SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC I KSIĘGOWOŚCI Oświęcim oferta pracy ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH W OŚWIĘCIMIU
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC I KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa płacowa-rozliczanie wynagrodzeń w tym umów cywilno-prawnych
Data publikacji: 2016-04-26
Lokalizacja: Oświęcim (małopolskie)
Pracodawca: ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH W OŚWIĘCIMIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Strzelecka 3, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa płacowa-rozliczanie wynagrodzeń w tym umów cywilno-prawnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC I KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oświęcim
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oświęcim
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw wynagrodzeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.05.2016
Data zakończenia pracy: 08.07.2016
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe o kierunku rachunkowość, min. 1 rok doświadczenia, kurs księgowości, kadry i płace, umiejętność prowadzenia ksiąg i naliczania wynagrodzeń, znajomość ustaw CIT,PIT,VAT
Nazwa pracodawcy: ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH W OŚWIĘCIMIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
Strzelecka 3, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: oświęcimski
Gmina pracodawcy: Oświęcim
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oświęcim
Ulica pracodawcy: Strzelecka
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy:
działalność wspomagająca produkcję roślinną
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw wynagrodzeń
Data dodania oferty pracy: 26.04.2016
Oferta pracy ważna do: 10.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 26.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 26.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowanie dokumentacji do wykonania płytek w programach UCAM, CAM 350, tj. programów sterujących wiertarkami i frezerkami numerycznymi, fotoploterem oraz dokumentacji rysunkowej i danych do testowania elektrycznego i optycznego płytek. Wynagrodzenie: 2300 zł brutto - w okresie próbnym. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą: p. Sylwia Herka - sylwia.herka (at) eldos.com.pl, tel.: 71 370 51 60.
ELDOS Sp. z o.o. - 2016-03-09 - Wrocław (dolnośląskie)
-
P.P.H. KOSTRZEWA Sp. Jawna - 2017-02-09 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa i kontakt z klientami w języku niemieckim, realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży, monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, sporzadzanie ofert techniczno-handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedazowej, sporządzanie raportów i sprawozdań; doświadczenie w sprzedaży wyrobów hutniczych
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2016-05-06 - Zawadzkie (opolskie)
Przeprowadzanie analiz ekonomicznych i kosztowych, rozwiązywanie problemów dotyczących zagadnień finansowych, znajomość zagadnień dotyczących zakładów pracy chronionej, pozyskiwanie srodków UE.
MIKROTECH SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-28 - Krosno (podkarpackie)
Pozyskiwanie reklam i ogłoszeń, wystawianie faktur.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Suwałki (podlaskie)
specjalista d/s HPCCP
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Nowa Osada (lubelskie)
obsługa i pozyskiwanie klientów zagranicznych spółki na rynku min. ukraińskim, sporządzanie dokumentacji handlowej w języku ukraińskim, rosyjskim, polskim i angielskim, nawiązywanie kontaktów handlowych, budowanie bazy klientów z Ukrainy, Litwy, Łotwy, Estoni
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Zawiercie (śląskie)
w/g potrzeb
Przedsiębiorstwo Handlowo - Techniczne "SUPON" Sp. z o.o. - 2016-11-10 - Kielce (świętokrzyskie)
-Szycie odzieży (koszule męskie),-Osoby zainteresowane prosimy o kontakt osobisty w siedzibie firmy, Tczew, ul. Piaskowa 3 lub kontakt tel. 58 530-09-32.
KANWAS SP. Z O.O. - 2017-07-05 - Tczew (pomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów, prace biurowe
SK INVEST Klaudia Sikorska - Maciąg - 2017-01-19 - Wolbrom (małopolskie)
Praca kierowcy samochodu ciężarowego w siedzibie pracodawcy i na terenie miasta oraz okolic.
Firma Handlowa "ZŁOM - MAX" ŁUKASZ BAJER - 2017-07-31 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
- marketing mailowy,- organizacja prowadzenie oraz sprzedaż usług szkoleniowych,-identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych,- przygot. mat. szkoleniowych,- skuteczne poszukiwanie źródeł zleceń na realzaicję szkoleń,- sprzedaż internetowa.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Łódź (łódzkie)
Dbanie o ekspozycje towrów ,obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży, praca w godz.6:15/14:15-14:15/22:15
Dino Polska S.A. - 2018-02-02 - Komprachcice (opolskie)
Pozyskiwanie klientów, prowadzenie aktywnej sprzedaży oferty deweloperskiej, opracowywanie biznes planów, wyszukiwanie funduszy unijnych, rozliczanie środków unijnych, poszukiwanie i analiza różnych form pozyskiwania gotówki, kredyty, fundusze inwestycyjne, private equlity, venture capital, inwestorzy prywatni.
Dorbud S.A. - 2017-01-10 - Kielce (świętokrzyskie)
Prowadzenie zajęć z zakresu ekologii, wiedzy o parku, zajęć edukacyjnych w terenie.
