SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. CZESKI), WARSZAWA/ZDALNIE K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. CZESKI), WARSZAWA/ZDALNIE K/M

Wynagrodzenie: 4 000 - 5 500 PLN

Zakres obowiązków: jw.

Data publikacji: 2018-08-02

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: jw.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 000 - 5 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia 1500-3000zł netto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. CZESKI), WARSZAWA/ZDALNIE K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 000 - 5 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 03.09.2018

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
czeski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie średnie ogólnokształcące. Znajomość języka czeskiego na poziomie C1-warunek konieczny w przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2. Mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą; wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne; doskonała organizacja czasu własnej pracy; samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów; motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania.Opis stanowiska: bieżąca obsługa klientów z rynku czeskiego. Promowanie produktów. Dbanie o relację z klientami. Kształtowanie dobrego wizerunku firmy. Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb. Administracja i praca z wewnętrznym systemem. Atrakcyjny system premiowy. Pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna Medicover); system szkoleń pod okiem doświadczonych trenerów sprzedaży; nowoczesny sprzęt niezbędny do wykonywania zleconych zadań. Elastyczne godziny pracy. Praca stacjonarna w biurze w Warszawie lub home office. Możliwość wsparcia przy relokacji.Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania są proszone o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SP/CZ/2018.

Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Ciołka

Numer budynku pracodawcy: 12

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Data dodania oferty pracy: 02.08.2018

Oferta pracy ważna do: 21.08.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 02.08.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 02.08.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

STOLARZ MEBLOWY- MONTER MEBLI - od 12 PLN

składanie, montaż systemów meblowych (meble kuchenne, pokojowe, biurowe), montaż mebli u klientów)
PPHU "DORSAL" - 2015-12-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH - od 2 900 PLN

bieżąca obsługa klientów w zakresie danych osobowych i bezpieczeństwa informacji, prowadzenie audytów systemu ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji oraz opracowywanie wniosków z audytu w formie raportu, projektowanie oraz udział we wdrażaniu systemów ochrony danych osobowych oraz systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji, prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych, przygotowywanie materiałów prasowych, tworzenie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz SZBI, nadzór w organizacji nad procesami bezpieczeństwa informacji
Elit Partner Sp. z o.o. - 2018-02-14 - Pabianice (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - do 1 000 PLN

Rekrutacja na terytorium Ukrainy pracowników i załatwianie wszystkich spraw formalnych związanych z rekrutacją pracowników na Ukrainie ; Załatwianie spraw urzędowych związanych z pracą cudzziemców w Polsce.Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydató z pracodawcą telefoniczny. Oferta znajduje się w sali: E
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS FINANSOWYCH - od 2 800 PLN

ANALIZA DANYCH ORAZ ICH WERYFIKACJA. WSPÓŁPRACA Z FIRMĄ WINDYKACYJNĄ I UBEZPIECZENIOWĄ. MONITOROWANIE, KONTROLA I USPRAWNIANIE PROCESÓW WEWNĄTRZ ORGANIZACJI. MOTYWOWANIE DŁUŻNIKÓW DO ZAPŁATY. WYJAŚNIANIE PRZYCZYN OPÓŹNIEŃ W ZAKRESIE PŁATNOŚCI. MONITOROWANIE CZYNNOŚCI ORGANÓW EGZEKUCYJNCH.
HYDROSOLAR Sp. z o.o. Podkarpacie Sp. K. - 2016-07-27 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - 997,4 PLN

Pisanie tekstów reklamowych, zarządzanie treścią na stronie, przygotowanie akcji reklamowych, praca nad SEC/SEM
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Katowice (śląskie)

SPRZĄTACZKA (1/2 ETATU) - od 1 000 PLN

- Sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, sanitariatów, klatek schodowych, ciągów komunikacyjnych, szatni, mycie okien.- Wynagrodzenie: 1000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca: 14:30-18:30. Wykształcenie BEZ znaczenia. Doświadczenie NIE jest wymagane -> istnieje możliwość przyuczenia. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-202-54-32, 32-202-72-14) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Traktorzystów 42, 40-695 Katowice) lub e-mail: dps_zacisze (at) wp.pl
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "ZACISZE" - 2017-05-10 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 2 700 PLN

specjalista do spraw logistyki
DR HOHN sp z o.o Ostróda - 2015-12-01 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA OBSŁUGI FINANSOWO-KADROWEJ W PROJEKCIE "KONTYNENTY WROCŁAWIA - TWÓJ BILET NA RYNEK PRACY" 1/4 ETATU - 462,25 - 1 200 PLN

1. Realizacja konsultacji indywidualnych dla uczestników projektu (zgodnie z ustalonym harmonogramem) w aspekcie podatkowo-księgowo-kadrowym. 2. Organizacja i prowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych dla pracodwców w zakresie tematyki finansowo-kadrowej dotyczącej zatrudniania cudzoziemców spoza UE w Polsce. 3. Gospodarowanie środkami zgodnie z zapisami wniosku projektowego, w tym budżetu i harmonogramu. 4. Planowanie, wydatkowanie i rozliczanie środków przeznaczonych na realizację projektu zgodnie z przepisami i umową finansową projektu. 5. Przygotowywanie bieżącej analizy finansowej projektu we współpracy z Kierownikiem Projektu na potrzeby uprawnionych podmiotów. 6. Przygotowywanie wniosków o płatność / sprawozdawczych w części finansowej. 7. Terminowe i prawidłowe sporządzanie sprawozdań finansowych, zgodnie z wymaganiami zapisanymi w instrukcjach i regulaminiach jednostki oraz określonymi przez Organ Odpowiedzialny i Organ Delegowany. Forma i termin składania ofert: Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: nabór na stanowisko: Pracownik socjalny we Wrocłwaskim Centrum Integracji w terminie do dnia 22 lipca 2016 r. do godziny 15:00. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejsckiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Wybrane osoby, spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Oferta dostępna w sali C, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2016-07-12 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA - do 2 000 PLN

