SPECJALISTA W SEKCJI OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH Toruń oferta pracy ARCHIWUM WOJSKOWE 12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY TORUŃ

Stanowisko: SPECJALISTA W SEKCJI OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH

Wynagrodzenie: od 2 300 PLN

Zakres obowiązków: 1.Retrokonwersja,2.Wykonywanie prac pomocniczych przy porządkowaniu ewidencji Archiwum,3.Prowadzenie wykazu osób zatrudnionych lub pełniących służbę w Archiwum albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto,4.Udział i prowadzenie szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych, 5.Udział w prowadzeniu postępowań wyjaśniających okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych,6.Nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa fizycznego informacji niejawnych w Archiwum,7.Prowadzenie wykazu umów i zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych,8.Udział w realizacji przedsięwzięć zmierzających do określenia aktualnej klauzuli tajności niejawnych materiałów archiwalnych przechowywanych w zasobie Archiwum,9.Nadzorowanie w zakresie wykonywania przez przedsiębiorców, z którymi Archiwum zawarło umowę, obowiązku ochrony informacji niejawnych wytworzonych lub przekazanych przedsiębiorcy w związku z realizacją umowy,10.Udział w sporządzaniu okresowych analiz, ocen, sprawozdań oraz wniosków dotyczących przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych.

Data publikacji: 2018-04-18

Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: ARCHIWUM WOJSKOWE 12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY TORUŃ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Gen. J. Chłopickiego 1-7, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1.Retrokonwersja,2.Wykonywanie prac pomocniczych przy porządkowaniu ewidencji Archiwum,3.Prowadzenie wykazu osób zatrudnionych lub pełniących służbę w Archiwum albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto,4.Udział i prowadzenie szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych, 5.Udział w prowadzeniu postępowań wyjaśniających okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych,6.Nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa fizycznego informacji niejawnych w Archiwum,7.Prowadzenie wykazu umów i zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych,8.Udział w realizacji przedsięwzięć zmierzających do określenia aktualnej klauzuli tajności niejawnych materiałów archiwalnych przechowywanych w zasobie Archiwum,9.Nadzorowanie w zakresie wykonywania przez przedsiębiorców, z którymi Archiwum zawarło umowę, obowiązku ochrony informacji niejawnych wytworzonych lub przekazanych przedsiębiorcy w związku z realizacją umowy,10.Udział w sporządzaniu okresowych analiz, ocen, sprawozdań oraz wniosków dotyczących przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
2.300 zł. brutto + 10% premii regulaminowej + dodatek za wysługę lat

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA W SEKCJI OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista ochrony informacji niejawnych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 08.05.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: archiwistyka, historia, wojskozawstwo

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS OFFICE

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe: administracja, archiwistyka, historia, wojskozawstwo, aktualne poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli tajne lub wyższe lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, umiejętności: umiejętność prowadzenia analizy opracowywanych materiałów, umiejętność pracy w zespole,umiejętność opracowywania i redagowania pism,, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwa skarbowe, podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do celów rekrutacji, znajomość normatywów resortowych w zakresie pracy biurowej i podstawowych programów komputerowych, znajomość obowiązujących przepisów z zakresu archiwizacji, ochrony informacji niejawnych oraz ochrony danych osobowych i kodeksu postępowania administracyjnego, dokładność, sumienność, komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy,

Nazwa pracodawcy:
ARCHIWUM WOJSKOWE 12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY TORUŃ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Adres pracodawcy:
Gen. J. Chłopickiego 1-7, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE- CV- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje, staż pracy,- kopia poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli tajne lub wyższe lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwa skarbowe,- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do celów rekrutacji,należy dostarczyć osobiście do dn.30.04.2018 do Archiwum Wojskowego w Toruniu, ul. Chłopickiego 1-7

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Toruń

Gmina pracodawcy: Toruń

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Toruń

Ulica pracodawcy: Gen. J. Chłopickiego

Numer budynku pracodawcy: 1-7

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista ochrony informacji niejawnych

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.04.2018

Data dodania oferty pracy: 17.04.2018

Oferta pracy ważna do: 30.04.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 17.04.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 17.04.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI - od 2 500 PLN

Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną całej firmy.Główne zadania:- odpowiedzialność za zaopatrzenie firmy w media (woda, gaz, energia elektryczna, kanalizacja, woda ciepła, paliwa i inne); - współpraca oraz negocjowanie z dostawcami cen usług i towarów;- realizowanie obowiązków firmy w zakresie ochrony środowiska; - prowadzenie wynajmu pomieszczeń;- prowadzenie rejestrów aut firmowych, analiza spalania i przebiegów, przeglądy, badania; - aktualizowanie przeglądów wymaganych dla obiektów budowlanych; - prowadzenie dokumentacji związanej z instalacjami oraz konserwacjami systemów alarmowych; - wsparcie podczas otwierania nowych oddziałów firmy.
ASAJ Sp. z o.o. - 2016-12-20 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. LOGISTYKI - od 2 800 PLN

1. Organizacja i koordynowanie procesów związanych z rozładunkiem i załadunkiem towarów w firmie. 2. Planowanie i organizowanie wysyłek wyrobów gotowychdo klientów końcowych na obszarze Polski, UE i poza nią. 3. Zamawianie usług transportowych w firmach spedycyjnych, negocjowanie cen w obszarze usług transportowych. 4. Organizowanie odbiorów komponentów od dostawców na obszarze UE i poza nią 5. Przygotowanie dokumentów do odprawy celnej importowej/eksportowej we wspólpracy z agencją celną 6. Utrzymywanie kontaktu z przewoźnikami oraz ocenaskuteczności ich działań 7. Przygotowywanie miesięcznych raportów oraz kontrola kluczowych wskaźników efektywności (KPI) 8. Wystawianie i obsługa reklamacjilogistycznych do przewoźników 9. Monitorowanie i optymalizacja kosztów transportu w firmie 10.Przygotowywanie dokumentów wysyłkowych zgodnie ze standardami firmy 11. Nadzór nad obrotem opakowań zwrotnych
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. PROMOCJI I MARKETINGU - od 2 500 PLN

- Planowanie i koordynacja imprez i przedsięwzięć planowanych we wszystkich obiektach Muzeum;wspieranie sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Muzeum; budowanie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej, rozpowszechnianie i promowanie działalności Muzeum; kontakt i współpraca z mediami; współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania materiałów prasowych Muzeum oraz treści druków promocyjnych i ich opracowywanie i wydawanie; analiza działalności Muzeum m.in. frekwencji odbiorców oferty muzealnej; koordynacja zakupu oraz innych form pozyskiwania zewnętrznej powierzchni reklamowej (reklama outdoorowa); zlecanie i produkcja materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej; dystrybucja materiałów reklamowych zgodnie z założeniami promocyjnymi; prowadzenie imprez wizerunkowych oraz eventów Muzeum; pozyskiwanie sponsorów i darczyńców na rzecz Muzeum nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami zewnętrznymi; koordynowanie elementów oferty komercyjnej Muzeum.- Wynagrodzenie: 2500 zł brutto, do negocjacji. Praca na umowę o pracę na czas określony do 1 roku, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku oraz jedna niedziela w miesiącu (6 godz.). Wymagania: potwierdzone wykształcenie wyższe, najlepiej o kierunku PR, marketing, dziennikarstwo lub pokrewne, doświadczenie pracy w promocji lub marketingu (preferowana znajomość specyfiki działań placówki kultury), biegłe posługiwanie się pakietem MS Office (m.in. Excel i Word); mile widziane doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu profilem instytucji/marki w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter); mile widziane doświadczenie w prowadzeniu stron internetowych (system zarządzania treścią Word Press); łatwość w tworzeniu i redagowaniu tekstów, znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego (mile widziany poziom C1); inne: zaangażowanie w powierzone zadania i kreatywność; bardzo dobra organizacja pracy; dokładność i systematyczność, samodzielność w działaniu; umiejętność pracy w zespole; umiejętność pracy pod presją czasu; zdolność ustalania, priorytetów; otwartość oraz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne; wysoka kultura osobista oraz zdolność do motywowania innych, znajomość historii i kultury Górnego Śląska; znajomość mowy śląskiej.
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2018-07-17 - Bytom (śląskie)

