SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ Zamość oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 1 900 PLN
Zakres obowiązków: Rozliczenia finansowe, wprowadzanie danych do bazy, dostarczanie polis do klientów.
Data publikacji: 2016-11-04
Lokalizacja: Zamość (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rozliczenia finansowe, wprowadzanie danych do bazy, dostarczanie polis do klientów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.11.2016
Data zakończenia pracy: 16.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: arkusz kalkulacyjny MS Excel
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość branży ubezpieczeniowej (polisy komunikacyjne).
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Adres pracodawcy:
Plac Wolności 1, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Zamość
Gmina pracodawcy: Zamość
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zamość
Ulica pracodawcy: Plac Wolności
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.11.2016
Data dodania oferty pracy: 03.11.2016
Oferta pracy ważna do: 17.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 03.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych i utrzymaniowych, kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami Spółki w kanale telefonicznym oraz innych kanałach zdalnych,realizacja procesu sprzedaży, umawianie spotkań, badanie opinii Klientów.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-09 - Tajęcina (podkarpackie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.Możliwość udziału w szkoleniach podnoszących kwalifikacje.Praca na okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-02-09 - Andrychów (małopolskie)
Konfiguracja, testowanie, weryfikacja systemów i produktów ds. bezpieczeństwa, optymizacja systemu bezpieczeństwa, konstruowanie i konfiguracja nowej infrastruktury rozwiązań pod przewodnictwem przełożonego, wiedza o technologiach, metodach i otoczeniu związanym z oddelegowanymi zadaniami i obszarem biznesowym.
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Kraków (małopolskie)
Samodzielne pisanie wniosków o dofinansowanie projektów oraz zarządzanie projektami; opracowywanie korespondencji projektów wespół z dyrektorem bądź wyznaczonymi pracownikami; opracowywanie wniosków, biznes planów, analiz finansowych, analiz ekonomicznych oraz przygotowanie pozostałej kompletnej dokumentacji aplikacyjnej o dotacje z funduszy unijnych oraz innych programów operacyjnych; aktualizacja wiedzy z zakresu zasad przygotowywania projektów i wniosków o dofinansowanie, znajomości przepisów i specyfikacji realizacji projektów finansowych ze środków unijnych u innych; przygotowywanie pism związanych z koordynacją finansowo - rozliczeniową oraz zarządzaniem projektami; terminowe przygotowanie sprawozdań okresowych i końcowych, harmonogramów płatności i wniosków o płatność według wytycznych zawartych w umowach o dofinansowanie w konsultacji z Głównym księgowym; prowadzenie dokumentacji projektów; pozyskiwanie partnerów do projektów; korespondencja i współpraca z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi przy realizacji projektów, koordynowanie przepływu informacji i materiałów potrzebnych do prawidłowego rozliczenia projektów na wszystkich etapach realizacji, podejmowanie odpowiednich działań zapewniających osiąganie założonych wyników; staranne i sumienne wypełnianie obowiązków zawodowych i poleceń przełożonego; przestrzeganie przepisów BHP i p. poż.; realizacja innych zadań powierzonych przez Dyrektora zawartych w planach pracy WCK. WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym w szczególności pakietu oprogramowania MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem programów MS Word, Excel, Outlook), biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, mile widziana znajomość innego języka obcego, min. 2 lata doświadczenia w realizacji i rozliczaniu projektów operacyjnych związanych z kulturą, prawo jazdy kat. B, znajomość zasad pozyskiwania dotacji z funduszy w dziedzinie kultury, umiejętność koordynowania zadań związanych z realizacją projektów, zarządzania projektami oraz pracy z zespołem zaangażowanym w jego merytoryczną organizację, umiejętności analityczne, umiejętność kreatywnego myślenia, zdolność samoorganizacji, samodzielność, odpowiedzialność za etapy realizacji projektów oraz inicjatywa w działaniu, dyspozycyjność, umiejętność pozyskiwania partnerów do projektów, umiejętność pracy pod presją czasu. FORMA KONTAKTU Z PRACODAWCĄ: CV wraz z listem motywacyjnym i dokumentami potwierdzającymi posiadane wyksztalcenie prosimy składać na e-mail: kadry (at) wck.org.pl lub na adres WCK: ul. Sobieskiego 255, 84-200 Wejherowo do dnia 10.01.2016 r.. Aplikacje, które wpłyną do WCK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W okresie 2 tygodni od upływu terminu składania ofert, osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych nie będą informowane. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 roku, poz. 1182, z późniejszymi zmianami).
Wejherowskie Centrum Kultury - 2015-12-10 - Wejherowo (pomorskie)
Wykształcenie wyższe (mechatronika, elektronika, automatyka, robotyka) lub student ostatniego roku; komunikatywna znajomość j. angielskiego; podstawowa znajomość zagadnień metrologicznych lub programowania sterowników/ mikroprocesorów; prawo jazdy kat. B; podstawowa znajomość obsługi urządzeń technicznych; zakres obowiązków: prowadzenie badań w akredytowanym laboratorium badawczym; udział w opracowywaniu i tworzeniu stanowisk badawczych; opracowywanie algorytmów sterujących i oprogramowania wykonawczego w pracach badawczo-rozwojowych oraz współudział w realizacji takich prac; prowadzenie eksperymentów naukowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
INSTYTUT TECHNIKI GÓRNICZEJ KOMAG - 2017-02-03 - Gliwice (śląskie)
Obsługa zamówień, obsługa wierzytelności, rozwiązywanie sporów, skargi klientów, lubricant service, zarządzanie elementami procesu DFOA, wsparcie automatyzacji procesów
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
Naprawa kontenerów biurowych, obsługa wkrętarki akumulatorowej.
