SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Katowice oferta pracy BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA W RESTRUKTURYZACJI
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - Dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych , kasy i innych dokumentów księgowych. Weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym, rachunkowym i merytorycznym. Analiza , uzgadnianie kont księgowych. Księgowanie faktur sprzedaży (krajowa i zagraniczna). Księgowanie faktur zakupu (krajowa i zagraniczna). Sporządzanie i kontrola rejestru VAT. Przygotowanie danych do deklaracji VAT. Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami. Windykacja należności (przygotowanie wezwań do zapłaty). Prowadzenie ewidencji środków trwałych. - Wynagrodzenie: od 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe (kierunek: ekonomia, finanse i rachunkowość). Wymagane 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku. Dobra i praktyczna znajomość MS EXCEL. Dobra znajomość ustawy o rachunkowości oraz aktualnych przepisów podatkowych (VAT, CIT i PIT). Wymagana umiejętyność sporządzania raportów finansowych. Znajomość programu Comarch ERP będzie dodatkowym atutem. Kontakt telefoniczny (tel.: 32-789-38-50) w godz.: 7:00-15:00 lub e-mail: praca (at) bumech.pl
Data publikacji: 2019-04-18
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA W RESTRUKTURYZACJI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krakowska 191, 40-389 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych , kasy i innych dokumentów księgowych. Weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym, rachunkowym i merytorycznym. Analiza , uzgadnianie kont księgowych. Księgowanie faktur sprzedaży (krajowa i zagraniczna). Księgowanie faktur zakupu (krajowa i zagraniczna). Sporządzanie i kontrola rejestru VAT. Przygotowanie danych do deklaracji VAT. Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami. Windykacja należności (przygotowanie wezwań do zapłaty). Prowadzenie ewidencji środków trwałych. - Wynagrodzenie: od 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe (kierunek: ekonomia, finanse i rachunkowość). Wymagane 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku. Dobra i praktyczna znajomość MS EXCEL. Dobra znajomość ustawy o rachunkowości oraz aktualnych przepisów podatkowych (VAT, CIT i PIT). Wymagana umiejętyność sporządzania raportów finansowych. Znajomość programu Comarch ERP będzie dodatkowym atutem. Kontakt telefoniczny (tel.: 32-789-38-50) w godz.: 7:00-15:00 lub e-mail: praca (at) bumech.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: od 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: fiananse i rachunkowość
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe (kierunek: ekonomia, finanse i rachunkowość). Wymagane 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku. Dobra i praktyczna znajomość MS EXCEL. Dobra znajomość ustawy o rachunkowości oraz aktualnych przepisów podatkowych (VAT, CIT i PIT). Wymagana umiejętyność sporządzania raportów finansowych. Znajomość programu Comarch ERP będzie dodatkowym atutem.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA W RESTRUKTURYZACJI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-389 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt telefoniczny (tel.: 32-789-38-50) w godz.: 7:00-15:00 lub e-mail: praca (at) bumech.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Kontakt telefoniczny lub e-mail, Godziny : tel.: 7:00-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.bumech.pl
Profil działalności pracodawcy: ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ MOSTÓW I TUNELI.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 18.04.2019
Oferta pracy ważna do: 18.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1ed57cfaed2cb003a313f12a9d00aa2b
Podobne oferty pracy
Wykształcenie wyższe; doświadczenie min. 3 lata; biegła znajomość jęz. angielskiego i ukraińskiego; znajomość prawa w zakresie legalności pobytu i pracy cudzoziemców; zakres obowiązków: przeprowadzanie procesów rekrutacji w jęz. ukraińskim, opieka nad pracownikami z Ukrainy, pomoc w legalizacji pobytu, dyspozycyjność, przyg. opisu stanowiska w jęz. angielskim i ukraińskim; miejsce pracy: Knurów; umowa zlecenie;
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Knurów (śląskie)
1. Obsługa komputera.2. Zamawianie i sprzedaż towarów.
Giełda Rolna ZOLA Sp. jawna L. Ignaczak - 2019-03-04 - Witonia (łódzkie)
prowadzenie spraw kadrowych
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Lubin (dolnośląskie)
j.w
CTL-Centrum Techniki Laserowej-L'Aserinstruments - 2016-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa dokumentów ksiegowych i kadrowych,zaawansowana praca w programie excelu.