SPECJALISTA DS.WDROŻEŃ W DZIALE MARKETINGU - od 1 850 PLN

monitorowanie sprzedaży wprowadzonych nowości, wyszukiwanie nowych trendów rynkowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-12-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji handlowych, utrzymywanie kontaktów z klientami, nadzorowanie i koordynowanie całokształtu procesów związanych z bieżącą obsługą klientów. Koordynacja projektów, sporządzanie zamówień do działu zaopatrzenia na materiały i środki potrzebne do realizacji zleceń. Uczestnictwo w podróżach służbowych.Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Mile widziane doświadczenie w branży produkcji maszyn i urządzeń, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, samodzielność, dyspozycyjność i odporność na stres. Prawo jazdy kat. B.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: rekrutacja (at) zut-kunzek.pl | 667 955 667
KUNZEK JERZY - ZAKŁAD USŁUG TECHNICZNYCH - 2016-01-22 - Pełkinie (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. ZDALNEJ OSBŁUGI KLENTA - od 2 200 PLN

Ofertowanie, zawieranie i realizacja umów handlowych.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT DYSPOZYTORA (STAŻ) - 997,4 PLN

Asystent dyspozytora (staż)
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA BUŁGARSKIEGO - 1 850 - 2 000 PLN

Manager ds. sprzedaży z języskiem bułgarskimFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka bułgarskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Nowy Sącz (małopolskie)

SPECJALISTA BHP - 2 300 - 3 600 PLN

Nadzór i wykonywanie zadań związanych z Bezpieczeństwem i Higieną Pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; umiejętność interpretacji i zastosowania przepisów prawnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, umiejętność egzekwowania wdrożonych procedur na różnych poziomach w organizacji,
Samodzielny Publiczny Zaklad Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii - 2017-10-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALICTA DS. HANDLOWYCH - od 1 850 PLN

Prowadzenie rozmów handlowych z klientami. wystawiane faktur sprzedażowych,wystawianie dokumentów PZ,WZ
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Tuchom (pomorskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 1 850 PLN

WSPOMAGANIE PROCESÓW REKRUTACYJNYCH, REKRUTACJA I SELEKCJA PRACOWNIKÓW, PODPISYWANIE UMÓW Z PRACOWNIKAMIWYMAGANIAWYKSZTAŁCNEIE WYŻSZE, DOŚWIADCZENIE W PRACY NA PRODUKCJI MIN. 1 ROK, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO W STOPNIU BIEGŁYMCV NA E-MAIL; j.wasiak (at) lsj.pl
LSJ HR Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialności Sp.k. - 2016-11-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. FINANSÓW I CONTROLLINGU - od 2 000 PLN

Raportowanie okresoweSporządzanie analizPlanowanie strategiczneTworzenie biznesplanów
CHIC SP. Z OO / MCK OSTRZESZÓW - 2017-02-03 - Ostrzeszów (wielkopolskie)

KUCHARZ/KA - od 2 000 PLN

Przygotowanie potraw zgodnie z obowiązujacymi standardami, ścisła współpraca z szefem kuchni oraz z innymi pracodawcami, przekazywanie oraz nadzór nad stanami magazynowymi ,dbałość o estetykę i utrzymywanie czystości stanowiska pracy.
"P & T INVESTMENT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA" - 2017-03-14 - Kielce (świętokrzyskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Zgodnie z zakresem stażu sprzedawca
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Szczucin (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 400 PLN

rozliczanie kosztów produkcji, weryfikacja i rozliczanie odchyleń, prowadzenie ksiąg rachunkowych, rozliczanie delegacji, przygotowanie analiz i raportów
ŁZG Łęczyca Spółka Akcyjna - 2016-12-28 - Łęczyca (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 500 PLN

przygotowywanie dokumentacji w zakresie zamówień publicznych, sporządzanie sprawozdań, udział w komisji przetargowej
OCHOTNICZE HUFCE PRACY KUJAWSKO-POMORSKA WOJEW.KOMENDA TORUŃ - 2017-03-31 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO (O) - do 3 500 PLN

