SPECJALISTA DS. PROMOCJI I MARKETINGU Bytom oferta pracy MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROMOCJI I MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: - Planowanie i koordynacja imprez i przedsięwzięć planowanych we wszystkich obiektach Muzeum;wspieranie sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Muzeum; budowanie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej, rozpowszechnianie i promowanie działalności Muzeum; kontakt i współpraca z mediami; współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania materiałów prasowych Muzeum oraz treści druków promocyjnych i ich opracowywanie i wydawanie; analiza działalności Muzeum m.in. frekwencji odbiorców oferty muzealnej; koordynacja zakupu oraz innych form pozyskiwania zewnętrznej powierzchni reklamowej (reklama outdoorowa); zlecanie i produkcja materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej; dystrybucja materiałów reklamowych zgodnie z założeniami promocyjnymi; prowadzenie imprez wizerunkowych oraz eventów Muzeum; pozyskiwanie sponsorów i darczyńców na rzecz Muzeum nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami zewnętrznymi; koordynowanie elementów oferty komercyjnej Muzeum.- Wynagrodzenie: 2500 zł brutto, do negocjacji. Praca na umowę o pracę na czas określony do 1 roku, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku oraz jedna niedziela w miesiącu (6 godz.). Wymagania: potwierdzone wykształcenie wyższe, najlepiej o kierunku PR, marketing, dziennikarstwo lub pokrewne, doświadczenie pracy w promocji lub marketingu (preferowana znajomość specyfiki działań placówki kultury), biegłe posługiwanie się pakietem MS Office (m.in. Excel i Word); mile widziane doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu profilem instytucji/marki w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter); mile widziane doświadczenie w prowadzeniu stron internetowych (system zarządzania treścią Word Press); łatwość w tworzeniu i redagowaniu tekstów, znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego (mile widziany poziom C1); inne: zaangażowanie w powierzone zadania i kreatywność; bardzo dobra organizacja pracy; dokładność i systematyczność, samodzielność w działaniu; umiejętność pracy w zespole; umiejętność pracy pod presją czasu; zdolność ustalania, priorytetów; otwartość oraz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne; wysoka kultura osobista oraz zdolność do motywowania innych, znajomość historii i kultury Górnego Śląska; znajomość mowy śląskiej.
Data publikacji: 2018-07-17
Lokalizacja: Bytom (śląskie)
Pracodawca: MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana III Sobieskiego 2, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Planowanie i koordynacja imprez i przedsięwzięć planowanych we wszystkich obiektach Muzeum;wspieranie sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Muzeum; budowanie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej, rozpowszechnianie i promowanie działalności Muzeum; kontakt i współpraca z mediami; współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania materiałów prasowych Muzeum oraz treści druków promocyjnych i ich opracowywanie i wydawanie; analiza działalności Muzeum m.in. frekwencji odbiorców oferty muzealnej; koordynacja zakupu oraz innych form pozyskiwania zewnętrznej powierzchni reklamowej (reklama outdoorowa); zlecanie i produkcja materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej; dystrybucja materiałów reklamowych zgodnie z założeniami promocyjnymi; prowadzenie imprez wizerunkowych oraz eventów Muzeum; pozyskiwanie sponsorów i darczyńców na rzecz Muzeum nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami zewnętrznymi; koordynowanie elementów oferty komercyjnej Muzeum.