SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Imielin oferta pracy PROFIS24 SP. Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Wynagrodzenie: od 12 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie procesu rekrutacji pracowników obcokrajowców
Data publikacji: 2016-10-04
Lokalizacja: Imielin (śląskie)
Pracodawca: PROFIS24 SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:41-407 Imielin, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie procesu rekrutacji pracowników obcokrajowców
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 12 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Imielin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bieruńsko-lędziński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Imielin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 12 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, min 4 letnie doświadczenie w zakresie rekrutacji pracowników, biegła znajomość w mowie i piśmie języków rosyjskiego i ukraińskiego, znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, umiejętność pracy w zespole oraz samodzielnej pracy. Osoba komunikatwyna
Nazwa pracodawcy: PROFIS24 SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy:
41-407 Imielin, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV- życiorys zawodowy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: kontakt mailowy i telefoniczny: 505 071 563
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: bieruńsko-lędziński
Gmina pracodawcy: Imielin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Imielin
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 04.10.2016
Oferta pracy ważna do: 03.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta niemieckojęzycznego i pomoc przy zamawianiu kart.
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Zabierzów (małopolskie)
obsługa biura i klientów, obsługa terminalu i drukarki do karnetów oraz oprogramowania
kontakt przez PUP - 2019-10-09 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Realizowanie planów sprzedażowych, pozyskiwanie klientów, przygotowanie listów marketingowych, tworzenie ofert handlowych, dbałość o wizerunek firmy.
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Siedlce (mazowieckie)
sprzedaż stolarki PCV , pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o dobre relacje z klientami, realizowanie wyznaczonych planów i celów sprzedażowych, realizacje wycen, dbanie o dobre funkcjonowanie biura.Miejsce pracy: Biłgoraj ul. Komorowskiego
PHU "BORAM" IMPORT-EXPORT Bogumił Sidorowicz - 2016-02-18 - Biłgoraj (lubelskie)
Budowanie i zarządzanie bazą danych potencjalnych kandydatów, dobre relacje z rekruterami i menadżerami, wyszukiwanie kandydatów zgodnie z oczekiwaniami zatrudniającego menadżera, przestrzeganie procedur wewnętrznych, używanie odpowiednich narzędzi do wyszukiwania ofert pracy, inicjowanie wstępnych rozmów rekrutacyjnych, udzielnie informacji zwrotnej kandydatom, sprawy administracyjne związane z procesem rekrutacyjnym.
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie średnie, prawo jazdy kat. B, znajomość programu Office, dobra organizacja pracy. Do obowiązków pracownika należało będzie miedzy innymi: doskonała organizacja biura oraz dokumentacji, umawianie i organizowanie spotkań, kosztorysowanie ofert handlowych, obsługa korespondencji marketingowej, obsługa sklepu internetowego, obsługa serwisu ogłoszeniowego, koordynacja pracy pracowników, wystawianie faktur, organizowanie wszelkiego rodzaju potrzebnych tematów, sprawy bieżące.
BEST CLEAN S. I R. DUDEK S.C. - 2018-08-28 - Rybnik (śląskie)
Sprzedaż biletów wstępu i usług edukacyjnych, udzielanie informacji dotyczącej oferty Centrum, obsługa kasy, wystawianie faktur, sporządzanie raportów kasowych.
CENTRUM NAUKI EXPERYMENT W GDYNI - 2018-05-11 - Gdynia (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
ADMINISTROWANIE STRONĄ INTERNETOWĄ
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
Wytwórnia Filmów Dokumentalnych i Fabularnych - 2018-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
Organizacja i koordynacja pracy kierowców, nadzór nad stanem technicznym pojazdów, planowanie i optymalizacja przewozów przy wsp[ólpracy z Działem Planowania produkcji, Obsługi Klienta oraz Magazynem, organizacja transportu krajowego i międzynarodowego, optymalizacja kosztów transportu, ustalanie kosztów usług transportowych z firmami spedycyjnymi, kontrola faktur za usługi spedycyjno-transportowe, sorządzanie deklaracji INTRASTAT
OrganikAgro Sp z o.o., Sp komandytowa - 2017-04-21 - Dobroń Duży (łódzkie)
Poszukiwanie nowych pracowników, prace biurowe
NOVARO Sp. z o.o. - 2018-10-08 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
szycie odzieży wg. zleceń klientów, obsługa maszyn szwalniczych; umowa o pracę na okres 3 lat.
kontakt przez PUP - 2018-11-22 - Pabianice (łódzkie)
Porządkowanie dokumentacji biurowej, spraw sądowych, windykacji należności, przygotowywanie pism i odpowiedzi do urzędów
HOTEL MIRJAN KONRAD OLSZEWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-06-28 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
do uzgodnienia
"GRESAN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Dudyńce (podkarpackie)
współudział w kierowaniu i sprawowaniu nadzoru nad eksploatacją sieci wodociągowej i połączeń domowych dla zapewnienia zaopatrzenia w wodę oraz organizacja i nadzór nad usuwaniem awarii sieciowych
MIEJSKIE WODOCIĄGI I KANALIZACJA W BYDGOSZCZY - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca przy produkcji frontów meblowych, istnieje możliwość przyuczenia.
