SPECJALISTA DS. BHP Sędziszów Małopolski oferta pracy PZL SĘDZISZÓW S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. BHP
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Zgodnie z umową.
Data publikacji: 2017-01-31
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
Pracodawca: PZL SĘDZISZÓW S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:FABRYCZNA 4, 39-120 Sędziszów Małopolski, powiat: ropczycko-sędziszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Zgodnie z umową.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. BHP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sędziszów Małopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ropczycko-sędziszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sędziszów Małopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Uprawnienia niezbędne na danym stanowisku.Doświadczenie na podanym stanowisku mile widziane.
Nazwa pracodawcy: PZL SĘDZISZÓW S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ropczycach
Adres pracodawcy:
Fabryczna 4, 39-120 Sędziszów Małopolski, powiat: ropczycko-sędziszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Kontakt tel. pod nr 17 745 03 36
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: ropczycko-sędziszowski
Gmina pracodawcy: Sędziszów Małopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sędziszów Małopolski
Ulica pracodawcy: Fabryczna
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ropczycach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 31.01.2017
Oferta pracy ważna do: 28.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 31.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 31.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykonywanie pomiarów elementów gotowych, tworzenie dokumentacji jakościowej, udział w udoskonalaniu procesów i opracowywanie działań podnoszących jakość, prowadzenie analizy niezgodności, określenie sposobów wykrywania i eliminowania niezgodności, analiza przyczyn powstających wad oraz wdrażanie działań korygujących, podnoszenie świadomości jakościowej pracowników.
KSM Poland Sp. z o.o. - 2017-11-24 - Legnica (dolnośląskie)
Przygotowywanie ofert handlowych. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Sporządzanie dokumentów handlowych. Realizowanie planów sprzedaży.
"Parkur" sp. z o.o. - 2017-07-17 - Mochnaczka Wyżna (małopolskie)
opracowywanie dokumentacji do uzyskania decyzji administracyjnych w zakresie ochrony środowiska (raporty z ocen środowiskowych, operaty wodnoprawne, operaty ochrony powietrza itp.)
Pracownia Analiz Środowiskowych Ekoventus Szymańczyk i Węclewski - 2016-02-11 - Zielona Góra (lubuskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Augustów (podlaskie)
cv
KRAJOWA SZKOŁA SKARBOWOŚCI - 2018-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
e-mail: krapkowice (at) oodr.pl
Opolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Łosiowie - 2015-11-20 - Krapkowice (opolskie)
wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, zdolność szybkiego uczenia się, umiejętność pracy pod presją czasu, sumienność, odpowiedzialność, dokładność, mile widziane uprawnienia na wózek widłowyObsługa magazynu, obsługa urządzeń produkcyjnych, produkcja pasz
WYTWÓRNIA MIESZANEK I KONCENTRATÓW PASZOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-20 - Stary Kobylin (wielkopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Kontakt z obecnymi klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Kraków (małopolskie)
- Współpraca przy opracowywaniu systemów przeprowadzania badań i analiz z zakresu kontroli jakości oraz monitoring ich działania, kontrola funkcjonowania przedsiębiorstwa pod kątem zachowania standardów jakości, przygotowanie okresowych sprawozdań z wykonywania zadań, analiza odstępstw od obowiązujących procedur, ustalanie i wyjaśnianie ich przyczyn, formułowanie wniosków dotyczących zmian procedur oraz osób odpowiedzialnych.Biegła znajomość języka rosyjskiego, ukraińskiego oraz angielskiego jest wymagana ze względu na kontaktowania się z kontrahentami przy wprowadzaniu oprogramowania na nowy rynek Rosji, Ukrainy, Europy oraz Stanów Zjednoczonych.- Wynagrodzenie: 12000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagana wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na podobnym stanowisku. Znajomość branży związanej z oprogramowaniem. Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres. Wymagana umiejętność realizacji planów handlowych. Wymagana umiejętność obsługi klienta korporacyjnego i przedsiębiorstw.
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Katowice (śląskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z DBANIEM O WIZERUNEK FIRMY; POZYSKIWANIE KLIENTÓW
Centrum Nauki i Biznesu "ŻAK" Sp. z o.o. - 2018-01-24 - Skierniewice (łódzkie)
- telefoniczny, mailowy kontakt w języku niemieckim z firmą w Niemczech,- przygotowywanie materiałów sprzedażowych i marketingowych,- prowadzenie korespondencji handlowej w j. polskim i niemieckim,- przyjmowanie i realizacja zamówień handlowych z zakresu art. myjąco - dezynfekujących,- praca w Białymstoku
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Białystok (podlaskie)
-obsł. klientów,- obsł. komputera,- przeglądanie i rozliczanie należności finansowych, reklamacji.
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Łódź (łódzkie)
- tworzenie i wystawianie aukcji na portalach aukcyjnych- tworzenie katalogów produktów- przetwarzanie zamówień- obsługa klientów
Pyc-Sport - 2016-01-11 - Łódź (łódzkie)
poszukiwanie i współpraca z kontrahentami na określonych rynkach zagranicznych, negocjowanie warunków współpracy z producentami lub pośrednikami zagranicznymi, przyjmowanie, koordynacja i monitoring realizacji zamówień, zapewnienie ciągłości dostaw, prowadzenie dokumentacji importowej i eksportowej zgodnie z przepisami prawnymi odpowiednich krajów, współpraca z agencjami celnymi w zakresie dokumentacji i płatności celnych, sporządzanie raportów, analiza sprzedaży do planu zamówień i kosztów bezpośrednich, sporządzanie planu finansowego do przyszłych zamówień, udział w imprezach targowych, delegacjach zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Zabrze (śląskie)
Prowadzenie akt osobowych, rozliczanie czasu pracy, sporządzanie list płac.
