SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z J. RUMUŃSKIM - WARSZAWA Warszawa oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)

sims 3

Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z J. RUMUŃSKIM - WARSZAWA

Wynagrodzenie: od 3 500 PLN

Zakres obowiązków: bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o relację z klientami; obsługa bazy danych; administracja i praca z wewnętrznym systemem

Data publikacji: 2017-10-13

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Czerniakowska 141, 00-453 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o relację z klientami; obsługa bazy danych; administracja i praca z wewnętrznym systemem

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + prowizje miesięczne od 1000 zł

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z J. RUMUŃSKIM - WARSZAWA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2017

Data zakończenia pracy: 31.01.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rumuński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: biegła znajomość języka rumuńskiego (min. poziom C1) - warunek konieczny; w przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2; minimum średnie wykształcenie; doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane (w sprzedaży lub/i call center); wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne; samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów; odpowiedzialność za powierzone działania; motywacja i zaangażowanie; kreatywność, odpowiedzialność, odporność na stres. Opis stanowiska: bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o relację z klientami; obsługa bazy danych; administracja i praca z wewnętrznym systemem. Pracodawca oferuje: pracę na pełen etat; możliwość indywidualnego dopasowania godzin pracy (elastyczne godziny między 8 a 21); stabilne oraz atrakcyjne warunki współpracy; premiowanie dobrych wyników; system szkoleń; narzędzia niezbędne do pracy; pracę w polskiej firmie, która daje możliwość rozwoju na rynkach międzynarodowych; możliwość używania na co dzień języków obcych; przyjazną atmosferę pracy; możliwość awansu i rozwoju; pracę w atrakcyjnej lokalizacji w nowym biurze w centrum Warszawy. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania prosimy o przesłanie CV w języku polskim lub angielskim na adres: warszawa (at) jobhouse.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SPRZED/WAW/JEZ oraz język, którego dotyczy aplikacja.

Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 31, 80-239 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Gdańsk

Gmina pracodawcy: Gdańsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gdańsk

Ulica pracodawcy: Grunwaldzka

Numer budynku pracodawcy: 31

Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Data dodania oferty pracy: 13.10.2017

Oferta pracy ważna do: 31.12.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 13.10.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 13.10.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 050 PLN

obsługa klienta w zakresie zakładów bukmacherskich oraz sprzedaż w punkcie (gazety, karty telefoniczne, zdrapki, inne); prace porządkowe i inne bieżące prace na danym stanowisku.
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Gostynin (mazowieckie)

SPECJALISTA DS ZAKUPÓW - od 2 500 PLN

Współpraca z dostawcami, zamawianie materiałów produkcyjnych i pomocnicznych, nadzorowanie oraz bieżąca kontrola dostaw, prognozowanie, tworzenie harmonogramów dostaw, wdrożenie systemów oraz standaryzowani4e procesów zakupowych, nadzorowanie i raportowanie wskaźników jakościowych, współpraca z projektantem. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00, w Bielsku-Białej. Oferta skierowana do osób zarejestrowanych w PUP z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 13 PLN

rekrutacja pracowników z Ukrainy; redagowanie ofert pracy; budowa i zarządzanie bazą kandydatów i pracowników' obsługa administracyjna pracowników z Ukrainy;
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA RUCHU - od 2 300 PLN

SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA RUCHU ODPOWIEDZIALNY BĘDZIE ZA ZAPEWNIENIE SPRAWNOŚCI INSTALACJI I URZĄDZEŃ KONIECZNYCH DLA NIEZAKŁÓCONEGO FUNKCJONOWANIA PRZEDSIĘBIORSTWA BATEKO W POLKOWICACH. W SZCZEGÓLNOŚCI OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU REALIZOWAĆ BĘDZIE WYKONYWANIE PODSTAWOWYCH NAPRAW I KONSERWACJI URZĄDZEŃ ORAZ INSTALACJI -WENTYLACYJNYCH, ELEKTRYCZNYCH, PRZEMYSŁOWYCH ORAZ TRANSPORTOWYCH. STANOWISKO PODLEGA BEZPOŚREDNIO KIEROWNIKOWI ZAKŁADU.
BatEko Sp. z o.o. - 2017-11-21 - Polkowice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ I FINANSOWANIA - od 3 500 PLN

