SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Ostrów Wielkopolski oferta pracy BazKom Dominik Paś
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: wykształcenie średnie,handlowiec w salonie Orange
Data publikacji: 2017-05-18
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pracodawca: BazKom Dominik Paś
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 6, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykształcenie średnie,handlowiec w salonie Orange
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik handlowiec*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy: BazKom Dominik Paś
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Zajęcza 7/2, 98-200 Sieradz, powiat: sieradzki, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt osobisty w godz. 10-17 email:kamil.missala (at) orange.comtel. 501 221 003
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: sieradzki
Gmina pracodawcy: Sieradz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sieradz
Ulica pracodawcy: Zajęcza
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.05.2017
Data dodania oferty pracy: 16.05.2017
Oferta pracy ważna do: 15.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowanie i prowadzenie remontów i inwestycji
HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-26 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
Wykonywanie masaży (techniką wschodnią), akupresury, akupunktury.
B.S.M. Sp.z o.o - 2017-05-09 - Gdynia (pomorskie)
Sprzatanie pomieszczeń szkolnych.
Szkoła Podstawowa nr 4 im. J. Korczaka - 2018-08-27 - Sulejówek (mazowieckie)
Zgodny
OPEC GRUDZIĄDZ Sp. z o.o. - 2016-02-03 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta, wystawianie FV, obsługa kasy fiskalnej, prace biurowe, prace porządkowe, kontrola dat wazności zgodnie z FIFO, przygotowywanie przekąsek gorących (hot-dog, panini)przygotowywanie analiz sprzedazowych, promocja towarów, wykładanie towarów, sprzedaż paliwa, utrzymanie porządku na terenie zielonym wokół stacji
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Sosnowiec (śląskie)
Kontakt telefoniczny z klientem i kandydatami do projektu, prace administracyjne.
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Sulejówek (mazowieckie)
jw.
KING BIKANERI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-18 - Otyń (lubuskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Ostrołęka (mazowieckie)
- Zarządzenie Nr 45 / 2018 Z dnia 13 marca 2018r. Prezesa Sądu Okręgowego w Katowicach. Na podstawie art. 8 ust. 1 w zw. z art. 9 ust. 7 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015r. o opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów (t.j - Dz. U. z 2015r. poz. 1418) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 11 marca 2016r. w sprawie konkursów na stanowiska kierownika i specjalisty opiniodawczego zespołu sądowych specjalistów (Dz. U. z 2016r. poz. 367) ponownie zarządzam przeprowadzenie konkursu na stanowisko specjalisty (w zakresie psychologii), o sygnaturze O.Kdr. 110-1102-12/18, w II Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów w Sądzie Okręgowym w Katowicach.Ilość wolnych stanowisk: 0,25 etatu (umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy).- Termin I etapu konkursu: 13 kwietnia 2018 r.- Miejsce przeprowadzenia konkursu: Sąd Okręgowy w Katowicach- Miejsce i termin II i III etapu konkursu zostanie ogłoszone na stronie internetowej www.katowice.so.gov.pl w dziale Oferty pracy.- Zarządzam zamieszczenie ogłoszenia na tablicy ogłoszeń w gmachu Sądu Okręgowego w Katowicach, nadto w siedzibie Urzędu Pracy w Katowicach, w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Katowicach.- Miejsce wykonywania pracy: Sąd Okręgowy w Katowicach II Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów w Katowicach.- Wynagrodzenie: od 875 zł/brutto. Umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (25%). Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru (około 15.05.2018).- Godziny pracy: od godz. 7:30 w równoważnym systemie czasu pracy.