SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ Szczytno oferta pracy kontakt przez PUP
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na pisuary.
Stanowisko: SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: -
Data publikacji: 2016-07-21
Lokalizacja: Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szczytno, powiat: szczycieński, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: -
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczytno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: szczycieński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.07.2016
Data zakończenia pracy: 25.04.2017
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie
Adres pracodawcy:
Wincentego Pola 4, 12-100 Szczytno, powiat: szczycieński, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: szczycieński
Gmina pracodawcy: Szczytno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczytno
Ulica pracodawcy: Wincentego Pola
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.07.2016
Data dodania oferty pracy: 21.07.2016
Oferta pracy ważna do: 21.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 21.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie dokumentacji jakościowej, wykonywanie analiz statystycznych, przeprowadzanie badań oraz kontroli półproduktów oraz wyrobów gotowych
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Jasło (podkarpackie)
Pakowanie mebli tapicerowanych.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Meblomark - 2017-08-22 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Wg programu stażu (POWER 5/3)
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Darłowo (zachodniopomorskie)
- konsultowanie kwestii handlowych dotyczących rynku folii,raportowanie o wynikach sprzedaży do przełożonych w Polsce i Indiach,- znajomość języka angielskiego oraz hindi w stopniu zaawansowanym.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Września (wielkopolskie)
Sporządzanie analiz rynku, marketing internetowy, reklama, PR, kontakty z kontrahentami zagranicznymi, przygotowywanie umów handlowych.
kontakt przez PUP - 2016-12-08 - Kraków (małopolskie)
Sporządzanie dokumentacji pracowniczej, akt osobowych, sprawozdań statystycznych.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Oleśnica (dolnośląskie)
Sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy i innych dokumentów kadrowych,bieżąca obsługa zatrudnionych pracowników,prowadzenie akt osobowych pracowników,przygotowywanie raportów i analiz,doradztwo dla kierowników i pracowników,nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa pracy,wewnętrznych polityk i procedur.
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2016-03-11 - Kielce (świętokrzyskie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Mońki (podlaskie)
- Sprzedaż artykułów spożywczych. Obsługa klienta. Praca w sieci sklepów na terenie Katowic.- Wynagrodzenie: od 1640 zł/brutto (w tym prowizja + premia). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (87,50%). Docelowo praca na stałe.- Praca na dwie zmiany w godzinach: 6:30-19:30 + soboty: 07:00-17:30. Wymagane wykształcenie min. zawodowe, mile wdziane handlowe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia. Wymagana chęć przyuczenia się do zawodu. Wymagana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna). Kontakt WYŁĄCZNIE osobisty (DOM HANDLOWY "ZENIT", PIĘTRO V, ul. Rynek 12 m. pok. 514 lub 508, 40-003 Katowice) w godzinach: 9:00-15:00.
POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW "SPOŁEM" W KATOWICACH - 2016-10-19 - Katowice (śląskie)
kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, obsługa kasy fiskalnej, monitorowanie rynku, negocjowanie umów, dbałość o dostępność towarów, planowanie, rozliczanie, raportowanie, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Brak danych.
Arboretum-system P.P.U. Wiesław Spirydowicz - 2017-05-25 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa kasy fiskalnej i klienta. Pracodawca nie wymaga doświadczenia - oferuje szkolenie
Stronger Sp. z o.o/ Badanie rynku i opinii publicznej - 2017-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klient w siedzibie firmy i w terenie, wystawianie dowodów sprzedaży w postaci paragonów oraz faktur, skanowanie, kserowanie dokumantów, reprezentowanie firmy na targach i wydarzeniach branżowych, przedstawianie ofert, odbieranie i wysyłanie poczty
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
-SAMODZIELNE PROWADZENIE PROCESU ZAKUPU SUROWCÓW DO PRZETWÓRSTWA, -PROWADZENIE NEGOCJACVJI WARUNKÓW ZAKUPOWYCH I SPRZEDAŻOWYCH Z KONTRAHENTAMI, -PROWADZENIE KORESPONDENCJI/ UZGODNIEŃ DOT. PROCESU DOSTAW/ ODBIORÓW - W TYM TAKZE W J. ANGIELSKIM, -PROWADZENIE ANALIZ ZAKUPÓW /SPRZEDAŻY POD WZGLĘDEM KONKURENCYJNOŚCI WARUNKÓW HANDLOWYCH, -MONITORWOWANIE STANÓW MAGAZYNOWYCH SUROWCÓW I PRODUKTÓW
