SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI Świnoujście oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa "Odra"
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: praca na stanowisku specjalisty ds. administracji
Data publikacji: 2016-01-04
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa "Odra"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bohaterów Września 75 B, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: praca na stanowisku specjalisty ds. administracji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dodatkowym atutem będzie: doświadczenie w obsłudze nieruchomości, uprawnienia budowlane
Nazwa pracodawcy:
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa "Odra"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Bohaterów Września 75 B, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Termin: do 29.01.2016r.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
Ulica pracodawcy: Bohaterów Września
Numer budynku pracodawcy: 75 B
Profil działalności pracodawcy: zarządzanie nieruchomościami
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Data dodania oferty pracy: 05.01.2016
Oferta pracy ważna do: 29.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 05.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Monitorowanie transakcji pracowników firmy na papierach wartościowych, administrowanie systemu Personal Account Trading system, administrowanie listy Access Persons oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Wrocław (dolnośląskie)
prace kadrowe, obsluga programu platnik, anzasoft, superpłace, płatnik
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Świętochłowice (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
Szkolenia specjalistyczne w Towarzystwach Ubezpieczeniowych w zakresie wykonywania zawodu, nauka produktów ubezpieczeniowych, nauka obsługi klientów, bieżąca nauka zawodu w zakresie sprzedazy ubezpieczeń, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Będzin (śląskie)
Zadania na powyższym stanowisku: realizacja obowiązków służby BHP wynikających z rozporządzenia o służbie BHP, kontrola przestrzegania przepisów, zasad i obowiązujących procedur BHP oraz PPOŻ. organizacja i prowadzenie wstępnych szkoleń z zakresu BHP, zarządzanie wypadkowością (dokumentacja, analiza, propozycje usprawnień), informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych oraz inicjowanie zmian zmierzających do usuwania tych zagrożeń. Oczekiwania: wykształcenie wyższe kierunkowe, bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie BHP, PPOŻ i ochrony środowiska, min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej, znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację, znajomość pakietu MsOffice (ze szczególnym uwzględnieniem Excel oraz Power Point), umiejętności prowadzenia szkoleń i prezentacji. Firma oferuje: stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanych umiejętności, możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie, przyjazną atmosferę współpracy nastawioną na realizację wyznaczonych zadań. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV oraz list motywacyjny) z zaznaczeniem numeru referencyjnego na adres rekrutacja (at) nifcokorea.pl. Firma zastrzega sobie prawo odpowiedzi tylko wybranym kandydatom. W aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 833)".
NIFCO KOREA POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-09 - Żory (śląskie)
Analiza rynku, wystawianie produktów w sklepie internetowym i na serwisach aukcyjnych, fotografia i obróbka zdjęć produktów, umiejętność pracy w zespole,
ACK Jacek Księżarek - 2018-06-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Koordynacja sprzedaży detalicznej i hurtowej, obsługa Klientów strategicznych, monitorowanie działań marketingowych i promujących sklep, planowanie i organizowanie pracy zespołu
JASZYM Sławomir Ważny - 2017-05-18 - Przedecz (wielkopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Radom (mazowieckie)
- Prawidłowe i terminowe wprowadzanie dokumentów księgowych, fakturzakupu, faktur sprzedaży i wybranych poleceń księgowania-Przygotowywanie rejestrów,uzgadnianie i sporządzanie deklaracji VAT orazwysyłka JPK -Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartościniematerialnych i prawnych z uwzględnieniem przepisów podatkowych-Aktywny udział w pracach zamknięcia okresów księgowych, w tymuzgodnienia kont syntetycznych i analitycznych - Sporządzaniesprawozdawczości finansowej m.in. do GUS -Monitorowanie bieżącychzmian prawa podatkowego, bilansowego .Praca od 7-15
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2017-12-04 - Opole (opolskie)
Obsługa kadrowo-płacowa pracowników i współpracowników firmy, rejestracja pracowników i członków ich rodzin w ZUS, dokonywanie zmian w rejestracji ZUS, wyrejestrowania po ustaniu zatrudnienia,sporządzanie deklaracji i przesyłanie do PFRON, sprawozdawczość i analiza kadrowa na potrzeby wewnętrzne oraz GUS. Prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy, itp.). Dokonywanie rozliczeń kadrowych (wynagrodzenia, urlopy, zwolnienia lekarskie, itp.) Sporządzanie umów cywilno-prawnych. Obsługa płacowa pracowników i współpracowników: sporządzanie i rozliczanie list płac, rachunków do umów, wystawianie zaświadczeń. Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT. Raportowanie, sporządzanie sprawozdań i statystyk kadr.Praca na pół etatu (możliwośc dopasowania godzin). Kontakt kandydatów e-mail: b.majewska (at) bonifraterskiecentrumzdrowia.plOferta dostępna w sali E.
Bonifraterskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. - 2016-06-24 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
EWLIT Sp. z o.o. Sp.k - 2016-12-30 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2016-11-18 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-07-31 - Warszawa (mazowieckie)
Rozliczanie projektów współfinansowanych dotacjami UEPrzygotowywanie sprawozdań okresowych oraz wniosków o płatnośćKontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych w ramach projektówMonitorowanie, nadzór i pomoc w prawidłowej realizacji postępowań ofertowych i procesów zakupowych w ramach projektów UEpisywanie i ewidencjonowanie dokumentów księgowych związanych z realizacją projektu
Stowarzyszenie Na Tak - 2018-02-09 - Poznań (wielkopolskie)
zarządzanie bazą danych klientów (wyszukiwanie nowych rekordów klientów, przygotowywanie klientów do inicjacji działań sprzedażowych przez konsultantów Saleswise), budowanie bazy danych klientów firmy, organizacja mini warsztatów dla firmy szkoleniowej - wykonanie telefonów, zapraszanie klienta, wysyłanie maila z zaproszeniem i koordynować jego przybycie na mini warsztat, dbanie o kontakt po mini warsztatach - kontynuacja w postaci umawiania konsultantów firmy na spotkania z Klientami, obsługa bazy CRM, obsługa sekretariatu: administracyjna obsluga biura w tym obsługa sekretariatu i recepcji, prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie wyjazów służbowych, spotkań oraz konferencji, koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przesyłek kurierskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura i sprzętów biurowych, zaopatrzenie biura w materiały biurowe i eksploatacyjne
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Poznań (wielkopolskie)
przyjmowanie, rejestrowanie, wysyłka poczty; realizacja połączeń telefonicznych; -zastępstwo asystentki zarządu
HOMANIT SP. Z O.O. - 2016-05-17 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
POMOC W DZIALE KSIĘGOWYM, ZAŁATWIANIE BIEŻĄCYCH SPRAW DZIAŁU, WPROWADZANIE, UZUPEŁNIANIE DANYCH, DEKRETOWANIE DOKUMENTÓW, ROZLICZENIA
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2017-06-21 - Rzeszów (podkarpackie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Tarnów (małopolskie)
Zakładanie i prowdzenie kart wynagrodzeń dla pracowników; naliczanie wynagrodzeń, wypłat jednorazowych, zasiłków płatnych z ZUS; sporządzanie list płac pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami; prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami z US; sporzązdanie i przekazywanie do ZUS zaświadczeń o dochodach emerytów i ręcistów.
Spółdzielnia PIONIER - 2016-07-27 - Prudnik (opolskie)
Obsługa sklepu stacjonarnego i internetowego, pozycjonowanie stron internetowych.
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Pińczów (świętokrzyskie)
obsługa kadrowa pracowników
MADRAS SP.ZO.O. - 2018-02-01 - Koło (wielkopolskie)
Obsługa bezpośrednia klienta w salonie wystawowym schodów i balustrad firmy Rinox znajdującym się w Galerii Galena w Jaworznie
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Jaworzno (śląskie)
prowadzenie, księgowanie kadr
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Kraśnik (lubelskie)
prace budowlane i remontowe, prace montażowe, roboty rozbiórkowe
kontakt przez PUP - 2018-07-08 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
OBSŁUGA ADMINISTRACYJNO-KANCELARYJNA WYDZIAŁU
REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W BYDGOSZCZY - 2018-01-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- przygotowywanie projektów dokumentów, pełnomocnictw, umów, pism procesowych, odwołań od decyzji;- kontakt z organami administracji publicznej, sądami, urzędami;- prowadzenie postępowań administracyjnych;
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Marki (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie średnie; Zakres obowiązków: rekrutacja pracowników; promowanie firmy na targach i giełdach pracy; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Gliwice (śląskie)
specjalizacja w sprzedaży asortymentu oferowanego przez spółkę, z zakresu higieny i utrzymania czystości; rozwijanie relacji handlowych z obecnymi klientami; rozwój rynku poprzez zdobywanie nowych klientów na produkty/rozwiązania z zakresu higieny i utrzymania czystości; wprowadzanie produktów z oferty (higiena i utrzymanie czystości) do innych branż poza już obsługiwane przez spółkę;wsparcie merytoryczne z zakresu zasad utrzymania czystości i higieny, zarówno dla klientów spółki jak i handlowców; realizacja założonych planów sprzedażowych
WEINDICH Spółka jawna - 2016-03-18 - Chorzów (śląskie)
zarządzanie marką produktową we wszystkich kanałach, analiza i kontrola rotacji magazynowej oraz współpraca z dostawcami, udział w negocjacjach handlowych z dostawcami, analiza, raportowanie oraz rozliczania sprzedażowe.
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Zabrze (śląskie)