SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC I KSIĘGOWOŚCI Oświęcim oferta pracy ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH W OŚWIĘCIMIU

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC I KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 1 000 PLN

Zakres obowiązków: obsługa płacowa-rozliczanie wynagrodzeń w tym umów cywilno-prawnych

Data publikacji: 2016-04-26

Lokalizacja: Oświęcim (małopolskie)

Pracodawca: ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH W OŚWIĘCIMIU

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Strzelecka 3, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
obsługa płacowa-rozliczanie wynagrodzeń w tym umów cywilno-prawnych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC I KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oświęcim

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oświęcim

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw wynagrodzeń

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 09.05.2016

Data zakończenia pracy: 08.07.2016

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe o kierunku rachunkowość, min. 1 rok doświadczenia, kurs księgowości, kadry i płace, umiejętność prowadzenia ksiąg i naliczania wynagrodzeń, znajomość ustaw CIT,PIT,VAT

Nazwa pracodawcy: ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH W OŚWIĘCIMIU

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu

Adres pracodawcy:
Strzelecka 3, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

Powiat pracodawcy: oświęcimski

Gmina pracodawcy: Oświęcim

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Oświęcim

Ulica pracodawcy: Strzelecka

Numer budynku pracodawcy: 3

Profil działalności pracodawcy:
działalność wspomagająca produkcję roślinną

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw wynagrodzeń

Data dodania oferty pracy: 26.04.2016

Oferta pracy ważna do: 10.05.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 26.04.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 26.04.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA DOKUMENTACJI PRODUKCYJNEJ - od 2 300 PLN

Przygotowanie dokumentacji do wykonania płytek w programach UCAM, CAM 350, tj. programów sterujących wiertarkami i frezerkami numerycznymi, fotoploterem oraz dokumentacji rysunkowej i danych do testowania elektrycznego i optycznego płytek. Wynagrodzenie: 2300 zł brutto - w okresie próbnym. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą: p. Sylwia Herka - sylwia.herka (at) eldos.com.pl, tel.: 71 370 51 60.
ELDOS Sp. z o.o. - 2016-03-09 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS.HANDLOWYCH - 3 500 - 4 500 PLN

obsługa i kontakt z klientami w języku niemieckim, realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży, monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, sporzadzanie ofert techniczno-handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedazowej, sporządzanie raportów i sprawozdań; doświadczenie w sprzedaży wyrobów hutniczych
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2016-05-06 - Zawadzkie (opolskie)

SPECJALISTA DS. ANALIZ FINANSOWYCH - od 2 500 PLN

Przeprowadzanie analiz ekonomicznych i kosztowych, rozwiązywanie problemów dotyczących zagadnień finansowych, znajomość zagadnień dotyczących zakładów pracy chronionej, pozyskiwanie srodków UE.
MIKROTECH SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-28 - Krosno (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY - od 2 100 PLN

Pozyskiwanie reklam i ogłoszeń, wystawianie faktur.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Suwałki (podlaskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 2 500 PLN

specjalista d/s HPCCP
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Nowa Osada (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW - od 2 000 PLN

obsługa i pozyskiwanie klientów zagranicznych spółki na rynku min. ukraińskim, sporządzanie dokumentacji handlowej w języku ukraińskim, rosyjskim, polskim i angielskim, nawiązywanie kontaktów handlowych, budowanie bazy klientów z Ukrainy, Litwy, Łotwy, Estoni
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Zawiercie (śląskie)

SZWACZKA - od 2 500 PLN

-Szycie odzieży (koszule męskie),-Osoby zainteresowane prosimy o kontakt osobisty w siedzibie firmy, Tczew, ul. Piaskowa 3 lub kontakt tel. 58 530-09-32.
KANWAS SP. Z O.O. - 2017-07-05 - Tczew (pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - do 2 000 PLN

pozyskiwanie nowych klientów, prace biurowe
SK INVEST Klaudia Sikorska - Maciąg - 2017-01-19 - Wolbrom (małopolskie)

KIEROWCA C - do 3 500 PLN

Praca kierowcy samochodu ciężarowego w siedzibie pracodawcy i na terenie miasta oraz okolic.
Firma Handlowa "ZŁOM - MAX" ŁUKASZ BAJER - 2017-07-31 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I SZKOLEŃ +ST PO WER - 997,4 PLN

- marketing mailowy,- organizacja prowadzenie oraz sprzedaż usług szkoleniowych,-identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych,- przygot. mat. szkoleniowych,- skuteczne poszukiwanie źródeł zleceń na realzaicję szkoleń,- sprzedaż internetowa.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Łódź (łódzkie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 2 200 PLN

Dbanie o ekspozycje towrów ,obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży, praca w godz.6:15/14:15-14:15/22:15
Dino Polska S.A. - 2018-02-02 - Komprachcice (opolskie)

SPECJALISTA W DZIALE ROZWOJU - od 2 100 PLN

Pozyskiwanie klientów, prowadzenie aktywnej sprzedaży oferty deweloperskiej, opracowywanie biznes planów, wyszukiwanie funduszy unijnych, rozliczanie środków unijnych, poszukiwanie i analiza różnych form pozyskiwania gotówki, kredyty, fundusze inwestycyjne, private equlity, venture capital, inwestorzy prywatni.
Dorbud S.A. - 2017-01-10 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW EDUKACJI - od 1 340 PLN

