SPECJALISTA DS. URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH I MEDYCZNYCH Lądek-Zdrój oferta pracy Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH I MEDYCZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 100 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad robotami energetycznymi, nadzór nad sprawnym i zgodnym z przepisami prawa działaniem urządzeń medycznych, gastronomicznych, dźwigów
Data publikacji: 2017-08-29
Lokalizacja: Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
Pracodawca: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wolności 4, 57-540 Lądek-Zdrój, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór nad robotami energetycznymi, nadzór nad sprawnym i zgodnym z przepisami prawa działaniem urządzeń medycznych, gastronomicznych, dźwigów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH I MEDYCZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lądek-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lądek-Zdrój
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik elektryk*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: eksploatacja urz. instalacji i sieci "D" - dozór
Nazwa pracodawcy: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
Wolności 4, 57-540 Lądek-Zdrój, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, dokumenty poświadczające posiadane kwalifikacje
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 07:00-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: kłodzki
Gmina pracodawcy: Lądek-Zdrój
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lądek-Zdrój
Ulica pracodawcy: Wolności
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik elektryk*
Data dodania oferty pracy: 29.08.2017
Oferta pracy ważna do: 30.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
rozliczanie produkcji, analizy danych, raportowanie, tłumaczenie dokumentów na język angielski, kontakt z klientem anglojęzycznym, tworzenie dokumentacji produkcyjnej
Zakład Przemysłu Mięsnego"Biernacki" Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Golina (wielkopolskie)
specjalista ds. marketingu, promowanie wyrobów zakładu u potencjalnych odbiorców z branży przetwórstwa spożywczego. Praca w siedzibie firmy oraz wyjazdy do klientów (teren południowej Polski).
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Zabrze (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
umawianie spotkań i rozmów dla bardziej doświadczonych handlowców, praca na celach sprzedażowychdla studentów dziennych możliwa jest praca w elatystycznym czasie pracy
SUNRISE SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-11-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
kontakt z klientami krajowymi i zagranicznymi oraz wspieranie sprzedaży ( Kanada, Ukraina), wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej, opracowywanie materiałów reklamowych, ocena szans rynkowych w związku ze sprzedażą towarów i usług IT dla klientów polskich i zagranicznych
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Rozliczanie faktur, zwroty, sprzedaż papierosów, przyjmowanie reklamacji, obsługa urządzenia wielofunkcyjnego.Praca w godzinach 6:45 - 14:45, 14:15 - 20:15.
Carrefour Polska Sp. z o.o. - 2016-05-09 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Rozliczenia finansowe, wprowadzanie danych do bazy, dostarczanie polis do klientów.
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Zamość (lubelskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej,rozliczanie czasu pracy i naliczanie wynagrodzeń, itp.
Biuro Usługowo-Handlowe Beata Niebieszczańska - 2017-04-28 - Proszówka (dolnośląskie)
obsługa klienta, utrzymywanie kontaktów z klientami, tworzenie sieci dystrybucji, nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami
DR GERARD SP Z O.O. - 2016-06-10 - Bedlno Radzyńskie (lubelskie)
Kreatywne tworzenie polityki firmy w dziale sprzedaży, dbałość o utrzymanie i rozwijanie kontaktów z Klientami, tworzenie ofert handlowych, monitorowanie rynku, pozyskiwanie nowych Klientów. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
ARPAPOL 8 SP. Z O. O. - 2016-02-11 - Bielsko-Biała (śląskie)
Wsparcie sprzedaży usług edukacyjnych poprzez analizę potrzeb edukacyjnych potencjalnych klientów, przygotowanie analiz rynkowych, przygotowanie i publikacja ofert edukacyjnych, udzielanie odpowiedzi na zapytania ofertowe. Obsługa administracyjna studiów podyplomowych po przez prowadzenie dokumentacji związanej z organizacją studiów i szkoleń, organizacja i obsługa zjazdów na studiach podyplomowych, utrzymywanie bieżacego kontaktu z słuchaczami i wykładowcami.
