SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW
Wynagrodzenie: od 1 250 PLN
Zakres obowiązków: - odpowiedzialność za: pozyskiwanie nowych dostawców zwierząt żywych oraz produktów spożywczych, pozyskiwanie nowych kontrahentów na arabskim rynku zbytu,- negocjowanie warunków umów z arabskimi kontrahentami- praca w dni wolne (święta katolickie),- główni odbiorcy na rynku arabskim.
Data publikacji: 2018-04-18
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- odpowiedzialność za: pozyskiwanie nowych dostawców zwierząt żywych oraz produktów spożywczych, pozyskiwanie nowych kontrahentów na arabskim rynku zbytu,- negocjowanie warunków umów z arabskimi kontrahentami- praca w dni wolne (święta katolickie),- główni odbiorcy na rynku arabskim.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: agent do spraw zakupów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: arabski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Wykształcenie średnie preferowane wyższe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: agent do spraw zakupów
Data dodania oferty pracy: 18.04.2018
Oferta pracy ważna do: 02.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie funduszy
P.P.B.H. KRÓL SP.J. - 2015-12-11 - Kłodawa (wielkopolskie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem chińskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami chińskimi, obsługa mailingów z klientami z Chin, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku chińskim, wykonywanie poleceń chińskiego prezesa.
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
układanie płytek ściennych i podłogowych, praca na terenie Śląska
"BUDMAR" Sp. z o.o. - 2018-01-11 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Księgowanie, wystawianie faktur za zakup towarów, materiałów, surowców, inwestycji i usług realizowanych przez spółki, księgowanie i rozliczanie podróży służbowych i wydatków pracowniczych, weryfikacja i kontrola formalno-rachunkowa księgowanych faktur, korygowanie niewłaściwych procesów płatności, rozwijanie i skuteczne podtrzymywanie relacji z dostawcami, pracownikami, lokalnymi firmami obsługującymi i innymi kluczowymi interesariuszami, dostarczanie raportowania prognoz płatności do działu raportowania, wykonywanie prawidłowych raportów dla kadry kierowniczej, ciągłe przekazywanie firmom obsługującym lokalnym i globalnym wskazówek, polityki firmy oraz przepisów dotyczących podatków, procedur od zamówienia do płatności itp., przyjmowanie płatności za partie towarów, dostarczanie bezpośredniego wsparcia i utrzymywanie kontaktów przez cały czas
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Kraków (małopolskie)
prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Pęczniew (łódzkie)
Import eksport węgla kokosowego do fajek wodnych- bezpośredni kontakt z klientami i kontrahentami arabskojęzycznymi- pozyskiwanie nowych klientów z branży handlowej
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Łódź (łódzkie)
Obsługa handlowo-marketingowa klientów. Pozyskiwanie nowych klientów. Obsługa biura, sprzedaż szkoleń.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Mysłowice (śląskie)
POMOC W DZIALE KSIĘGOWOŚCI NA 1/2 ETATU.
Tabor Dębica Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Dębica (podkarpackie)
Praca w województwach : warmińsko - mazurskim, podlaskim i mazowieckim. Realizacja planów sprzedazy nawozów na podległym terenie , dbanie o prawidłową realizację zawartych umów , utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami oraz nawiązywanie relacji z nowymi klientami
AGROCHEM Sp. z o.o. - 2016-03-16 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
oferta subsydiowana skierowana do osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia: segregowanie garderoby,ocena uszkodzeń, naprawy krawieckie, pranie garderoby, prasowanie,skłądanie i pakowanie.
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Otwock (mazowieckie)
jw.
STOŁECZNE CENTRUM OPIEKUŃCZO-LECZNICZE Sp. z o.o. - 2017-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
montaż okien
STANISŁAW PYRZYŃSKI-PHU - 2018-08-10 - Czartowo (wielkopolskie)
pomoc w prowadzeniu księgowości, kadr, sekretariatu. Praca na pełny etat, w dni robocze . Oferta pracy skierowana do osób z orzeczeniem o stopniuniepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2017-06-24 - Raszyn (mazowieckie)
Znajomość podstaw mechaniki i technologii materiałów, układów przeniesienia napędów, umiejętność posługiwania się narzędziami.
