SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA NARZĘDZI, E-MAIL: KADRY.LFS@KOELNER.PL Łańcut oferta pracy "KOELNER" ŁAŃCUCKA FABRYKA ŚRUB SP. Z O.O. W ŁAŃCUCIE
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA NARZĘDZI, E-MAIL: KADRY.LFS (at) KOELNER.PL
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: kompletowanie zestawów narzędzi, wykonywanie pomiarów narzędzi, prowadzenie dokumentacji pomiarowej zestawów narzędzi, nadzór nad narzędziami, monitorowanie zużycia, współpraca z technologiem
Data publikacji: 2017-04-14
Lokalizacja: Łańcut (podkarpackie)
Pracodawca: "KOELNER" ŁAŃCUCKA FABRYKA ŚRUB SP. Z O.O. W ŁAŃCUCIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Podzwierzyniec 41, 37-100 Łańcut, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kompletowanie zestawów narzędzi, wykonywanie pomiarów narzędzi, prowadzenie dokumentacji pomiarowej zestawów narzędzi, nadzór nad narzędziami, monitorowanie zużycia, współpraca z technologiem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA NARZĘDZI, E-MAIL: KADRY.LFS (at) KOELNER.PL
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łańcut
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łańcucki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łańcut
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik mechanik urządzeń przemysłowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
staż pracy mile widziany, znajomość rysunku technicznego, umiejętność posługiwania się podstawowym sprzętem pomiarowym, samodzielność
Nazwa pracodawcy:
"KOELNER" ŁAŃCUCKA FABRYKA ŚRUB SP. Z O.O. W ŁAŃCUCIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Adres pracodawcy:
Podzwierzyniec 41, 37-100 Łańcut, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: łańcucki
Gmina pracodawcy: Łańcut
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łańcut
Ulica pracodawcy: Podzwierzyniec
Numer budynku pracodawcy: 41
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik mechanik urządzeń przemysłowych
Data dodania oferty pracy: 14.04.2017
Oferta pracy ważna do: 12.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 14.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 14.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wdrażanie standardów IWAY, sporządzanie i wprowadzanie dokumentów IWAY, nadzór nad przepisami z zakresu ochrony środowiska, prowadzenie szkoleń, współpraca z urzędami i instytucjami, nadzorowanie realizacji celów gospodarki odpadów surowców wtórnych
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-08 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
1. Obsługa zleceń i kompletowanie zleceń w systemach informatycznych2. Analiza i monitorowanie rynków, prowadzenie negocjacji cenowych i zawieranie umów z kontrahentami w zakresie usług realizowanych przez jednostkę organizacyjną3. Przygotowanie niezbędnych ofert zawierających wycenę na realizację usług4. Przygotowywanie postępowań zakupowych na wyłonienie wykonawców usług5. Prowadzenie rejestru zawartych kontraktów 6. Bieżąca analiza realizacji zawartych kontraktów7. Ewidencja danych dotyczących zawartych kontraktów i udzielonych zamówień w systemach informatycznych8. Planowanie realizacji potrzeb klienta wykonawstwem własnym lub podwykonawcą9. Zlecanie i potwierdzanie wykonania usług przez podwykonawców10. Prowadzenie gospodarki magazynowejPraca na okres próbny : 3 lataGodzina zakończenia pracy : 16:00Miejsce pracy: Wrocław, ul. PurkyniegoKontakt kandydatów z pracodawcą: Przemyslaw.Machowczyk2 (at) orange.com, 504 26 11 90sala D
Orange Real Estate Sp. z o.o - 2017-07-18 - Wrocław (dolnośląskie)
- współpraca z polskimi i zagranicznymi partnerami projektów,- współpraca z zespołem w zakresie rekrutacji uczestników oraz merytorycznej realizacji działań,- bieżące monitorowanie postępu rzeczowo-finansowego projektów, kontrola prawidłowości wydatkowania środków i osiąganych wskaźników;- koordynacja projektów, bieżąca obsługa administracyjno-finansowa projektów, przygotowywanie dokumentacji, sprawozdań, wniosków o płatność i harmonogramów płatności,- analiza możliwości aplikowania i pozyskiwania środków zewnętrznych w ramach programów krajowych, regionalnych oraz międzynarodowych,- samodzielne i zespołowe przygotowywanie projektów i sporządzanie dokumentacji aplikacyjnej, zgodnie z wytycznymi i zasadami,- tworzenie dokumentów niezbędnych do otrzymania dofinansowania. Kontakt tel. 413107090, e-mail: biuro (at) epi.org.pl
STOWARZYSZENIE EDUKACJA PRZEZ INTERNET - 2016-06-13 - Kielce (świętokrzyskie)
sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie; sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON; rozliczanie delegacji pracowniczych; sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; ewidencja zwolnień lekarskich; nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników; organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP; wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach; udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych; prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych; współpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników na wakujące stanowiska.3 miesięczny okres próbny. Godziny pracy 7.00- 15.30
LEANN STAŃCZYK S.A. - 2018-01-18 - Słupsk (pomorskie)
• Wykonywanie pomiarów emisji substancji do powietrza atmosferycznego,• Obsługę wyposażenia pomiarowego wraz z analizą danych pomiarowych;• Prace monterskie i inne prace pomocnicze.