JANAS LOGISTICS Sp. z o.o. - 2017-06-07 - Skwierzyna (lubuskie)
Realizacja prac w zakresie stolarki budowlanej zleconych do wykonania przez pracodawcę przez zewnętrzne podmioty i osoby. Praca wiąże się z częstymi wyjazdami.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Maków Mazowiecki (mazowieckie)
- obsługa zamówień klientów zagranicznych,- przygotowywanie ofert handlowych,- nadzorowanie spłaty należności przez kontrahentów,- reprezentowanie firmy na targach za granicą i w kraju,-kontakt z firmami spedycyjnymi,- wystawianie faktur i dokumentów eksportowych,- nadzorowanie dokumentacji związanej ze sprzedażą zgodnie z przepisami celnymi,tłumaczenia dokumentów,tłumaczenia ustne kosektutywne
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Ignatki (podlaskie)
Zarządzanie projektami, w tym przygotowywanie i optymalizacja dużych projektów wielobranżowych (budżetowanie, optymalizacja środków i zasobów wykonawczych, planowanie, dokumentacja)
EURO BUD S.A - 2016-10-07 - Rogozino (mazowieckie)
Zarządzanie flotą samochodową i podległymi kierowcami. Nadzór nad prawidłową i terminową realizacją zleceń transportowych.
MICHAŁ Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy Krzysztof Targoński - 2019-04-03 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe, bardzo dobra obsługa komputera, prawo jazdy kat. B, mile widziana znajomość programu SUBIEKT, obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego - możliwość przyuczenia, mile widziana znajomość asortymentu budowlanego, obsługa mieszalnika farb i tynków - możliwość przyuczeniaZakres obowiązków: obsługa klientów, obsługa mieszalnika farb i tynków, składanie zamówień na towar, przyjmowanie dostaw, wydawanie towaru, wystawianie faktur, obsługa kasowa klienta,praca w systemie dwuzmianowym 7-15 i 9-17, w co drugą sobotę 7-13, wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą w zależności od posiadanej wiedzy, umiejętności i zaangażowania
BUDOWNICTWO KUBIAK S.C. - 2018-01-23 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Administracja produktów SAP (BW, PI, SolMan, Portal), rozwiazywanie problemów pojawiajacych sie w systemie SAP, praca w aplikacji systemu ERP, przeprowadzanie autoryzacji w SAP basis
thyssenkrupp Group Services Gdańsk Sp. z o.o. - 2016-07-27 - Gdańsk (pomorskie)
Realizacja załozonych celów sprzedaży, negocjacje z klientami, pozyskiwanie nowych klientów
DROP Spółka Akcyjna - 2019-03-22 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Obsługa maszyn do obróbki drewna.
"NOBLES INVERSIONES" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-22 - Sławoszowice (dolnośląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
Dokonywanie zakupów materiałowych oraz produktów, kontrola stanu materiałów, prowadzenie ewidencji magazynowej, indeksowanie bazy surowcowej.
PPHU "MARKO" Marek Dermont, Marek Malinowski Spółka Jawna - 2015-12-02 - Zielone Kamedulskie (podlaskie)
Obsługa aktualnych klientów firmy, budowlanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem, przygotowywanie ofert handlowych, nawiązywanie współpracy z klientami zagranicznymi, prowadzenie rozmów handlowych, udział w targach branżowych, doskonalenie wiedzy produktowej. Wynagrodzenie podstawowe - możliwość negocjacji + premia miesięczna i kwartalna.
ZAKŁAD PRODUKCJI SPRZĘTU OŚWIETLENIOWEGO "ROSA" STANISŁAW ROSA - 2018-01-24 - Tychy (śląskie)
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: obsługiwała program Wydziału Technicznego w zakresie wprowadzania i rejestrowania umów, skanowania wniosków, i innych dokumentów dot. przebiegu procesu budowlanego, generowanie i sporządzanie sprawozdań okresowych; prowadziła sprawy dotyczące dokumentacji technicznej projektowo-kosztorysowej, techniczno- finansowej w zakresie realizowanych remontów; prowadziła ewidencję realizowanych przedsięwzięć oraz sprawozdawczości w zakresie remontów i inwestycji; prowadziła bieżącą kontrolę wydawanych środków finansowych pod względem zgodności z zawartą umową; weryfikowała faktury przedkładane przez wykonawców zadań inwestycyjnych oraz prac remontowych związanych z istniejącymi obiektami; przygotowywała dokumenty związane z rozliczaniem inwestycji; współdziałała w sporządzaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych związanych z istniejącymi obiektami na podstawie wniosków jednostek organizacyjnych; gromadziła i opracowywała wnioski dotyczące potrzeb inwestycji budowlanych; współdziałała w przygotowywaniu harmonogramów i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia realizacji inwestycji, remontów związanych z istniejącymi obiektami; prowadziła sprawy związane z uzyskaniem opinii i decyzji administracyjnych; przygotowywała aneksy do umów na roboty budowlane; archiwizowała dokumenty wpływające i wytwarzane w Dziale Remontów, w tym nośników elektronicznych; obsługiwała kontrolę wewnętrzne i zewnętrzne w zakresie zleconym przez przełożonego; na bieżąco współpracowała z inspektorami nadzoru inwestorskiego. - Wynagrodzenie: od 2800 do 3360 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od stycznia 2018 r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o profilu budownictwo ogólne lub architektura. Doświadczenie zawodowe przy średnim 6 lat pracy w jednostce samorządowej, a przy wyższym 4 lata pracy w jednostce samorządowej. Wymagane umiejętności: znajomość ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, znajomość obsługi programów Word i Excel. