SPECJALISTA DS. TECHNICZNO-ADMINISTRACYJNYCH Jelenia Góra oferta pracy Zarządzanie Nieruchomościami WESTA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNICZNO-ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: obsługa dministracyjna wsólnot mieszkaniowych
Data publikacji: 2016-04-20
Lokalizacja: Jelenia Góra (dolnośląskie)
Pracodawca: Zarządzanie Nieruchomościami WESTA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:BANKOWA 32, 58-500 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsługa dministracyjna wsólnot mieszkaniowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TECHNICZNO-ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jelenia Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik budownictwa*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
UPRAWNIENIA BUDOWLNE O SPECJALNOŚCI KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANEJ
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie: średnie zawodowe (technik budownictwa), doświadczenie zawodowe: 3 lata,prawo jazdy kat. B, obsługa komputera, mile widziane uprawnienia budowlane w specjaloności konstrukcyjno-budowlanej, praktyczna znajomość przepisów Prawa budowlanego, oraz obsługa programu NORMA.
Nazwa pracodawcy: Zarządzanie Nieruchomościami WESTA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Adres pracodawcy:
BANKOWA 32, 58-500 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Jelenia Góra
Gmina pracodawcy: Jelenia Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jelenia Góra
Ulica pracodawcy: BANKOWA
Numer budynku pracodawcy: 32
Profil działalności pracodawcy: ZARZADZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*
Data dodania oferty pracy: 21.04.2016
Oferta pracy ważna do: 29.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 21.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 20.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta oraz dobór, sprzedaż art. medycznych
LEMAR E. CZYŻA, P. BIELEŃ SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2018-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sekretariatu, obsługa kadr, urlopów, listy płac, obsługa podtsawowej ksiegowości: koszty , zaświadczenia, sporzadzanie raportów bieżących, kontakt z ZUS, US, UP, sądy
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Dbanie o poprawny wygląd salonu. Dbanie o klienta. Mile widziane również osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosparwnosci.
Super Optyk - 2018-04-26 - Bolszewo (pomorskie)
Wykształcenie wyższe, kierunek: germanistyka, administracja itp. Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych, przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji, budowanie profili osobowościowych, systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie, dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Dobra znajomość j.niemieckiego, znajomość obsługi komputera oraz poruszania się w środowisku internetowym, samodzielność i dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność pracy w zespole. Firma kontaktuje się telefonicznie z wybranymi kandydatami. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: rekrutacja (at) scg.biz.pl
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-18 - Rybnik (śląskie)
- obsługa zamówień w sklepie internetowym
BASKETMANIA Spółka z o.o. Spółka komandytowa - 2016-04-18 - Starogard Gdański (pomorskie)
Sprzedaż i promowanie produktów firmy poprzez kontakt telefoniczny i e-mailowy z klientami.Przygotowanie ofert handlowych oraz nadzór nad nimi.Dopasowywanie ofert do potrzeb klientów zagranicznych i ew. krajowych.Utrzymywanie relacji z obecnymi oraz pozyskiwanie nowych klientów.
Fabryka Aparatury Elekt. EMA-ELFA Sp. z o.o. w Ostrzeszowie - 2017-01-13 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
pozyskiwanie uczestników konferencji, seminariów i szkoleń organizowanych celem doskonalenia zawodowego specjalistów różnych branż, sprzedaż fachowych publikacji książkowych adresowanych m.in. do stomatologów, lekarzy weterynarii, rehabilitantów..., sprzedaż produktów multimedialnych i prenumerat czasopism specjalistycznych
kontakt przez OHP - 2017-06-20 - Katowice (śląskie)
PRZYGOTOWYWANIE OFERTY TURYSTYCZNEJ I KALKULACJI, KONTAKT Z DOSTAWCAMI.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Dziekanów Leśny (mazowieckie)
Prace administracyjne w systemie magazynowym INFOLOG, cykliczne opracowywanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne firmy, ścisła współpraca z managerami poszczególnych działów
POL-AGRO S.A. - 2016-02-12 - Grójec (mazowieckie)
obsługa klientów/pacjentów, po przeszkoleniu - wykonywanie badań słuchu
"AUDIOFON"Sp. zo.o. Sp. K - 2018-05-02 - Kłobuck (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo płacowej firmy;Naliczanie płac;
BONWIT Sp. z o.o. - 2016-03-16 - Grójec (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz telefoniczna sprzedaż produktów firmy - umowy abonentowe dla firm BIG (biuro Informacji Gospodarczej), jedna zmiana, umowa o pracę.
OVIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-23 - Wrocław (dolnośląskie)
-wsparcie Działu Doradztwa i Rozwoju w codziennych pracach,-pisanie tekstów i newsów na strony internetowe,-tworzenie materiałów reklamowych i informacyjnych,-bieżąca obsługa platformy B2B
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż, wycena towaru, sporządzanie zamówień, tworzenie baz towarowych, inwentaryzacje w sklepach. Wykształcenie zawodowe lub średnie - sprzedawca, komunikatywna znajomość języka angielskiego, obsługa komputera.
www.bardotka.pl Justyna Albecka - 2015-12-11 - Wejherowo (pomorskie)
Organizacja rachunkowości w przedsiębiorstwie , organizacja dokumentów księgowych, wprowadzanie faktur do programu księgowego, archiwizacja dokumentów. Praca w godz. od 8,00 do godz. 16,00
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Borkowo (pomorskie)
realizacja POLITYKI KADROWEJ WE FIRMIE
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Kraków (małopolskie)
kompleksowy nadzór nad procesem zakupu: rozeznanie rynku, składanie zapytań ofertowych, negocjacje, przyjmowanie i sprawdzanie jakości towarów, zakupy na rynku tureckim
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
ARCHIVIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów do branż ślusarkich, branży technicznej, mechanicznej, obróbki skrawaniem, hydrauliki siłowej, konstrukcji stalowych
ZS MARINE SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-06 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
Reklama firmy na portalach z nieruchomościami, przygotowywanie ofert nieruchomości, obsługa klientów w języku albańskim, włoskim, angielskim. Umowa o pracę, jedna zmiana, praca na 1/2 etatu, wynagrodzenie 1000 zł netto (około 1673 zł brutto).Informacja o ofercie w sali C
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprawy organizacyjne, wdrażanie aktów prawnych: przygotowywanie ofert konkursowych, rozliczenia z NFZ, realizowanie zamówień zgodnie z prawem zamówień pubicznych.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "UZDROWISKO SOPOT" W SOPOCIE - 2017-11-10 - Sopot (pomorskie)
Wykonywanie drożdżówek, pączków oraz drożdżówek francuskich. Praca w godzinach 12:00-20:00, 20:00-4:00.
GRZEGORZ KRUPA PIEKARNIA - 2018-01-16 - Kraków (małopolskie)
- Praca w Dziale Utrzymania Ruchu - Dbałość o utrzymanie w pełnejsprawności maszyn, urządzeń i instalacji - Reagowanie na potrzebyzwiązane z usuwaniem awarii i usterek wystepujących w procesachtechnologicznych.Umiejętności i uprawnienia: - Wykształcenie techniczne (mechanika/elektryka/automatyka) - Umiejętność obsługimaszyn i urządzeń - Podstawowa wiedza z zakresu układów pneumatyki - Uprawnienia SEP, mile widziane II i II kategoriaSEPDodatkowe wymagania: - Mile widziane doświadczenie w dziale utrzymania ruchu - Mile widziana podstawowa wiedza wzakresie sterowników PLC
GE POWER CONTROLS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Kłodzko (dolnośląskie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem chińskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami chińskimi, obsługa mailingów z klientami z Chin, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku chińskim, wykonywanie poleceń chińskiego prezesa.
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
w/g zawodu
URZĄD MIEJSKI W GUBINIE - 2018-01-10 - Gubin (lubuskie)
Zakres obowiązków zgodny z ogłoszeniem na stronie BIP.Praca na umowę o pracę w godz. 7.30 -15.30 w Kołobrzegu.Wszelkie informacje dostępne na stronie internetowej:http://pupkolobrzeg.finn.pl/bipkod/008/001/001Dokumenty należy składać do 23.05.2016 r. do godz. 15.30 w pok. nr 17 (sekretariat - II piętro)
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2016-05-12 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Wyonywanie prac z zakresu elektryki.
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Łódź (łódzkie)
Odpowiedzialność za zaopatrzenie firmy w media (woda, gaz, energia elektryczna, kanalizacja, woda ciepła, paliwa i inne);współpraca oraz negocjowanie z dostawcami cen usług i towarów;realizowanie obowiązków firmy w zakresie ochrony środowiska; prowadzenie wynajmu pomieszczeń; prowadzenie rejestrów aut firmowych, analiza spalania i przebiegów, przeglądy, badania; aktualizowanie przeglądów wymaganych dla obiektów budowlanych; prowadzenie dokumentacji związanej z instalacjami oraz konserwacjami systemów alarmowych; wsparcie podczas otwierania nowych oddziałów firmy.
ASAJ Sp. z o.o. - 2017-03-16 - Siedlce (mazowieckie)