SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Katowice oferta pracy BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA W RESTRUKTURYZACJI

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 4 000 PLN

Zakres obowiązków: - Dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych , kasy i innych dokumentów księgowych. Weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym, rachunkowym i merytorycznym. Analiza , uzgadnianie kont księgowych. Księgowanie faktur sprzedaży (krajowa i zagraniczna). Księgowanie faktur zakupu (krajowa i zagraniczna). Sporządzanie i kontrola rejestru VAT. Przygotowanie danych do deklaracji VAT. Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami. Windykacja należności (przygotowanie wezwań do zapłaty). Prowadzenie ewidencji środków trwałych. - Wynagrodzenie: od 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe (kierunek: ekonomia, finanse i rachunkowość). Wymagane 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku. Dobra i praktyczna znajomość MS EXCEL. Dobra znajomość ustawy o rachunkowości oraz aktualnych przepisów podatkowych (VAT, CIT i PIT). Wymagana umiejętyność sporządzania raportów finansowych. Znajomość programu Comarch ERP będzie dodatkowym atutem. Kontakt telefoniczny (tel.: 32-789-38-50) w godz.: 7:00-15:00 lub e-mail: praca (at) bumech.pl

Data publikacji: 2019-04-18

Lokalizacja: Katowice (śląskie)

Pracodawca: BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA W RESTRUKTURYZACJI

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Krakowska 191, 40-389 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- Dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych , kasy i innych dokumentów księgowych. Weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym, rachunkowym i merytorycznym. Analiza , uzgadnianie kont księgowych. Księgowanie faktur sprzedaży (krajowa i zagraniczna). Księgowanie faktur zakupu (krajowa i zagraniczna). Sporządzanie i kontrola rejestru VAT. Przygotowanie danych do deklaracji VAT. Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami. Windykacja należności (przygotowanie wezwań do zapłaty). Prowadzenie ewidencji środków trwałych. - Wynagrodzenie: od 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe (kierunek: ekonomia, finanse i rachunkowość). Wymagane 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku. Dobra i praktyczna znajomość MS EXCEL. Dobra znajomość ustawy o rachunkowości oraz aktualnych przepisów podatkowych (VAT, CIT i PIT). Wymagana umiejętyność sporządzania raportów finansowych. Znajomość programu Comarch ERP będzie dodatkowym atutem. Kontakt telefoniczny (tel.: 32-789-38-50) w godz.: 7:00-15:00 lub e-mail: praca (at) bumech.pl

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: od 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 18.04.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: fiananse i rachunkowość

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe (kierunek: ekonomia, finanse i rachunkowość). Wymagane 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku. Dobra i praktyczna znajomość MS EXCEL. Dobra znajomość ustawy o rachunkowości oraz aktualnych przepisów podatkowych (VAT, CIT i PIT). Wymagana umiejętyność sporządzania raportów finansowych. Znajomość programu Comarch ERP będzie dodatkowym atutem.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA W RESTRUKTURYZACJI

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Adres pracodawcy:
40-389 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt telefoniczny (tel.: 32-789-38-50) w godz.: 7:00-15:00 lub e-mail: praca (at) bumech.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Kontakt telefoniczny lub e-mail, Godziny : tel.: 7:00-15:00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Katowice

Gmina pracodawcy: Katowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Katowice

Adres strony pracodawcy: www.bumech.pl

Profil działalności pracodawcy: ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ MOSTÓW I TUNELI.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Data dodania oferty pracy: 18.04.2019

Oferta pracy ważna do: 18.05.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 18.04.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 18.04.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1ed57cfaed2cb003a313f12a9d00aa2b

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - do 1 850 PLN

Wykształcenie wyższe; doświadczenie min. 3 lata; biegła znajomość jęz. angielskiego i ukraińskiego; znajomość prawa w zakresie legalności pobytu i pracy cudzoziemców; zakres obowiązków: przeprowadzanie procesów rekrutacji w jęz. ukraińskim, opieka nad pracownikami z Ukrainy, pomoc w legalizacji pobytu, dyspozycyjność, przyg. opisu stanowiska w jęz. angielskim i ukraińskim; miejsce pracy: Knurów; umowa zlecenie;
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Knurów (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - do 2 800 PLN

1. Obsługa komputera.2. Zamawianie i sprzedaż towarów.
Giełda Rolna ZOLA Sp. jawna L. Ignaczak - 2019-03-04 - Witonia (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - od 2 000 PLN

Obsługa dokumentów ksiegowych i kadrowych,zaawansowana praca w programie excelu.
JANAS LOGISTICS Sp. z o.o. - 2017-06-07 - Skwierzyna (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW STOLARKI BUDOWLANEJ - od 2 200 PLN

Realizacja prac w zakresie stolarki budowlanej zleconych do wykonania przez pracodawcę przez zewnętrzne podmioty i osoby. Praca wiąże się z częstymi wyjazdami.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Maków Mazowiecki (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU - od 2 150 PLN