- Kandydat ubiegający się o pracę winien spełniać wymagania:1. pełna zdolność do czynności prawnych,2. posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Elandlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, albo obywatelstwa innego państwa, jeżeli na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej przysługuje mu prawo podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w tych przepisach,3. nieposzlakowana opinia,4. nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,5. nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku specjalisty,7. ukończone wyższe studia z zakresu psychologii w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskany tytułu magistra lub ukończone zagraniczne studia z zakresu psychologii uznane w Rzeczypospolitej Polskiej, 8. co najmniej 3-letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżą społecznie niedostosowaną albo 3-letnią praktykę kliniczną.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-03-21 - Katowice (śląskie)
SGL GRAPHITE SOLUTIONS POLSKA SPÓŁKA Z O.O. należąca do międzynarodowego koncernu SGL GROUP THE CARBON COMPANY globalnego lidera w zakresie produkcji wyrobów z węgla i grafitu poszukuje kandydata/kandydatki do pracy na stanowisku:SPECJALISTA DS. PERSONALNYCHMiejsce pracy: Nowy SączKLUCZOWE ZADANIA:- Prowadzenie całości spraw związanych z rekrutacją i zatrudnianiem pracowników- Wprowadzanie i aktualizacja zapisów w programie kadrowo-płacowym- Prowadzenie oraz archiwizowanie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej- Przygotowywanie zestawień, raportów i analiz personalnych- Realizowanie planów szkoleniowych oraz organizowanie spotkań informacyjno-instruktażowychWYMAGANIA:- Wykształcenie wyższe o profilu zarządzanie personelem, socjologia lub pokrewnym- Doświadczenie - 2 lata pracy w dziale personalnym, APT lub firmie świadczącej usługi kadrowo-płacowe- Bardzo dobra znajomość regulacji z zakresu prawa pracy- Umiejętność organizacji pracy ze szczególnym uwzględnieniem właściwego ustalania priorytetów- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie średniozaawansowanym B2- Umiejętność obsługi programów kadrowo-płacowych oraz programu Excel- Gotowość do wyjazdów służbowych i pracy w nadgodzinach (sporadycznie)- Wysoka kultura osobista oraz rozwinięte umiejętności komunikacji i współpracyFIRMA OFERUJE:- Pracę i możliwość wymiany doświadczeń w międzynarodowej firmie- Stabilne miejsce pracy z motywacyjnym wynagrodzeniem i możliwościami rozwoju- Wysokie standardy kultury organizacyjnej akcentujące zaangażowanie i innowacyjność-Osoby zainteresowane proszone są o przesyłanie aplikacji (CV)do dnia 27.03.2018 roku drogą e-mailową na adres:Elzbieta.Dzien (at) sglgroup.comOsoby aplikujące na stanowisko proszone są o umieszczenie klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego i przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 883 z późniejszymi zmianami)."
SGL GRAPHITE SOLUTIONS POLSKA Sp. zo.o. - 2018-03-14 - Nowy Sącz (małopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Radom (mazowieckie)
praca w branży instalacji sanitarnych, praca przede wszystkim przy wewnętrznych instalacjach sanitarnych oraz przy zewnętrznych instalacjach sanitarnych, praca na terenie całrgo kraju
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Lubin (dolnośląskie)
Wymagane wykształcenie średnie, doświadczenie w pracy z klientem, bardzo dobra znajomość j.niemieckiego, prawo jazdy kat. B, dyspozycyjność, umiejętność budowania trwałych relacji biznesowych. Osoba odpowiedzialna będzie za: obsługę klientów biznesowych, korespondencję z klientami, dbanie o dobry wizerunek firmy, zapewnienie najwyższej jakości obsługi w oparciu o wewnętrzne standardy firmy, realizację celów biznesowych oraz raportowanie wyników sprzedaży. Kontakt z pracodawcą e-mailowy k.tokarska (at) scg.biz.pl.
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-04 - Rybnik (śląskie)
Bezpośrednie nawiązywanie kontaktów z dłużnikami, negocjowanie warunków spłaty zadłużenia, wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności, przygotowywanie wezwań do zapłaty, monitorowanie spłaty należności, przekazywanie spraw do KRD, prowadzenie ewidencji spraw sądowo-komorniczych oraz KRD, współpraca z kancelarią Radcy Prawnego przy przekazywaniu spraw na drogę postępowania sądowego oraz egzekucyjnego, prowadzenie korespondencji wyjaśniającej, raportowanie wyników prowadzonych działań windykacyjnych.