Prowadzenie zajęć z zakresu ekologii, wiedzy o parku, zajęć edukacyjnych w terenie.
Górznieńsko-Lidzbarski Park Krajobrazowy - 2017-11-27 - Ruda (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

obsługa klientów, pozyskiwanie klientów w zakresie usług dostarczania energii elektrycznej, archiwizacja dokumentów, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

doradztwo, obsługa klienta, przygotowywanie ofert handlowych, sprzedaż materiałów budowlanych i pokryć dachowych
Tomasz Zakrzewski FHUP Euro -Profil 2 - 2017-07-04 - Pelikan (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNO-ADMINISTRACYJNYCH - od 2 200 PLN

obsługa dministracyjna wsólnot mieszkaniowych
Zarządzanie Nieruchomościami WESTA - 2016-04-20 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Augustów (podlaskie)

SPECJALISTA DS. BHP - od 3 300 PLN

•Stworzenie bezpiecznych i komfortowych warunków pracy•Zminimalizowanie ryzyka występowania wypadków przy pracy•Przestrzeganie przepisów BHP przez pracowników•Przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, m.in. ogólnych, okresowych, •Współdziałanie z kierownictwem w zakresie tworzenia kultury bezpiecznej pracy•Prowadzenie rejestrów dot. spraw BHP wymaganych przepisami prawa,•Dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,•Nadzorowanie oraz zlecanie przeprowadzenia badań czynników szkodliwych dla zdrowia, prowadzenie rejestrów,•Współpraca w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych pracowników,•Realizowanie zadań związanych z wypadkami przy pracy,•Gospodarka środkami ochrony indywidulanej oraz odzieżą i obuwiem roboczym,•Uzupełnianie apteczek pierwszej pomoc; system wynagradzania miesięzny premiowany; godz. pracy 7.30-15.30; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 13.30-14.30
AJ FABRYKA MEBLI SP. Z O.O. - 2017-02-10 - Redzikowo (pomorskie)

SPECJALISTA DS. LOGISTYKI MAGAZYNU - od 2 500 PLN

Wysyłka towaru do klienta,nadzór nad załadunkami na samochody, kompletowanie dokumentów dla kierowców.Osobom ze strony Słupska i Główczyc pracodawca zapewnia dojazd tam i z powrotem.Należy zgłaszać się do pracodawcy z CV.Pracodawca skontaktuje się tylko z wybranymi osobami. Praca w godz. 6-14, 14-22, 22-6. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 10-15, telefoniczny w godz. 8-15.
Wosana S.A. - 2016-03-02 - Damnica (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI-KIEROWNIK BAZY SPRZĘTU I TRANSPORTU - 3 000 - 4 000 PLN

Dbałość o jakość i efektywność procesów zaopatrzenia,planowanie,zarządzanie bazą sprzętu i transportu.
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Vester s.j. Kutno - 2016-11-03 - Kutno (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW TRANSPORTU NA RYNEK FRANCUSKI/ WŁOSKI - od 1 850 PLN

Obowiązki:Planowanie tras Francja lub WłochyKomunikacja z klientami Przygotowywanie, kompletacja dokumentów transportowych.Oczekiwania:Dobra znajomość pakietu MS Office.Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dziale transportu.Bardzo dobra znajomość języka francuskiego lub włoskiego.Dobra organizacja czasu pracy, dyspozycyjność, samodzielność i zaangażowanie.Umiejętność pracy w zespole.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie.Pracę w zespole profesjonalistów.Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego.Karta multisport, prywatna opieka medyczna.
EKO-OKNA S.A. - 2016-09-16 - Kornice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODAROWANIA ODPADKAMI - do 1 850 PLN

PRACA BIUROWA PRZY KOMPUTERZE, WPROWADZANIE DO SYSTEMU INFORMACJI DOT. WYWOZU I RODZAJU ODPADÓW, ANALIZA WYWIEZIONYCH RODZAJÓW ODPADÓW I WYSTAWIANIE KART PRZEKAZANIA ODPADÓW, PROWADZENIE KART EWIDENCJI ODPADÓW; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE - OCHRONA ŚRODOWISA, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA ŚRODOWISKO WINDOWS, PAKIET MS OFFICE I URZĄDZEŃ BIUROWYCH; CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila:w.franecki (at) plusnet.pl
TOMPOL II ZOFIA FRANECKA - 2016-11-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. WSPARCIA SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

-Obsługa zamówień, -kontakt z klientem,-wsparcie działu handlu,-raportowanie
Logispak Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2018-02-02 - Świdwin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ FINANSOWYCH - od 2 100 PLN

- Rozliczanie kosztów marketingowych- Ewidencjonowanie faktur marketingowych, kontrola kompletności i poprawności dokumentacji- Przygotowywanie okresowych raportów sprzedażowych i finansowych- Współpraca z regionalnymi kierownikami sprzedaży, kierownikami ds. Kluczowych klientów- Komunikacja, uzgadnianie i weryfikacja rozliczeń finansowych z kontrahentami- Inne zadania powierzone przez przełożonego
Animex Foods Spółka z o.o. Sp.K. - 2015-12-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA - do 2 800 PLN

przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,wprowadzanie danych do programu komputerowego,prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców), przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego, przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, sporządzanie sprawozdań, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-06-13 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 2 000 PLN

Specjalista kontroli jakości
Stolbud Włoszczowa Spółka Akcyjna - 2017-05-24 - Włoszczowa (świętokrzyskie)


Wybierz powiat