SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI BIUROWEJ /ORGANIZACJI ŚWIADCZEŃ Rzeszów oferta pracy NZOZ WENTI-MED
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI BIUROWEJ /ORGANIZACJI ŚWIADCZEŃ
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: - BIEŻĄCE WSPARCIE ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNE- NAWIĄZYWANIE KONTAKTÓW Z PRACOWNIKAMI PLACÓWEK MEDYCZNYCH- KOORDYNACJĘ I ORGANIZACJĘ DZIAŁAŃ W OBRĘBIE ŚWIADCZEŃ MEDYCZNYCH- ORGANIZACJĘ WSPÓŁPRACY Z ZESPOŁAMI MEDYCZNYMI
Data publikacji: 2016-06-17
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: NZOZ WENTI-MED
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PLAC WOLNOŚCI 17, 35-073 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- BIEŻĄCE WSPARCIE ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNE- NAWIĄZYWANIE KONTAKTÓW Z PRACOWNIKAMI PLACÓWEK MEDYCZNYCH- KOORDYNACJĘ I ORGANIZACJĘ DZIAŁAŃ W OBRĘBIE ŚWIADCZEŃ MEDYCZNYCH- ORGANIZACJĘ WSPÓŁPRACY Z ZESPOŁAMI MEDYCZNYMI
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 1850,00
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI BIUROWEJ /ORGANIZACJI ŚWIADCZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA PAKIETU MICROSOFT OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : - DOBRA ORGANIZACJA PRACY- SUMIENNOŚĆ- KOMUNIKATYWNOŚĆ- UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE- UMIEJĘTNOŚĆ SZYBKIEGO UCZENIA SIĘ ORAZ PRACY POD PRESJĄ CZASU- GOTOWOŚĆ DO WYJAZDÓW SŁUŻBOWYCH NA TERENIE POLSKI
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: NZOZ WENTI-MED
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
PLAC WOLNOŚCI 17, 35-073 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: PLAC WOLNOŚCI
Numer budynku pracodawcy: 17
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 17.06.2016
Oferta pracy ważna do: 16.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 17.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 17.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie kadr w szkole, dokumentacja pracownicza, znajomość Karty Nauczyciela, Kodeks pracy, naliczanie wynagrodzeń pracownikom pedagogicznym, administracji i obsłudze, znajomość programu Vulcan - kadry i płace, obsługa Systemu Informacji Oświatowej
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Przedmościu - 2017-10-17 - Przedmoście (dolnośląskie)
Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zarządu, nadzorowanie wypłat pracowników; bezpośredni kontakt z klientem w języku urdu.
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie lekcji w zakresie doradztwa zawodowego
Zespół Placówek w Łukowie - 2017-08-24 - Łuków (lubelskie)
sprzedaż internetowa obuwia
JAN NURZYŃSKI Zakład Produkcji Obuwia "NIK " - 2018-04-30 - Dębowica (lubelskie)
Osoba na stanowisku odpowiedzialna będzie za nadzór nad taborem samochodowym, rozliczanie zużycia paliwa, prowadzenie ewidencji napraw pojazdów, kontrola pracy mechanika, konsultacje przy zakupie samochodów.Kontakt kandydatów z pracodawcą osobisty z CV lub email kadry (at) robot1.plOferta dostępna w sali F.
ROBOT 1 B.ORZECHOWSKA I Z.GRYGLEWICZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Ocena zgodności procesu, nadzór nad poprawnością procesów specjalnych, wsparcie w zakresie przygotowania założeń projektowych.
TRENKWALDER BENEFIT Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
Oferta prac interwencyjnych.Opracowanie i wdrażanie nowych usług pralniczych
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Otwock (mazowieckie)
skup i sprzedaż zastawionych towarów, obsługa klienta, zarządzanie serwisem www oraz allegro
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Luboń (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, znajomość rynku gastronomicznego/cukierniczego w UE, Europie Wschodniej, prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: min. 4 lata w branży gastronomicznej/cukierniczej, znajomość j. angielskiego , rosyjskiego, białoruskiego biegle. Ogólny zakres obowiązków: koordynowanie i nadzorowanie świadczenia usług gastronomicznych/cukierniczych/turystycznych na zlecenie klienta; zapewnianie klientom odpowiedni standard usług zgodnie z obowiązującymi uregulowaniami prawnymi, a także polityką przedsiębiorstwa; podleganie bezpośrednio kierownikowi wewnętrznej jednostki działalności podstawowej lub kierownikowi małego przedsiębiorstwa, - realizacja polityki handlowej i marketingowej przedsiębiorstwa; - przygotowywanie ofert oraz odpowiedzi na zapytania ofertowe; - utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów; - analizowanie zleceń klientów pod kątem optymalnego wyboru rodzaju i zakresu usług gwarantujących osiągnięcie podstawowego celu imprezy; - zlecanie realizacji świadczeń usługodawcom, zawieranie umów o świadczenie usług z podwykonawcami i klientami przedsiębiorstwa; - koordynowanie współpracy poszczególnych jednostek organizacyjnych przedsiębiorstwa i firm zewnętrznych świadczących usługi towarzyszące;- bieżący nadzór nad realizacją usług; - zbieranie informacji rynkowej i jej weryfikacja, prowadzenie kartoteki klientów i kontrahentów;- analizowanie cen sprzedaży, kalkulacja optymalnej ceny oferty;- rozliczanie zrealizowanych imprez oraz zamówionych usług;- przygotowywanie sprawozdań z działalności dla przełożonego;- wykonywanie zadań pokrewnych; - nadzorowanie innych pracowników/szkolenia, współpraca z podmiotami UE i Europa Wschodniej, opracowywanie nowych receptur gastronomicznych/cukierniczych (wdrażanie).