Profesjonalna obsługa klientów.
Carrefour Polska Sp. z o.o. - 2017-08-22 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. PŁAC - od 2 100 PLN

I.Obowiązki ogólneWykonywanie zadań określonych w obowiązkach szczególnych, zgodnie z wymogami wiedzy fachowej i przepisami prawa.Znajomość przepisów niezbędnych dla prawidłowego wykonywania zadań.Przedstawianie przełożonym sprawozdań i planów działań obiektywnie, zgodnie z posiadaną wiedzą.Rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji we właściwym porządku.Zachowywanie tajemnicy państwowej i służbowej.Sporządzanie list płac i przygotowywanie pakietów do wypłaty wynagrodzeń.Sporządzanie i składanie comiesięcznych deklaracji rozliczeniowych ZUS ( obsługa programu Płatnik).Dokonywanie rejestracji w ZUS wszystkich osób podlegających ubezpieczeniom oraz wyrejestrowania w przypadku wygaśnięcia tytułu ubezpieczeń.
Wyższa Szkoła Informatyki i Umiejętności w Łodzi - 2018-04-11 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

sprzedaż wyrobów ortopedycznych realizacja zamówień internetowych
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Gubin (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 2 800 - 3 500 PLN

Kontakty z klientami krajowymi oraz zagranicznymi.
Zakład Usług Leśnych - R. Trejchel - 2015-12-02 - Samławki (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - 997,4 PLN

Specjalista do spraw marketingu
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Kończyce Małe (śląskie)

SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-19 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW CONTROLLINGU - od 2 000 PLN

wsparcie Działu w realizacji bieżących zadań, współpraca z innymi Działami, obsługa administracyjna Działu, koordynacja obiegu dokumentów (zamówień, umów, zleceń, faktur, korespondencji,dokumentów kadrowych), przygotowanie zestawień oraz analiz dla użytkowników wewnętrznych.
Amwin SP. z o.o. Sp.k. - 2017-03-29 - Września (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 750 PLN

/ //
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Głowno (łódzkie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH - od 3 000 PLN

Czynny udział w tworzeniu projektów. Godz. pracy 8-16.
Sterlog Usługi Doradcze i Konsultingowe Wiesław Staniuk - 2017-05-30 - Włynkówko (pomorskie)

SPECJALISTA DS. KADR - 531 - 1 900 - 2 300 PLN

obsługa płacowa pracowników tymczasowych, przygotowanie lista płac, obliczanie zasiłków chorobowych, rozliczanie czasu pracy i nieobecności itp.
POLLUX ACCOUNTANT SP. Z O.O. - 2016-04-18 - Świdnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA KLIENTÓW - 2 600 - 3 900 PLN

Pozyskiwanie klientów do branż ślusarkich, branży technicznej, mechanicznej, obróbki skrawaniem, hydrauliki siłowej, konstrukcji stalowych
ZS MARINE SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-06 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA Z J. DUŃSKIM - WARSZAWA - od 6 000 PLN

bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)

REJESTRATORKA MEDYCZNA - 997,4 PLN

rejestracja pacjentóe , dokuumentaowanie zabiegów
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Świdnik (lubelskie)

OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - do 2 400 PLN

Praca polega na przyjęciu towaru na magazyn, rozlokowanie artykułów na magazyn, kompletacja zleceń, przygotowanie zleceń do wysyłki – cała dystrybucja magazynowa. Wózki wysokiego składowania, wózki unoszące. Praca na trzy zmiany, umowa zlecenie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Kobierzyce (dolnośląskie)

SPECJALISTA - ZESPÓŁ WSPARCIA TELEINFORMATYCZNEGO(NR 1196) - od 2 750 PLN

- realizacja przedsięwzięć związanych z utrzymywaniem na wysokim poziomie wskaźnika sprawności technicznej w brygadzie- kontrola użytkowników systemów teleinformatycznych pod kątem przestrzegania zasad eksploatacji sprzętu- wsparcie Administratora Sieci Informatycznej w obsłudze terminali oraz kont użytkowników sieci MILNET-Z i MILNET-I
8 Kujawsko-Pomorska Brygada Obrony Terytorialnej - 2018-02-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA W DZIALE ZAKUPÓW - od 5 400 PLN

Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultacja dokonywanayhc transakcji, poszukiwanie nowych producentów. Bezpośredni kontakt z klientem rosyjskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Łódź (łódzkie)

OPERATOR DTP - od 2 600 PLN

przygotowanie materiałów do druku; obrabianie i kontrolowanie plików graficznycvh; współpraca z udziałowcami w Chinach w języku chińskim; dostosowanie projektów do wymagań technologii wydruku;
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)


Wybierz powiat