SPECJALISTA E-COMMERCE Mikołów oferta pracy FIRMA HANDLOWA RAJMUND MÜLLER
Stanowisko: SPECJALISTA E-COMMERCE
Wynagrodzenie: 6 000 - 8 000 PLN
Zakres obowiązków: -analiza sprzedaży-zarządzanie asortymentem-badanie rynku i trendów w obszarze handlu elektronicznego-wdrażanie właściwych rozwiązań w zwiększeniu efektywności sprzedaży elektronicznejPraca od poniedziałku do piątku 8:00-16:00. Umowa o pracę na okres próbny 1m-c lub umowa na czas określony 1m-c do uzgodnienia.
Data publikacji: 2017-05-09
Lokalizacja: Mikołów (śląskie)
Pracodawca: FIRMA HANDLOWA RAJMUND MÜLLER
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-analiza sprzedaży-zarządzanie asortymentem-badanie rynku i trendów w obszarze handlu elektronicznego-wdrażanie właściwych rozwiązań w zwiększeniu efektywności sprzedaży elektronicznejPraca od poniedziałku do piątku 8:00-16:00. Umowa o pracę na okres próbny 1m-c lub umowa na czas określony 1m-c do uzgodnienia.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 6 000 - 8 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
zł brutto (zapewnione minimalne wynagordzenie+prowizja)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA E-COMMERCE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mikołów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mikołowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mikołów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista sprzedaży internetowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 6 000 - 8 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista sprzedaży internetowej (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe (dowolne), min. 2 lata doświadczenia (udokumentowanego) na podobnym stanowisku, szkolenia z zakresu zarządzania jako dodatkowy atut, bardzo dobra znajomość nowoczesnych rozwiązań w kanałach sprzedaży elektronicznej, umiejętność, dynamizm działania, znajomość języka angielskiego w stopniu biegłym.
Nazwa pracodawcy: FIRMA HANDLOWA RAJMUND MÜLLER
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Adres pracodawcy:
43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: mikołowski
Gmina pracodawcy: Mikołów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mikołów
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż hurtowa odpadów i złomu
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista sprzedaży internetowej
Data dodania oferty pracy: 09.05.2017
Oferta pracy ważna do: 09.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 09.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 09.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-09-18 - Warszawa (mazowieckie)
planowanie zakupów, współpraca z dostawcami usług transportowych, terminowa realizacja zamówień
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2018-07-03 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
-zarządzanie zamówieniami klientów,-utrzymywanie dobrych relacji z klientami amerykańskimi,-przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów,-współpraca z innymi działami m.in.: transportu, zaopatrzenia, produkcji, finansów-ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży,-odpowiadanie na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom (mailowo i telefonicznie)-praca w godzinach 14:00-23:00
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Kraków (małopolskie)
koordynacja prac w dziale MiR, udział w kreowaniu projektów marketingowych ML MEBLE, współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami przy tworzeniów materiałów promocyjnych, kreowanie wizerunku firmy w mediach społecznościowych
ML Dariusz Niszcz - 2017-06-20 - Liw (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
należności, zobowiązania, banki, kasa, faktoring, finansowanie obrotowe
SZWED IDEA SP. Z O. O. - 2017-10-03 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa Klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu, 8-18 w soboty.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2017-03-13 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Sporządzanie, na zlecenie sądu lub prokuratora, opinii dot. nieletnich i małoletnich oraz ich rodzin, na podstawie przeprowadzonych badań psychologicznych.Praca II Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Lublinie z siedzibą w Białej Podlaskiej.
SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE - 2017-09-12 - Biała Podlaska (lubelskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy.
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-17 - Brzesko (małopolskie)
rozliczanie pracowników, rozliczanie magazynu, przyjmowanie zamówień, obsługa biura i dokumentacji firmy, telefoniczna obsługa klienta
"Victoria Cymes" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-07-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zapewnienie realizacji zobowiązań przedsiębiorstwa w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy wynikających z przepisów prawnych, prowadzenie szkoleń BHP i PPOŻ, doradztwo w zakresie doboru odzieży, zarządzanie wypadkowością (dokumentacja, analiza, propozycje uprawnień), sporządzanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego.
P.P.H "LOGIS" Sp. z o.o. - 2016-06-27 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie spraw formalno - prawnych, prowadzenie spraw związanych z obsługa klienta, przedstawienie oferty mieszkań, sporządzanie umów sprzedaży mieszkań, sporządzanie i komplementowanie domukentów na potrzeby klientów
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
obsługa księowo biurowa
Stowarzyszenie Rodziców i Opiekunów Dzieci Niepełnosprawnych "Naszym Dzieciom" - 2018-06-21 - Brzeziny (łódzkie)
organizacja handlu internetowego w hurtowni elektrotechnicznejsprzedaż internetowa artykułów elektrotechnicznych, narzędzi, art. sanitarno-grzewczych, BHPdodawanie produktów i kształtowanie oferty sklepu internetowego analiza dostępności i konkurencyjnosci towarów marketing internetowy koordynowanie dostaw wysoki poziom bieżącej obsługi klientów
ELMET-RZESZÓW S.A. - 2016-03-29 - Rzeszów (podkarpackie)
- Realizacja strategii sprzedażowej na powierzonym obszarze.- Nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji handlowych.- Wizyty handlowe u obecnych i potencjalnych klientów.- Prowadzenie negocjacji z klientami.
