SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Lubawa oferta pracy Firma AMAK Michał Kasprzycki
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: do 3 200 PLN
Zakres obowiązków: rozliczanie pracowników pod względem kadr i płac, obsługa programów kadrowo-płacowych
Data publikacji: 2017-08-07
Lokalizacja: Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Firma AMAK Michał Kasprzycki
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Unii Europejskiej 3, 14-260 Lubawa, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rozliczanie pracowników pod względem kadr i płac, obsługa programów kadrowo-płacowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 3.200 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.09.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie na stanowisku specjalista ds. kadr i płac min. 3 lata. Kontakt osobisty lub telefoniczny.
Nazwa pracodawcy: Firma AMAK Michał Kasprzycki
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Unii Europejskiej 3, 14-260 Lubawa, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: iławski
Gmina pracodawcy: Lubawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubawa
Ulica pracodawcy: Unii Europejskiej
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 07.08.2017
Oferta pracy ważna do: 30.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kontakty handlowe z kientami firmy, pozyskiwanie nowych klientów, badanie mozliwosci wzrostu z udziałem firmy w rynku, dokumentacje sprzedarzy, raportowanie wyników pracy pracodawcy, monitorowanie rynku i działań konkurencji prace logistyczne.
kontakt przez PUP - 2015-05-27 - Kamionka (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa procesów związanych z zatrudnianiem i rozwiązywaniem umów o pracę, ewidencja czasu pracy, kontrola uprawnień pracowniczych;
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Pyrzowice (śląskie)
Kontakt z klientami, przygotowywanie ofert
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "KUNSZT" S.C., I DULIŃSKA, J. DULIŃSKI - 2016-09-23 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta, wystawianie aukcji allegro, wdrażanie nowych projektów, podejmowanie działań marketingowych
STREETFUN Wojciech Dobrzański - 2017-02-13 - Karaś (warmińsko-mazurskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
opieka nad osobami starszymi w ich domach, w tym pielęgnacja i zabiegi higieny, pomoc w działalności związanej z poranną i wieczorną toaletą, przygotowywania i serwowanie posiłków, sprzątanie, zakupy i inne lekkie prace domowe.
kontakt przez OHP - 2016-06-17 - Wielka Brytania (Wielka Brytania)
Sprzedaż produktów betoniarni na podległym terenieAktywne pozyskiwanie nowych klientówPrzygotowywanie ofert handlowych, zbieranie zamówień, systematyczna obsługa klientów w zakresie sprzedaży betonuPoszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów handlowychRealizacja planu sprzedażyDoradztwo techniczneDbanie o wizerunek firmy Kontrola należności
INSTALBUD - RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-16 - Rzeszów (podkarpackie)
Sprzątania pobudowlane, doczyszczanie klatek, sprzątanie obiektów, mycie pociągów. Możliwe prace na wysokości pow. 3 metrów. W przypadku wykonywania zleceń na terenie kraju pracodawca zapewnia i pokrywa koszty dojazdu lub zakwaterowania .
Mulit-Efekt Michał Misiak - 2018-09-20 - Siedlce (mazowieckie)
Przygotowywanie materiałów marketingowych, prowadzenie kanałow SOCIAL MEDIA ( facebook, instagram ) przygotowywanie kreacji marketingowych. Wymagane wykształcenie wyższe, wymagane doświadczenie w zakresie marketingu, doświadczenie i szkolenie z zakresu SOCIAL MEDIA, znajomość j.angielskiego i niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Miejsce pracy Czeladź ul. Będzińska 80. Praca na 1 zmiane 9-17.