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNO-HANDLOWE "PESTAR" PIECHOWSKI EUGENIUSZ - 2017-11-09 - Starogard Gdański (pomorskie)
,
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Białystok (podlaskie)
•AKTYWNE PROWADZENIE REKRUTACJI BENEFICJENTÓW PROJEKTU;•WERYFIKACJĘ POPRAWNOŚCI ZGROMADZONYCH DOKUMENTÓW;•PRZYGOTOWYWANIE I GROMADZENIE DOKUMENTÓW REKRUTACYJNYCH (FORMULARZE ZGŁOSZENIOWE);•PRZYGOTOWANIE KAMPANII INFORMACYJNEJ;•PROWADZENIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ WYMAGANEJ NA TYM STANOWISKU;•GROMADZENIE NIEZBĘDNYCH DANYCH ORAZ KOMPLETOWANIE POTRZEBNEJ DOKUMENTACJI DLA PROJEKTU;•ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z ZESPOŁEM;
ISOFT GRZEGORZ LASEK - 2017-08-03 - Rzeszów (podkarpackie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o. - 2016-01-21 - Krosno (podkarpackie)
Praca biurowa w zakresie edycji dokumentów i przygotowania baz danych; kontakt z urzędami i kontrahentami; inne bieżące prace związane z zajmowanym stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Gostynin (mazowieckie)
zgodna z zajmowanym stanowiskiem
TITUTO Sp. o. o. - 2016-05-09 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Pawłowice (śląskie)
Obsługa klienta, wystawianie produktów na sprzedaż.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Suwałki (podlaskie)
pozyskiwanie nowych klientów z biura i w terenie, inspekcje atrakcji turystycznych i produktów, prezentacja dynamiczna (fotowideo i głos) dla klientów indywidualnych, instytucjonalnych oraz grup klientów (prezentacje zbiorowe)
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Piła (wielkopolskie)
- Opis zadań: Stały kontakt z francuskojęzycznymi klientami firm. Realizowanie planów sprzedaży. Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z nowymi klientami firmy. Doradztwo techniczne.- Warunki zatrudnienia: stabilne zatrudnienie, prace w młodym zespole profesjonalistów, wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników, jasne kryteria dotyczące systemu ścieżek kariery w firmie, karta multisport, prywatna opieka medyczna, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.- Wynagrodzenie: 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie. Min. 2-letnie doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym. Doświadczenie w branży (znajomość systemów ślusarskich PVC lub aluminium) będzie dodatkowym atutem. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 786-864-292) lub e-mail: rekrutacja (at) ekookna.pl
"EKO-OKNA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-12 - Katowice (śląskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Kraków (małopolskie)
Bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze, przy użyciu języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Kraków (małopolskie)
realizowanie zamówień od klientów, przyjmowanie i rozwiązywanie reklamacji, budowa trwałej relacji z klientami, optymalizacja procesów w dziale
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa formalna Zarządu, Rady Nadzorczej i Zgromadzenia Wspólników; przygotowywanie uchwał i rejestrów wewnętrznych; udział w opracowywaniu treści regulaminów; prowadzenie całokształtu spraw związanych z rejestracją i zmianami w Krajowym Rejestrze Sadowym oraz innych rejestrach; obsługa sekretariatu; obsługa administracyjno - socjalna; prowadzenie archiwum zakładowego
PGKiM Sp. z o.o. - 2017-08-29 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
-zarządzanie siecią teleinformatyczną w celu zapewniwnia użytkownikom systemu stabilnej pracy z aplikacjami;-analizuje faktury telekomunikacyjne, tworzy i kontroluje bilingi, sprawuje nadzór oraz dokonuje rozliczenia kosztów generowanych przez abonentów NoOSG w celu przestrzegania dyscypliny finansowej;-konfiguruje urządzenia telekomunikacyjne i sieciowe w celu poprawnej pracy oraz przeprowadza aktualizację oprogramowania w celu wykorzystania najnowszych wersji;-wykonuje i uaktualnia schematy łączności przewodowej w celu zapewnienia poprawnej pracy systemów teleinformatycznych;-przygotowyje specyfikę sprzętu teleinformatycznego w celu przeprowadzenia postępowań przetargowych;-prowadzi wykaz abonentów podłączonych do centrali w celu uaktualnienia bieżących spisów abonentów telefonicznych
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-06-22 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Prowadzenie obsługa ciągnika terminalnego
LKK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-08 - Gdynia (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Stróża (małopolskie)