VAN PUR Sp. akcyjna - 2016-09-14 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Mile widziane doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy uniknych, wykształcenie min. średnie, umiejętność pracy w zespole.
REDGREY Andrzej Ochman - 2017-03-31 - Krzyżanowice (śląskie)
Uczestnictwo w procesie przygotowania budżetu rocznego lub planu wieloletniego, przygotowanie danych niezbędnych do monitorowania realizacji świadczeń przez medyczne komórki organizacyjne, monitorowanie i raportowanie planu kosztów pod kątem zgodności z założeniami planu, monitorowanie i raportowanie realizacji planu sprzedaży usług medycznych, zbieranie danych do analiz kosztowych, prowadzenie analiz efektywności świadczonych usług,przygotowywanie analiz finansowo-ekonomicznych dotyczących różnych przekrojów działalności ZOZ, tworzenie i wykonywanie bieżących analiz problemowych,wycena procedur medycznych, wycena kosztów leczenia pacjenta, sporządzanie raportów i analiz finansowych, bieżące opracowywanie wskaźników ekonomiczno-finansowych.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2018-04-23 - Bolesławiec (dolnośląskie)
odpowiedzialność za organizację i funkcjonowanie działu zakupów, zamawianie towarów/usług od dostawców, dbałość o bieżące zaopatrzenie organizacji w niezbędne towary/usługi, utrzymanie i nawiązanie relacji biznesowych z dostawcami towarów i usług.
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Poznań (wielkopolskie)
Monotorowanie potencjału klientów dla firmy. Przygotowywanie umów oraz koordynowanie ich realizacji.
HELPLAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-14 - Pruszków (mazowieckie)
Współpraca z obecnymi dostawcami(praca w środowisku międzynarodowym), przeprowadzanie procesów zakupu towarów i usług, analiza zapasów magazynowych i potrzeb zakupowych, poszukiwanie nowych dostawców, prowadzenie bazy dostawców towarów handlowych, prowadzenie negocjacji zakupowych, kontrola terminowości dostaw
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Łęczeszyce (mazowieckie)
1. Dokonuje podziału i przypisania kosztów, wg miesięcznych obciążeń wynikających z faktur, na poszczególne budynki, lokale mieszkalne, użytkowe, miejsca postojowe w garażach halowych, garaże indywidualne, wykonawców obcych z tytułu świadczeń medialnych tj. energii cieplnej, gazu, wywozu nieczystości komunalnych, konserwacji domofonów i inst. AZART, konserwacji dźwigów, konserwacji i dzierżawy węzłów cieplnych, konserwacji bram garażowych, inst. sygnalizacji SAP, monitoringu itp.2. Dokonuje podziału i przypisania zafakturowanych obciążeń za dostawę energii elektrycznej, zw /przy pomocy arkusza kalkulacyjnego/ na budynki i poszczególne grupy odbiorców, przenosi podział do systemu Dom 5 /Noty kosztowe/.3. Opisuje faktury za dostarczane media i usługi konserwacyjne tworzy specyfikację kosztów, sprawdza poprawność wykonanych rozliczeń, przekazuje faktury i specyfikację służbom księgowym.4. Analizuje dokonane podziały kosztów, uzgadnia i definiuje algorytmy podziału kosztów.5. Wystawia i przygotowuje faktury dla miejsc postojowych, lokali użytkowych w oparciu o zawarte umowy najmu, dzierżawy oraz umowy za nośniki reklamowe itp. z uwzględnieniem obowiązujących stawek, kompletuje dokumenty do wysyłki lub dostarczenia przez gospodarzy domu, przekazuje służbom księgowym potwierdzone kopie.6. Aktualizuje wysokość stawek opłat dla lokali użytkowych, miejsc postojowych, aktualizuje bazę danych systemu Dom 5.7. Uaktualnia i uzupełnia parametry cennika, algorytmy rozliczeń, itp..8. Wystawia faktury kontrachentom zewnętrznym za zużyte media /woda, en. elektryczna/, zakup specyfikacji, refaktutuje obciążenia za wykonane usługi na rzecz mieszkańców oraz na inne jednostki zewnętrzne /Kogeneracja, ArC-2 itp./.9. Rozlicza cw u, zw w oparciu o zarejestrowane zużycie wody, wykonuje rozliczenia wody dla poszczególnych lokali użytkowych w ustalonych okresach, sprawdza poprawność rozliczeń, wystawia faktury dla użytkowników lokali.10. Rozlicza nadpłaty i niedopłaty za co wystawia faktury korygujące dla lokali użytkowych /w wartościach nieprzekraczających obciążenia za co/.11. Prowadzi ewidencję mieszkańców w zakresie ilości osób, aktualizuje meldunki, informuje służby księgowe, prowadzi korespondencję z mieszkańcami i urzędami w tym zakresie, ustala adresy dłużników /informacja dla służb księgowy/.12. Sporządza dane do sprawozdań, rozliczeń i planów wynikających z prowadzonych zadań, ponosi odpowiedzialność za merytoryczne załatwianie spraw i kompetentne udzielanie odpowiedzi w zakresie prowadzonych zagadnień i posiadanych kompetencji, obowiązany jest samodzielnie kontrolować terminowość prowadzonych przez siebie spraw, analizować ich stronę merytoryczną.13. Specjalista ds. ekonomicznych zobowiązany jest wykonywać prace niezwiązane z ustalonym dla niego zakresem czynności, o ile charakter zleconych prac jest zgodny z jego kwalifikacjami oraz wynika ze stosunku pracy.14. Zobowiązany jest do zachowania tajemnicy zawodowej obejmującej wszystko czego się dowiedział w sprawach związanych z działalnością Spółdzielni. Obowiązek ten spoczywa na nim również po ustaniu wykonywanych czynności.15. Do obowiązków specjalisty ds. ekonomicznych należy informowanie przełożonego bieżącym stanie wykonywania zadań oraz o potrzebach związanych z zapewnieniem prawidłowego i sprawnego działania na powierzonym stanowisku pracy.16. Z chwilą podjęcia decyzji o przerwaniu dalszej współpracy ze Spółdzielnią, pracownik zobowiązany jest do:protokolarnego przekazania wszystkich dokumentów wynikających z pełnionej funkcji i prowadzonych prac,złożenia pisemnej informacji o prowadzonych sprawach będących w toku, sprawach terminowych, itp.sporządzenia i przedłożenia rozliczeń wymaganych w danym okresie oraz w okresie najbliższego miesiąca /po dacie zakończenia współpracy/.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa SZÓSTKA - 2017-10-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Przeprowadzanie rozmów handlowych, umawianie spotkań biznesowych w terenie, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów, wypisywanie wniosków
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Oława (dolnośląskie)
Do obowiązków osoby zatrudnionej na powyższym stano•koordynacja oraz planowanie procesów magazynowych•rozwój działalności Działu Logistyki Kontraktowej•kontrola zgodności przepływu towaru•zapewnienie odpowiedniego obiegu dokumentów•bieżące inwentaryzowanie towarów•dbałość o odpowiednie wykorzystywanie przestrzeni magazynowej•przygotowywanie wycen do Działu Sprzedaży•bieżąca analiza poziomu wypełnienia regałów•przygotowywanie zestawień / raportówMiejsce pracy: Wrocław Kontakt z pracodawcą elektronicvzny: rekrutacja (at) spedimex.plMiejsce pracy:ul Logistyczna Bielany Wrocławskie Oferta w sali: F
Spedimex Sp z o.o - 2016-12-09 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
prowadzenie negocjacji z dostawcami odzieży, w tym wietnamskimi, przygotowywanie oraz zawieranie umów handlowych
