SPECJALISTA DS. NADZORU ROBÓT BUDOWLANYCH Miasteczko Śląskie oferta pracy HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. NADZORU ROBÓT BUDOWLANYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: przygotowanie i prowadzenie remontów i inwestycji
Data publikacji: 2017-06-26
Lokalizacja: Miasteczko Śląskie (śląskie)
Pracodawca: HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:42-610 Miasteczko Śląskie, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowanie i prowadzenie remontów i inwestycji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. NADZORU ROBÓT BUDOWLANYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Miasteczko Śląskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Miasteczko Śląskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali inżynierowie budownictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku, uprawnienia budowlane bez ograniczeń, mile widziane uprawnienia w innych specjalnościach.
Nazwa pracodawcy:
HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Adres pracodawcy:
42-610 Miasteczko Śląskie, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv:
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: tarnogórski
Gmina pracodawcy: Miasteczko Śląskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Miasteczko Śląskie
Profil działalności pracodawcy: PRODUKCJA OŁOWIU, CYNKU I CYNY
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali inżynierowie budownictwa
Data dodania oferty pracy: 26.06.2017
Oferta pracy ważna do: 10.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 26.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 26.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
Mac Auditor Sp z.o.o. - 2016-11-21 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
Rozpoznawanie i usuwanie awarii urządzeń produkcyjnych, nadzór nad eksploatacją, konserwacją i remontami maszyn oraz urządzeń, wykonanie przeglądów okresowych.Praca w godzinach 06.00-14.00 oraz 14.00-22.00.
Green Factory Sp. z o.o. - 2018-08-28 - Zdunowo (mazowieckie)
analiza rynku, ofert konkurencjiszkolenie z obsługi systemu sprzedaży internetowejsporządzanie dokumentacji dot. sprzedażykontakt z klientemobsługa sprzedażypozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Cieszyn (śląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Rachanie (lubelskie)
Budowanie i umacnianie wizerunku firmy, monitorowanie rynku i analiza działań konkurencji, pozyskiwanie nowych kontrahentów.
Spółdzielnia Mleczarska KaMos - 2018-06-07 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Sporzdząnie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników, prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymogami prawa polskiego, prowadzenie ewidencji czasu pracy, rejestrowanie i wyrejestrowanie pracowników do ZUS, praktyczna umiejętność sporządzania list płac, sporządzanie deklaracji ZUS i PIT.
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Kowale (pomorskie)
praca i obsluga zagęszczarek , listw wibr,praca na budowie
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
sporządząnie kosztorysów, umów z podwykonawcami przy pomocy obsługi prawniczej
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Rogowiec (łódzkie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
- odpowiedzialność za: pozyskiwanie nowych dostawców zwierząt żywych oraz produktów spożywczych, pozyskiwanie nowych kontrahentów na arabskim rynku zbytu,- negocjowanie warunków umów z arabskimi kontrahentami- praca w dni wolne (święta katolickie),- główni odbiorcy na rynku arabskim.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Łódź (łódzkie)
- sprzedaż produktów poprzez sklep internetowy- sprzedaż produktów w sklepie stacjonarnym- obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Żywiec (śląskie)
obsługa maszyny do rozkładania mas bitumicznych
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych - 2016-07-28 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
- kompleksowa obsługa procesu sprzedaży przez internet- przyjmowanie zgłoszeń składanych przez stronę internetową a także prowadzenie dokumentacji zw. z procesem zakupu i sprzedaży usług i produktów przez internet- promowanie stron internetowych- opracowywanie opisów produktów / usług do sprzedaży internetowej w języku rosyjskim i białoruskim- kontakt z klientami w języku rosyjskim i białoruskim
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Łódź (łódzkie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, odpowiedzi na zapytania klientów, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw rachunkowości podatkowej
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Radymno (podkarpackie)
Kreowanie wizerunku firmy dla rynku wietnamskin, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą wietnamskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- prowadzenie badań laboratoryjnych- opracowywanie i wdrażanie nowych produktów- prowadzenie dokumentacji badań
Zakład Surowców Chemicznych i Mineralnych PIOTROWICE II Sp. z o.o. - 2018-02-06 - Fidor (świętokrzyskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
KIMKO Firma Wielobranżowa Jarosław Szczerba - 2018-09-11 - Tarnów (małopolskie)
koordynacja działań e-commerce mających na celu wsparcie sprzedażykoordynacja działań SEM, optymalizacja stron pod kątem SEO, content marketing budowanie i realizacja strategii online dla rozwoju marek z naszej oferty produktowej rozwój poszczególnych kanałów sprzedażyprzygotowywanie materiałów i treści komunikacji online, m.in. opisowej i graficznej prezentacji oferty sklepu, kreowanie i prowadzenie sprzedaży internetowej, przyjmowanie i realizacja zamówień
CENTRALA TECHNICZNA "ELTECH" Sp. z o.o. - 2016-07-15 - Świdnica (dolnośląskie)
Obsługa programu komputerowego dedykowanego do przepływu dokumentów, (głównie dokumenty sprzedaży i kosztowe), praca z dokumentacją papierową, współpracaz pracownikami sklepu przy etykietach cenowych towarów oraz weryfikacji stanu towarów.
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Nysa (opolskie)
-kontakt z klientami /telefonu i mail/ oraz wprowadzanie zamówień do systemu
ZOLTA Maciej Żółty - 2017-12-18 - Mielec (podkarpackie)
Obsługa klientów, pozyskiwanie nowych kontahentów, sporządzanie wycen i kalkulacji.
