SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I WSPARCIA SPRZEDAŻY Poznań oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I WSPARCIA SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: zarządzanie bazą danych klientów (wyszukiwanie nowych rekordów klientów, przygotowywanie klientów do inicjacji działań sprzedażowych przez konsultantów Saleswise), budowanie bazy danych klientów firmy, organizacja mini warsztatów dla firmy szkoleniowej - wykonanie telefonów, zapraszanie klienta, wysyłanie maila z zaproszeniem i koordynować jego przybycie na mini warsztat, dbanie o kontakt po mini warsztatach - kontynuacja w postaci umawiania konsultantów firmy na spotkania z Klientami, obsługa bazy CRM, obsługa sekretariatu: administracyjna obsluga biura w tym obsługa sekretariatu i recepcji, prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie wyjazów służbowych, spotkań oraz konferencji, koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przesyłek kurierskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura i sprzętów biurowych, zaopatrzenie biura w materiały biurowe i eksploatacyjne
Data publikacji: 2016-05-19
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zarządzanie bazą danych klientów (wyszukiwanie nowych rekordów klientów, przygotowywanie klientów do inicjacji działań sprzedażowych przez konsultantów Saleswise), budowanie bazy danych klientów firmy, organizacja mini warsztatów dla firmy szkoleniowej - wykonanie telefonów, zapraszanie klienta, wysyłanie maila z zaproszeniem i koordynować jego przybycie na mini warsztat, dbanie o kontakt po mini warsztatach - kontynuacja w postaci umawiania konsultantów firmy na spotkania z Klientami, obsługa bazy CRM, obsługa sekretariatu: administracyjna obsluga biura w tym obsługa sekretariatu i recepcji, prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie wyjazów służbowych, spotkań oraz konferencji, koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przesyłek kurierskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura i sprzętów biurowych, zaopatrzenie biura w materiały biurowe i eksploatacyjne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I WSPARCIA SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Data zakończenia pracy: 31.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
nawiązywanie kontaktów międzyludzkich [komunikatywność]
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: rzetelność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dokładność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość obsługi CRM
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera - Ms Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: sumienność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie w sprzedaży usług rekrutacyjnych lub innych usług
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 19.05.2016
Oferta pracy ważna do: 18.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy i innych dokumentów kadrowych, bieżąca obsługa zatrudnionych pracowników. Prowadzenie akt osobowych pracowników.Przygotowanie raportów i analiz.Doradztwo dla kierowników i pracowników, nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa pracy, wewnetrznych polityk i procedur.
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2016-12-05 - Kielce (świętokrzyskie)
Sprzedaż produktów i usług finansowych, doradztwo finansowe, telemarketing, obsługa klienta. Praca Myślenice. Giełda Pracy w dniu 27.06.2017 godz. 9.00 sala 20 PUP w Myślenicach.
STEFCZYK FINANSE - TOWARZYSTWO ZARZĄDZAJĄCE SKOK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-05-29 - Myślenice (małopolskie)
przygotowywanie i uaktualnianie dokumentacji związanej z procesami kontroli;- tworzenie komponentów oraz funkcji aplikacji; samodzielne rozwiązywanie problemów, testowanie oraz debugowanie; praca z innymi członkami zespołu w celu sprawdzenia i implementacji decyzji; budowanie długotrwałych relacji z klientem opartych na zaufaniu.
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
PPH TEDMAR Maria Pilewicz - 2017-08-01 - Raszyn (mazowieckie)
realizacja planów sprzedażowych podmiotom gospodarczym poprzez utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Hedwiżyn (lubelskie)
Obsługa klienta, wystawianie produktów na sprzedaż.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Suwałki (podlaskie)
Sporządzanie raportów, kontakty z klientami, negocjowanie warunków współpracy, przygotowywanie ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Kraków (małopolskie)
Sporządzanie list wynagrodzeń w programie SqolaProwadzenie dokumentacji za pomocą programu PłatnikGUS - sprawozdaniaPfron
Zespół Szkół Mechanicznych w Gorzowie Wlkp. - 2017-06-13 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, redagowanie oraz zarządzanie bazą kandydatów, pozyskiwanie kontrahentów zagranicznych( przeprowadzanie rozmów w języku angielskim)
RTC Robert Capała - 2018-08-14 - Dęblin (lubelskie)
Dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze pasażerów CathayPacific; maksymalizowanie zysków poprzez użycie narzędzisprzedażowych; osiąganie wyznaczonych celów.
