SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Dębica oferta pracy Tabor Dębica Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 200 PLN
Zakres obowiązków: POMOC W DZIALE KSIĘGOWOŚCI NA 1/2 ETATU.
Data publikacji: 2017-01-05
Lokalizacja: Dębica (podkarpackie)
Pracodawca: Tabor Dębica Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:SANDOMIERSKA 39, 39-200 Dębica, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: POMOC W DZIALE KSIĘGOWOŚCI NA 1/2 ETATU.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dębica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: dębicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dębica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: RACHUNKOWOŚĆ I FINANSE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: WYMAGANE DOŚWIADCZENIE 2 LATA
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Tabor Dębica Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Adres pracodawcy:
SANDOMIERSKA 39, 39-200 Dębica, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: SKIEROWANIE, CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: dębicki
Gmina pracodawcy: Dębica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dębica
Ulica pracodawcy: SANDOMIERSKA
Numer budynku pracodawcy: 39
Profil działalności pracodawcy:
Naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu transportowego
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 05.01.2017
Oferta pracy ważna do: 19.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Rozpoznawanie i usuwanie awarii urządzeń produkcyjnych, nadzór nad eksploatacją, konserwacją i remontami maszyn oraz urządzeń, wykonanie przeglądów okresowych.Praca w godzinach 06.00-14.00 oraz 14.00-22.00.
Green Factory Sp. z o.o. - 2018-07-12 - Zdunowo (mazowieckie)
1. analizowanie rynku branżowego w Wietnamie2. nawiązywnaie i podtrzymanie kontaktów handlowych z podmiotami mającymi siedzibę w Wietnamie3. budowanie korzystnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Rzeszów (podkarpackie)
sprzedaż cześci samochodowych, wystawianie listów przewozowych, obsługa telefoniczna klientów, obróbka zdjęć, wystawanie aukcji na portalach, telefoniczne przyjmowanie zamówieńpraca na umowę na czas nieokreślony poprzedzona 3-miesięcznym okresem próbnym, praca jednozmianowa w godzinach 8:00-16:00oferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2018-10-18 - Wrocław (dolnośląskie)
wspomaganie aktualnie zatrudnionych pracownikow w procesach związanych z uzyskaniem orzeczeń o stopniu niepełnosprawności,prowadzenie wśród pracowników i kadry kierowniczej akcji informatycznej na temat korzyści związanych z zatrudnieniem osób niepełnosprawnych w zakresie zatrudnienia
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2016-08-02 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
zgodnie z umowa
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Kluczbork (opolskie)
Obsługa klienta niemieckojęzycznego, udzielanie informacji telefonicznie i mailowo, administrowanie bazą danych klientów, przyjmowanie zamówień, nadzorowanie planu transportowego przy dostawach, prowadzenie dokumentacji w zakresie sprzedaży zagranicznej. utrzymywanie dobrych relacji z klientem.
BAKS Wytwarzanie Osprzętu Instalacyjno-Elektrotech Kazimierz Sielski - 2017-03-22 - Karczew (mazowieckie)
sprzątanie biur i pomieszczeń biurowych
Zakłady Usługowe "EZT" - 2016-06-28 - Sosnowiec (śląskie)
przygotowanie i prowadzenie remontów i inwestycji
HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-26 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
sprzedaż szkoleń językowych
4 You Hope For Future Sp. z o.o. - 2017-07-18 - Bytom (śląskie)
- przygotowanie art. reklamowych do wysyłki;- personalizacja art. reklamowych przy użyciu maszyn: lasera grawerującego, piaskarki;- obsługa urządzen do produkcji gadżetów reklamowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Sokołów Małopolski (podkarpackie)
zakładanie i prowadzenie akt osobowych, rejestracja pracowników, sporządzanie umów o pracę, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON oraz inne wymagane w sprawach kadrowo-płacowych
A&M CONSULTING s.c. Anna Opalińska, Mariusz Opaliński - 2019-06-19 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
- obsługa klientów- przygotowywanie ofert handlowych- realizacja zamówień- kontakt handlowy z klientem
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa administracyjna biura, organizacja szkoleń
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Ciechanów (mazowieckie)
- Opracowywanie rocznego planu wynagrodzeń pracowników WUP oraz raportów i sprawozdań z jego realizacji - Nadzór nad realizacją planu wynagrodzeń oraz dokonywanie jego okresowej weryfikacji - przygotowanie danych do wniosków o płatność w ramach Pomocy Technicznej wdrażanych przez WUP Programów Operacyjnych - prowadzenie sprawozdawczości i analiz z zakresu funduszu płac i zatrudnienia
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Kraków (małopolskie)
sprzeaż usług i produktów operatora, pozyskiwanie nowych klientów biznesowych, przygotowywanie i prezentacja indywidualnych rozwiązan telekomunikacyjnych u klientów, utrzymywanie stałego kontaktu i pozytywnych relacji z klientami, odpowiedź na zapytania klientów, składanie ofert, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy. Praca n aterenie powiatu oleśnickiego i przyległych powiatów.
