SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU Wrocław oferta pracy BASOGLU POLAND CABLE AND PROFILE SPÓŁKA Z O.O.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Firma zajmuje się produkcją kabli PVC, silikonowych i budowlanych, wiązek elektrycznych. Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu. Zakres obowiązków: efektywna sprzedaż produktów, realizacja planów i strategii firmy, zdobywanie nowych klientów i podtrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi, tworzenie ofert dla klientów. Kontakt z pracodawca: finanse (at) basoglu.pl lub 713438047

Data publikacji: 2016-04-22

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: BASOGLU POLAND CABLE AND PROFILE SPÓŁKA Z O.O.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Świdnicka 19, 50-066 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Firma zajmuje się produkcją kabli PVC, silikonowych i budowlanych, wiązek elektrycznych. Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu. Zakres obowiązków: efektywna sprzedaż produktów, realizacja planów i strategii firmy, zdobywanie nowych klientów i podtrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi, tworzenie ofert dla klientów. Kontakt z pracodawca: finanse (at) basoglu.pl lub 713438047

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie techniczne, znajomość prawa zamówień publicznych, kreatywność, przedsiębiorczość, umiejętność negocjacji, znajomość pakietu Ms Office, dobra znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość języka francuskiego, czynne prawo jazdy kat. B, dyspozycyjność (wyjazdy służbowe krajowe i zagraniczne)

Nazwa pracodawcy: BASOGLU POLAND CABLE AND PROFILE SPÓŁKA Z O.O.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Świdnicka 19, 50-066 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Świdnicka

Numer budynku pracodawcy: 19

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.04.2016

Data dodania oferty pracy: 22.04.2016

Oferta pracy ważna do: 22.05.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 22.04.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 21.04.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW (0057) - od 3 500 PLN

tworzenie zamówień i zapytań ofertowych, negocjowanie cen i warunków zakupu oraz usług, nadzów przebiegu zamówień i terminowośc ich realizacji
REMSOD SP Z O O - 2018-01-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWO - KSIĘGOWO - KADROWYCH - 1 700 - 3 000 PLN

prowadzenie pełnej obsługi kadrowo-płacowej firmy,weryfikacja i kontrola poprawności formalno-rachunkowej dokumentów, księgowych krajowych izagranicznych;archiwizacja dokumentów,ewidencja dokumentów księgowych w systemie,inne zadania z zakresu rozliczeń księgowych,
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Gorlice (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY-DORADCA KLIENTA - od 2 500 PLN

sprzedaż produktów i usług bankowych, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa kasjersko-dysponencka, telemarketing
Bank PeKaO S.A. z siedzibą w Warszawie - 2016-04-04 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

CUKIERNIK - od 2 800 PLN

Produkcja wyrobów cukierniczych.
Sklep Spożywczo - Przemysłowy Małgorzata Gręda - 2017-11-14 - Sędowice (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. EXPORTU NA RYNEK FRANCUSKI - od 6 506 PLN

Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania: Znasz język francuski na poziomie min. B2,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!* Średnie miesięczne zarobki po 6 miesiącach zatrudnienia wynoszą 4600 zł netto ( 6506 zł brutto)
EKO-OKNA S.A. - 2017-09-29 - Kornice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW POZYSKIWANIA FUNDUSZY (FUNDRAISER) - od 1 850 PLN

Aktywne pozyskiwanie dodatkowych źródeł finansowania firmy; poszukiwanie sponsorów; poszukiwanie dotacji samorządowych; przygotowanie ofert i wniosków; kontakt mailowy i telefoniczny.
Fundacja Football Academy Group - 2016-11-09 - Opole (opolskie)

ZBROJARZ - od 2 500 PLN

prace zbrojarskie
WÓJ-BUD Krzysztof Wójcik - 2016-11-04 - Krużlowa Wyżna (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM - 2 500 - 2 800 PLN