Zdrojowa Hotels Sp. z o.o. - 2017-08-25 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Praca w bursie szkolnej Zatrudnienie w ramach umowy-zlecenia. Wynagrodzenie 1850zł/m-ąc/brutto. Zgłoszenia mailowe do pracodawcy
BURSA SZKOLNA SMS - 2016-08-05 - Łódź (łódzkie)
Prace administracyjne, obsługa dokumentacji biura, fakturowanie. Obsługa kadr i płac. Przygotowanie ofert i kosztorysów.
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Nasielsk (mazowieckie)
Specjalista do spraw kadr i płac
MLEKTAR S.A. w Tarnowie - 2018-03-01 - Tarnów (małopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Zielona Góra (lubuskie)
Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl w zakładce Oferty pracy.Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku należeć będzie w szczególności:1) kompleksowe nadzorowanie procesów kadrowych w ustalonym zakresie;2) tworzenie wewnętrznych procedur, regulaminów oraz zarządzeń;3) monitorowanie zmian w zakresie uregulowań prawnych, dbałość o ich przepływ w jednostce i proponowanie dostosowanych do nich rozwiązań,4) przygotowywanie analiz, raportów, zestawień oraz niezbędnych dokumentów dla potrzeb przełożonych;5) współpraca z instytucjami zewnętrznymi, sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, PFRON;6) wsparcie podległych pracowników w zakresie prowadzonych zadań w tym w zakresie poprawność prowadzenia zdarzeń kadrowych w programie kadrowo-płacowym SAP HR. 7) współtworzenie polityki personalnej w zakresie rozwoju pracowników, zmian organizacyjnych, budowania zespołów, rozwiązywania konfliktów i problemów personalnych;8) inicjowanie i implementacja programu wprowadzania do jednostki nowozatrudnionych pracowników;9) zastępowanie Kierownika Oddziału Kadr w czasie jego nieobecności.- Wynagrodzenie: od 3000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru. - Praca: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne:1) pełna zdolność do czynności prawnych;2) nieposzlakowana opinia i wysoki poziom kultury osobistej; 3) niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;4) przeciwko kandydatowi nie może być prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;6) wykształcenie wyższe, co najmniej pierwszego stopnia;7) dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office);8) dobra znajomość przepisów prawa pracy oraz pragmatyk służbowych; 9) umiejętność kierowania zespołem;10) wysoka motywacja do osiągania celów i zaangażowanieWymagania dodatkowe:1) co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku do spraw kadrowych i płacowych;2) posiadanie wykształcenia wyższego drugiego stopnia (preferowane kierunki: prawo, administracja lub zarządzanie zasobami ludzkimi);3) znajomość aktów prawnych regulujących funkcjonowanie sądów powszechnych; 4) znajomość programu kadrowo płacowego SAP HR;5) znajomość programu PŁATNIK;6) znajomość zagadnień z dziedziny HR;7) wiedza z zakresu zarządzania projektami;8) wysoko rozwinięte umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej i negocjacyjnej;9) odpowiedzialność, dyspozycyjność, lojalność i dyskrecja.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-08-08 - Katowice (śląskie)
wykształcenie średnie,handlowiec w salonie Orange
BazKom Dominik Paś - 2017-05-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wg zakresu czynności dla specjalisty ds obsługi klientów stałych
kontakt przez OHP - 2016-02-23 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-08-24 - Tychy (śląskie)
1.Organizacja kursów zawodowych2.Nadzór nad przeprowadzanymi kursami3.Prowadzenie dokumentacji dot. kursów zawodowych4.Promocja szkołyWięcej informacji dot. rekrutacji na w/w stanowisko na stronie internetowej: medyk-rawicz.com.pl
Wielkopolskie Samorządowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Rawiczu - 2018-08-29 - Rawicz (wielkopolskie)
weryfikacja zgłoszeń kandydatów promocja oferty studiów
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Lublin (lubelskie)
naprawa samochodów ciężarowych
MAX-BUD Spółka z o.o. - 2016-06-01 - Świdnica (dolnośląskie)
obsługa klienta, reprezentowanie firmy na targach; realiozacja planów sprzedażowych; przygotowanie ofert hanlowych; zbieranie zamówień od klientów i podpisywanie umów; tworzenie bazy klienów.
Mediator Group S.A. - 2017-01-26 - Świdnica (dolnośląskie)
pisanie oraz rozliczanie wniosków inwestycyjnych, szkoleniowych, zusowskich w ramach WRPO oraz PRO
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Poznań (wielkopolskie)
efektywna promocja wydawnictwa i budowanie pozycji marki,organizacja eventów,organizacja udziału wydawnictwa w targach i wystawach,sprzedaż powierzchni reklamowej w czasopiśmie i na portalu,aktywne pozyskiwanie nowych klientów,budowanie dobrych relacji biznesowych z klientami
AGENCJA PROMOCJI ROLNICTWA I AGROBIZNESU "APRA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-01 - Myślęcinek (kujawsko-pomorskie)