SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Ropczyce oferta pracy CENTRUM TŁUMACZEŃ TSS MAGDALENA PERDEUS JAKUB PERDEUS S.C.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 1 687,5 PLN
Zakres obowiązków: - przyjmowanie i weryfikacja dokumentów do tłumaczenia- sporządzanie wycen- wydawanie gotowych tłumaczeń- odbiór zapłaty
Data publikacji: 2019-04-04
Lokalizacja: Ropczyce (podkarpackie)
Pracodawca: CENTRUM TŁUMACZEŃ TSS MAGDALENA PERDEUS JAKUB PERDEUS S.C.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słowackiego 3, 39-100 Ropczyce, powiat: ropczycko-sędziszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przyjmowanie i weryfikacja dokumentów do tłumaczenia- sporządzanie wycen- wydawanie gotowych tłumaczeń- odbiór zapłaty
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 120
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 687,5 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ropczyce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ropczycko-sędziszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ropczyce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 687,5 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętność obsługi komputera, kasy fiskalnej, terminala płatniczego.Znajomość języka obcego będzie dodatkowym atutem.Doświadczenie w pracy biurowej, obsłudze klienta.
Nazwa pracodawcy:
CENTRUM TŁUMACZEŃ TSS MAGDALENA PERDEUS JAKUB PERDEUS S.C.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ropczycach
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 18, 35-068 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ropczycach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 04.04.2019
Oferta pracy ważna do: 05.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zapewnienie sprawnego przepływu informacji i komunikacji wewnętrznej, dbanie o właściwy obieg dokumentacji i korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej. Planowanie pracy własnej. Realizowanie zamówienia z zakresu materiałów pomocniczych, środków czystości i materiałów biurowych. Rozpatrywanie ofert niezwiązanych z produkcją i składanie właściwych zamówień. Współpracowanie z firmami zewnętrznymi w zakresie dostaw mediów i usług. Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby Dyrektora. Organizacyjne wspieranie realizacji bieżących zadań Dyrektora. Ewidencjonowanie i sprawowanie nadzoru nad odpadami produkcyjnymi i komunalnymi powstającymi w Zakładzie. Organizacja i obsługa spotkań służbowych. Prowadzenie teczek osobowych i rozliczanie czasu pracy. Sporządzanie dokumentacji związanej z ochroną środowiska oraz raportowanie do właściwych jednostek nadzorujących. Prowadzenie centralnego rejestru umów. Reprezentowanie firmy w kontaktach z pracownikami, interesantami i podmiotami zewnętrznymi. Wspieranie zespołu zarządzającego w czynnościach administracyjnych. Bieżąca obsługa sekretariatu.
Zakład Farmaceutyczny AMARA Sp. z o.o. - 2017-08-07 - Pieńków (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych pracowników na rynkach wschodnich między innymi:Rosja, Ukraina,Gruzja,Mołdawia,Białoruś. Obsługa komputera w zakresie programu MS WORD, EXCEL.Opieka nad obcokrajowcami przyjeżdżającymi do pracy w Polsce, tłumaczenia szkoleń, przyjmowanie osób i przewożenie ich do miejsca wykonywania pracy i miejsca zamieszkania.Uzupełnianie i kompletowanie dokumentacji biurowej.
"Lilia" Katarzyna Burak - 2018-08-28 - Nowa Sól (lubuskie)
Wprowadzanie do gry, monitorowanie jej przebiegu, obsługa kasy fiskalnej. Wykonywanie napraw bieżących. Przyjmowanie rezerwacji, obsługa social media, prowadzenie korespondencji, wsparcie w tworzeniu nowych projektów.
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Kraków (małopolskie)
Praca w charakterze specjalisty ds marketingu, promowanie szkoły jezyków obcych w mediach społecznościowych, organizowanie przedsięwzięć promocyjnych. OferujemyWynagrodzenie:* pensja podstawowa* premie* bezpłatny kurs językowyGodziny pracy:* od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00Forma zatrudnienia:* umowa zlecenie na okres próbny 1 m-c, po sprawdzeniu się umowa o pracę (8-godzinny etat)* Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.* Prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych wyłącznie w formacie PDF na mail: praca (at) lektor.com.plOferta pracy znajduje się w sali: C, E, H
Szkoła Języków Obcych LEKTOR Sp. Jawna - 2016-01-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Nadzór i realizacja zadań związanych z przygotowywanem i prowadzeniem inwestycji. Dokonywanie przeglądów budynków zgodnie z obowiazującymi przepisami, w tym przygotowanie i prowadzenie odpowiedniej dokumentacji.
MIEJSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SP.ZO.O - 2016-08-02 - Konin (wielkopolskie)
- bezpośredni kontakt z klientami i kontrahentami turecko- i anglojęzycznymi- zapewnianie bezbłędnych działań wszystkich funkcji logistycznych w firmie- organizowanie, planowanie i kontrola prac
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Łódź (łódzkie)
Pozyskiwanie nowych klientów zagranicznych, Efektywną współpracę z zagranicznymi klientami , Negocjacje handlowe w zakresie warunków współpracy , Sprawną koordynację procesu prezentacji oferty oraz samej sprzedaży, Monitorowanie konkurencji oraz optymalizacja prowadzonych działań, Analiza podległych rynków oraz panujących trendów, Udział w targach branżowych.
SEKO S.A. - 2015-11-20 - Chojnice (pomorskie)
bieżąca obsługa klientów z rynku węgierskiego, kontakt z klientami z rynku węgierskiego oraz sprzedaż produktów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów francuskojęzycznych, księgowanie faktur
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Łódź (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta w dziale sprzedaży
EVRAFISH sp. z o.o. - 2018-10-10 - Brusy (pomorskie)
Firma zajmuje się produkcją kabli PVC, silikonowych i budowlanych, wiązek elektrycznych. Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu. Zakres obowiązków: efektywna sprzedaż produktów, realizacja planów i strategii firmy, zdobywanie nowych klientów i podtrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi, tworzenie ofert dla klientów. Kontakt z pracodawca: finanse (at) basoglu.pl lub 713438047
BASOGLU POLAND CABLE AND PROFILE SPÓŁKA Z O.O. - 2016-04-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Realizacja zadań wynikających ze zlecania zadań organizacjom pozarządowym z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej. Realizacja zadań wynikających z programów rządowych oraz realizacja programów Rady Nadzorczej PFRON . Inicjowanie i realizowanie programów na rzecz osób niepełnosprawnych, w tym tworzenie i realizowanie projektów finansowanych ze środków UE. Prowadzenie działań szkoleniowych oraz doradczych na rzecz organizacji pozarządowych.Monitorowanie i badanie efektywności udzielonej pomocy.
Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych - 2017-12-18 - Poznań (wielkopolskie)
prace fizyczne przy załadunku i rozładunku towarów, kompletowanie i przygotowanie towarów do wysyłki, prowadzenie dokumentacji magazynowej, kontrola i raportowanie stanów magazynowych, utrzymanie porządku w magazynie, rejestrowanie przepływu towarów w systemie magazynowym, przyjmowanie i wydawanie materiałów, surowców i wyrobów gotowych
ORISTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-01 - Montowo (warmińsko-mazurskie)
zakres czynności: wyszukiwanie i pozyskiwanie funduszy z finansowania zewnętrznego dla planowanych przedsięwzięć, opracowanie i przygotowanie dokumentacji do złożenia wniosku o środki finansowane zgodnie z założeniami i potrzebami przedstawionymi przez wnioskodawcę.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Mielec (podkarpackie)
przygotowywanie ofert dla klientów krajowych i zagranicznych, wystawianie faktur, obsługa klienta
RAWECO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-23 - Rudna Mała (podkarpackie)
Zakres obowiązków:- prowadzenie ksiąg podatkowych i handlowych,- sporządzanie kalkulacji w zakresie podatku dochodowego,- przygotowanie deklaracji VAT / VAT-UE,- sporządzanie deklaracji ZUS,- sporządzanie list płac,- prowadzenie akt osobowych- kontakt z Urzędem Skarbowym, ZUS oraz klientami.Wymagania:- wykształcenie średnie ekonomiczne lub ukończone studia wyższe o specjalizacji finanse i rachunkowość,- minimum dwuletnia praktyka zawodowa, najlepiej w biurze rachunkowym,- znajomość zasad i przepisów z zakresu rachunkowości oraz podatkowej księgi przychodów i rozchodów- znajomość zagadnień podatkowych- znajomość przepisów prawaLiczymy na długofalową współpracę.Osoba stająca się o zatrudnienie musi być zarejestrowan jak bezrobotna w PUP.Zachęcamy do kontaktu.