L&P Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Pracownik biurowy
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Natolin (łódzkie)
utrzymywanie kontaktów handlowych z Rasją i Ukrainą
kontakt przez PUP - 2016-01-04 - Chotomów (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż produktów i rozwiązań,utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami, telefoniczne pozyskiwanie nowych klientów, raportowanie działan na ryku, /URZĄDZENIA Biurowe/
COPY DIGITAL Sławomir Grzeszcyk, Bogdan Dymek S.C. - 2017-02-17 - Czeladź (śląskie)
-Bieżąca obsługa nieruchomości,-Prezentacja, sprzedaż, pozyskiwanie nieruchomości,-Pośrednictwo finansowe,-Osoby zainteresowane prosozne sa o kontakt telefoniczny z pracodawcątel. 530-540-560
SWS INVEST sp. z o.o. - 2016-12-01 - Tczew (pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - AKTYWNE DZIAŁANIA SPRZEDAŻOWE PROWADZĄCE DO POZYSKANIA NOWYCH KLIENTÓW, SKŁADANIE OFERT, UDZIAŁ W PRZETARGACH, - NEGOCJOWANIE UMÓW HANDLOWYCH, CEN I WARUNKÓW WSPÓŁPRACY, - UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z KLIENTAMI, PROPONOWANIE ROZWIĄZAŃ W OPARCIU O POTRZEBY KLIENTA I CELE STAWIANE PRZEZ FIRMĘ, - REALIZACJA WYZNACZONYCH PLANÓW - BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI HANDLOWYCH Z KLIENTAMI
MULTIPACK Marek Kiełb - 2017-06-01 - Sokołów Małopolski (podkarpackie)
obsługa obecnych klientów, pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie i negocjacja ofert
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-12-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Specjalista do spraw rachunkowości
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MAG-BRUK" M. Sienkiewicz - 2016-01-25 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Warszawa (mazowieckie)
Konieczne doświadczenie. Preferowane zgłoszenia osobiste do pracodawcy.
Carrefour Polska SP. Z O.O. - 2016-05-19 - Łódź (łódzkie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta DIWSP pow. 30 r.ż. z kandydatem wskazanym przez pracodawcęI zmiana: 07.00 - 16.00 pn-pt
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Specjalista do spraw logistyki- staż FP
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Września (wielkopolskie)
Według stanowiska, praca od 5-30 godz. tyg., praca w Andrychowie oraz Wadowicach. CV na adres e-mail: stowarzyszenie.agrado (at) gmail.com
Stowarzyszenie "AGRADO" - 2016-12-06 - Wadowice (małopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
1) zapewnienie wykonania rozkazów, poleceń i wytycznych Komendanta oraz aktów prawnych właściwych przełożonych; 2) sprawowanie właściwej kontroli zarządczej w podległych komórkach wewnętrznych oraz monitorowanie efektów ich pracy, a w szczególności za: a) legalne, efektywne, oszczędne i terminowe realizowanie nałożonych celów i zadań wchodzących w zakres działania komórki wewnętrznej Bazy oraz rozliczanie podwładnych z nałożonych mierników celów i wykonanych zadań, b) nadzór i kontrolę zadań realizowanych przez podległą komórkę; 3) właściwe i terminowe przygotowywanie projektów dokumentów przedstawianych do akceptacji przełożonym; 4) przestrzeganie i promowanie wartości etycznych, kształtowanie morale i dyscypliny oraz szkolenie specjalistyczne podległych pracowników RON; 5) egzekwowanie wykonywania przez podległych pracowników RON przestrzegania przepisów prawa, regulaminów i innych procedur wewnętrznych; 6) udzielanie, za zezwoleniem Komendanta Bazy, informacji i wyjaśnień zainteresowanym instytucjom, dotyczącym właściwej interpretacji i stosowania przepisów prawa w zakresie dotyczącym problematyki podległych komórek wewnętrznych; 7) zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów i informacji, w tym współdziałanie z szefami innych komórek wewnętrznych Bazy w realizacji zadań o charakterze interdyscyplinarnym i w sprawach wymagających kompleksowego załatwienia; 8) nadzorowanie w podległej komórce spraw personalnych, a w szczególności: a) przedstawianie propozycji odnośnie doboru pracowników RON na poszczególne stanowiska służbowe (pracy), b) typowanie pracowników RON na praktyki i kursy doskonalące; 9) określanie zakresu obowiązków dla bezpośrednio podporządkowanych pracowników RON, zapewniając przy tym zamienność funkcji (zastępowanie) w podstawowych dziedzinach działalności; 10) zapewnienie przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy/służby. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-10-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Demontaż pojazdów.
AUTO KASACJA Mariola Gańko - 2018-03-14 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
szczegółowe analizowanie dokumentacji przetargowej w zakresie instalacji sanitarnych • negocjowanie warunków handlowych z dostawcami • przygotowywanie ofert • • realizacja wyznaczonych celów
"Eko-Instal" R.Chabowski spółka jawna - 2016-01-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Produkcja i konfekcjonowanie wyrobów kosmetycznych
FPUH KAMIL Kamil Gawliński Import - Eksport Sp. z o.o. - 2016-02-25 - Cięcina (śląskie)
tapicerowanie mebli i oklejanie
HL PERSONAL Sp. z o.o. - 2017-10-20 - Sulechów (lubuskie)
praca z dziećmi z niepełnosprawnością
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Wołomin (mazowieckie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
Opracowywanie programu imprez dla uczestników turnusówrehabilitacyjnych i realizowanie go poprzez organizowanie czasuwolnego dla uczestników,np. spacery, zabawy integracyjne, grill,wieczorki taneczne. Umiejętności i uprawnienia: Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność nawiązywaniakontaktów i pracy w grupie.Cierpliwość,empatia,opanowanie w pracy z osobami starszymi, schorowanymi iniepełnosprawnymi.
1.Ryszard Balkowski - PPUT Balkar, 2.P.U.T BALTUR s.c. Bonderowicz Andrzej, Balkowski Ryszard - 2017-06-27 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Warszawa (mazowieckie)