Sylwiusz Bukowski - 2018-09-03 - Chwaszczyno (pomorskie)
Praca polega na: wprowadzaniu danych do systemu opartego na rozwiązaniach klasy GIS (danych graficznych sieci oraz atrybutów poszczególnych obiektów na podstawie dokumentacji technicznej udostępnionej przez gestora sieci); weryfikacji wprowadzanych danych. Wymagamy podstawowej znajomości infrastruktury sieciowej - wiedza dotycząca sieci energetycznej oraz umiejętność czytania dokumentacji (w tym rysunku technicznego elektrycznego) będzie dodatkowym atutem. Oferujemy:- pracę w młodym dynamicznie rozwijającym się zespole- możliwość zdobycia szerokiej wiedzy o budowie oraz funkcjonowaniu systemów elektroenergetycznych- bezpłatne szkolenia- wynagrodzenie uzależnione od wyników
CADEXPERT Sp z o.o. - 2016-08-11 - Łódź (łódzkie)
organizacja wycieczek zagranicznych dla grup i klientów indywidualnych, przygotowywanie ofert dla klientów i grup, przygotowywanie programów wycieczek miejsce pracy: Tychy
Dorota Jacyniak Biuro Podróży GOOD LUCK NZOZ Centrum Stomatologiczne CERAMIX Centrum Kosmetyczne LIMONKA - 2017-02-01 - Tychy (śląskie)
Montaż bram, montaż drzwi wejściowych, technicznych.Zgłoszenia kandydatów- telefoniczne, osobiste.
FPHU DER-PARK-JACH - 2016-09-14 - Łódź (łódzkie)
Przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie korespondencji z klientami oraz podwykonawcami, prowadzenie dokumentacji
ITIS OMEGA PILZNO Godawski & Godawski Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Gdynia (pomorskie)
obsługa klienta w dziale sprzedaży (branża artykułów budowlanych), wystawianie faktur, obsługa komputera
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PANJUST" - 2018-05-10 - Lubin (dolnośląskie)
sortowanie odzieży brudnejprzyjmowanie zgłoszeń od klienta przekazywanie ich do działu obsługi klientaprowadzenie procesu reklamacjidokonywanie pomiarów pracowników w celu dopasowania odzieżydokładne i skruptulatne układanie odzieży w szafkach
BERENDSEN TEXTILE SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-09 - Gniezno (wielkopolskie)
opracowywanie dokumentacji, przygotowywanie ofert, drobne prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Wiechowicze (lubelskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-19 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
w/g stanowiska
Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni i Usług Komunalnych sp. z o.o. w Kielcach - 2018-04-09 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
wyszukiwanie dostawców kamieni budowlnaych (np. marmur, piaskowiec) w krajach arabskich, negocjowanie umów, koordynowanie dostaw, rozliczanie zamówień, obsługa klienta, podróże służbowe
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Nadma (mazowieckie)
Obsługa klienta INTERMARCHE
SANGRIA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-09-06 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Koordynowanie szkoleń specjalistycznych dla pielęgniarek i położnych. Praca od poniedziałku do soboty w godzinach 8-16
LIMED Kształcenie Ustawiczne Dorosłych - 2016-04-28 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Pozyskiwanie pracowników dla firmy
Zakład Rem-Bud. "GIPS-SERVICE" - Gracjan Robert Staniszewski - 2018-02-05 - Zgierz (łódzkie)
zawieranie polis ubezpieczeniowych, komunikacyjnych i majątkowych; obsługa klienta w siedzibie firmy
Biuro Finansowo-Handlowe BFH s.c. Marek Stefańczak, Wojciech Stefańczak - 2016-04-01 - Tychy (śląskie)
prowadzenie procesu rekrutacji pracowników obcokrajowców
PROFIS24 SP. Z O.O. - 2016-10-04 - Imielin (śląskie)
prowadzenie kampanii reklamowej (odzież damska)
OTTANTA Beata Płoszczyca - Jurzak - 2016-04-08 - Oświęcim (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
koordynowanie prac tymczasowych - cudzoziemców z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wyszukiwanie potencjalnych klientów, tworzenie katalogów, wyszukiwanie klienta (firmy i klienci indywidulani)
Finanse i Ubezpieczenia Agata Ćwiek - 2017-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
1) ścisła współpraca z Dyrektorem w kierowaniu całością pracy Muzeum, w szczególności w zakresie organizacji, zarządzania oraz rozwoju działalności Muzeum,2) nadzorowanie realizacji procedur zamówień publicznych realizowanych przez Muzeum,3) pozyskiwanie środków finansowych ze źródeł zewnętrznych na realizację przyjętych zadań, oraz nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem tych środków,4) koordynacja inwestycji,5) opracowanie i realizacja strategii wewnętrznego obiegu informacji i zarządzeń,5) inspirowanie efektywnych rozwiązań w systemie kierowania Muzeum,6) nadzór nad stanem technicznym infrastruktury Muzeum,7) nadzór nad realizacją przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej w Muzeum,12) nadzór nad podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi dla Muzeum;14) nadzór nad podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi w zakresie eksploatacji budynku.13) nadzór nad pracownikami dozoru mienia i ochrony osób oraz podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi związane z bezpieczeństwem obiektu Muzeum i osób w nim przebywających;
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ - 2017-11-02 - Markowa (podkarpackie)