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Nowy Sącz (małopolskie)
1.Tworzenie oraz realizacja planu zakupów oraz kalendarza postępowań zakupowych na podstawie poszczególnych komórek organizacyjnych po uprzedniej akceptacji Dyrektora Szkoły.2.Nawiązywanie kontaktów osobistych, mailowych, telefonicznych z potencjalnymikontrahentami, instytucjami (analiza cen). Prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, itp.).3.Dokonywania rozeznania rynku poprzez przeprowadzanie zapytań ofertowych zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 30 000,00 euro netto.4.Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w szczególności w zakresie: sporządzania i opiniowania wniosków zakupowych, projektów ogłoszeń.5.Ocena formalno prawna składanych ofert (weryfikacji prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej).6.Sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych we współpracy z główną księgową.7.Koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów.8.Dokonywanie zakupów na określony sprzęt i usługi zgodnie z Ustawą o Zamówieniach Publicznych oraz Instrukcją Kontroli Obiegu Dokumentów.9.Prowadzenie rejestru zamówień i zakupów.10.Reklamowanie towarów i usług, prowadzenie rejestrów gwarancji.11.Tworzenie wzorów dokumentów obowiązujących w obszarze zakupów.12.Przechowywanie dokumentacji i prowadzenie archiwizacji postępowań z zakresu zamówień.13.Opracowywanie dokumentów dotyczących darowizn dla PZS Nr 1 w Krzyżowicach.14.Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi w szczególności z księgową i magazynierem w zakresie prawidłowego i terminowego rozliczania rachunków.15.Udział w pracach komisji inwentaryzacyjnej w PZS Nr 1 w Krzyżowicach,16.Zaopatrywanie wszystkich pracowników PZS Nr 1 w Krzyżowicach w przysługujące im deputaty i świadczenia we współpracy z pracownikiem służb BHP.17.Obsługa kancelaryjna parkingu strzeżonego. Udzielanie stosownych informacji w zakresie funkcjonowania parkingu strzeżonego. Kontakt z Wydziałem Komunikacji w Starostwie Powiatowym we Wrocławiu w ramach obsługi parkingu strzeżonego. Sporządzanie sprawozdań z obsługi parkingu strzeżonego.18.Wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Kontakt z pracodawcą: Kazimierska Marta; Referent ds. kadr; 071311-84-79 wew:43, sekretariat (at) pzs-krzyzowice.wroc.pl
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-04-19 - Krzyżowice (dolnośląskie)
kierowanie zespołem pracowników, prowadzenie księgowości, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem apteki
Nowa Farmacja Sp. Z O.O. - 2016-07-12 - Iława (warmińsko-mazurskie)
telefoniczna i mailowa obsługa klienta w j. francuskim
BUMERA SP.Z O.O. - 2018-07-27 - Tyczyn (podkarpackie)
instalacja urządzeń wod-kan i c.o. w budynkach mieszkalnych i przemysłowych
BOGUSŁAW KOŚCIELNIAK - 2017-07-17 - Ruda Śląska (śląskie)
- Inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientami. Profesjonalna obsługa klientów. Sprzedaż i dosprzedaż produktów finansowo-ochronnych i majątkowych zgodnie z wspólnie określonymi celami.- Firma oferuje: Komfortowe warunki finansowe (stała podstawa oraz zmienny element wynagrodzenia), formę współpracy / zatrudnienia dopasowaną do indywidualnych potrzeb Kandydata, nowoczesne biuro w centrum miasta ze strefą wypoczynku, współpracę z przełożonym ceniącym system pracy oparty o work-life balance, tablet i wygodne aplikacje do pracy, bogaty system motywacyjny oraz zdefiniowane ścieżki kariery.- Specjalista jest filarem naszej firmy. To on buduje relacje, które są dla nas najważniejsze. Pozyskuje klienta i proponuje mu najlepsze rozwiązania. Buduje wspólną odpowiedzialność za bezpieczeństwo naszych Klientów.- Praca w oddziale firmy w Katowicach oraz również praca w terenie na terenie Katowic i okolic.- Wynagrodzenie: 1500 złoty/brutto/podstawy + prowizja od wyników sprzedażowych. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Dla osób zainteresowanych istnieje możliwość podpisania umowy zlecenia na innych warunkach lub podjęcia współpracy w ramach własnej działalności gospodarczej.- Praca na 3/4 etatu w godzinach: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie z maturą. Mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi klienta lub telemarketingu. Wymagana umiejętności nawiązywania kontaktów i budowania relacji. Wymagana łatwości wykorzystywania nowych technologii (na przykład obsługa Tabletu). Chęci rozwoju i nastawienia na działanie.
AEGON SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-04 - Katowice (śląskie)
poszukiwanie nowych klientówprzygotowanie ofertnegocjowanie warunków sprzedażyutrzymywanie reklam z istniejącymi klientami
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Pobiedziska (wielkopolskie)
Zakres obowiązków:a)aktualizacji baz danych na portalach internetowych ZAMAWIAJĄCEGOb)obsługi klienta detalicznegoc)porządkowanie ekspozycji towarowejd)przyjmowanie towaru i kontrola jakości dostawe)prowadzenie dokumentacji związanej z przyjęciem towaru oraz sprzedażą detaliczną.- Wynagrodzenie: 1850 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w godz. między: 8:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale nie wymagane, pracodawca zapewnia przeszkolenie. Wymagana znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz programów MsOffice (Word, Excel). Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 533-580-003) (8:00-15:00) lub e-mail: elzbietagorecka (at) wp.pl
RADOSŁAW AUGUŚCIK - 2016-07-14 - Katowice (śląskie)