- Wynagrodzenie: 2500 zł brutto, do negocjacji. Praca na umowę o pracę na czas określony do 1 roku, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku oraz jedna niedziela w miesiącu (6 godz.). Wymagania: potwierdzone wykształcenie wyższe, najlepiej o kierunku PR, marketing, dziennikarstwo lub pokrewne, doświadczenie pracy w promocji lub marketingu (preferowana znajomość specyfiki działań placówki kultury), biegłe posługiwanie się pakietem MS Office (m.in. Excel i Word); mile widziane doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu profilem instytucji/marki w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter); mile widziane doświadczenie w prowadzeniu stron internetowych (system zarządzania treścią Word Press); łatwość w tworzeniu i redagowaniu tekstów, znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego (mile widziany poziom C1); inne: zaangażowanie w powierzone zadania i kreatywność; bardzo dobra organizacja pracy; dokładność i systematyczność, samodzielność w działaniu; umiejętność pracy w zespole; umiejętność pracy pod presją czasu; zdolność ustalania, priorytetów; otwartość oraz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne; wysoka kultura osobista oraz zdolność do motywowania innych, znajomość historii i kultury Górnego Śląska; znajomość mowy śląskiej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2500 zł brutto, do negocjacji. Praca na umowę o pracę na czas określony do 1 roku, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PROMOCJI I MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bytom
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bytom
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bytom
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: PR, marketing, dziennikarstwo lub pokrewne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: potwierdzone wykształcenie wyższe, najlepiej o kierunku PR, marketing, dziennikarstwo lub pokrewne, doświadczenie pracy w promocji lub marketingu (preferowana znajomość specyfiki działań placówki kultury), biegłe posługiwanie się pakietem MS Office (m.in. Excel i Word); mile widziane doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu profilem instytucji/marki w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter); mile widziane doświadczenie w prowadzeniu stron internetowych (system zarządzania treścią Word Press); łatwość w tworzeniu i redagowaniu tekstów, znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego (mile widziany poziom C1); inne: zaangażowanie w powierzone zadania i kreatywność; bardzo dobra organizacja pracy; dokładność i systematyczność, samodzielność w działaniu; umiejętność pracy w zespole; umiejętność pracy pod presją czasu; zdolność ustalania, priorytetów; otwartość oraz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne; wysoka kultura osobista oraz zdolność do motywowania innych, znajomość historii i kultury Górnego Śląska; znajomość mowy śląskiej
Nazwa pracodawcy: MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Jana III Sobieskiego 2, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Zainteresowanych prosimy o dostarczenie: listu motywacyjnego, CV wraz z danymi kontaktowymi, opcjonalnie- referencji osobiście (sekretariat) lub przesłać pocztą (z dopiskiem Kadry specjalista ds. promocji i marketingu) na adres pl. Jana III Sobieskiego 2, 41-902 Bytom w terminie do 27 lipca 2018 roku (decyduje data wpływu). Dokumenty przesłane pocztą elektroniczną nie będą przyjmowane.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: Dokumenty neleży złożyć do dnia 27.07.2018
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Bytom
Gmina pracodawcy: Bytom
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bytom
Adres strony pracodawcy: www.muzeum.bytom.pl
Ulica pracodawcy: Jana III Sobieskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: DZIAŁALNOŚĆ MUZEÓW.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.07.2018
Data dodania oferty pracy: 12.07.2018
Oferta pracy ważna do: 27.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 12.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 12.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie klientów (również z zagranicy), utrzymywanie relacji z klientami. Do wynagrodzenia doliczana jest premia. Praca w godz. 7-15.
P.P.H.U."ABAT" Spółka Jawna Andrzej Janus, Roman Chocholski - 2018-06-07 - Wejherowo (pomorskie)
badanie potrzeb klienta,przygotowanie ofert handlowych,sprzedaż oferowanego produktu,wystawianie faktur,nawiązywanie i podtrzymywanie współpracy z nowymi klientami
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Trzebinia (małopolskie)
Rozwój eksportu na rynki wschodnie, kontakt osobisty, telefoniczny i e-mailowy z kontrahentami z zagranicy (Ukraina, Rosja, Białoruś).