Praca stacjonarna biurowa w dziale handlowym, utrzymanie irozbudowa portfela klientów,kompleksowa obsługa systemuhandlowego, generowanie ofert handlowych, realizacja powierzonychcelów, raportowanie, kreatywne działania handlowe z elementamimarketing
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2017-01-02 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI - 2 500 - 2 800 PLN

kontrola jakości produkowanych elementów, nadzór nad urzadzeniami kontrolno pomiarowymi, dokumentowanie kontroli;wynagrodzenie 2500-2800 zł brutto+ premie + pakiet socjalny
COMFORT S.A. - 2016-11-25 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

DORADCA UBEZPIECZENIOWO - FINANSOWY - od 3 000 PLN

aktywna sprzedaż ubezpieczeń AXA Polska S.A., sprzedaż/obsługa fudduszy emerytalnych, inwestycyjnych, itp.
Kancelaria Ubezpieczeniowo - Finansowa Marian Kijonka - 2015-11-30 - Pszczyna (śląskie)

SPECJALISTA UBEZPIECZENIOWY - 1 750 - 5 000 PLN

SPRZEDAŻ UBEZPIECZEŃ INDYWIDUALNYCH I GRUPOWYCH. OBSŁUGA KLIENTA
PZU ŻYCIE S.A - 2015-11-30 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. SERWISU ZEWNĘTRZNEGO - od 14 PLN

- dokonywanie pomiarów pracowników w celu dopasowania odzieży,- prowadzenie procesu reklamacji,- dokładne i skrupulatne układanie odzieży w szafkach,- sortowanie odziezy brudnej,- przyjmowanie zgłoszeń od pracowników zatrudnionych u Klienta dotyczących rozmiarów itp.,- prowadzenie rozmów z Klientem w celu zbierania informacji niezbędnych do zapewnienia wysokiej jakości świadczonych usług,- przyjmowanie zgłoszeń od Klienta i przekazywanie ich do Działu Obsługi Klienta,- udział w spisach odzieży u powierzonych Klientów
Berendsen Textile Service Sp.z o.o. - 2018-02-05 - Mutowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 2 500 PLN

- Samodzielne prowadzenie pełnej administracji kadrowej dla około 200 pracowników. Samodzielne wykonywanie listy płac dla około 200 pracowników i współpracowników. Ewidencja i rozliczanie absencji chorobowych. Sporządzanie deklaracji podatkowych do Urzędu Skarbowego oraz dokumentów rozliczeniowych do ZUS. Tworzenie raportów i analiz związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami. Bieżąca współpraca z działem księgowości oraz innymi działami spółki. Dbałość o prawidłową ewidencję i dokumentację powstającą w ramach wykonywanych obowiązków oraz jej archiwizowanie.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności: tworzenie raportów i analiz związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami; sporządzanie deklaracji podatkowych do URZĘDU SKARBOWEGO oraz dokumentów rozliczeniowych do ZUS; ewidencja i rozliczanie absencji chorobowych; samodzielne wykonywanie listy płac dla około 200 pracowników i współpracowników; samodzielne prowadzenie pełnej administracji kadrowej dla około 200 pracowników. Wymagana znajomość MS OFFICE, SAP, PŁATNIK. Kontakt wstępnie telefoniczny (9:00-16:00) (Tel 32-205-48-18) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ordona 7, 40-164 Katowice).
"BINGO CENTRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY I MARKETINGU - od 2 000 PLN

Wg zadań zawodowych zgodnie z klasyfikacją zawodów i specjalności pod nr 243190
CENTRUM OBSŁUGI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-25 - Kłodzko (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO-KSIĘGOWYCH - od 2 000 PLN

OBSŁUGA KADROWA, EWIDENCJA DOWODÓW KSIEGOWYCH, SPORZADZANIE DEKLARACJI VAT, PROWADZENIE REJESTRÓW EWIDENCJI SRODKÓW TRWAŁYCH, SPRAWOZDAWCZOŚĆL
Biuro Rachunkowe "PRESTIGE" Wioletta Bojar Ostróda - 2017-01-27 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH CERTUS - 1 800 - 2 500 PLN