"PACYFIK-FORMAT" Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Aleksandra Paczek - 2017-06-28 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Opracowywanie strategii i planów marketingowych, wsparcie w działaniach marketingowych placówek firmy, promocja marki w sieci: internet, mediach społecznościowych, tworzenie materiałów graficznych na potrzeby firmy
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Gdynia (pomorskie)
• Nawiązywanie i utrzymywanie profesjonalnych relacji biznesowych z Klientem (głównie z zagranicznym)• Prowadzenie dokumentacji handlowej • Budowanie pozytywnego wizerunku Spółki • Śledzenie i analiza informacji rynkowych z Polski i zagranicy i poszerzanie asortymentu zgodnie z potrzebami klientów
POLEXPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-17 - Zawiercie (śląskie)
Czynny udział w kreowaniu polityki sprzedażowej Aktywne pozyskiwanie klientów oraz budowanie relacji z już istniejącymiWspółtworzenie strategii marketingowejProwadzenie obserwacji oraz analizowanie lokalnego rynku hotelarskiego Kreowanie polityki cenowej hoteluTworzenie oferty dla klientów indywidualnych i grupowych; praca w godz. 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-16
Tourtrend Sp. z o.o. - Dolina Charlotty - 2016-05-10 - Strzelinko (pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Poznań (wielkopolskie)
Specjalista ds. jakości
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Kunów (świętokrzyskie)
Utrzymanie i naprawa urządzeń instalacji elektrycznej wagonów osobowych (pociągów Pendolino). Praca w ruchu ciągłym, na Bocznicy Wagonów Osobowych (50 m od Dworca Głównego PKP w Bielsku-Białej).
ZAKŁADY USŁUGOWE POŁUDNIE SP. Z O.O. - 2019-01-15 - Bielsko-Biała (śląskie)
- Rysowanie ogrodzeń w programie AutoCAD. Sporządzanie ofert handlowych. Obsługa klientów firmy.- Jesteśmy firmą produkującą ogrodzenia. Poszukujemy specjalisty techniczno-handlowego z bardzo dobrą znajomością AutoCAD.- Firma oferuje: umowę o pracę, pracę w firmie z 20-letnią historią, atrakcyjne warunki.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie zawodowe. Mile widziane studia kierunkowe związane z projektowaniem. Wymagana bardzo dobra znajomość i doświadczenie w pracy z AutoCAD. Wymagana dobra obsługa Microsoft Excel. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-781-36-44) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Astrów 10, 40-045 Katowice) lub e-mail: m.jurek (at) siatmar.pl
PHU SIATMAR HANNA ZIENIEWICZ - 2017-06-13 - Katowice (śląskie)
zajęcia indywidualne w zakresie fizjoterapii, prowadzenie dokumentacji
FUNDACJA WSPIERANIA SPOŁECZNOŚCI LOKALNYCH "SAPERE AUDE" - 2016-03-01 - Prabuty (pomorskie)
•sprzedaż umów abonamentowych na dostarczanie energii elektrycznej, •aktywne pozyskiwanie nowych klientów,•realizacja planów sprzedażowych,•budowanie relacji i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.
LeasingTeam Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowywanie i monitorowanie procesów produkcyjnych w cyklach dziennych, tygodniowych i miesięcznych Identyfikowanie i rozwiazywanie technicznych problemow w trakcie pracy na systemach Kompilacja danych finansowych i nie finansowych dla celów produkcji raportów Zapewnienie jakości i czasowe raportowanie dla poszczególnych funkcji w organizacji Zapewnienie zgodności autoryzacji dla poszczególnych użytkowników raportów (odbiorców raportów)
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Zabierzów (małopolskie)
Osoba odpowiedzialna będzie za realizację zadań handlowych i marketingowych:- prowadzenie strony internetowej Bakeres.pl , - reklamę prasową oraz w internecie, mailing, youtube, pozycjonowanie strony.- przygotowywanie ofert handlowych, umów handlowych.- wsparcie działu sprzedaży w różnorodnych zadaniach (np. administracja baz danych CRM, przygotowywanie materiałów reklamowych, handlowych), - rozmowy telefoniczne z klientami, sprzedaż relacyjna urządzeń, odpowiadanie na zapytania klienta- pomysły i prowadzenie działań marketingowych- tłumaczenie dokumentów na język: polski, angielski, mile widziane ukraiński- reprezentowanie firmy na targach, spotkaniach biznesowych w Polsce, Ukrainie, UE oraz poza UE- rozmowy i spotkania z dostawcami zagranicznymi, - prowadzenie biura
BAKERES SP. Z O.O. - 2018-04-27 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykształcenie wyższe (ekonomiczne, transport i logistyka); min. 7 lat doświadczenia w dziale transportu w firmie koreańskiej; obsługa komputera, w tym pakietu MS Office, znajomość programów informatycznych wspierających planowanie i logistykę transportu; prawo jazdy kat. B; biegła znajomość języka koreańskiego oraz języka angielskiego; umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami, umiejętności negocjacyjne, kreatywność, zdolności organizacyjne; zakres obowiązków: organizowanie i nadzorowanie działalności dystrybucyjno-logistycznej na podległym terenie; kontrola kosztów zbytu i eksportu; odpowiedzialność za stan floty transportowej; nadzorowanie gospodarki magazynowej, koordynowanie przepływu towarów na podległym terenie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Gliwice (śląskie)