SPECJALISTA DS. NAJMU POMIESZCZEŃ Kłodzko oferta pracy Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego "Edukacja" sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. NAJMU POMIESZCZEŃ
Wynagrodzenie: do 1 050 PLN
Zakres obowiązków: realizacja zadań związanych z zagospodarowaniem nieruchomości Spółki (aktywne pozyskiwanie i negocjowanieumów najmu pomieszczeń, powierzchni reklamowych, infrastruktury technicznej); • zawieranie i rozwiązywanie umównajmu i dzierżawy dotyczących nieruchomości Spółki • obsługa rozległej sieci najemców, w tym wystawianie fakturza najem i dzierżawę, bieżąca kontrola płatności i zadłużenia • przygotowywanie raportów i informacji dotyczącychzarządzania umowami najmu/dzierżawy • wyjaśnianie zgłaszanych przez najemców/dzierżawców problemów związanychz zarządzaniem umową • bieżące prowadzenie Rejestru umów najmu/dzierżawy • aktualizacja danych w informatycznychbazach danych stosowanych w jednostce, w zakresie realizowanych zadań; • przygotowywanie projektów umów, pism,wniosków itp.Sala E
Data publikacji: 2018-06-13
Lokalizacja: Kłodzko (dolnośląskie)
Pracodawca: Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego "Edukacja" sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wyspiańskiego 2f, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
realizacja zadań związanych z zagospodarowaniem nieruchomości Spółki (aktywne pozyskiwanie i negocjowanieumów najmu pomieszczeń, powierzchni reklamowych, infrastruktury technicznej); • zawieranie i rozwiązywanie umównajmu i dzierżawy dotyczących nieruchomości Spółki • obsługa rozległej sieci najemców, w tym wystawianie fakturza najem i dzierżawę, bieżąca kontrola płatności i zadłużenia • przygotowywanie raportów i informacji dotyczącychzarządzania umowami najmu/dzierżawy • wyjaśnianie zgłaszanych przez najemców/dzierżawców problemów związanychz zarządzaniem umową • bieżące prowadzenie Rejestru umów najmu/dzierżawy • aktualizacja danych w informatycznychbazach danych stosowanych w jednostce, w zakresie realizowanych zadań; • przygotowywanie projektów umów, pism,wniosków itp.Sala E
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 050 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. NAJMU POMIESZCZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kłodzko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kłodzko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik wynajmu powierzchni komercyjnych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 050 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Doświadczenie na stanowisku (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: KOMUNIKATYWNOŚĆ Z KLIENTEM
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, min. licencjat.Doświadczenie na podobnym stanowisku - min. 1 rok.Bardzo dobra znajomość obsługi komputera.Umiejętności komunikacyjne.Umiejętności negocjacyjnePraktyczna znajomość przepisów prawnych z zakresu realizowanych zadań (ustaw i rozporządzeń dot. nieruchomości: kodeks cywilny, ustawa o gospodarce.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego "Edukacja" sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Krakowska 56/62, 50-230 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Krakowska
Numer budynku pracodawcy: 56
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik wynajmu powierzchni komercyjnych
Data dodania oferty pracy: 17.07.2018
Oferta pracy ważna do: 17.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 17.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie kopmleksowej obsługi administracyjnej, dokumentacji personalnej pracowników tymczasowych oraz zleceniobiorców
Progres HR Sp. z o.o. - 2018-06-20 - Mszczonów (mazowieckie)
obsługa kadrowa firmy
"LST-POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-08 - Bełżyce (lubelskie)
Firma APROJEKT tworząca oddział w Siedlcach, poszukuje osób chcących rozwijać się w dziedzinie paszportyzacji sieci telekomunikacyjnych- sieci światłowodowych (FTTH-FTTB Szkieletowych), sieci HFC CATV (koncentrycznych RF + światłowodowych), kanalizacji, przyłączy i szaf telekomunikacyjnych, zasilania urządzeń telekomunikacyjnych. Zadania realizowane na wskazanym stanowisku: utrzymanie aktualnej informacji o sieci telekomunikacyjnej poprzez wprowadzanie oraz edycję danych w systemie paszportyzacji SmallWorld, weryfikowanie poprawności danych wprowadzonych do systemu paszportyzacji, udział w tworzeniu i kompletowaniu dokumentacji powykonawczej (praca w Siedlcach)
APROJEKT Jacek Szymczak - 2016-12-22 - Siedlce (mazowieckie)
Udział w realizacji zadań związanych z BHP.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Bodzentyn (świętokrzyskie)
Wykształcenie wyższe, kierunek: ochrona środowiska, doświadczenie minimum rok. Sporządzanie raportów środowiskowych, analiza wyników pomiarów, inne prace towarzyszące. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia. Kontakt osobisty z pracodawcą.