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Aleksandria (łódzkie)
Obsługa sekretariatu
GIMNAZJUM NR 1 IM. HUGONA KOŁŁĄTAJA - 2017-03-10 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Wrocław (dolnośląskie)
-dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez udzielanie odpowiedzi na ich zapytania;-przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczacych produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów.-aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemu,-wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedazowych i marketingowych,- tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiazań podnoszących poziom satysfakcji klienta,-tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Zabierzów (małopolskie)
Obsługa klienta oddziału Niemieckiego producenta prętów łuszczonych i hurtownika
Steel Trans Patrycjusz Kozłowski - 2018-08-03 - Chorzów (śląskie)
organizacja pracy w ochronie mienia
BIURO OCHRONY I SZKOLEŃ JAG SP ZOO BYDGODZCZ - 2017-03-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy, organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą.
PROMEDICA24 CARE TEAM DE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-09 - Racibórz (śląskie)
Wykonywanie ekspertyz o tematyce leśnej, dendrologicznej, zoologicznej, inwentaryzacje zieleni i inwentaryzacje lasów. Praca zdalna (w domu) w biurze lub w terenie (w tym ponad jednotygodniowe delegacje).
Prohabitat Rafał Bodzioch - 2016-10-25 - Kraków (małopolskie)
Specjalista do spraw księgowości i kadr
SKOBIERSKI STROPY SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-08 - Trzebień (dolnośląskie)
Zgodny, praca w Łasinie
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Łasin (kujawsko-pomorskie)
obsługa płacowa pracowników tymczasowych, przygotowanie lista płac, obliczanie zasiłków chorobowych, rozliczanie czasu pracy i nieobecności itp.
POLLUX ACCOUNTANT SP. Z O.O. - 2016-04-18 - Świdnica (dolnośląskie)
prowadzenie dokumentacji finansowej projektu, przygotowywanie dokumentów o płatność, udział w postępowaniach prawo zamówień publicznych, realizacja płatności, opisywanie i rozliczanie faktur, kart pracy i list płac; godziny pracy 8.00- 12.00
GIMNAZJUM Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI NR 4 - 2017-02-08 - Słupsk (pomorskie)
www.rzeszow.so.gov.plMiejsce wykonywania pracy : Opiniodawczy zespół sądowych specjalistów w Rzeszowie .
SĄD OKRĘGOWY W RZESZOWIE - 2016-04-01 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa szkoleń IT. Naprawa gniazd, matryc, klawiatur, płyt głównych wnotebookach. Szkolenie oraz praktykowanie spawania plastiku. Czytanieschematów elektronicznych i diagnostyka układów półprzewodnikowych.Odzyskiwanie danych z uszkodzonych dysków twardych. Usługi informatycznedla firm. Naprawa oprogramowania komputerowego. Rozwiązywanieproblemów informatycznych Migracje baz danych. Projektowanie i wdrażanierozwiązań informatycznych. Bezpieczeństwo informatyczne w praktyce.Obsługa narzędzi specjalistycznych serwisu komputerowego. Praca w godz. 9-17
LOGIC SOFT-Przedsiębiorstwo Informatyczne - 2015-12-09 - Opole (opolskie)
Nadzór nad sprawnym i zgodnym z przepisami prawa działaniem urządzeń : elektroenergetycznych, zabiegowych, gastronomicznych, medycznych, dźwigów oraz instalacji elektrycznych i odgromowych;Zapewnienie fachowego nadzoru przy robotach elektroenergetycznych i ich zgodności i obowiązującymi przepisami
"Uzdrowisko Lądek-Długopole" Spółka Akcyjna - 2018-06-13 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
obsługa klientów z Hiszpanii i Portugalii. Tłumaczenia dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Rzeszów (podkarpackie)
współpraca z firmam
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Rzeszów (podkarpackie)
Nadzór i kierowanie pracą pracowników produkcji
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o relację z klientami; obsługa bazy danych; administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa sprzedaży w sklepie internetowym oraz na portalu Allegro.pl.Obsługiwanie rozmów telefonicznych, odpowiadanie na e-maile, obsługa reklamacji, obsługa po-sprzedażowa: przygotowywanie, pakowanie, nadawanie przesyłek.Relokacja towaru na magazynie.Praca biurowa na miejscu w siedzibie firmy w Krzywiniu.