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Lublin (lubelskie)
Tworzenie animacji postaci do gier mobilnych, tworzenie animacji scenerii do gier, tworzenie animacji interfejsów użytkownika, tworzenie animacji efektów specjalnych/particle.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Rabka-Zdrój (małopolskie)
organizacja i sprzedaż szkoleń, pozyskiwanie klientów, przygotowywanie bazy danych
EDU - CONSULTING SZKOLENIA - DORADZTWO - BHP ANNA WIECHOWSKA - 2017-01-20 - Kwidzyn (pomorskie)
planowanie i opracowywanie progamów promocji zdrowia, okeślanie indywidualnych i społecznych potrzeb zdrowotnych
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Poznań (wielkopolskie)
Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacji na stanowiska niższego szczebla, zamieszczanie ogłoszeń, reprezentowanie Pracodawcy na targach i giełdach pracy, administrowanie bazą kandydatów
CLAR SYSTEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
demontaż samochodu przed naprawą,montaż samochodu po naprawie,drobne prace blacharskie,sprawdzenie przed wydaniem
Polski Związek Motorowy OZDG Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- zarządzanie działalnością obiektu hotelarsko-gastronomicznego,- organizacja i koordynacja organizowanych imprez,- zdobywanie i podtrzymywanie istotnych dla rozwoju firmy kontaktów,- tworzenie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy,- opracowywanie oraz realizacja strategii marketingowej oraz polityki sprzedażowej,- monitorowanie działań konkurencji,Wykształcenie wyższe. Samoorganizacja pracy i przejawianie inicjatyw, negocjacje, komunikatywność, konsekwencja w osiąganiu celów. Umiejętności badania i analizy rynku. Język angielski w stopniu dobrym. Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
Ośrodek Medyczny DMP Sp. z o.o. - 2016-06-08 - Lublin (lubelskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
oferta subsydiowana skierowana do osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia: segregowanie garderoby,ocena uszkodzeń, naprawy krawieckie, pranie garderoby, prasowanie,skłądanie i pakowanie.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Otwock (mazowieckie)
pomocnik pilarza, składanie drewna do wywozu
Zakład Usług Leśnych - Sławomir Fąk - 2016-01-11 - Wielka Nieszawka (kujawsko-pomorskie)
Specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Częstochowa (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Jabłonowo (mazowieckie)
prowadzenie nadzoru sanitarnego nad środkami transportu żywności
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Słubicach - 2018-01-19 - Słubice (lubuskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Warszawa (mazowieckie)
SPORZĄDZANIE DOKUMENTÓW SPRZEDAŻOWYCH, MAGAZYNOWYCH I TRANSPORTOWYCH
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Michorzewko (wielkopolskie)
sprzedaż akcesoriów meblowych na eksport. Pozyskiwanie nowych klientów.Tworzenie ofert handlowych
DOMATOR Beata Sokół - 2018-07-04 - Przemyśl (podkarpackie)
obsługa turystów odwiedzających Zamek, w tym udostępnianie Wieży Piastowskiej i Rotundypraca w sklepie Zamku Cieszynzapewnienie promocji turystycznej Zamku
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Cieszyn (śląskie)
Weryfikacja dokumentów pod względem ich poprawności merytorycznej; tworzenie analiz i raportów; bieżąca aktualizacja danych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Kraków (małopolskie)
Zakres obowiązków:Doradztwo technicznohandlowe przygotowywanie ofert, dobór urządzeń. Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17).Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Rodzaj umowy:Umowa o pracę.
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2017-04-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach szkoleń okresowych dla pracodawców, pracowników służby BHP i osób wykonujących zadania tej służby w zakresie technicznego bezpieczeństwa pracy oraz analizy i oceny zagrożeń,opracowywanie dokumentacji szkoleniowej dla ww. form kształcenia, opracowywanie prezentacji szkoleniowych z zakresu BHP w Power Point
Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/ 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2015-12-11 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Kartuzy (pomorskie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy). Naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych. Prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy, sporządzanie raportów, zestawień kadrowych i płacowych, deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych (ZUS, US, GUS). Wprowadzanie i analizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym (program Płatnik).
Centrum Szkoleń i Innowacji Grzegorz Miszczak - 2016-11-09 - Radawczyk Drugi (lubelskie)