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie obsługa i wsparcie techniczne dla użytkoników sieci komputerowej w liczbie około 200 stanowisk, utrzymanie i administracja podstawowymi usługami sieciowymi, obsługa systemu elektronicznej legitymacji studenckiej. Praca wymaga umiejętności samodzielnego zarządzania czasem i odpowiedzialności. Praca skupia w zakresie jednej z lokalizacji Uniwersytetu na terenie Katowic. Praca na obszarze działania Śląskiego Uniwersytetu Medycznego.- Wynagrodzenie: od 4000 do 4600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stale.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Dobra znajomość administracji systemami z rodziny Windows. Bardzo dobra znajomość w zakresie diagnostyki i naprawy sprzętu komputerowego. Umiejętność tworzenia i utrzymywania serwisu www. Znajomość w zakresie funkcjonowania sieci informatycznych. Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodne przyswajanie treści z dokumentacji technicznych. Mile widziana znajomość ASP, Net, C# oraz systemu Linux. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:30-15:30 (Tel. 32-208-35-45) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice) lub e-mail: edrzezdzon (at) sum.edu.pl
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2016-04-20 - Katowice (śląskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.Kontakt: REKRUTACJA (at) SUDER.EU
Suder plus sp. z o.o. - 2016-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Telefoniczna obsługa klienta zagranicznego (branża opakowania).Obsługa bieżących zamówień, koordynacja stanów magazynowych. Zapewniamy:umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzeniestabilne warunki zatrudnieniamożliwość doskonalenia umiejętności zawodowychinteresującą oraz ambitną pracę w międzynarodowym otoczeniu.Kontakt z pracodawcą e-mail: marzena (at) caminski.pl.
Trade&Consult - 2016-07-04 - Pietrzykowice (dolnośląskie)
Organizacja transportów towarowych Klientów w relacjach krajowych. Pozyskiwanie, planowanie oraz monitorowanie usług przewozowych, ustalanie warunków transportu. Stała współpraca z firmami przewozowymi, realizacja założeń budżetowych. Budowanie długofalowej współpracy z przewoźnikami, optymalizacja kosztów spedycyjnych, poszukiwanie, pozyskiwanie przewoźników. Utrzymywanie stałych kontaktów z Klientami. Prowadzanie ewidencji zleceń, raportowanie. Dbanie o wysoką jakość usług transportowych oferowanych Klientom. Koordynowanie pracy kierowców.
Wektra Marek Brzozowski Spólka Jawna - 2017-05-26 - Płock (mazowieckie)
Budowanie bazy potencjalnych Klientów, budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji z klientami, bezpośredni kontakt z potencjalnym klientem. Praca w systemie CRM oraz innych systemach informatycznych obowiązujących w organizacji. Przygotowywanie oraz modyfikacja ofert handlowych, rozsyłanie informacji handlowych, współpraca z Działem Marketingu, udział w spotkaniach Marketingowych, dążenie do realizacji założonego planu kontaktów z klientem i planu sprzedaży, raportowanie wyników sprzedaży.Proponowane wynagrodzenie2800 - 2900 zł brutto.Pracodawca oferuje: Ciekawą pracę z możliwością realizacji ambicji zawodowych, stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę), pracę w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku, możliwość szkoleń branżowych oraz zdobycie wartościowego doświadczenia.
Zamek Kliczków Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Kliczków (dolnośląskie)
obsługa klientów firmy
Staff Service Sp. z o.o. - 2016-10-14 - Bielsko-Biała (śląskie)
praca na komputerze, obsługa klienta, tłumaczenie rozów, przygotowywanie reklam i promocji, jęz. hindi i angielski potrzebny do obsługi klientów z zagranicy.
MAHA TRADING ENTERPRISES LLC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-31 - Ząbki (mazowieckie)