SPECJALISTA W DZIALE FINANSÓW K/M Warszawa oferta pracy Polskie Pracownie Konserwacji Zabytków S.A
Stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE FINANSÓW K/M
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Kontrola formalno-rachunkowa dokumentów księgowych; prowadzenie kont dostawców i uzgadnianie sald; monitorowanie terminów płatności i uzgadnianie rozrachunków; analiza faktur i kontrola dokładności zamówień; przygotowywanie przelewów bankowych; kontrola nad księgowaniem wydatków pracowniczych; przygotowanie rozliczeń dla procesu zamknięcia miesiąca - sporządzanie raportów okresowych.
Data publikacji: 2019-03-26
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Polskie Pracownie Konserwacji Zabytków S.A
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Solec 103, 00-382 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontrola formalno-rachunkowa dokumentów księgowych; prowadzenie kont dostawców i uzgadnianie sald; monitorowanie terminów płatności i uzgadnianie rozrachunków; analiza faktur i kontrola dokładności zamówień; przygotowywanie przelewów bankowych; kontrola nad księgowaniem wydatków pracowniczych; przygotowanie rozliczeń dla procesu zamknięcia miesiąca - sporządzanie raportów okresowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + prywatna opieka medyczna
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W DZIALE FINANSÓW K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: analityk finansowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Analityk finansowy
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Program Excel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa finansowo-księgowa
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe z zakresu finansów, rachunkowości; znajomości przepisów CIT i VAT; bardzo dobra znajomość programu MS Excel; doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; praktyczna znajomość procesów finansowo-księgowych oraz sprawozdawczych; bardzo dobrej organizacji pracy oraz dokładności i systematyczności w wykonywaniu powierzonych obowiązków; umiejętność pracy pod presją czasu. Obowiązki: kontrola formalno-rachunkowa dokumentów księgowych; prowadzenie kont dostawców i uzgadnianie sald; monitorowanie terminów płatności i uzgadnianie rozrachunków; analiza faktur i kontrola dokładności zamówień; przygotowywanie przelewów bankowych; kontrola nad księgowaniem wydatków pracowniczych; przygotowanie rozliczeń dla procesu zamknięcia miesiąca - sporządzanie raportów okresowych.[Zgłoszenia: m.spula (at) ppkz.pl, 22 622 99 86]
Nazwa pracodawcy: Polskie Pracownie Konserwacji Zabytków S.A
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Solec 103, 00-382 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Solec
Numer budynku pracodawcy: 103
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: analityk finansowy
Data dodania oferty pracy: 28.03.2019
Oferta pracy ważna do: 26.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
New Wave Investment sp. z o.o. sp. komandytowa - 2016-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
szycie, krojenie
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Jeżowe (podkarpackie)
Obsługa klienta ze standardami, aktywna sprzedaż, naprawa sprzętowa i programowa telefonów, tabletów, GPS, praca na stoisku w hipermarkecie.
InterKadra Sp. z o.o. Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego - 2016-08-09 - Gdynia (pomorskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-12 - Zielonka (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy na rynkach polskich i zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Łęczeszyce (mazowieckie)
ustalanie procesów produkcyjnych, ustalanie planów produkcji, opracowanie kolejności zleceń
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Czaple (dolnośląskie)
Aktywna sprzedaż i obsługa klientów-branża rolniczo-techniczna, doradztwo.
"ATG GARWOLIŃSKI, KOLASIŃSKA, Sp.J" - 2016-05-18 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
OFERTA PRACY Z PROGRAMU ZATRUDNIENIE OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA. Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z BHP itp, analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, utrzymywanie kontaktów z partnerami zagranicznymi, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych, sporządzanie dokumentacji.
MARZENA RZEPIŃSKA, F.H. AS BHP - 2019-04-04 - Gdynia (pomorskie)
Cieśla
Budownictwo-Osielec Wojciech Biskup - 2016-03-07 - Osielec (małopolskie)
obsługa klientów w biurze podróży, obsługa rezerwacji zakładanych przez stronę www., obsługa mobilna z dojazdem do klienta na spotkanie w miejscu wyznaczonym przez klienta
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Pułtusk (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
Opracowywanie projektów i planów perspektywicznych w zakresie remontów obiektów sądu, nadzór i kontrola inwestycji i remontów, kompleksowe załatwianie spraw w zakresie prowadzonych procesów inwestycyjnych. Szczegółowe informacje nt. zakresu obowiązków oraz wymagań dot. kandydatów dostępne są na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Lublinie: www.lublin.so.gov.plOznaczenie konkursu: D.Kd.111-5/19
SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE - 2019-04-04 - Lublin (lubelskie)
- Praca w zespole Chief Risk Officer Change w celu dostarczania ulepszeń systemu CRIS;- Przygotowywanie planów testowych, wykonywanie i koordynacja z użytkownikami końcowymi User Acceptance Testing i testowanie regresji;- Ścisła współpraca z interesariuszami biznesowymi i departamentem CRO IT;- Określanie wymagań dla nowych i przyszłych JIRA;- Inne zadania delegowane przez przełożonego dopóki nie są sprzeczne z prawem oraz kodeksem pracy.Jedna zmiana, umowa na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta, układanie i metkowanie towaru, zamawianie towaru, dbanie o jakość produktów. Praca na umowę o pracę w godz. 6-13, 15-22 w Kołobrzegu.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "MAJA" JAN TOPCZEWSKI - 2017-05-09 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Prowadzenie prac związanych z wydawaniem decyzji administracyjnych związanych z uzgodnieniem zjazdu z drogi publicznej. Prowadzenie prac związanych z opinią do warunków zabudowy i zagospodarowaniem terenu dla skomunikowania nowych obiektów powstających na terenie miasta. Wprowadzanie dokonanych decyzji, uzgodnień lub opinii do Systemu Zarządzania Drogami. Prowadzenie rejestru opinii, decyzji i uzgodnień. Uczestnictwo w wizytach w terenie. Praca od pn do pt w godz. 7.30-15.30. Proponowane wynagrodzenie: 2600 zł brutto/m-c + dodatek za staż pracy.