Górznieńsko-Lidzbarski Park Krajobrazowy - 2017-11-27 - Ruda (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów, pozyskiwanie klientów w zakresie usług dostarczania energii elektrycznej, archiwizacja dokumentów, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
doradztwo, obsługa klienta, przygotowywanie ofert handlowych, sprzedaż materiałów budowlanych i pokryć dachowych
Tomasz Zakrzewski FHUP Euro -Profil 2 - 2017-07-04 - Pelikan (wielkopolskie)
obsługa dministracyjna wsólnot mieszkaniowych
Zarządzanie Nieruchomościami WESTA - 2016-04-20 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Augustów (podlaskie)
•Stworzenie bezpiecznych i komfortowych warunków pracy•Zminimalizowanie ryzyka występowania wypadków przy pracy•Przestrzeganie przepisów BHP przez pracowników•Przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, m.in. ogólnych, okresowych, •Współdziałanie z kierownictwem w zakresie tworzenia kultury bezpiecznej pracy•Prowadzenie rejestrów dot. spraw BHP wymaganych przepisami prawa,•Dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,•Nadzorowanie oraz zlecanie przeprowadzenia badań czynników szkodliwych dla zdrowia, prowadzenie rejestrów,•Współpraca w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych pracowników,•Realizowanie zadań związanych z wypadkami przy pracy,•Gospodarka środkami ochrony indywidulanej oraz odzieżą i obuwiem roboczym,•Uzupełnianie apteczek pierwszej pomoc; system wynagradzania miesięzny premiowany; godz. pracy 7.30-15.30; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 13.30-14.30
AJ FABRYKA MEBLI SP. Z O.O. - 2017-02-10 - Redzikowo (pomorskie)
Wysyłka towaru do klienta,nadzór nad załadunkami na samochody, kompletowanie dokumentów dla kierowców.Osobom ze strony Słupska i Główczyc pracodawca zapewnia dojazd tam i z powrotem.Należy zgłaszać się do pracodawcy z CV.Pracodawca skontaktuje się tylko z wybranymi osobami. Praca w godz. 6-14, 14-22, 22-6. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 10-15, telefoniczny w godz. 8-15.
Wosana S.A. - 2016-03-02 - Damnica (pomorskie)
Dbałość o jakość i efektywność procesów zaopatrzenia,planowanie,zarządzanie bazą sprzętu i transportu.
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Vester s.j. Kutno - 2016-11-03 - Kutno (łódzkie)
Obowiązki:Planowanie tras Francja lub WłochyKomunikacja z klientami Przygotowywanie, kompletacja dokumentów transportowych.Oczekiwania:Dobra znajomość pakietu MS Office.Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dziale transportu.Bardzo dobra znajomość języka francuskiego lub włoskiego.Dobra organizacja czasu pracy, dyspozycyjność, samodzielność i zaangażowanie.Umiejętność pracy w zespole.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie.Pracę w zespole profesjonalistów.Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego.Karta multisport, prywatna opieka medyczna.
EKO-OKNA S.A. - 2016-09-16 - Kornice (śląskie)
PRACA BIUROWA PRZY KOMPUTERZE, WPROWADZANIE DO SYSTEMU INFORMACJI DOT. WYWOZU I RODZAJU ODPADÓW, ANALIZA WYWIEZIONYCH RODZAJÓW ODPADÓW I WYSTAWIANIE KART PRZEKAZANIA ODPADÓW, PROWADZENIE KART EWIDENCJI ODPADÓW; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE - OCHRONA ŚRODOWISA, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA ŚRODOWISKO WINDOWS, PAKIET MS OFFICE I URZĄDZEŃ BIUROWYCH; CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila:w.franecki (at) plusnet.pl
TOMPOL II ZOFIA FRANECKA - 2016-11-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-Obsługa zamówień, -kontakt z klientem,-wsparcie działu handlu,-raportowanie
Logispak Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2018-02-02 - Świdwin (zachodniopomorskie)
- Rozliczanie kosztów marketingowych- Ewidencjonowanie faktur marketingowych, kontrola kompletności i poprawności dokumentacji- Przygotowywanie okresowych raportów sprzedażowych i finansowych- Współpraca z regionalnymi kierownikami sprzedaży, kierownikami ds. Kluczowych klientów- Komunikacja, uzgadnianie i weryfikacja rozliczeń finansowych z kontrahentami- Inne zadania powierzone przez przełożonego
Animex Foods Spółka z o.o. Sp.K. - 2015-12-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,wprowadzanie danych do programu komputerowego,prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców), przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego, przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, sporządzanie sprawozdań, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-06-13 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Specjalista kontroli jakości
Stolbud Włoszczowa Spółka Akcyjna - 2017-05-24 - Włoszczowa (świętokrzyskie)