SPECJALISTA DS. INWESTYCJI Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. INWESTYCJI
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Wg programu stażu
Data publikacji: 2017-06-07
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: Wg programu stażu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. INWESTYCJI
Data rozpoczęcia pracy: 21.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe mile widziane, umiejętność obsługi pakietu Ms Office, mile widziana znajomość AutoCad, komunikatywna znajomość języka angielskiego
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 07.06.2017
Oferta pracy ważna do: 07.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.06.2017
Podobne oferty pracy
Inicjowanie działań związanych z realizacją celów statutowych Spółdzielni związanych z aktywizacją zawodową osób oddalonych od rynku pracy Inicjowanie i realizacja działań związanych z promowaniem działalności Spółdzielni wśród społeczności lokalnej, kontrahentów, dostawców, interesariuszy Przygotowywanie bezpłatnej gazetki wydawanej przez Spółdzielnię Współpraca z grafikiem w zakresie przygotowywania materiałów informacyjno-promocyjnych Prowadzenie strony internetowej Spółdzielni oraz FB Koordynowanie projektami realizowanymi przez Spółdzielnię Organizowanie wydarzeń kierowanych do społeczności lokalnej oraz uczestnictwo w tych przedsięwzięciach Wspieranie pozostałych pracowników w realizacji zadań, szczególnie w zakresie działalności sklepu charytatywnego Przygotowywanie i realizowanie we współpracy z pozostałymi pracownikami planu pracy Przygotowywanie sprawozdań, raportów, itp. Bieżąca współpraca z organizacjami pozarządowymi, instytucjami rynku pracy, instytucjami szkoleniowymi, klientami.
Gdańska Spółdzielnia Socjalna - 2019-06-14 - Gdańsk (pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie ofert handlowych.Koordynacja przebiegów zamówień i dostaw.
STM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-01-07 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
Optymalizacja procesu logistycznych/magazynowych, tworzenie instrukcji w języku niemieckim. Wprowadzanie standardów logistycznych. Kontrola i optymalizacja kosztów w obszarze logistycznym w zakresie umów z klientem niemieckim.
kontakt przez PUP - 2018-11-22 - Strzelce Opolskie (opolskie)
praca biurowa, kontakt z klientem, tworzenie tras dla kierowcy, fakturowanie
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Wieruszów (łódzkie)
jw.
INSTYTUT BADAWCZY LEŚNICTWA - 2018-06-11 - Raszyn (mazowieckie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami. Pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych ofert zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Kraków (małopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-09-18 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie spraw personalnych pracowników RZI w Lublinie. Opracowanie oraz monitorowanie realizacji pism, urlopów pracowników. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników oraz ewidencji badań lekarskich. Opracowywanie wykazu godzin pracowników.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie - 2018-05-18 - Lublin (lubelskie)
- Pracownik działu eksportu ds. kontaktów z klientami z Rosji, Kazachstanu, Mongolii ewentualnie Ukrainy. Wyjazdy zagraniczne: targi, misje, serwis- tłumacz, prezentacja firm i produktu. Prowadzenie korespondencji, opracowywanie umów.Oczekujemy biegłej znajomości języka rosyjskiego (warunek konieczny). Preferowany również język ukraiński.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto/miesięcznie + premia fakultatywna. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne oraz wyższe prawnicze. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności kreatywnego handlowca.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Katowice (śląskie)
obsługa kluczowych klientów zagranicznych, poszukiwanie nowych, doradztwo
ILC MIĘDZYNARODOWE CENTRUM PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników oraz spraw związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, naliczanie wynagrodzeń pracownikom za pomocą programu komputerowego, potrącanie składek ZUS oraz zaliczki na podatek od wynagrodzeń, obsługa programów komputerowych Kadry i Płace Optivum oraz Płatnik.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marii Grzegorzewskiej w Siedlcach - 2019-10-30 - Siedlce (mazowieckie)
Pomoc pracownikom budowlanym. - obcinanie nitów- wybijanie nitów młotkiem- malowanie kratek, balustrad- praca przy zagęszczarce nie obsługa, to robi doświadczony Pracownik- montaż barier i elementów wyposażenia- zaznaczanie i cięcie blach
"TECHBET BUDOWNICTWO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca w biurze turystycznym
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "ATUT" KULIK JANUSZ - 2016-05-04 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
dodawanie i opisywanie produktów, aktualizacja strony internetowej, bieżąca telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, budowanie relacji z klientami
Brand Sp. z o.o. - 2016-11-10 - Tarnów (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe (techniczne lub ekonomiczne, transport i logistyka); min. 4 lat doświadczenia w dziale transportu w firmie koreańskiej; obsługa komputera, w tym pakietu Office, znajomość programów informatycznych wspierających planowanie i logistykę transportu, doświadczenie zawodowe na stanowisku koordynacyjnym w Dziale Dystrybucji lub w Dziale Transportu/ Logistyki; biegła znajomość języka koreańskiego oraz języka angielskiego; umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami, umiejętności negocjacyjne, kreatywność, zdolności organizacyjne; zakres obowiązków: organizowanie i nadzorowanie działalności dystrybucyjno-logistycznej na podległym terenie; kontrola kosztów zbytu i eksportu; odpowiedzialność za stan floty transportowej; nadzorowanie gospodarki magazynowej, koordynowanie przepływu towarów na podległym terenie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Gliwice (śląskie)
opracowanie dokumentacji aplikacyjnej w celu pozyskania dotacji ze środków unijnych. Miejsce pracy - miejsce zamieszkania.