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw dot. realizacji remontów i inwestycji.- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-12-19 - Katowice (śląskie)
rekrutacja pracowników na podane stanowiska pracy, przygotowanie ofert pracy. Monitorowanie ofert pracy
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa magazyny, obsługa klienta, sprzedaż, koordynacja zamówień
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Niepołomice (małopolskie)
Dział zakupów
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2017-03-17 - Lębork (pomorskie)
prowadzenie i zarzadzanie stroną Hotelu, zarzadzanie panelem administracyjnym, prowadzenie badań i analiz rynku, przygotowywanie materiałów reklamowych planowanie działan re-marketing, zarzadzanie portalami społecznościowymi
"WROCŁAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG HOTELARSKICH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-14 - Worliny (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie dokumentacji rachunkowej. Księgowanie.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
współpraca z kontrahentami zagranicznymi, sprzedaż
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "Chemland" Zbigniew Bartczak - 2016-12-27 - Stargard (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Warszawa (mazowieckie)
- realizacja strategii marketingowej firmy, tworzenie artykułów, informacji prasowych i materiałów marketingowych, planowanie i realizacja założenia komunikacji z klientami (w tym aktualizacja stron internetowych) oraz kampanii w mediach - tworzenie bazy klientów przygotowywanie ofert dla klientów i wysyłanie ofert - określanie warunków dostawy towaru (ceny, sposobu płatności, terminu, sposobu transportu itp.)- opracowywanie i realizacja działań promocyjnych, reklamowych i wizerunkowych,- wyszukiwanie, weryfikowanie, negocjowanie i współpraca z dostawcami zewnętrznymi,- reprezentowanie firmy w kontaktach handlowych- stała współpraca z działem handlowym, działem produkcji - realizacja innych zadań wynikających z pracy działuwysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE " DRABEX " JANUSZ WILCZEK - 2018-08-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- przyjmowanie i weryfikacja dokumentów do tłumaczenia- sporządzanie wycen- wydawanie gotowych tłumaczeń- odbiór zapłaty
CENTRUM TŁUMACZEŃ TSS MAGDALENA PERDEUS JAKUB PERDEUS S.C. - 2019-04-04 - Ropczyce (podkarpackie)
- udział praktykanta w analizie dokumentacji dotyczącej uzgadniania projektów MPZP, opiniowania projektów studium, opiniowania decyzji w sprawach rekultywacji gruntów po działalności górniczej, opiniowania decyzji zatwierdzających programy gospodarowania odpadami wydobywczymi, opiniowania projektów planów ruchu i dodatków do planów ruchu zakładów górniczych w zakresie ochrony środowiska;- udział praktykanta w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych w zakładach górniczych.
OKRĘGOWY URZĄD GÓRNICZY W KRAKOWIE - 2016-06-21 - Kraków (małopolskie)
Wprowadzanie i księgowanie wyciągów bankowych PLN i walutowych.Sporządzanie i księgowanie raportów kasowych.Wystawianie i wprowadzanie do rejestru Vat faktur sprzedaży oraz faktur zakupu.Prowadzenie ewidencji magazynowej.Rozliczanie delegacji.Analiza kont rozrachunkowych należności i zobowiązań.Sporządzanie przelewów do banku oraz kontrola terminów płatności. Inne prace zlecone przez Główną Księgową.Okres zatrudnienia: okres próbny do 3 m-cy, docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Godz. pracy 8-16.
"FIRMA VIGOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-19 - Słupsk (pomorskie)
rozliczanie czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie akt pracowników, rozliczenia z ZUS, US, PFRON, Sodir, obsługa programu Enova, Kadry i Płace
TKANINTEX Sp. z o.o. W-wa O/Iława - 2018-10-10 - Iława (warmińsko-mazurskie)
opracowywanie dokumentacji techniczno-projektowej (rysunki technologiczne) koordynowanie bieżącej działalności produkcji, nadzór nad jakością, surowców i produktów
PTM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-14 - Oświęcim (małopolskie)