-całościowe prowadzenie obsługi kadrowej pracowników-prowadzenie teczek osobowych-rozliczanie dni pracy-wspoółpraca z kierownikami działów-przygotowywanie raportow m.in do GUS-monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, podatkowego, ubezpieczen
kontakt przez OHP - 2016-01-29 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 100 PLN

Przygotowywanie dokumentacji przetargowej i ofertowej wniosków o gwarancje i zabezpieczenia wadialne.
"DROGBUD" PUPH SOBANIAK KAZIMIERZ - 2018-03-07 - Zawoja (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

organizacja transportów drogowych, morskich, lotniczych; obsługa klienta, przygotowanie dokumentacji, raportowanie bieżącej działalności, język koreański, język angielski niezbędny w kontaktach z klientami koreańskimi
HANJIN LOGISTICS EUROPE B.V. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-04-20 - Żory (śląskie)

SPECJALISTA IT - do 8 000 PLN

Wsparcie techniczne w zakresie funkcjonalności aplikacji SAP, identyfikacja i rozwiązywanie problemów z SAP, wypełnianie próśb serwisowych, projektowanie i wdrożenie zmian, dbanie o rozwiązywanie problemów zgodnie z SLA.
Kemira Gdańsk Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-29 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS.REKRUTACJI - od 2 000 PLN

- przeprowadzanie kompletnego procesu rekrutacji, od publikacji ogłoszeń, przez selekcję aplikacji, umawianie i przeprowadzanie rozmów oraz raportowanie, - wsparcie w bieżącej działalności biura.
OPOKA ASSET MENAGMENT ALBERT OPOKA - 2017-08-21 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS ADMINISTRACYJNO-SPRZĘTOWYCH - od 2 500 PLN

bieżąca kontrola realizacji dostaw; koordynacja prac dostawców, rozliczanie; prowadzenie i aktualzacja rejestrow; tworzenie raportów, wykonanie analiz;
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-07 - Bogatynia (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI BIUROWEJ /ORGANIZACJI ŚWIADCZEŃ - od 1 850 PLN

- BIEŻĄCE WSPARCIE ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNE- NAWIĄZYWANIE KONTAKTÓW Z PRACOWNIKAMI PLACÓWEK MEDYCZNYCH- KOORDYNACJĘ I ORGANIZACJĘ DZIAŁAŃ W OBRĘBIE ŚWIADCZEŃ MEDYCZNYCH- ORGANIZACJĘ WSPÓŁPRACY Z ZESPOŁAMI MEDYCZNYMI
NZOZ WENTI-MED - 2016-06-17 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. HANDLU - od 2 500 PLN

zgodny z charakterystyką pracy
Adros Sp. z o.o. - 2016-01-04 - Dobrzyca (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ - 997,4 PLN

prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Krotoszyn (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW AKWIZYCJI I SPRZEDAŻY - od 2 550 PLN

bieżące śledzenie na wszystkich platformach medialnych programów azjatyckich, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczących praw redystrybucji, sprzedaż programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Piaseczno (mazowieckie)

SPECJALISTA WSPARCIA DZIAŁU SPRZEDAŻY CZĘŚCI WÓZKÓW WIDŁOWYCH - od 3 480 PLN

- sprzedaż i dobór części zamiennych do wózków widłowych - nadzór nad organizacją wysyłek- nadzór nad stanami magazynowymi- uzupełnianie stanów magazynowych firmy
LEMARPOL - WÓZKI WIDŁOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-13 - Zator (małopolskie)

SPECJALISTA TECHNOLOG - od 2 200 PLN

Opracowywanie dokumentacji technologicznej, analiza danych produkcyjnych, wdrażanie nowych metod i technologii wytwarzania, przygotowywanie szczegółowych danych przyjętych koncepcji rozwoju firmy.
Zakład Urządzeń Komputerowych ELZAB S.A. - 2015-12-01 - Zabrze (śląskie)

SPECJALISTA ETYKI BIZNESU (ENG. COMPLIANCE ANALYST) - do 4 500 PLN

bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze,praca wyłącznie na języku angielskim.
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Kraków (małopolskie)


Wybierz powiat