Hertz Systems Ltd Sp. z o.o. - 2016-10-21 - Zielona Góra (lubuskie)
s
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Dębica (podkarpackie)
Pozyskiwanie i bieżąca obsługa najważniejszych i najwiekszych klientów firmy. współtworzenie strategii marketingowych oraz ofert dla klientów. prowadzenie negocjaji handlowych.
DACH-DEKER FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA S. C. T. CHARŁAMPOWICZ I P. LEŚNIEWSKI - 2018-06-18 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
wykładanie towaru, odbiór towaru, obsługa kasy fiskalnej ( sklep spożywczy)
Sklep Spożywczo-Przemysłowy MAX Sławomir Kurtyka - 2018-01-04 - Koszyce Wielkie (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynacja prac, pozyskiwanie nowych klientów, fakturowanie.
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Gdynia (pomorskie)
pozyskiwanie nowych zleceniobiorców, kontakt z agencjami pracy, tworzenie raportów, rekrutacja pracowników.
DUOTEAM 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-07 - Świdnica (dolnośląskie)
Specjalista do spraw marketingu i szkoleń
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Sandomierz (świętokrzyskie)
kontakt z klientem , pomiary dachów, przygotowywanie wyceny
TRANS-FERBUD S.C.Krzysztof Ferenc,Tadeusz Balawender - 2017-01-02 - Malawa (podkarpackie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Gdańsk (pomorskie)
- pakowanie produktów stolarskich
PROHERING sp. z o.o. - 2016-08-09 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Sprawna obsługa mieszkańców obszaru LSR 2014 - 2020. Prowadzenie sekretariatu. Prowadzenie rejestrów i ewidencji obowiązujących w LGD. Wykonywanie czynności związanych z obsługą wniosków o wsparcie realizacji operacji/projektów grantowych. Udzielanie doradztwa na rzecz podmiotów ubiegających się o wsparcie realizacjioperacji/ powierzenie grantu, wniosków o płatność w ramach LSR. Organizacja i przygotowanie materiałów na posiedzenia organów Stowarzyszenia, organizacja imprezwewnętrznych. Obsługa techniczna spotkań i narad. Informowanie o obszarze działania LGD, założeniach LSR, zasadach przyznawania pomocy na realizację operacji w ramach LSR. Udział w targach, konferencjach, szkoleniach, imprezach społeczno-kulturalnych i innych wydarzeniach związanych z promocją LGD. Udział w szkoleniach wg planu szkoleń LGD. Komunikacja i współpraca z lokalną społecznością, partnerami i członkamiLGD. Monitorowanie problematyki związanej z Funduszami Unii Europejskiej. Archiwizacja dokumentów LGD Stowarzyszenia. Prowadzenie przydzielonych przez Dyrektora Biura spraw, gromadzenie dokumentacji merytorycznej.
Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania - 2016-11-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zdolności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Opole (opolskie)
wykształcenie średnie, doświadczenie rok, prawo jazdy kat B, bardzo dobra znajomość pakietu Office, znajomość materiałów budowlanych, obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, mile widziana znajomość programu Subiekt, obsługa mieszalnika farb i tynków.obsługa klientów, mieszanie farb i tynków, składanie zamówień na towar, przyjmowanie dostaw, wystawianie faktur, obsługa kasowa klienta
BUDOWNICTWO KUBIAK S.C. - 2017-06-01 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Współpraca z obecnymi dostawcami i aktywne poszukiwanie nowych, przygotowywanie i koordynowanie zamówień i dostaw, obsługa dokumentacji związanej z realizacją zamówień, obsługa reklamacji
INET SYSTEM Artur Werbicki - 2015-12-11 - Sieradz (łódzkie)
- Wystawianie dokumentów wydań i przyjęć towarów na magazyn (WZ, PZ), wysyłka towarów i organizacja transportu. Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji magazynowej. Kontrola zamówień oraz terminiowści i jakości dostaw.- Wynagrodzenie: 1750 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) radioster.pl
RADIOSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-01 - Katowice (śląskie)