Obsługa klientaDoradztwo w doborze towaruPrzygotowanie dokumentów sprzedażowychOdpowiedzi na zapytania klientówobsługa reklamacji
kontakt przez OHP - 2018-01-30 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ/SPEDYTOR PRZESYŁEK KURIERSKICH - 2 000 - 2 500 PLN

Prowadzenie kasy Filii i tworzenie raportów kasowych, rozliczenie kurierów z pobrań do paczek, fakturowanie, prowadzenie telefonicznej windykacji klientów Filii, bieżąca obsługa klientów, zadania związane z administracją oraz prace biurowe
GENERAL LOGISTICS SYSTEMS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-11 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA EKONOMICZNY - do 2 800 PLN

Szczegóły naboru na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe; doświadczenie zawodowe: 3 lata; praktyczna wiedza w zakresie planowania, realizacji i rozliczania budżetów; zaawansowana znajomość programu excel; zakres zadań: opracowywanie założeń do budżetu, analiza kosztów i przychodów, kontroling; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2017-09-04 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 2 100 - 3 500 PLN

Przygotowywanie ofert i wycen dla klientów, komunikacja zamawiającymi w zakresie doprecyzowania oferty, analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty, nadzór nad terminowością wykonywanych zadań, zamówienia materiałów i kontrola terminowości dostaw, planowanie, nadzorowanie i koordynowanie wykonywanych zadań. Wsparcie merytoryczne zespołu w zakresie techniczno - produktowym.
Firma Usługowo-Handlowo-Produkcyjna SZKŁO-PLAST CURYŁO Wojciech Curyło - 2018-03-20 - Brzesko (małopolskie)

REFERENT DS MARKETINGU - 2 000 - 2 500 PLN

REALIZACJA PROJEKTÓW MARKETINGOWYCH GŁÓWNIE Z ZAKRESU MARKETINGU INTERNETOWEGO ORAZ HANDLOWEGO, TWORZENIE OPISÓW PRODUKTÓW, BADANIE RYNKU - ZAKRES ODZIEŻ MĘSKA CASUALOWA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE MILE WIDZIANI STUDENCI, OBSŁUGA KOMPUTERA, BIEGŁE POSŁUGIWANIE SIĘ JĘZYKIEM POLSKIM W MOWIE I PIŚMIE, ZAINTERESOWANIE BRANŻĄ MODOWĄ, KREATYWNOŚĆ, WIEDZA I DOŚWIADCZENIE Z ZAKRESU MARKETINGU INTERNETOWEGO I HANDLOWEGO, PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO; CV NA ADRES E-MAIL:rekrutacja (at) supon-bhp.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO TECHNICZNE SPRZĘTU POŻARNICZEGO I OCHRONNEGO SUPON SA - 2017-01-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. POSADZEK PRZEMYSŁOWYCH - od 3 000 PLN

wymagane jest doświadczenie w pracy na ww stanowiskuwykonywanie posadzek przemysłowych myjni bezdotykowych1 zmianawynagrodzenie: 3000 zł bruttopraca w delegacji
EKOSERW S.J. - 2017-09-15 - Rososzyca (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 3 000 PLN

przeprowadzanie rekrutacji, emisja ogłoszeń, monitorowanie pracy
FAST SERVICE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-11-25 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

SPECJALISTA DS. PROJEKTOWANIA - od 3 000 PLN

projektowanie nowych wyrobów oraz modyfikowanie oraz modyfikowanie istniejących produktów, wykonywanie dokumwntacji nowego produktu,przygotowywanie specyfikacji technicznej na poszczególny plan do fazy konstrukcji, spodkania z dostawcami surowców
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Głowno (łódzkie)

MONTER / SERWISANT KLIMATYZACJI - od 2 100 PLN

monter / serwisant klimatyzacji
WIMAKS Sławomir Skwara - 2018-11-13 - Opoczno (łódzkie)

SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA RUCHU - od 4 100 PLN

Nadzór nad pracą linii sortowniczych, sprzetu i urządzeń sortowni, organizacja i koordynowanie pracy mechaników. Wynagrodzenie 4 100 zł brutto + 25% premii.
"EKO DOLINA" sp.z.o.o - 2018-09-17 - Łężyce (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I REKLAMY - od 3 000 PLN

Planowanie, koordynowanie i kontrolowanie wszystkich działań marketingowych w firmie, dbanie o wizerunek firmy.
TECH-MEDIA Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ - od 1 850 PLN

.
CTM SP.Z O.O. - 2016-05-09 - Łowicz (łódzkie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO - ORGANIZACYJNYCH - od 2 500 PLN

Do podstawowych obowiązków na stanowisku specjalisty ds. administracyjno organizacyjnych należy m.in.a) obsługa posiedzeń Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej;b) prowadzenie kancelarii Biura, w tym m.in.:- przyjmowanie korespondencji;- prowadzenie elektronicznej ewidencji korespondencji miejscowej (sporządzanie wykazów pism);- koordynacja pracy wieloosobowego stanowiska pracy gońcy, w tym min. rozliczanie gońców z wykonywania przydzielonych zadań, zgodnie z właściwym zarządzeniem w sprawie doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców, znajomość i opracowywanie wewnętrznych przepisów Biura, w szczególności zarządzeń dotyczących sposobu doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców;- planowanie kolejności doręczania korespondencji: podział korespondencji na miejscowości/gminy i rozdysponowanie korespondencji na poszczególnych gońców;- prowadzenie komputerowej ewidencji korespondencji miejscowej wychodzącej z Biura;- nadzór nad terminowym doręczaniem korespondencji miejscowej oraz kontrolowanie skuteczności doręczania korespondencji;- prowadzenie spraw związanych z awizowanymi przesyłkami, w tym obsługa mieszkańców zgłaszających się po awizowane przesyłki;- nadzór nad wypełnianiem przez gońców odpowiednimi adnotacjami zwrotnych potwierdzeń odbioru;- przygotowywanie zawiadomień powtórnych awizowanych przesyłek.c) prowadzenie sekretariatu Biura;d) prowadzenie spraw z zakresu struktury organizacyjnej Biura;e) opracowywanie projektu Regulaminu pracy, Regulaminu organizacyjnego, Statutu oraz innych instrukcji i procedur Biura;f) organizacja obiegu informacji i dokumentacji w Biurze;g) organizacja pracy Biura;h) przygotowywanie wewnętrznych aktów normatywnych;i) nadzór i prowadzenie rejestru zamówień publicznych Biura ZGRP;j) prowadzenie archiwum zakładowego;k) prowadzenie rejestru umów Biura;l) prowadzenie rejestru skarg i wniosków Biura;m) prowadzenie postępowania z zakresu skarg i wniosków dotyczących działania Biura;n) prowadzenie biblioteki wydawnictw i czasopism;o) współpraca przy prowadzeniu spraw z zakresu ochrony danych osobowych;p) obsługa teleinformatyczna Biura;q) przygotowywanie informacji i materiałów do zamieszczenia na portalach informacyjnych Biura przy współpracy z Działem Projektów i Programów;r) współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z kontrolą zarządczą; s) prowadzenie statystyki, sprawozdawczości i analiz z pracy Biura;t) prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych;u) nadzór nad lokalami biurowymi; v) prowadzenie spraw gospodarczo zaopatrzeniowych Biuraw) prowadzenie inwentaryzacji środków trwałych Biura;x) prowadzenie spraw eksploatacyjno remontowych Biura;y) przekazywanie informacji do Działu Finansowo Księgowego o liczbie mieszkańców poszczególnych gmin w celu ustalenia wysokości składki członkowskiej;z) współpraca ze służbą BHP;
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-06-22 - Płock (mazowieckie)


Wybierz powiat