SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY EKSORTOWEJ Przemyśl oferta pracy DOMATOR Beata Sokół
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY EKSORTOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: sprzedaż akcesoriów meblowych na eksport. Pozyskiwanie nowych klientów.Tworzenie ofert handlowych
Data publikacji: 2018-07-04
Lokalizacja: Przemyśl (podkarpackie)
Pracodawca: DOMATOR Beata Sokół
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Generała Jakuba Jasińskiego 2, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprzedaż akcesoriów meblowych na eksport. Pozyskiwanie nowych klientów.Tworzenie ofert handlowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY EKSORTOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przemyśl
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Przemyśl
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Przemyśl
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Data zakończenia pracy: 31.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego w stopniu komunikatywnym w piśmie i mowie.
Nazwa pracodawcy: DOMATOR Beata Sokół
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Adres pracodawcy:
Generała Jakuba Jasińskiego 2, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Przemyśl
Gmina pracodawcy: Przemyśl
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Przemyśl
Ulica pracodawcy: Generała Jakuba Jasińskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: handel akcesoriami meblowymi i budowlanymi
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.07.2018
Data dodania oferty pracy: 02.07.2018
Oferta pracy ważna do: 31.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 02.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
administrowanie siecią informatyczną WWK OHP i gospodarowanie sprzętem WWK OHP, wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych, dbałość o rozwój systemu informatycznego, prowadzenie biuletynu informacji publicznej, obsługa systemu kadrowo- księgowego QNT oraz Windows serwer 2008 standard
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-07-06 - Poznań (wielkopolskie)
utrzymanie kontaktów z firmami oraz pozyskiwanie nowych kontrahentów z terenów całej Europy, m.in. Ukrainy, spotkania, delegacje na Ukrainę celem podpisania umów współpracy. Osoba pracująca na wskazanym stanowisku bedzie musiała pozyskać informację na temat danych zleceń, m.in. gdzie one się odbędą i w jakim zakresie będą wykonywane (od prac porządkowych do budowlanych i kolejowych)
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Kraków (małopolskie)
Dbanie o zachowanie odpowiedniego poziomu zatrudnienia pozwalającego na reliazację przyjętych zleceń.Utrzymywanie dobrych relacji bizneswoych z klientami, pozyskiwanie nowych odbiorców.Współraca z koordynatorami z rynku wschodniego.Przygotowywanie dokumentów (umów,raportów).Praca związana z wyjazdam - wymagan dyspozycyjność.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Łódź (łódzkie)
-kontakt z klientami /telefonu i mail/ oraz wprowadzanie zamówień do systemu
ZOLTA Maciej Żółty - 2017-12-18 - Mielec (podkarpackie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za terminowe, ilościowe i wartościowe wykonanie rozliczeń zadań inwestycyjnych. Będzie również odpowiadała za przygotowanie do akceptacji protokołów wyceny i przekazania zadań inwestycyjnych
Vectra SA - 2017-05-12 - Gdynia (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, rozliczenia ZUS, PFRON
Licencjonowane Biuro rachunkowe DUO sp. z o.o. - 2018-02-26 - Iława (warmińsko-mazurskie)
jw.