Serwis Techniczny Szymon Michalak - 2016-10-18 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
- Kompleksowe przygotowanie ofert handlowych na produkty i usługi. Prowadzenie sprawozdawczości handlowej, planów sprzedaży, back logu. Utrzymywanie kontaktów z klientami firmy, prowadzenie korespondencji z klientami krajowymi i zagranicznymi i poddostawcami, wyjazdy do klientów i poddostawców, udział w organizacji spotkań w firmie i u klientów. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie min. licencjat. 2-3 lata doświadczenia zawodowego. Dobra znajomość pakietu MSOffice. Znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie w stopniu średnim. Kontakt e-mail: marek.mika (at) bumech.pl
BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-30 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie czynności w oparciu o ustawę o rachunkowości, zakładowy plan kont i wewnętrzne regulacje PRS czynności związanych z prowadzeniem księgowości, a w szczególności: dekretowanie, księgowanie i kompletowanie dowodów księgowych,księgowanie rozrachunków; naliczanie amortyzacji, wycena aktywów i pasywów na dzień bilansowy. Naliczanie zobowiązań podatkowych z tytułu podatku dochodowego od osób prawnych, wpłaty z zysku, VAT. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości GUS. Sprawozdawczość wewnętrzna - sporządzanie informacji ekonomicznych dla kierownictwa. Obsługa administracyjna: przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji pionu, obsługa korespondencji, sporządzanie wniosków o archiwizację dokumentów księgowych. Przestrzeganie przepisów i zasad BHP i ppoż
Polski Rejestr Statków S.A. - 2018-03-22 - Gdańsk (pomorskie)
•KONTAKT Z KONTRAHENTAMI ZAGRANICZNYMI, NAWIĄZYWANIE WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KLIENTAMI.•PRZYGOTOWYWANIE I PRZESYŁANIE DO KLIENTÓW OFERT HANDLOWYCH•PLANOWANIE I REALIZACJA WYSYŁEK EKSPORTOWYCH•ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z KOMÓRKAMI ODPOWIEDZIALNYMI ZA PLANOWANIE PRODUKCJI•KOORDYNACJA PROCESÓW CELNYCH I TRANSPORTOWYCH•MONITOROWANIE SPRZEDAŻY POPRZEZ ANALIZĘ KOSZTÓW, METOD I WYNIKÓW ORAZ REKOMENDACJA WPROWADZENIA ZMIAN, MAJĄCYCH NA CELU ZWIĘKSZENIE EFEKTYWNOŚCI•ORGANIZACJA ORAZ UDZIAŁ W TARGACH ZAGRANICZNYCH
BOMEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-02 - Lubenia (podkarpackie)
pomaganie w dochodzeniu praw w sprawach związanych z przyj ęciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem ze szpitala psychiatrycznego, wyjaśnianie skarg pacjentów, współpraca z rodziną, przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lu faktycznym pacjentów, prowadzenie działalności edukacyjno-informacyjnej w zakresie praw osób korzystających ze swiadczeń zdrowotnych udzielanych przez szpital oraz zapewnienie dostępu do informacji prawnej, prowadzenie czynności związanych ze zbadaniem sprawy na miejscu w podmiotach leczniczych na podstawie upoważnienia udzielonego przez Rzecznika Praw Pacjenta, przetwarzanie danych o charakterze sttystycznym, w tym o liczbie i rodzaju prowadzonych spraw
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2016-04-28 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Obsługa grup ukraińsko-rosyjskich językowych;pozyskiwanie klientów rosyjskich i ukraińskich;przygotowywanie ofert i realizacja zamówionych usług
P.H.U. "ADAMPOL" CIEŚLA ADAM - 2016-03-02 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-03-02 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Jabłonowo (mazowieckie)
Wykonywanie badań nieniszczących podzespołów taboru kolejowego.
PKP CARGOTABOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-29 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
obsługa płacowa-rozliczanie wynagrodzeń w tym umów cywilno-prawnych
ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH W OŚWIĘCIMIU - 2016-04-26 - Oświęcim (małopolskie)
zgodnie z zawodem
Grupa Azoty "KOLTAR" Sp. z o.o. - 2018-09-11 - Puławy (lubelskie)
Specjalista administracji publicznej
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Roboty elektryczne
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
1. Kontakt z Klientem. 2. Przygotowywanie ofert incentive. 3. Kontakt z przewodnikami, hotelami, liniami lotniczymi. 4. Koordynacja wyjazdów.
SMART-UP SP.z o.o - 2018-02-04 - Piaseczno (mazowieckie)
naprawa maszyn i urządzeń, bieżąca konserwacja, przeglądy, prowadzenie magazynu części zamiennych
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Tarnowo Podgórne (wielkopolskie)
Promocja i sprzedaż usług Orange Polska, w tym usług bankowych, energii.Obsługa klientów.
ORANGE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-14 - Wodzisław Śląski (śląskie)