- obsługa zamówień klientów zagranicznych,- przygotowywanie ofert handlowych,- nadzorowanie spłaty należności przez kontrahentów,- reprezentowanie firmy na targach za granicą i w kraju,-kontakt z firmami spedycyjnymi,- wystawianie faktur i dokumentów eksportowych,- nadzorowanie dokumentacji związanej ze sprzedażą zgodnie z przepisami celnymi,tłumaczenia dokumentów,tłumaczenia ustne kosektutywne
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Ignatki (podlaskie)

SPECJALISTA DS. REALIZACJI PROJEKTÓW BUDOWLANYCH - od 2 700 PLN

Zarządzanie projektami, w tym przygotowywanie i optymalizacja dużych projektów wielobranżowych (budżetowanie, optymalizacja środków i zasobów wykonawczych, planowanie, dokumentacja)
EURO BUD S.A - 2016-10-07 - Rogozino (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - 3 400 - 4 200 PLN

Zarządzanie flotą samochodową i podległymi kierowcami. Nadzór nad prawidłową i terminową realizacją zleceń transportowych.
MICHAŁ Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy Krzysztof Targoński - 2019-04-03 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe, bardzo dobra obsługa komputera, prawo jazdy kat. B, mile widziana znajomość programu SUBIEKT, obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego - możliwość przyuczenia, mile widziana znajomość asortymentu budowlanego, obsługa mieszalnika farb i tynków - możliwość przyuczeniaZakres obowiązków: obsługa klientów, obsługa mieszalnika farb i tynków, składanie zamówień na towar, przyjmowanie dostaw, wydawanie towaru, wystawianie faktur, obsługa kasowa klienta,praca w systemie dwuzmianowym 7-15 i 9-17, w co drugą sobotę 7-13, wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą w zależności od posiadanej wiedzy, umiejętności i zaangażowania
BUDOWNICTWO KUBIAK S.C. - 2018-01-23 - Krotoszyn (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA DOSTĘPAMI - do 13 000 PLN

Administracja produktów SAP (BW, PI, SolMan, Portal), rozwiazywanie problemów pojawiajacych sie w systemie SAP, praca w aplikacji systemu ERP, przeprowadzanie autoryzacji w SAP basis
thyssenkrupp Group Services Gdańsk Sp. z o.o. - 2016-07-27 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

Realizacja załozonych celów sprzedaży, negocjacje z klientami, pozyskiwanie nowych klientów
DROP Spółka Akcyjna - 2019-03-22 - Ostrzeszów (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS ZAOPATRZENIA - od 2 600 PLN

Dokonywanie zakupów materiałowych oraz produktów, kontrola stanu materiałów, prowadzenie ewidencji magazynowej, indeksowanie bazy surowcowej.
PPHU "MARKO" Marek Dermont, Marek Malinowski Spółka Jawna - 2015-12-02 - Zielone Kamedulskie (podlaskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 3 300 PLN

Obsługa aktualnych klientów firmy, budowlanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem, przygotowywanie ofert handlowych, nawiązywanie współpracy z klientami zagranicznymi, prowadzenie rozmów handlowych, udział w targach branżowych, doskonalenie wiedzy produktowej. Wynagrodzenie podstawowe - możliwość negocjacji + premia miesięczna i kwartalna.
ZAKŁAD PRODUKCJI SPRZĘTU OŚWIETLENIOWEGO "ROSA" STANISŁAW ROSA - 2018-01-24 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA W DZIALE REMONTÓW - 1 ETAT - 2 800 - 3 360 PLN

- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: obsługiwała program Wydziału Technicznego w zakresie wprowadzania i rejestrowania umów, skanowania wniosków, i innych dokumentów dot. przebiegu procesu budowlanego, generowanie i sporządzanie sprawozdań okresowych; prowadziła sprawy dotyczące dokumentacji technicznej projektowo-kosztorysowej, techniczno- finansowej w zakresie realizowanych remontów; prowadziła ewidencję realizowanych przedsięwzięć oraz sprawozdawczości w zakresie remontów i inwestycji; prowadziła bieżącą kontrolę wydawanych środków finansowych pod względem zgodności z zawartą umową; weryfikowała faktury przedkładane przez wykonawców zadań inwestycyjnych oraz prac remontowych związanych z istniejącymi obiektami; przygotowywała dokumenty związane z rozliczaniem inwestycji; współdziałała w sporządzaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych związanych z istniejącymi obiektami na podstawie wniosków jednostek organizacyjnych; gromadziła i opracowywała wnioski dotyczące potrzeb inwestycji budowlanych; współdziałała w przygotowywaniu harmonogramów i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia realizacji inwestycji, remontów związanych z istniejącymi obiektami; prowadziła sprawy związane z uzyskaniem opinii i decyzji administracyjnych; przygotowywała aneksy do umów na roboty budowlane; archiwizowała dokumenty wpływające i wytwarzane w Dziale Remontów, w tym nośników elektronicznych; obsługiwała kontrolę wewnętrzne i zewnętrzne w zakresie zleconym przez przełożonego; na bieżąco współpracowała z inspektorami nadzoru inwestorskiego. - Wynagrodzenie: od 2800 do 3360 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od stycznia 2018 r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o profilu budownictwo ogólne lub architektura. Doświadczenie zawodowe przy średnim 6 lat pracy w jednostce samorządowej, a przy wyższym 4 lata pracy w jednostce samorządowej. Wymagane umiejętności: znajomość ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, znajomość obsługi programów Word i Excel. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw dot. realizacji remontów i inwestycji.- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-12-19 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI - od 1 300 PLN

