SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z J. RUMUŃSKIM - WARSZAWA Warszawa oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z J. RUMUŃSKIM - WARSZAWA
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o relację z klientami; obsługa bazy danych; administracja i praca z wewnętrznym systemem
Data publikacji: 2017-10-13
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Czerniakowska 141, 00-453 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o relację z klientami; obsługa bazy danych; administracja i praca z wewnętrznym systemem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + prowizje miesięczne od 1000 zł
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z J. RUMUŃSKIM - WARSZAWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2017
Data zakończenia pracy: 31.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rumuński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: biegła znajomość języka rumuńskiego (min. poziom C1) - warunek konieczny; w przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2; minimum średnie wykształcenie; doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane (w sprzedaży lub/i call center); wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne; samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów; odpowiedzialność za powierzone działania; motywacja i zaangażowanie; kreatywność, odpowiedzialność, odporność na stres. Opis stanowiska: bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o relację z klientami; obsługa bazy danych; administracja i praca z wewnętrznym systemem. Pracodawca oferuje: pracę na pełen etat; możliwość indywidualnego dopasowania godzin pracy (elastyczne godziny między 8 a 21); stabilne oraz atrakcyjne warunki współpracy; premiowanie dobrych wyników; system szkoleń; narzędzia niezbędne do pracy; pracę w polskiej firmie, która daje możliwość rozwoju na rynkach międzynarodowych; możliwość używania na co dzień języków obcych; przyjazną atmosferę pracy; możliwość awansu i rozwoju; pracę w atrakcyjnej lokalizacji w nowym biurze w centrum Warszawy. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania prosimy o przesłanie CV w języku polskim lub angielskim na adres: warszawa (at) jobhouse.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SPRZED/WAW/JEZ oraz język, którego dotyczy aplikacja.
Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 31, 80-239 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 31
Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 13.10.2017
Oferta pracy ważna do: 31.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta w zakresie zakładów bukmacherskich oraz sprzedaż w punkcie (gazety, karty telefoniczne, zdrapki, inne); prace porządkowe i inne bieżące prace na danym stanowisku.
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Gostynin (mazowieckie)
Współpraca z dostawcami, zamawianie materiałów produkcyjnych i pomocnicznych, nadzorowanie oraz bieżąca kontrola dostaw, prognozowanie, tworzenie harmonogramów dostaw, wdrożenie systemów oraz standaryzowani4e procesów zakupowych, nadzorowanie i raportowanie wskaźników jakościowych, współpraca z projektantem. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00, w Bielsku-Białej. Oferta skierowana do osób zarejestrowanych w PUP z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Bielsko-Biała (śląskie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy; redagowanie ofert pracy; budowa i zarządzanie bazą kandydatów i pracowników' obsługa administracyjna pracowników z Ukrainy;
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Opole (opolskie)
SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA RUCHU ODPOWIEDZIALNY BĘDZIE ZA ZAPEWNIENIE SPRAWNOŚCI INSTALACJI I URZĄDZEŃ KONIECZNYCH DLA NIEZAKŁÓCONEGO FUNKCJONOWANIA PRZEDSIĘBIORSTWA BATEKO W POLKOWICACH. W SZCZEGÓLNOŚCI OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU REALIZOWAĆ BĘDZIE WYKONYWANIE PODSTAWOWYCH NAPRAW I KONSERWACJI URZĄDZEŃ ORAZ INSTALACJI -WENTYLACYJNYCH, ELEKTRYCZNYCH, PRZEMYSŁOWYCH ORAZ TRANSPORTOWYCH. STANOWISKO PODLEGA BEZPOŚREDNIO KIEROWNIKOWI ZAKŁADU.
BatEko Sp. z o.o. - 2017-11-21 - Polkowice (dolnośląskie)
Praca stacjonarna biurowa w dziale handlowym, utrzymanie irozbudowa portfela klientów,kompleksowa obsługa systemuhandlowego, generowanie ofert handlowych, realizacja powierzonychcelów, raportowanie, kreatywne działania handlowe z elementamimarketing
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2017-01-02 - Opole (opolskie)
kontrola jakości produkowanych elementów, nadzór nad urzadzeniami kontrolno pomiarowymi, dokumentowanie kontroli;wynagrodzenie 2500-2800 zł brutto+ premie + pakiet socjalny
COMFORT S.A. - 2016-11-25 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
-obsługa klientów
M.M. Kraszewscy spółka jawna - 2015-12-03 - Szepietowo-Janówka (podlaskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Warszawa (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Warszawa (mazowieckie)
aktywna sprzedaż ubezpieczeń AXA Polska S.A., sprzedaż/obsługa fudduszy emerytalnych, inwestycyjnych, itp.
