( W TYM MAKULATURY, FOLII I TWORZYW SZTUCZNYCH), ZŁOMÓW I INNYCH ODPADÓW,
Metkom Sp. z o.o. - 2016-08-10 - Pogwizdów Nowy (podkarpackie)
realizacja zadań związanych z zagospodarowaniem nieruchomości Spółki (aktywne pozyskiwanie i negocjowanieumów najmu pomieszczeń, powierzchni reklamowych, infrastruktury technicznej); • zawieranie i rozwiązywanie umównajmu i dzierżawy dotyczących nieruchomości Spółki • obsługa rozległej sieci najemców, w tym wystawianie fakturza najem i dzierżawę, bieżąca kontrola płatności i zadłużenia • przygotowywanie raportów i informacji dotyczącychzarządzania umowami najmu/dzierżawy • wyjaśnianie zgłaszanych przez najemców/dzierżawców problemów związanychz zarządzaniem umową • bieżące prowadzenie Rejestru umów najmu/dzierżawy • aktualizacja danych w informatycznychbazach danych stosowanych w jednostce, w zakresie realizowanych zadań; • przygotowywanie projektów umów, pism,wniosków itp.Sala E
Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego "Edukacja" sp. z o.o. - 2018-06-13 - Kłodzko (dolnośląskie)
prowadzenie dokumentacji procesu walidacji, kontakt ze stronami procesu, marketing procesu, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie zajęć terapeutycznych
Katolickie Stowarzyszenie przy Parafii Św. Marii Magdaleny w Warszawie - 2016-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
Praca od 7-15, wymagane wykształcenie średnie, dobra znajomość języka angielskiego, prawo jazdy kat.B, Kontakt z pracodawcą tel., osobiście 8-14 oraz poprze e-mail
Masa Zenon Kolankowski - 2016-05-16 - Reblino (pomorskie)
Zgodnie z Kartą Nauczyciela
Zespół Szkół w Kowalowie - 2016-08-24 - Kowalów (lubuskie)
konstruowanie części maszyn,obsługa programów: Auto Cad, Logo Cad, Inventor
T.Z.U.O. "TOWIMOR" S.A. - 2015-11-30 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
-sprzedaż towarów ogólnobudowlanych, realizacja zamówień dostaw, wycena asortymenu.
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Białystok (podlaskie)
prowadzenie terapii zajęciowej różnymi metodami i technikami ,prowadzenie dokumentacji,modefikacja jej,diagnozowanie potrzeb osób niepełnosprawnych
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości w Suwałkach - 2016-02-09 - Suwałki (podlaskie)
Sprawowanie kontroli nad stanem BHP w zakładzie, szkolenia wstępne i okresowe BHP, tworzenie oraz nadzór nad dokumentacją BHP (oceny ryzyka, protokoły powypadkowe itp), obsługa kontroli.
A. BERGER POLSKA SP. Z O.O. - 2017-10-06 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
sprzedaż maszyn rolniczych
''JASKOT'' SPÓŁKA JAWNA -T.JASKOT, G. JASKOT - 2015-10-19 - Siekierczyn (dolnośląskie)
Obsługa klienta pod kątem właściwego doboru oraz sprzedaży części i akcesoriów samochodowych.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE ''AKAN'' s.c. - 2017-01-12 - Lubartów (lubelskie)
specjalista ds. księgowości
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Warszawa (pomorskie)
Koordynacja prac związanych z wykonawstwem i rozliczeniem inwestycji, kosztorysowanie robót, przygotowywanie umów, dokumentacja inwestycji technicznej.
Komunalna Energetyka Cieplna "Komec" sp. z o.o. - 2016-10-05 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
- Kontrola jakości realizacji produkcji, międzyoperacyjna i końcowa (zgodność wymiarowa, jakość spoin, jakość powłok antykorozyjnych, zgodność z wymaganiami klienta); - Przygotowanie dokumentówkontroli jakości; - Utrzymanie kontaktów z klientami w zakresie jakości produkcji i terminowości wykonania; - Akceptacja i przygotowanie dla produkcji dokumentacji technicznej otrzymanej od klienta.Praca od 8-16.