rekrutacja pracowników na podane stanowiska pracy, przygotowanie ofert pracy. Monitorowanie ofert pracy
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 4 200 PLN

obsługa magazyny, obsługa klienta, sprzedaż, koordynacja zamówień
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Niepołomice (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - od 2 344 PLN

Dział zakupów
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2017-03-17 - Lębork (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW INFORMATYCZNO- MARKETINGOWYCH - 4 200 - 6 500 PLN

prowadzenie i zarzadzanie stroną Hotelu, zarzadzanie panelem administracyjnym, prowadzenie badań i analiz rynku, przygotowywanie materiałów reklamowych planowanie działan re-marketing, zarzadzanie portalami społecznościowymi
"WROCŁAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG HOTELARSKICH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-14 - Worliny (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. RACHUNKOWOŚCI - od 2 000 PLN

prowadzenie dokumentacji rachunkowej. Księgowanie.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Myślibórz (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU - do 2 100 PLN

współpraca z kontrahentami zagranicznymi, sprzedaż
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "Chemland" Zbigniew Bartczak - 2016-12-27 - Stargard (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU(NR 5580) - od 2 100 PLN

- realizacja strategii marketingowej firmy, tworzenie artykułów, informacji prasowych i materiałów marketingowych, planowanie i realizacja założenia komunikacji z klientami (w tym aktualizacja stron internetowych) oraz kampanii w mediach - tworzenie bazy klientów przygotowywanie ofert dla klientów i wysyłanie ofert - określanie warunków dostawy towaru (ceny, sposobu płatności, terminu, sposobu transportu itp.)- opracowywanie i realizacja działań promocyjnych, reklamowych i wizerunkowych,- wyszukiwanie, weryfikowanie, negocjowanie i współpraca z dostawcami zewnętrznymi,- reprezentowanie firmy w kontaktach handlowych- stała współpraca z działem handlowym, działem produkcji - realizacja innych zadań wynikających z pracy działuwysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE " DRABEX " JANUSZ WILCZEK - 2018-08-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 1 687,5 PLN

- przyjmowanie i weryfikacja dokumentów do tłumaczenia- sporządzanie wycen- wydawanie gotowych tłumaczeń- odbiór zapłaty
CENTRUM TŁUMACZEŃ TSS MAGDALENA PERDEUS JAKUB PERDEUS S.C. - 2019-04-04 - Ropczyce (podkarpackie)

SPECJALIŚCI DO SPRAW OCHRONY ŚRODOWISKA - nieodpłatny

- udział praktykanta w analizie dokumentacji dotyczącej uzgadniania projektów MPZP, opiniowania projektów studium, opiniowania decyzji w sprawach rekultywacji gruntów po działalności górniczej, opiniowania decyzji zatwierdzających programy gospodarowania odpadami wydobywczymi, opiniowania projektów planów ruchu i dodatków do planów ruchu zakładów górniczych w zakresie ochrony środowiska;- udział praktykanta w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych w zakładach górniczych.
OKRĘGOWY URZĄD GÓRNICZY W KRAKOWIE - 2016-06-21 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. RACHUNKOWO- KSIĘGOWYCH - od 4 350 PLN

Wprowadzanie i księgowanie wyciągów bankowych PLN i walutowych.Sporządzanie i księgowanie raportów kasowych.Wystawianie i wprowadzanie do rejestru Vat faktur sprzedaży oraz faktur zakupu.Prowadzenie ewidencji magazynowej.Rozliczanie delegacji.Analiza kont rozrachunkowych należności i zobowiązań.Sporządzanie przelewów do banku oraz kontrola terminów płatności. Inne prace zlecone przez Główną Księgową.Okres zatrudnienia: okres próbny do 3 m-cy, docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Godz. pracy 8-16.
"FIRMA VIGOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-19 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - do 2 100 PLN

rozliczanie czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie akt pracowników, rozliczenia z ZUS, US, PFRON, Sodir, obsługa programu Enova, Kadry i Płace
TKANINTEX Sp. z o.o. W-wa O/Iława - 2018-10-10 - Iława (warmińsko-mazurskie)

TECHNOLOG- KOORDYNATOR PRODUKCJI - od 3 000 PLN

opracowywanie dokumentacji techniczno-projektowej (rysunki technologiczne) koordynowanie bieżącej działalności produkcji, nadzór nad jakością, surowców i produktów
PTM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-14 - Oświęcim (małopolskie)