F.U.H.B. MARBUD EUGENIUSZ MARCOL - 2016-11-18 - Rybnik (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
elastyczny czas pracy - praca biurowa - ocenianie poprawności i kompletności danych znajdujących się w programach - uwzględnianie i analizowanie indywidualnych wymagań klientów - korespondencja z oddziałami w Niemczech - monitorowanie zleceń
ISTA SHARED SERVICES POLSKA SP. Z O.O.GLIWICE - 2018-02-23 - Opole (opolskie)
prowadzenie oraz wspomaganie projektów rekrutacyjnych dla zewnętrznych klientów
kontakt przez PUP - 2015-06-08 - Zawiercie (śląskie)
Aktywna sprzedaż usług i produktów operatora komórkowego PLAY
F.H.U."PLAYMAX" MARIUSZ TYLUTKI - 2017-01-13 - Kolbuszowa (podkarpackie)
1.Dobór i wybór produktów do zakupu na podstawie przedstawionych potrzeb izasad.2.Znajdywanie odpowiednich dostawców.3.Negocjacja cen.4.Upewnianie się co do terminowości dostaw, kontrola terminowości.5.Pomoc w interpretacji tendencji na rynku i przewidywanie przyszłejsprzedaży6.Podtrzymywanie relacji ze sprzedawcami I poszukiwanie (gdy to wskazane)nowych dostawców.7.Nabywanie odpowiednich materiałów w najniższej możliwej cenie i wodpowiednich ilościach.8.Przygotowywanie zamówień i określanie zapotrzebowania na towar.9.Monitorowanie przewozu w celu zapewnienia terminowych dostaw Irozwiązywanie ewentualnych problemów związanych z brakiem terminowości.
SMART RECYCLING PLASTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-11 - Trzebiszyn (opolskie)
- prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, - pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych, - przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji, - budowanie profili osobowościowych, - systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowajnie, - planowanie, organizacja wyjazdów opiekunek od Niemiec, - prowadzenie, organizacja biura we Wrocławiu, - sporządzanie umów cywilnoprawnych, - prowadzenie kursów języka niemieckiego dla kandydatów na opiekunów osób starszych. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 32 456 07 70, e-mail: rybnik (at) royaljob.pl
Royal Job Agencja Pracy Sp. z o.o. - 2016-05-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie akt osobowych, naliczanie płac ZUS, PFRON, SODIR, pełna obsługa kadrowo-płacowa.
Koncesjonowana Firma Ochrony Osób i Mienia"Adler" Ryszard Szarejko - 2018-01-26 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
docieplenia, płyta GK, malowanie, szpachlowanie i inne prace ogólnobudowlane
Usługi Ogólnobudowlane Robert Gradzik - 2016-08-02 - Uścikowo (wielkopolskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Gdańsk (pomorskie)
Specjalista do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
promocja marki, pozyskiwanie nowych klientów, prezentacja produktów, tworzenie strategii sprzedaży, zarządzanie procesem sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracy;kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów;koordynowanie procesów sprzedażowych, w tym także planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych; itp
TECHGRUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-07 - Kraków (małopolskie)
w/g stanowiska
Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach - 2016-08-24 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
Naprawa pojazdów osobowych, dostawczych.
PROCAR Roman Prokopiuk - 2017-02-27 - Gdynia (pomorskie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku chińskim, wspieranie działu sprzedaży, badanie rynku
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GUP.Pomoc przy porządkowaniu akt osobowych. Kierowanie pracowników na badania lekarskie. Pilnowanie terminów umów o pracę, badań lekarskich. Prowadzenie kartotek urlopowych.
kontakt przez PUP - 2018-08-15 - Gdańsk (pomorskie)
pozyskiwanie kandydatów do pracy z Ukrainy,pozyskiwanie ofert pracy w Polsce
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Będzin (śląskie)
budowanie sieci telekomunikacyjnych , światłowodowych , mikrokanalizacji światłowodowej.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
kompleksowe prowadzenie sprzedaży produktów firmy, pozyskiwanie klientów na rynkach niemieckojęzycznych, prowadzenie działalności promocyjnej; jedna zmiana; kontakt z pracodawcą osobisty i telefoniczny w godzinach (7-15) oraz e-mailowy.
STANPOL Sp. z o.o. - 2016-01-28 - Słupsk (pomorskie)
- bieżąca obsługa klientów,- wydawanie towaru,- przygotowywanie ofert handlowych,- prowadzenie i rozwijanie działalności handlowej i marketingowej.
JERZY KOSEK MARKET BUDOWLANY JEŻYK - 2016-09-09 - Polanka Wielka (małopolskie)
1.Retrokonwersja,2.Wykonywanie prac pomocniczych przy porządkowaniu ewidencji Archiwum,3.Prowadzenie wykazu osób zatrudnionych lub pełniących służbę w Archiwum albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto,4.Udział i prowadzenie szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych, 5.Udział w prowadzeniu postępowań wyjaśniających okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych,6.Nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa fizycznego informacji niejawnych w Archiwum,7.Prowadzenie wykazu umów i zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych,8.Udział w realizacji przedsięwzięć zmierzających do określenia aktualnej klauzuli tajności niejawnych materiałów archiwalnych przechowywanych w zasobie Archiwum,9.Nadzorowanie w zakresie wykonywania przez przedsiębiorców, z którymi Archiwum zawarło umowę, obowiązku ochrony informacji niejawnych wytworzonych lub przekazanych przedsiębiorcy w związku z realizacją umowy,10.Udział w sporządzaniu okresowych analiz, ocen, sprawozdań oraz wniosków dotyczących przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych.
ARCHIWUM WOJSKOWE 12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY TORUŃ - 2018-04-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wysyłanie zapytań ofertowych, zamówień; kontakt z dostawcą; współpraca z innymi działami w firmie; praca w godzinach 08.00-16.00, I umowa na okres próbny 3 miesiące;
UNIMOULD SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-13 - Pieńsk (dolnośląskie)