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W BIELSKU-BIAŁEJ - 2017-06-14 - Bielsko-Biała (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie czasu pracy i nieobecności. Obsługa kadrowo - płacowa pracowników, sporządzanie list płac.
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Lublin (lubelskie)
- Obsługa klienta detalicznego, wysyłkowego Allegro, odbieranie telefonów związanych z zamówieniami. Zapoznanie się z asortymentem sprzedawanych towarów - akcesoria samochodowe. Wypisywanie faktur sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej. Obsługa komputera oraz zapoznanie się z programem komputerowym firmy. Obsługa obiegu dokumentów. Zarządzanie przepływem dokumentów sprzedaży i zakupu. Znajomość tematyki sprzedaży i zakupu internetowego, obsługa urządzeń biurowych. Przeszkolenie w zakresie powyższych wymagań.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-16:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Mile widziane osoby uczące się, studiujące. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) firma-skiba.pl
FIRMA SKIBA JANUSZ SKIBA - 2017-02-14 - Katowice (śląskie)
-aktywne pozyskiwanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami, -prowadzenie negocjacji handlowych, -prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
BUDIZOL SP. Z O.O. S.K.A. - 2018-08-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie dokumentacji kadrowej, listy płac, dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie deklaracji ZUS oraz PIT-4
EUBRIDGE SP. Z O.O. - 2017-02-15 - Hucisko (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
terapia indywidualna i grupa z osobami uzależnionymi
Stowarzyszenie MONAR Ośrodek Leczenie, Terapii i Rehabilitacji Uzależnień - 2016-04-21 - Rożnowice (wielkopolskie)
Dobór środków transportowych do otrzymywanych zleceń i przewożonych towarów pod względem technicznym, ekonomicznym oraz formalnym.Nadzorowanie realizowanych zleceń transportowych, w tym fakturowanie wykonanych zleceń.Współpraca z kontrahentami, nadzór nad formalno-prawnymi aspektami dokumentacji transportowej.Archiwizacja dokumentacji transportowej.
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie nadzoru wraz z wychowawcami grup nad prawidłowym prowadzeniem zajęć , prowadzenie obsługi administracyjnej projektu, opisywanie faktur pod względem merytorycznym
kontakt przez OHP - 2019-03-01 - Łódź (łódzkie)
redagowanie tekstów, prace biurowe, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Sosnowiec (śląskie)
Specjalista do spraw szkoleń i obsługi klienta
ATC S.C. Wojciech Kaczmarek, Irena Kaczmarek, Daniel Kaczmarek - 2016-06-06 - Poznań (wielkopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Ząbki (mazowieckie)
- obsługa i kontrola magazynu,- przyjmowanie towarów,- przechowywanie towarów,- wydawanie towarów,- wystawianie dokumentów przewozowych,- planowanie terminu realizacji,- kontrola przed zapakowaniem towaru.
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Młodojewo-Parcele (wielkopolskie)
kontrola klasyfikacji jakościowo-grubościowej surowca oraz kontrola jakościowa wyrobów
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Urszulewo (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
P.H.U. STAN Andrzej Stańczak, Przedszkole MAM TALENT - 2018-08-20 - Wałdowo (warmińsko-mazurskie)
Koordynowanie kampanii AdWords Koordynowanie kampanii Facebook. Tworzenie grafiki na fanpage i administrowanie stronami. Tworzenie wizualizacji oznakowania dla POK Tworzenie i modyfikowanie projektów ulotek Tworzenie ofert oraz umów o współpracy Modyfikacje oraz tworzenie kompletów dokumentów Aktualizacja kompletów na stronie.Aktualizacja informacji o usługach na stronie. Reprezentowanie firm podczas targów, konferencji itp. Redagowanie tekstów reklamowych.
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-11-14 - Opole (opolskie)