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Czeladź (śląskie)
praca w biurze rachunkowym
BIURO RACHUNKOWE "KAPITAŁ" SP.C. PIOTR KAŁDOŃSKI, TOMASZ KAŁDOŃSKI - 2018-04-24 - Wolsztyn (wielkopolskie)
• Nadzór nad wdrożonym systemem zarządzania jakością oraz jego dalszy rozwój;• Tworzenie i prowadzenie dokumentacji jakościowej oraz nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu produkcyjnego;• Statystyczna analiza zdolności procesów,• Nadzór nad środkami pomiarowymi;• Opracowywanie reklamacji, raportów 8D;• Współpraca z innymi działami firmy w zakresie doskonalenia jakości
FINE ALTECH Mława sp. z o.o. - 2016-06-17 - Mława (mazowieckie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Magnuszew (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
praca na stanowisku specjalisty ds. administracji
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa "Odra" - 2016-01-04 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Wykształcenie: min. średnie; staż pracy: min. 1 rok; doświadczenie w obsłudze Klienta i/ lub sprzedaży, czynne prawo jazdy, łatwość nawiązywania i budowania relacji biznesowych, zorientowanie na cel, bardzo dobra organizacja pracy, wysoko rozwinięte zdolności komunikacji; zakres obowiązków: sprzedaż i obsługa Klienta, pozyskiwanie i docieranie do nowych Klientów, przeprowadzanie spotkań w oparciu o precyzyjne standardy: analiza potrzeb, projektowanie rozwiązań, prezentacja usług, realizacja wyznaczonych planów sprzedaży; pracodawca oferuje: prace w stabilnej instytucji finansowej w Oddziale w Gliwicach, profesjonalne szkolenie wdrażające do pracy, wsparcie trenera w pierwszym okresie pracy, refinansowanie zakupu laptopa (benefit na własność), pakiet socjalny: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, itp.; możliwość rozwoju wewnątrz organizacji; miejsce pracy: Gliwice;
NATIONALE-NEDERLANDEN TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ NA ŻYCIE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-23 - Gliwice (śląskie)
kompletowanie zestawów narzędzi, wykonywanie pomiarów narzędzi, prowadzenie dokumentacji pomiarowej zestawów narzędzi, nadzór nad narzędziami, monitorowanie zużycia, współpraca z technologiem
"KOELNER" ŁAŃCUCKA FABRYKA ŚRUB SP. Z O.O. W ŁAŃCUCIE - 2017-04-14 - Łańcut (podkarpackie)
Zakup i sprzedaż stolarki drewnianej.Negocjacje cenowe w języku ukraińskim. Ustalanie warunków kontraktu w języku ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Czarna Woda (pomorskie)
Zakres obowiązków:Doradztwo technicznohandlowe przygotowywanie ofert, dobór urządzeń. Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17).Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Rodzaj umowy:Umowa o pracę.
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2017-04-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Planowanie zdolności produkcyjnych, wspólpraca z działem zakupów, nadzór i kontrola postępu prac.
CLIMATIC Sp.z o.o z siedzibą w Regułach - 2018-04-05 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej.
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Zawady (śląskie)
obsługa spycharki
GRABO-TRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-29 - Czeladź (śląskie)
nadzór oraz tworzenie stron www, sprzedaz internetowa, pozycjonowanie stron www
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażustaż skierowany do osób bezrobotnych pow 30 roku życia zgodnie z założeniami programu RPO
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie nowych dealerów, utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi kontrahentami, rozliczanie się z wyników pracy
"Anatol" Sp. z o.o. - 2018-03-08 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Obsługa klienta: kasa fiskalna, program do fakturowania i magazynowania, raporty sprzedaży w Excelu, korespondencja mailowa, obsługa wagi elektronicznej 60t, kontrola prac na kopalni (po przeszkoleniu).
ERGORENO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-05-19 - Żarki Wielkie (lubuskie)
1. Przygotowanie strategii marketingowej w firmie - planowanie, koordynacja i realizacja działań w tym zakresie. 2. Udział w kształtowaniu polityki sprzedaży usług, przygotowywanie ofert. 3. Kreowanie dobrego wizerunku firmy ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych (m.in. Facebook, Twitter, You Tube). 4. Analizowanie trendów rynkowych i działań konkurencji. 5. Wdrażanie przedsięwzięć służących pozyskiwaniu klientów. 6. Udział w oficjalnych spotkaniach firmowych i akcjach promocyjnych, reprezentowanie firmy na imprezach handlowych.
AQUAPARK POLKOWICE - REGIONALNE CENTRUM REKREACYJNO - REHABILITACYJNE S. A. - 2017-01-04 - Polkowice (dolnośląskie)
Przygotowanie i przeprowadzanie postepowń o udzielanie zamówień publicznych.Prowadzenie dokumentacji sprawozdawczości: archiwizacja dokumentów.Monitorowanie zmian przepisów, sporządzanie wniosków.Rozliczenia zadań inwestycyjnych.Prowadzenie BIPPrzygotowanie wewnętrznych aktów normatywnych.
TEATR im. S.Jaracza - 2018-09-27 - Łódź (łódzkie)
Zgodnie z umową.
PZL SĘDZISZÓW S.A. - 2017-01-31 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
wyrób i pakowanie pieczywa
"PIEKARNIA - CUKIERNIA" - Felicja Jackowska - 2018-05-14 - Wiechowo (zachodniopomorskie)
sprzedaż imprez turystycznych, obsługa klienta, rozliczanie imprez
Urlopy.Pl Sp. z o.o. - 2016-01-14 - Zielona Góra (lubuskie)