MODERN METAL Sp. z o.o. - 2018-04-17 - Opole (opolskie)
-analiza i ocena projektów inwestycyjnych pod kątem możliwości dofinansowania w ramach funduszy UE-opracowywanie dokumentacji aplikacyjnych o dotacji UE zgodnie z wytycznymi-rozliczanie projektów finansowych z funduszy UE-współpraca z bankami w zakresie finansowania inwestycji.Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Polska Żegluga Bałtycka S. A. - 2017-06-20 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Odpowiedzialnośc za planowanie i kontrole pracy kierowców,kontakt z bazami na Ukrainie, koordynowanie pracy kierowców, odpowiedzialność za działanie firmy w zakresie transportu towarów na rynek wschodni.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Sochaczew (mazowieckie)
Prowadzenie sekretariatu Firmy. Obsługa korespondencjiprzychodzącej i wychodzącej, w tym rejestracja i dystrybucja w systemie TQM Open One. Prowadzenie kalendarza Prezesa Zarządu. Prowadzenie obsługi w języku niemieckim. Organizacja pobytu gości, w tym organizacja transportu, hotelu,restauracji itd. Nadzór nad działaniami firm zewnętrznych wykonujących prace na terenie Firmy z uwzględnieniem zasad wewnętrznych. Prowadzenie zestawienia wszystkich odpadów wytwarzanych przez firmę i terminowe przekazywaniewymaganych informacji do właściwych Instytucji.Praca w godzinach od 8-16
Broekelmann Polska Sp.z o.o. - 2017-10-17 - Opole (opolskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-08-24 - Tychy (śląskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku po odbyciu specjalistycznych szkoleń, należeć będzie: sprzedaż aparatów słuchowych znajdujących się w ofercie firmy, doradztwo i dopasowywanie właściwych pomocy słuchowych dla pacjentów, dbałość o ład i porządek w punkcie obsługi Klienta, zewnętrzna promocja firmy. Wynagrodzenie 2000,00 zł brutto + prowizja
TJaudio Tomasz Kubiak - 2017-04-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)
specjalista ds. działu kadr i płac
WĘDZENIE I PRZETWÓRSTWO RYB "RAFA" SP.Jawna - 2016-10-25 - Władysławowo (pomorskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
obsługa maszyn, prace montażowe
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
- Prowadzenie dokumentacji kadrowej, zakładanie akt osobowych, wprowadzanie danych do systemu komputerowego - IMPULS, bieżące uzupełnianie dokumentów, archiwizacja dokumentów, ewidencja czasu pracy, sprawozdawczość GUS, naliczanie wynagrodzeń. -Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto - do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie. Wymagane 5 lat doświadczenia na w/w stanowisku. Mile widziana znajomość programu IMPULS. Wymagana znajomość zagadnień prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatków. Mile widziana znajomość tematyki warunków szczególnych. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-207-12-13) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Obroki 109, 40-833 Katowice) lub e-mail: kadry (at) gonar.com.pl
GONAR - BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-01 - Katowice (śląskie)
Ścisła współpraca z Serwisantami pracującymi dla Spółki, bieżące monitorowanie poprawności i terminowości realizacji zadań przekazanych do Serwisantów, sporządzanie rekomendacji oraz wdrażanie rozwiązań w celu usprawnienia pracy Serwisantów, planowanie, organizacja oraz przeprowadzanie szkoleń dla Serwisantów, współpraca z klientami Spółki ze szczególnym uwzględnieniem Klientów Kluczowych, rozwój oraz monitorowanie poprawności działania systemu informatycznego, służącego do komunikacji z Serwisantami. Firma oferuje możliwość zdobywania nowych doświadczeń i ciągłego podnoszenia kompetencji zawodowych, rozwój profesjonalny w międzynarodowym otoczeniu, stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji, pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, prywatną opiekę medyczną i pakiet świadczeń socjalnych, owocowe wtorki, chill roomy i dobrą kawę.
PKO BP FINAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
-aktywne pozyskiwanie osób zainteresowanych pracą w charakterze opikunki/opiekuna,-aktywne promowanie firmy na podległym terenie,-wspieranie zespołu w pracach organizacyjnych i administracyjnych
Probetreuung Proprofit Sp. z o.o. sp.k - 2017-06-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)