Studio O2 Projektant Sp. z o.o. - 2018-06-13 - Łańcut (podkarpackie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa komputera i programów graficznych,- obsługa drukarek,- prace manualne.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Głowno (łódzkie)
kontakt telefoniczny z klientami Google-utrzymanie klienta, nadsprzedaż dodatkowych pakietów reklam z firmy Google
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Kraków (małopolskie)
opracowywanie materiałów reklamowych oraz wykonywanie niskonakładowych wewnętrznej reklamy informacji dla potrzeb hotelu, działu SPA oraz recepcji,
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Mielno (zachodniopomorskie)
Prace biurowa, przygotowywanie dokumentów, kontrola dokumentów pod względem rachunkowym, księgowanie dokumentów księgowych,Sporządzanie pism i deklaracji do organów administracji podatkowej
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Wadowice (małopolskie)
specjalista do spraw ochrony przyrody
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Zielona Góra (lubuskie)
Sprzedaż szkoleń, obsługa klienta biznesowego.
kontakt przez OHP - 2018-08-22 - Żory (śląskie)
Prace konserwacyjne - elektryczne, stolarski, hydrauliczne, ogólnobudowlane
OPCO - 2019-03-21 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
- Rozliczenia, obsługa oraz weryfikacja poprawności płatności klienckich,- Zarządzanie dokumentacją związaną z rozliczaniem pożyczek,- Analiza i raportowanie w zakresie płatności.Weryfikacja aplikacji pożyczkowych,- Przeciwdziałanie wyłudzeniomTelefoniczna i mailowa obsługa klientówObsługa reklamacji.
"MAŁA POŻYCZKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-15 - Białystok (podlaskie)
•Realizację zadań z obszaru BHP zgodnie z wymaganiami prawnymi oraz standardami firmy;•Opracowanie i wdrażanie wymaganych procedur i instrukcji;•Przeprowadzanie analiz i ocen ryzyka zawodowego;•Opracowanie ramowych i szczegółowych programów szkoleń z zakresu BHP, prowadzenie szkoleń dla pracowników, podwykonawców;•Inicjowanie i wdrażanie działań mających na celu stałą poprawę bezpieczeństwa pracy;•Przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień z zakresu BHP;•Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, zdarzeń potencjalnie wypadkowych oraz opracowanie wniosków i środków zaradczych.Praca w godz.7.00-15.00, Kontakt z pracodawcą osobisty , tel.w godz.7.00-15.00 i e-mail
HYDRO-NAVAL Spółka z o.o. - 2016-12-23 - Słupsk (pomorskie)
Kompletowanie i składanie dokumentacji przetargowych, wycena robót budowlanych (kosztorysy), analiza dokumentacji projektowych, wyszukiwanie materiałów oraz negocjowanie cen z dostawcami.
"W&P" s.c. - 2019-02-11 - Płock (mazowieckie)
liczenie towaru za pomocą skanera
kontakt przez OHP - 2018-10-18 - Wrocław (dolnośląskie)
kontroler stanu technicznego przewodów kominowych: dym, spalin. wentyl.
TWÓJ KOMINIARZ ROBERT BANDURSKI - 2018-03-12 - Legnica (dolnośląskie)
Kontrola formalno-rachunkowa dokumentów księgowych; prowadzenie kont dostawców i uzgadnianie sald; monitorowanie terminów płatności i uzgadnianie rozrachunków; analiza faktur i kontrola dokładności zamówień; przygotowywanie przelewów bankowych; kontrola nad księgowaniem wydatków pracowniczych; przygotowanie rozliczeń dla procesu zamknięcia miesiąca - sporządzanie raportów okresowych.
Polskie Pracownie Konserwacji Zabytków S.A - 2019-03-26 - Warszawa (mazowieckie)