Małgorzata Ludowicz System-Bank Sprzedaż Kredytowa Artykułów Fotograficznych - 2017-03-17 - Krzywiń (wielkopolskie)
Profesjonalna i kompetentna obsługa kjlienta z branży retail w języku polskim i angielskim, opracowywanie zleceń, nadzór nad dokumentami związanymi ze świadczonymi usługami, praca na dedykowanych systemach logistycznych, wspólpraca z różnymi działami firmy, przygotowywanie analiz na potrzeby firmy i klientów
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Sosnowiec (łódzkie)
Sprzątanie obiektu wewnątrz i terenu wokół obiektu.II zmiana: 05.00 - 21.30
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
-prowadzenie bieżących spraw administracyjnych, w tym przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, obsługa centrali telefonicznej;-prowadzenie spraw socjalno-kadrowych pracowników;-opracowywanie projektów regulaminów wewnętrznych, zarządzeń, instrukcji i pism urzędowych;-kontrola i rozliczanie pracowników z czasu pracy;-prowadzenie dokumentacji pracowników (akta osobowe, ewidencja zatrudnienia, ewidencja szkoleń, badań lekarskich itp.);-sporządzanie listy płac;-opracowywanie harmonogramów czasu pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy, listy obecności, kart urlopowych;-rozliczenia z Urzędem Skarbowym, ZUS i GUS;-przygotowywanie umów o pracę, aneksów do umów, świadectw pracy oraz innych dokumentów dotyczących zatrudnienia wymaganych przepisami;-prowadzenie dobrowolnych ubezpieczeń pracowniczych;-prowadzenie raportu kasowego, realizacja przelewów bankowych;-prowadzenie spraw polityki bezpieczeństwa informatycznego i IODO;-prowadzenie dokumentacji dotyczącej udzielania zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;-sporządzanie umów cywilnoprawnych, prowadzenie rejestrów umów;-wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.
Gminny Ośrodek Turystyki, Sportu i Rekreacji "NAUTICA" - 2018-09-04 - Gorzyce (śląskie)
Podstawowe obowiązki:1.dekretacja dokumentów zgodnie z obowiązującą polityką rachunkowości,2.terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej,3.sporządzanie deklaracji VAT, IFTR, CIT10Z,4.rozliczanie podróży służbowych,5.nadzór nad ewidencją środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,6.nadzór nad ewidencją materiałów i towarów,7.sporządzanie sprawozdań budżetowych,8.współudział w rozliczaniu dotacji celowych,9.współudział w planowaniu i kontroli wykorzystania budżetu
MUZEUM MIASTA ŁODZI - 2017-07-07 - Łódź (łódzkie)
zarządzanie nieruchomosciami firmowymi (najem powierzchni)
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Kraków (małopolskie)
obsługa korespondencji, przygotowywanie pism procesowych, wyszukiwanie przepisów prawa
Kancelaria Adwokacka dr Agnieszka Malarewicz-Jakubów - 2018-07-31 - Białystok (podlaskie)
wyrób i wypiekanie pizzy
kontakt przez OHP - 2018-08-17 - Sosnowiec (śląskie)
diagnozowanie problemow i potrzeb w zakresie pozyskiwania funduszu,identyfikacja źródeł finansowania planowanych działań,analizowanie warunków i ocenianie szans na uzyskanie finansowania, przygotowywanie i skladanie wniosków o finansowanie łacznie z dokumentami towarzyszącymi, opracowywanie dokumentacji we współpracy ze spacjalistami różnych dziedzin,ocenianie skuteczności podjętych działań,opracowywanie materiałów tekstowych i przygotowywanie komunikacji marketingowej i medialnej, wdrażanie strategii marketingowej i PR, monitorowanie mediów internetowych i prasowych, organizacja eventów i akcji statutowych
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Słupsk (pomorskie)