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Gdynia (pomorskie)
Sprzedaż towarów, wystawianie faktur, korespondencja handlowa.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-opracowywanie analiz obciążenia stanowisk roboczych; -planowanie poszczególnych operacji (zadań) na stanowiskach roboczych z uwzględnieniem obciążenia stanowisk i zachowania pożądanych terminów wykonania zadań; - analizowanie zgodności przebiegu produkcji z planami i jej koordynowanie
Find HR Sp. z o.o. - 2017-09-14 - Cisownica (śląskie)
Dekretowanie dokumentów księgowych - raporty kasowe, wyciągi bankowe, dokumenty memoriałowe; faktury zakupu i sprzedaży, księgowanie dokumentów za pomocą programu komputerowego, analiza i uzgadnianie stanów na kontach księgowych, współpraca z osobami zajmującymi się płacami, księgowością materiałową i majątkową oraz innymi osobami dostarczającymi dane do księgowości, prowadzenie kont pozabilansowych,przygotowywanie informacji ekonomicznych o działalności uczelni, rozliczanie delegacji, kosztów podróży, zaliczek gotówkowych, rozrachunków dokonywanych za pomocą kart płatniczych i innych wypłat pozapłacowych, sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów gotówkowych, uzgadnianie rozliczeń z tytułu podatku VAT, w tym rocznych korekt podatku odliczanego za pomocą proporcji, rozliczanie i przekazywanie informacji do zapłaty podatku dochodowego od osób prawnychzastępstwo za kasjerkę w czasie jej nieobecności, prowadzenie rozliczeń gotówkowych.
AKADEMIA SZTUK TEATRALNYCH IM. STANISŁAWA WYSPIAŃSKIEGO W KRAKOWIE - 2018-07-05 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Raba Wyżna (małopolskie)
planowanie, koordynacja i kontrola realizacji zleceń produkcyjnych w zgodzie z harmonogramem, optymalizacja planów produkcji, monitorowanie przebiegu procesu produkcyjnego, kontakt z pracodawcą osobisty w godzinach (7-14) oraz e-mailowy.
Przetwórstwo Tworzyw Sztucznych Plast-Box S.A. - 2016-01-27 - Słupsk (pomorskie)
UDZIELANIE TELEFONICZNEGO I MAILOWEGO WSPARCIA KLIENTOM W TRAKCIE WDROŻENIA I DOSTOSOWANIA SYST.INFORM.HRLINK.PL, BIEŻĄCE WSPARCIE ORAZ SZKOLENIA UŻYTKOWNIKÓW APLIKACJI, UTRZYMYWANIE POZYTYWNYCH RELACJI Z KLIENTEM FIRMY, WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM IT, DBANIE O WYSOKĄ JAKOŚĆ OBSŁUGI, REALIZACJA PROJEKTÓW WDROŻENIOWYCH DLA PRZYDZIELONYCH KLIENTÓW;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, DOŚWIADCZENIE W PRACY Z KLIENTEM, OGÓLNA ZNAJOMOŚĆ TECHNOLOGII INFORMATYCZNYM, 2 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE, JĘZYK ANGIELSKI W STOPNIU KOMUNIKATYWNYM
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g)sporządzanie sprawozdań,h)tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-04-27 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Stara Łubianka (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż środków do produkcji rolnej, pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie szkoleń i prezentacji
CROPPER Wanda Musialska - 2017-01-19 - Zapole (łódzkie)
koordynacja pracy kontrola jakości, szkolenie personelu
kontakt przez OHP - 2016-05-18 - Bielsko-Biała (śląskie)
Zakres zadań:1. Prowadzenie ewidencji księgowej podatków, zgodnie z obowiązującymi ustawami i przepisami prawa podatkowego, a w szczególności z ustawą z dnia 29sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (tekst jednolity: Dz. U. z 2015r. poz. 613) oraz z ustawą zdnia 29 września 1994r. orachunkowości (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 330 ze zm.), w tym:1) księgowanie wpłat oraz zwrotów na kontach podatkowych podatników,2) naliczanie dodatkowych opłat odsetek za zwłokę od nieterminowo wniesionych wpłat kwot podatkowych,3) bieżąca kontrola terminowości regulowania zobowiązań podatkowych,4) podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych w stosunku do zalegających podatników, w tym sporządzanie upomnień i tytułów wykonawczych,5) prowadzenie likwidacji nadpłat,6) przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych (zamknięcie urządzeń księgowych, uzgadnianie sald).2. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Naczelnika Wydziału oraz Kierownika Referatu Księgowości Dochodów.