przywracanie funkcjonalności systemów operacyjnych stacji roboczych i serwerów, wsparcie użytkowników.
ENTERPRISE SERVICES POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-29 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. BHP - 2 500 - 3 500 PLN

przeprowadzanie kontroli w zakresie warunków pracy, informowanie pracodawcę o zagrożeniach, prowadzenie rejestrów, dokonywanie ocen i analiz ryzykaza zawodowego, współdziałanie ze społeczna inspekcją pracy, przeprowadzanie szkoleń wstępnych o okresowych w dziedzinie BHP, przygotowywanie i wydawanie skierowań ( wg list zbiorczych otrzymywanych od specjalisty ds.Kadr), współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, przeprowadzanie okresowej kontroli obiektów.
Zespół Szkół nr 4 im. Ignacego Jana Paderewskiego - 2017-06-24 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 2 800 PLN

Odbiór jakościowy detali, monitorowanie pomiarów wykonywanych przez produkcję, nadzór nad wyrobami niezgodnymi oraz prowadzenie ich ewidencji, obsługa mikroskopu pomiarowego, spektometru, maszyny 3D, tomografu komputerowego.
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Niepołomice (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ZATRUDNIENIA CUDZOZIEMCÓW - od 2 000 PLN

Specjalista ds. zatrudnienia cudzoziemców
DIALEKT GROUP OLENA MIZERETSKA - 2017-01-12 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA III - BEZPIECZEŃSTWO - od 8 000 PLN

Administracja bezpieczeństwem systemu SAP, nadawanie uprawnień użytkownikom, rozwój profili użytkowników SAP, czuwanie nad aktualnością dostępów i uprawnień użytkowników, realizacja zleceń użytkowników systemu SAP dla wszystkich lokalizacji.
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DS. EXPORTU NA RYNEK HOLENDERSKI - 2 770 - 4 200 PLN

Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania: Znasz język holenderski na poziomie min. B2,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!
EKO-OKNA S.A. - 2017-09-15 - Kornice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU RYNKU RUMUŃSKIEGO I OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM RUMUŃSKIM - od 1 850 PLN

Obsługa telefoniczna i mailowa klienta, kontakt z firmami kurierskimi, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Kokotów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

poszukiwanie nowych rynków zbytu na produkty Grupy Sipma sporzadzanie dokumentacji sprzedażowej
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW TRANSPORTU LOGISTYKI - od 2 000 PLN

Organizacja, planowanie krajowych i międzynarodowych usług transportowych na potrzeby własnej produkcji firmy. Optymalizacja kosztów zapewnienie terminowości. Raportowanie i przekazywanie informacji.sekretariat (at) tomplakoperty.com
TOMPLA KOPERTY Sp. z o.o. - 2017-02-01 - Gniezno (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI/ SPECJALISTA DS ZBYTU - od 2 000 PLN

realizacja wysyłek oraz odbiorów samochodowych, biezące działania w zakresie logistyki i sprzedaży kruszyw, sporządzanie raportów i zestawień sprzedażowych, bieżąca obsługa w zakresie administracji działu handlowego, czyli przyjmowanie i wykonywanie telefonów, faksów, poczty elektronicznej
COLAS KRUSZYWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-10 - Złotoryja (dolnośląskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - 2 200 - 3 200 PLN

- Praca głównie polega na obsłudze urządzeń produkcyjnych, pracownik musi mieć orzeczoną zdolność do pracy powyżej 3m, oraz dobry stan zdrowia- Osoby wykazujące się zaangażowaniem w pracę wysyłamy na kursy i szkolenia (np. operatora wózków widłowych, suwnic itp.)- Praca w cieple (na hali produkcyjnej nawet w silne mrozy jest ciepło)- Istnieją również możliwości awansu na brygadzistę czy mistrza zmianowego oraz do innych działów. - Jesteśmy nastawieni na długoterminową współpracę są u nas w firmie osoby pracujące wiele lat i takie osoby są dla nas szczególnie cenne.
BRUK-BET Sp. z o. o. - 2017-10-20 - Racibórz (śląskie)


Wybierz powiat