SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNEJ OBSŁUGI KLIENTA Białystok oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNEJ OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: ,
Data publikacji: 2018-01-18
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: ,
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNEJ OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 18.01.2018
Data zakończenia pracy: 17.07.2018
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Adres pracodawcy:
Suwalska 38, 19-300 Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: ełcki
Gmina pracodawcy: Ełk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ełk
Ulica pracodawcy: Suwalska
Numer budynku pracodawcy: 38
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 18.01.2018
Oferta pracy ważna do: 15.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.01.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Udzielanie pomocy rodzinom zastępczym, zapewnienie szkoleń rodzinom zastępczym, pomoc i wsparcie osobom sprawującym pieczę, ocena okresowa dzieci, itp.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W WIELICZCE - 2018-02-08 - Wieliczka (małopolskie)
Kontrola warunków pracy i przestrzegania przepisów BHP.
ENERGOREM Płock Sp. z o.o. - 2018-04-04 - Płock (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej ( akta osobowe, umowy o pracę, ewidencja czasu pracy, listy płac), naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, US, obsługa Płatnika, rozliczanie kierowców
JES OPAKOWANIA Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2018-07-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Kontakty z dotychczasowymi kontrahentami oraz zdobywanie nowych
FHU ATUS Barnaś Leszek - 2016-08-09 - Sadkowa Góra (podkarpackie)
- przygotowywanie dokumentów magazynowych i specyfikacji,- obsługa dokumentów wydania i przyjęcia dostaw,- ewidencja reklamacji,- wyjaśnienie braków magazynowych .
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Skórcz (pomorskie)
prace produkcyjne, obsługa maszyn
Antidotum Północ Sp. z o.o. - 2017-01-11 - Skórzewo (wielkopolskie)
zakres obowiązków – identyfikacja, analiza i weryfikacja potrzeb biznesowych, prowadzenie badań, oceny oraz dokumentacji modeli biznesowych, udoskonalanie procesów i wprowadzanie zmian, organizacyjne planowanie strategii i rozwoju firmy, rozwiazywania problemów biznesowych związanych z procedurami działania firmy
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Puławy (lubelskie)
- obsługa zamówień ze sklepu internetowego oraz aukcji internetowych,- tworzenie ofert handlowych oraz bazy potencjalnych klientów,- doradztwo i obsługa klienta krajowego i zagranicznego,- budowanie profesjonalnych relacji z klientami,- budowanie pozytywnego wizerunku firmy,- doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów.- realizowanie planów sprzedażowych,
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Skawina (małopolskie)
naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilno-prawnych, sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji do ZUS, US, PFRON, współpraca z urzędem pracy, wystawianie zaświadczeń dla pracowników, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem, prowadzenie akt osobowych, ewidencji nieobecności, ewidencji badań lekarskich
Biuro Rachunkowe Natalia Guzowska - 2017-09-05 - Chojnice (pomorskie)
Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: aktywne pozyskiwanie nowych Klientów, telefoniczna sprzedaż usług windykacyjnych, prowadzenie negocjacji i zawieranie umów, budowanie długofalowej współpracy z Klientami, obsługa posprzedażowa i oferowanie nowych usług Klientom. Kontakt z pracodawcą: 509-282-574 lub pelnomocnik (at) aif.com.pl
AIF KANCELARIA Sp. z o.o. - 2016-05-09 - Wrocław (dolnośląskie)
koordynowanie i nadzorowanie importu/eksportu produktów, negocjowanie warunków dostaw, utrzymywanie kontaktów i dobrych relacji z dostawcami.Giełda pracy 26.04.2018r. godz. 12.00.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Skopanie (podkarpackie)
Opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów oraz ustalanie ich hierarchi, analizowanie czynników wywierających wpływ na poziomie sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
- Przygotowywanie dokumentów związanych z rekrutacją;- Przygotowanie i przeprowadzenie spotkań informacyjnych na temat projektu;- Przygotowanie planu rozmowy rekrutacyjnej oraz przeprowadzenie rozmów;- Weryfikowanie kryteriów rekrutacyjnych (zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie) osób zgłaszających akces do projektu;- kwalifikowanie osób zgłaszających akces do projektu, sporządzanie listy podstawowej i rezerwowej uczestników/ uczestniczek;
BUSINESS SCHOOL H.Polak, M. Polak Sp. J - 2018-04-09 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Bezpośrednia obsługa klienta.Wycena i sprzedaż okien PCV.Mile widziane doświadczenie w sprzedaży okien PCV.