Instytut Podstawowych Problemów Techniki - 2016-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Przedsiębiorstwo Budownictwa Miejskiego Południe SA - 2016-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
Telefoniczny kontakt z klientami biznesowymi, prezentacja oferty sieci Orange, sprzedaż usług i produktów
kontakt przez OHP - 2017-12-04 - Opole (opolskie)
Wprowadzanie zamówień, fakturowanie, kontakt z handlowcami
ZOLUX Sp. z o.o - 2016-04-12 - Łężki (łódzkie)
•tworzenie specyfikacji i zamówień•współpraca z zagranicznymi dostawcami sprzętu, dostarczanie informacji zwrotnych dotyczących problemów, rozwiązywania skarg, modyfikacja specyfikacji etc. •tworzenie podręczników i dokumentacji technicznej •projektowanie i implementacja testów funkcjonalnych opartych na up (technologi mikroprocesorowej) •udowa nowych linii produkcyjnych •udzielanie pomocy inżynierom
Panasonic Automotive Systems Czech - 2016-09-29 - Czechy (Czechy)
sporządzanie i prowadzenie dokumentacji personalnej, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy- listy obecności, urlopy, zwolnienia, obsługa systemu kadrowo-płacowego, sporządzanie raportów na potrzeby klientów
PODKARPACKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ CARPATIA - 2017-10-12 - Rzeszów (podkarpackie)
Nadzór nad robotami energetycznymi, nadzór nad sprawnym i zgodnym z przepisami prawa działaniem urządzeń medycznych, gastronomicznych, dźwigów
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2017-08-29 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyzsze, łatwość nawiązywania kontaktu z klientem obsługa komputera, pakiet MS Office, doswiadczenie zawodowe: 1 rok , znajomość j. chińskiego w stopniu biegłym, angielskiego w stopniu komunikatywnym. Ogólny zakres obowiązków: obsługa klientów sklepów internetowych w j. chińskim, chaty sklepowe. Wykorzystanie komunikatorów internetowych: VIBER, WHATSAPP, SKYPE, MESSENGER. Miejsce wykonywania pracy: Lublin
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie księgowości
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Nawojowa (małopolskie)
Praca polega na weryfikacji poprawności danych finansowych, które sporządzone są w języku niemieckim, kontakcie z klientem, współpracy z innymi członkami zespołu. Nie jest wymagane wcześniejszedoświadczenie/wykształcenie w obszarze finansów
Grafton Recruitmant Polska - 2017-08-02 - Opole (opolskie)
•Prowadzenie środowiskowych działań operacyjnych,•Prowadzenie szczegółowej identyfikacji wymagań prawnych i innych wymagań dotyczących aspektów środowiskowych, •Przesyłanie informacji o tych wymaganiach do odpowiednich komórek spółki,•Współpraca z organami administracji państwowej, •Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie odpadów, emisji,•Realizowanie zadań związanych z systemem ISO 14001.
Zamet Industry Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K. - 2018-07-10 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Prowadzenie kontroli gospodarki materiałowej i magazynowej
GRUPA AGROCENTRUM Sp. z o.o. - 2016-05-13 - Grajewo (podlaskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-08 - Warszawa (mazowieckie)
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KLIENTA, OBSŁUGA ADMINISTRACJI SPRZEDAŻY I ZAKUPU, PROWADZENIE DOKUMENTACJI, UTRZYMYWANIE BIEŻĄCYCH RELACJI Z KLIENTAMI, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO LUB ANGIELSKIEGO, CV WYSYŁAĆ NA E-MAIL; praca (at) temca.pl
TEMCA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Kęty (małopolskie)
praca w kwiaciarni, układanie bukietów i wiązanek.
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Zabrze (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Warszawa (mazowieckie)
-planowanie i przeprowadzanie procesów rekrutacji i selekcji kandydatów (publikacja ogłoszeń, selekcja aplikacji,prowadzenie rozmów rekrutacyjnych,sporządzanie opinii)-prowadzenie aktywnych działań rekrutacyjnych zgodnych z planami zatrudnienia i bieżącymi potrzebami firmy (m.in. udział w Targach Pracy, współpraca z PUP, poszukiwania alternatywnych źródeł pozyskania kandydatów)-przygotowanie do zatrudnienia i opieka nad kandydatami,-budowanie oraz zarządzanie bazą kandydatów, koordynacja dokumentacji personalnej kandydatów, udział w bieżących pracach administracyjno-biurowych,kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Probetreuung Proprofit Sp.z o.o. sp.k - 2016-02-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów, realizacja celów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Lisów (podkarpackie)
Specjalista ds. rozliczeń w Wydziale Rozliczeń Kont Płatników Składek-3Umowa na czas zastępstwa, pracodawca skontaktuje się z kandydatami spełniającymi co najmniej wymagania niezbędne, nadesłane dokumenty nie będą zwracane;dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane;za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Legnicy; aplikacje niekompletne nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacyjnym; do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne; proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu sprawdzającego wymaganą wiedzę i predyspozycjeMiejsce pracy: Inspektorat ZUS w Bolesławcu, ul. Kwiatowa 2, 59-700 Bolesławiec
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy - 2016-09-29 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Produkcja kebabu.Kontakt z klientem w języku tureckim.
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Duszniki (wielkopolskie)
realizację wyznaczonych planów sprzedażowych,kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami spółki w kanale telefonicznym i internetowym (livechat) realizacja procesu sprzedaży, umawiania spotkań, badania satysfakcji
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-02 - Tajęcina (podkarpackie)
orkanizowanie programów animacyjnych dla dzieci , nadzór nad podwykonawcami,
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Jachranka (mazowieckie)