Urząd Miejski - 2016-03-30 - Jaworzno (śląskie)
Obsługa klienta, aktywna sprzedaż produktów, porządkowanie i segregacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie naboru do pracy pracowników pedagogicznych oraz niepedagogicznych. Sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i rozwiązywaniem stosunku pracy z nauczycielami, pracownikami administracji i obsługi (przygotowywanie umów, wystawianie świadectw pracy, wymiarów wynagrodzenia, ustalanie uprawnień do dodatków stażowych, uprawnień do nagród jubileuszowych, ustalanie uprawnień urlopowych itp.). Prowadzenie teczek akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami. Prowadzenie rejestru pracowników aktualnie zatrudnionych, emerytów pozostających pod opieką szkoły. Sporządzenie rejestru pracowników, którym przysługują nagrody jubileuszowe. Opracowywanie i aktualizacja zakresów czynności pracowników. Prowadzenie rejestru nagród i kar. Prowadzenie list obecności pracowników i kartotek ewidencji czasu pracy. Prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich, zasiłków chorobowych i zwolnień z pracy oraz przekazywanie jej w ustalonych terminie do księgowości. Kierowanie pracowników na badania lekarskie wstępne, okresowe, kontrolne i prowadzenie ewidencji w tym zakresie. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej awansu zawodowego nauczycieli. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej doskonalenia nauczycieli i współpraca w tym zakresie z koordynatorem WDN i głównym księgowym. Sporządzanie planów urlopów dla pracowników administracji i obsługi prowadzenie rejestru urlopów. Sporządzanie sprawozdawczości GUS i innych resortowych, a w szczególności: miesięcznych informacji o stanie zatrudnienia, rocznego sprawozdania o stanie zatrudnienia. Opracowywanie regulaminów, instrukcji i innych przepisów normujących działania Gimnazjum nr 11 w Koszalinie zgodnymi z przekazanym zakresem czynności we współpracy z pracownikami odpowiedzialnymi za proces kierowania szkołą. Prawidłowe przechowywanie i archiwizowanie dokumentów kadrowych zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcją kancelaryjną szkoły. Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw związanych z obowiązkami i kompetencjami. Prowadzenie ewidencji ocen pracowników administracji i obsługi. Koordynowanie prac związanych z Systemem Informacji Oświatowej, a w szczególności: zbieranie od pracowników danych niezbędnych do wprowadzenia do lokalnej bazy danych, terminowe wprowadzanie danych do lokalnej bazy danych, bieżące aktualizowanie bazy danych, bezpośrednie przekazywanie danych z prowadzonej lokalnej bazy danych do bazy danych SIO
Gimnazjum Nr 11/ Szkoła Podstawowa NR 23 - 2017-08-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Praca biurowa, dyżury na ekspozycji, realizacja autorskich lub zleconych przez dyrektora lekcji na ekspozycji, warsztatów plastycznych programu edukacyjnego PGS, współpraca przy realizacji wystaw, wydawnictw.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Płock (mazowieckie)
-analiza sprzedaży-zarządzanie asortymentem-badanie rynku i trendów w obszarze handlu elektronicznego-wdrażanie właściwych rozwiązań w zwiększeniu efektywności sprzedaży elektronicznejPraca od poniedziałku do piątku 8:00-16:00. Umowa o pracę na okres próbny 1m-c lub umowa na czas określony 1m-c do uzgodnienia.
FIRMA HANDLOWA RAJMUND MÜLLER - 2017-05-09 - Mikołów (śląskie)