DREWMIN Grzegorz Ślusarczyk - 2018-03-16 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Ogólne prowadzenie spraw biurowych firmy, przygotowywanie zestawień, raportów, obsługa wszystkich urządzeń biurowych na terenie firmy, kontakt z klientami i dostawcami, przygotowywanie i nadzór nad terminarzem firmowym, nadzorowanie płatności, kontrola nad magazynem, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przygotowywanie i wysyłka pism urzędowych, wszystkie prace biurowe zlecone przez przełożonych.Miejsce pracy: Wrocław Kontakt z pracodawcą telefoniczny. Oferta w sali: E
STAL-MONT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-21 - Wrocław (dolnośląskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Chojnice (pomorskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami. Przygotowywanie ofert, sporządzanie kalkulacji cenowych, doradztwo techniczne. Wyjazdy do klientów w celu zaproponowania nowych rozwiązań, nadzorowania zabudowy urządzeń oraz monitorowania pracy użytych materiałów.
ARCELORMITTAL REFRACTORIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-29 - Kraków (małopolskie)
organizowanie pracy zespołowi technicznemu w zakresie drobnych prac budowlanych na budynkach mieszkalnych, nadzór nad wykonywaniem prac, poszukiwanie wykonawców, zawieranie umów na prace budowlane, umiejetność oszacowania,przedstawienia i uzasadnienia kosztów planowanych prac, korespondencja w zakresie technicznym itp.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe"RED-BUD" Sp. z o.o. - 2018-04-04 - Białystok (podlaskie)
tworzenie ofert dla klientów; dowóz towaru do klienta, odbiór i wysyłka towaru u kuriera; zamwaianie towaru; negocjowanie cen/warunków;
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Legnica (dolnośląskie)
kontrola jakości półproduktów, wyrobów gotowych, badania i analizy laboratoryjne, prowadzenie dokumentacji zwiazanej z zarządzaniem jakości
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Wysogotowo (wielkopolskie)
rozliczanie pracowników pod względem kadr i płac, obsługa programów kadrowo-płacowych
Firma AMAK Michał Kasprzycki - 2017-08-07 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
utrzymywanie kontaktów z klientami, poszukiwanie nowych klientów oraz prowadzenie procedur windykacji międzynarodowej
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów. Pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych. Przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji. Budowanie profili osobowościowych. Systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie. Planowanie, organizacja wyjazdów opiekunek do Niemiec. Prowadzenie, organizacja biura w Katowicach. Sporządzanie umów cywilnoprawnych. Prowadzenie kursów języka niemieckiego dla kandydatów na opiekunów dla osób starszych.- Wynagrodzenie: 2500 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagana znajomość obsługi komputera oraz poruszania się w środowisku internetowym. Kontakt telefoniczny (7:30-16:30) (Tel. 32-456-07-70) lub e-mail: izabela.royaljob (at) gmail.com
ROYAL JOB AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-07 - Katowice (śląskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Kraków (małopolskie)
Praca polega na telefonicznym kontakcie z Klientem oraz udzielaniu informacji na temat ofert z zakresu usług telekomunikacyjnych.
Contact Center One sp. z o.o. - 2016-03-29 - Częstochowa (śląskie)
analiza marketingu w internecie, kontakty z klientami w języku bengalskim, tworzenie i prowadzenie kampanii reklamowych
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Piaseczno (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej
Zakłady Mięsne POLSTAN Wiesław Stępień - 2016-01-18 - Pijanów (świętokrzyskie)
wykonywanie makijażu permanentnego.
Instytut Zdrowia i Urody La Peri Władysława Wojdyło - 2018-02-08 - Gdańsk (pomorskie)
Transport towarów.
"SMAK SERWIS" SP. Z O.O. W ŁAŃCUCIE - 2016-03-15 - Łańcut (podkarpackie)
Oficjalny Dystrybutor kserokopiarek Konica-Minolta specjalizujący się w sprzedaży oraz serwisie kserokopiarek zatrudni na rynek rzeszowski i woj. podkarpackiego Handlowca/specjalistę ds. sprzedaży sprzętu biurowego/drukującego.ZADANIA:- Sprzedaż urządzeń biurowych/kserokopiarek/drukarek oraz innych produktów/usług serwisowych będących w ofercie firmy - Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi oraz przeprowadzanie rozmów handlowych- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów- Posprzedażowa obsługa klientów - Przygotowywanie planu pracy i realizacja założonych celów sprzedaży- Raportowanie - Utrzymywanie korzystnych relacji handlowych z obecnymi klientami- Budowanie długofalowych relacji z potencjalnymi klientami w oparciu o partnerstwo handlowe i oferowanie alternatywnych rozwiązań-Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług- Nastawienie na przekraczanie celów stawianych przez firmę.
KSEROTEX ANDRZEJ KRÓL - 2016-05-13 - Rzeszów (podkarpackie)