UNIFUND SP. Z O.O. - 2015-12-08 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Obsługa klientów niemieckojęzycznych;Opieka handlowa i techniczna nad klientami: obsługa klientów przez telefon oraz Internet – odpowiadanie na zapytania, przyjmowanie zamówień;Tworzenie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz dokumentów wg. zaleceń przełożonego;Stała i bieżąca aktualizacja bazy danych w systemie CRM w zakresie wszelkich informacji związanych z kontaktami z klientami i partnerami biznesowymi firmy;Koordynacja zamówień – kompletowanie wymagań klientów, rejestracja zgłoszeń, sprawdzanie prawidłowości i kompletności przekazanych danych, potwierdzanie możliwości realizacji, wysyłanie potwierdzeń do klienta, informowanie przełożonego o zgłoszonych wymaganiach;Stałe raportowanie z postępu prowadzonych prac wg. ustaleń z przełożonym.Praca w godz. 8/9-17Praca na czas określony 3 latasala C
kontakt przez PUP - 2018-12-12 - Wrocław (dolnośląskie)
- kompleksowa obsługa klienta indywidualnego- sprzedaż wyjazdów turystycznych, biletów autokarowych i lotniczych, ubezpieczeń turystycznych- prowadzenie ewidencji sprzedaży- prowadzenie obsługi posprzedażowej- dbanie o wizerunek biura
Biuro Podróży KRYSTAD - 2016-07-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska,klasy od I-III i kl.V szkoły podstawowej.
Szkoła Podstawowa im. Pierwszych Osadników w Łubowie - 2019-01-28 - Łubowo (zachodniopomorskie)
- przygotowywanie do montażu-montowanie uzwojeń transformatorów- montowanie w całość elementów transformatora użycuem urządzenia PRASA MECHANICZNEGO LENA 25 c SMERAL- organizowanie stanowiska pracy ze szczególnym uwzględnieniem wymagań bhp- przygotowywanie do montażu- nawijanie zespołu uzwojeń stojana i wirnika maszyn elektrycznych- praca na wysokości 1,5 m- umowa zlecenie na okres 3 lat- praca w systemie dwuzmianowym w godzinach 06:00-18:00-18:00-06:00
kontakt przez PUP - 2019-10-16 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie bieżącej inwentury stanów magazynowych w wersji elektronicznej i papierowej. Wprowadzanie kodów wewnętrznych na produkty. Prowadzenie inwentury w magazynach firmy, podmagazynach u handlowców i klientów.
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Gdańsk (pomorskie)
wykonywanie zleconych prac, -analiza danych finansowych, -weryfikację faktur, dokumentów oraz wprowadzaniem danych do systemu,-rozwiązywanie niezgodności w fakturach, na rachunkach bankowych,-przygotowanie i raportowanie zestawień księgowych,-bieżący kontakt i wsparcie klienta,-wykonywanie operacji finansowych na rachunkach klienta,-weryfikację wyciągów oraz wprowadzanie danych do systemu bankowego, praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Opole (opolskie)
prowadzenie spraw z zakresu prawa pracy, płac, ubezpieczeń społecznych, delegowania pracowników za granicę.
"PROMESA" B.H.U MAŁGORZATA ŻUKOWSKA - 2016-02-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
praca biurowa wraz z obsługą komputera, diagnozowanie, analiza i charakterystyka poziomu płynu NOXY, kompleksowa obsługa klienta od diagnozy do sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Windyki (mazowieckie)
- Dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych , kasy i innych dokumentów księgowych. Weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym, rachunkowym i merytorycznym. Analiza , uzgadnianie kont księgowych. Księgowanie faktur sprzedaży (krajowa i zagraniczna). Księgowanie faktur zakupu (krajowa i zagraniczna). Sporządzanie i kontrola rejestru VAT. Przygotowanie danych do deklaracji VAT. Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami. Windykacja należności (przygotowanie wezwań do zapłaty). Prowadzenie ewidencji środków trwałych. - Wynagrodzenie: od 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe (kierunek: ekonomia, finanse i rachunkowość). Wymagane 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku. Dobra i praktyczna znajomość MS EXCEL. Dobra znajomość ustawy o rachunkowości oraz aktualnych przepisów podatkowych (VAT, CIT i PIT). Wymagana umiejętyność sporządzania raportów finansowych. Znajomość programu Comarch ERP będzie dodatkowym atutem. Kontakt telefoniczny (tel.: 32-789-38-50) w godz.: 7:00-15:00 lub e-mail: praca (at) bumech.pl
BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA W RESTRUKTURYZACJI - 2019-04-18 - Katowice (śląskie)
sprzedaż i prowadzenie sklepu medycznego, rozliczanie wniosków dot. sprzętu refundowanego
PRZEDSIĘBIORSTWO OBROTU I FABRYKACJI ARTYKUŁÓW MEDYCZNYCH "POFAM-POZNAŃ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
redagowanie ogłoszeń, publikowanie ogłoszeń o pracę na wybranych portalach/ stronach internetowych oraz ich bieżące promowanie, kontakt telefoniczny z kandydatami do pracy, umawianie kandydatów na spotkania rekrutacyjne, bieżące tłumaczenia (polski- ukraiński), weryfikacja dokumentów, wyrabianie pozwoleń na pracę
kontakt przez PUP - 2019-10-17 - Poznań (wielkopolskie)