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Kraków (małopolskie)
analizowanie, prognozowanie, przygotowanie koncepcji i strategii marketingowej w celu rozwoju produktów firmy na rynku Ukrainy, Gruzji, Kazachstanu, Azerbejdżanu. Kontakt z klientami i partnerami Rosyjskojęzycznymi, Ukraińskojęzycznymi
Blitz Auto Trade Sp. z o.o. - 2018-09-14 - Kraków (małopolskie)
układanie płyt gipsowych, montaż sufitów podwieszanych, wygładzanie ścian
DT TEAM Dariusz Trzaszczka - 2017-12-08 - Radom (mazowieckie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-04-29 - Warszawa (mazowieckie)
REALIZOWANIE PLANÓW SPRZEDAŻY, OBSŁUGA KLIENTA, SPORZĄDZANIE UMÓW KREDYTOWYCH
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
tworzenie, obsługa stron internetowych
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Obsługa systemu magazynowego Subiekt GT, firmy insert. Kontakt z klientami; administracja biurowa; wystawianie faktur; sporządzanie raportów stanu magazynowego; organizowanie pracy zespołu.
EXPOL 777 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-30 - Legionowo (mazowieckie)
realizacja podstway programowej, organizacja zajęć
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Mięcierzyn (kujawsko-pomorskie)
Obsługa sekretariatu. Obsługa interesantów. Obsługa urządzeń biurowych. Pomoc przy realizacji projektów unijnych.
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Płock (mazowieckie)
Praca w biurze lub poza nim (sporadycznie). Promowanie szkoły, pozyskiwanie słuchaczy.Praca w dniach pon.-pt w godzinach 9:00-17:00.Wysokość wynagrodzenia 2500,00 do negocjacji
CENTRUM NAUKI I BIZNESU "ŻAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-26 - Pruszków (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Białystok (podlaskie)
prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów na różne stanowiska, monitorowanie rynku pracy, rekrutacja pracowników z Europy Wschodniej
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Kraków (małopolskie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2016-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny z charakterystyką pracy
Zakład Krawiecki Andrzej Nowicki Pleszew - 2017-04-04 - Pleszew (wielkopolskie)
- Wykonywanie zleconych prac. Weryfikacja sprawozdań finansowych. Analiza danych finansowych. Przygotowywanie analiz biznesowych. Przygotowywanie deklaracji podatkowych. - Wynagrodzenie: nie mniej niż 3400 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe: ukończone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse, administracja) lub filologicznym (angielska, niemiecka, francuska). Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności: znajomość pakietu MS OFFICE,w szczególności MS Excel, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomość języków obcych: OPCJA-1 lub OPCJA-2 lub OPCJA -3. OPCJA-1: Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.OPCJA-2: Dobra znajomość języka niemieckiego i biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. OPCJA-3 Dobra znajomość języka francuskiego i biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Katowice (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, przygotowywanie ofert dla klientów, realizacja celów sprzedażowych, dbanie o wygląd salonu i ekspozycje. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Reprezentowanie i kreowanie dobrego wizerunku salonu. Praca w godz. 09:00-17:00 soboty-10-14:00 w salonie HABEMA w Otyniu
HABEMA Beata Smolicz-Moroz - 2018-03-01 - Otyń (lubuskie)
utrzymywanie kontaktów z kontrahentami, głównie wietnamskimi, przeprowadzenie badań i zgromadzenie informacji rynkowych
kontakt przez PUP - 2018-11-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
OSOBA ZATRUDNIONA NA W/W STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA:BIEŻĄCĄ OBSŁUGĘ SPRZEDAŻY PRODUKTÓW REGIONALNYCH, TRADYCYJNYCH I EKOLOGICZNYCH (PRODUKTY SPOŻYWCZE, KOSMETYKI, KSIĄŻKI), BIEŻĄCĄ OBSŁUGĘ KLIENTÓW, PRODUCENTÓW – REALIZACJA ZAMÓWIEŃ,DZIAŁANIA W ZAKRESIE PROMOCJI I MARKETINGU,GOSPODARKA MAGAZYNOWA (OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, PRZYJMOWANIE / WYDAWANIE TOWARU, EWIDENCJA, FAKTUROWANIE),DZIAŁANIA BIEŻĄCE (ZWIĄZANE Z SEKTOREM SPOŻYWCZYM).
STOWARZYSZENIE NA RZECZ ROZWOJU I PROMOCJI PODKARPACIA "PRO CARPATHIA" - 2018-07-13 - Rzeszów (podkarpackie)
współpraca z klientem zagranicznym, poszukiwanie nowych klientów, kampanie ofertowe, kontakt telefoniczny, kampanie mailingowe, organizowanie i udział w targach
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Tarnów (małopolskie)