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Oleśnica (dolnośląskie)
-przeprowadzenie kontroli stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie-przeprowadzanie szkoleń nowo zatrudnianych pracowników-współpraca z kierownikami poszczególnych działów-opiniowanie szczegółowych instrukcji dot. BHP-inne zagadnienia wynikające z karty stanowiskowej
HOMANIT KROSNO ODRZAŃSKIE - 2017-12-13 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-09-05 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie zawodowe min. 1 rok; znajomość programu PrestaShop, języka PHP, HTML; mile widziana znajomość języka angielskiego; zakres obowiązków: prowadzenie i obsługa sklepu internetowego, instalacja dodatków, aktualizacja informacji - opisy, zdjęcia, ceny, udzielanie potencjalnym klientom dostępu do sklepu, przyjmowanie i realizacja zamówień; jedna zmiana; miejsce pracy: Przyszowice;
HALANTEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Przyszowice (śląskie)
obsługa targów, zbieranie ofert, organizacja targów, przygotowywanie katalogów , folderów
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Zielona Góra (lubuskie)
Dbałość o gospodarkę magazynową, zamawianie towarów, nadzór nad całością magazynu i sprzedażą, wprowadzanie dokumentacji rozchodów i przychodów do systemu, zarządzanie 4-osobową załogą.Wykształcenie min. średnie, min. 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalisty ds. magazynowych, znajomość Pakietu Office, prawo jazdy kat. B
BRUK-BET Sp. z o. o. - 2017-07-25 - Racibórz (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Puszczykowo (wielkopolskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Kraków (małopolskie)
fryzjerstwo damsko męskie
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Michałowice (małopolskie)
AKTWYNE POSZUKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW DO UBEZPIECZENIA, POSZERZENIE RYNKU POPRZEZ WŁĄCZENIE DO WSPÓŁPRACY NOWYCH PARTNERÓW BIZNESOWYCH (POŚREDNIKÓW), PODTRZYMYWANIE RELACJI Z ISTNIEJĄCYMI KLIENTAMI FIRMY, DORADZTWO W ZAKRESIE GAMY PRODUKTÓW/USŁUG FIRMY (BROKERSKIE BIURO UBEZPIECZENIOWE), REALIZACJA CELÓW SPRZEDAŻOWYCH, ARCHIWIZACJA I RAPORTOWANIE BIEŻĄCYCH WYNIKÓW PRACY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁĆENIE WYŻSZE, DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ, UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWE I ZNAJOMOŚĆ TECHNIK SPRZEDAŻY, SUKCESY W POZYSKIWANIU NOWYCH KLIENTÓW, UMIEJĘTNOŚCI NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓW I BUDOWANIA DŁUGOFALOWYCH RELACJI, KOMUNIKATYWNA, OTWARTA OSOBOWOŚĆ, MILE WIDZIANE: ZNAJOMOŚĆ BRANŻY UBEZPIECZENIOWEJ, ZNAJOMOŚĆ PRODUKTÓW UBEZPIECZENIOWYCH, KOMUNIKATYWNA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO LUB J.NIEMIECKIEGO, PRAWO JAZDY KAT.B, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL malgorzata.glueck (at) proffman.pl
PROFFMAN BROKER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa biura, bezpośrednia sprzedaż usług hotelowych, CV na adres: bursztyn (at) mierzeja.pl
Ośrodek Rehabilitacyjno-Wczasowy BURSZTYN Wiesław Brzeski - 2017-02-10 - Jantar (pomorskie)
przyjmowanie i eksponowanie towaru na półkach sklepowych, obsługa klienta na sali sprzedażowej, obsługa klienta i kasowanie należności za towar przy użyciu kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Bochnia (małopolskie)
Nawiązywanie relacji handlowych z nowymi i dotychczasowymi klientami w celu sprzedaży maszyn rolniczych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, negocjowanie warunków handlowych. Praca w biurze - sporządzanie ofert handlowych, realizacja zamówień, prowadzenie dokumentacji handlowej, raportowanie.
JASKOT Spółka Jawna T. Jaskot, G. Jaskot - 2019-05-30 - Siekierczyn (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Molza (warmińsko-mazurskie)
PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI PRZETARGOWEJ, KOSZTORYSOWANIE ROBÓT W BRANŻY ELEKTRYCZNEJ I OGÓLNOBUDOWLANEJ, INNE PRACE BIUROWE;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ USTAWY O ZAMÓWIENIACH PUBLICZNYCH, UMIEJĘTNOŚĆ KOSZTORYSOWANIA,
ZAKŁAD USŁUGOWO PRODUKCYJNY IREX SKOTARCZAK ADAM, SEWERYN IRENEUSZ S.C. - 2016-03-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)