Kancelaria Ubezpieczeniowo - Finansowa Marian Kijonka - 2015-11-30 - Pszczyna (śląskie)
SPRZEDAŻ UBEZPIECZEŃ INDYWIDUALNYCH I GRUPOWYCH. OBSŁUGA KLIENTA
PZU ŻYCIE S.A - 2015-11-30 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
- dokonywanie pomiarów pracowników w celu dopasowania odzieży,- prowadzenie procesu reklamacji,- dokładne i skrupulatne układanie odzieży w szafkach,- sortowanie odziezy brudnej,- przyjmowanie zgłoszeń od pracowników zatrudnionych u Klienta dotyczących rozmiarów itp.,- prowadzenie rozmów z Klientem w celu zbierania informacji niezbędnych do zapewnienia wysokiej jakości świadczonych usług,- przyjmowanie zgłoszeń od Klienta i przekazywanie ich do Działu Obsługi Klienta,- udział w spisach odzieży u powierzonych Klientów
Berendsen Textile Service Sp.z o.o. - 2018-02-05 - Mutowo (wielkopolskie)
- Samodzielne prowadzenie pełnej administracji kadrowej dla około 200 pracowników. Samodzielne wykonywanie listy płac dla około 200 pracowników i współpracowników. Ewidencja i rozliczanie absencji chorobowych. Sporządzanie deklaracji podatkowych do Urzędu Skarbowego oraz dokumentów rozliczeniowych do ZUS. Tworzenie raportów i analiz związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami. Bieżąca współpraca z działem księgowości oraz innymi działami spółki. Dbałość o prawidłową ewidencję i dokumentację powstającą w ramach wykonywanych obowiązków oraz jej archiwizowanie.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności: tworzenie raportów i analiz związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami; sporządzanie deklaracji podatkowych do URZĘDU SKARBOWEGO oraz dokumentów rozliczeniowych do ZUS; ewidencja i rozliczanie absencji chorobowych; samodzielne wykonywanie listy płac dla około 200 pracowników i współpracowników; samodzielne prowadzenie pełnej administracji kadrowej dla około 200 pracowników. Wymagana znajomość MS OFFICE, SAP, PŁATNIK. Kontakt wstępnie telefoniczny (9:00-16:00) (Tel 32-205-48-18) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ordona 7, 40-164 Katowice).
"BINGO CENTRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Katowice (śląskie)
Wg zadań zawodowych zgodnie z klasyfikacją zawodów i specjalności pod nr 243190
CENTRUM OBSŁUGI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-25 - Kłodzko (dolnośląskie)
OBSŁUGA KADROWA, EWIDENCJA DOWODÓW KSIEGOWYCH, SPORZADZANIE DEKLARACJI VAT, PROWADZENIE REJESTRÓW EWIDENCJI SRODKÓW TRWAŁYCH, SPRAWOZDAWCZOŚĆL
Biuro Rachunkowe "PRESTIGE" Wioletta Bojar Ostróda - 2017-01-27 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
-całościowe prowadzenie obsługi kadrowej pracowników-prowadzenie teczek osobowych-rozliczanie dni pracy-wspoółpraca z kierownikami działów-przygotowywanie raportow m.in do GUS-monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, podatkowego, ubezpieczen
kontakt przez OHP - 2016-01-29 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowywanie dokumentacji przetargowej i ofertowej wniosków o gwarancje i zabezpieczenia wadialne.
"DROGBUD" PUPH SOBANIAK KAZIMIERZ - 2018-03-07 - Zawoja (małopolskie)
organizacja transportów drogowych, morskich, lotniczych; obsługa klienta, przygotowanie dokumentacji, raportowanie bieżącej działalności, język koreański, język angielski niezbędny w kontaktach z klientami koreańskimi
HANJIN LOGISTICS EUROPE B.V. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-04-20 - Żory (śląskie)
Wsparcie techniczne w zakresie funkcjonalności aplikacji SAP, identyfikacja i rozwiązywanie problemów z SAP, wypełnianie próśb serwisowych, projektowanie i wdrożenie zmian, dbanie o rozwiązywanie problemów zgodnie z SLA.
Kemira Gdańsk Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-29 - Gdańsk (pomorskie)
- przeprowadzanie kompletnego procesu rekrutacji, od publikacji ogłoszeń, przez selekcję aplikacji, umawianie i przeprowadzanie rozmów oraz raportowanie, - wsparcie w bieżącej działalności biura.
OPOKA ASSET MENAGMENT ALBERT OPOKA - 2017-08-21 - Kraków (małopolskie)
bieżąca kontrola realizacji dostaw; koordynacja prac dostawców, rozliczanie; prowadzenie i aktualzacja rejestrow; tworzenie raportów, wykonanie analiz;
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-07 - Bogatynia (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
- BIEŻĄCE WSPARCIE ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNE- NAWIĄZYWANIE KONTAKTÓW Z PRACOWNIKAMI PLACÓWEK MEDYCZNYCH- KOORDYNACJĘ I ORGANIZACJĘ DZIAŁAŃ W OBRĘBIE ŚWIADCZEŃ MEDYCZNYCH- ORGANIZACJĘ WSPÓŁPRACY Z ZESPOŁAMI MEDYCZNYMI
NZOZ WENTI-MED - 2016-06-17 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodny z charakterystyką pracy
Adros Sp. z o.o. - 2016-01-04 - Dobrzyca (wielkopolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Krotoszyn (wielkopolskie)
bieżące śledzenie na wszystkich platformach medialnych programów azjatyckich, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczących praw redystrybucji, sprzedaż programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Piaseczno (mazowieckie)
- sprzedaż i dobór części zamiennych do wózków widłowych - nadzór nad organizacją wysyłek- nadzór nad stanami magazynowymi- uzupełnianie stanów magazynowych firmy
LEMARPOL - WÓZKI WIDŁOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-13 - Zator (małopolskie)
Opracowywanie dokumentacji technologicznej, analiza danych produkcyjnych, wdrażanie nowych metod i technologii wytwarzania, przygotowywanie szczegółowych danych przyjętych koncepcji rozwoju firmy.
Zakład Urządzeń Komputerowych ELZAB S.A. - 2015-12-01 - Zabrze (śląskie)
bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze,praca wyłącznie na języku angielskim.
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Kraków (małopolskie)