SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I RACHUNKOWOŚCI (ART. 46, RPO WM, REF. 30+) Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I RACHUNKOWOŚCI (ART. 46, RPO WM, REF. 30+)
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-07-05
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I RACHUNKOWOŚCI (ART. 46, RPO WM, REF. 30+)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Program WfFakir
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie; umiejętność obsługi programu WF-Fakir; doświadczenie w pracy w księgowości. Zakres obowiązków: sporządzanie sprawozdań finansowych firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; sporządzanie bilansu zysków i strat; dekretowanie oraz księgowanie dokumentów; bieżące rozliczanie z instytucjami finansowymi; uzgadnianie sald z partnerami biznesowymi; rozliczanie podatku VAT; wystawianie oraz księgowanie faktur; rozliczanie i odprowadzanie składek ubezpieczeniowych dla pracowników firmy do Zakładu Ubezpieczeń społecznych; wypłacanie wynagrodzeń pracowniczych, a także rozliczanie premii i innych dodatków do wynagrodzenia.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.07.2017
Data dodania oferty pracy: 05.07.2017
Oferta pracy ważna do: 04.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży , koordynowanie procesów sprzedażowych , budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Rzeszów (podkarpackie)
uzgadnianie i opiniowanie dokumentacji inwestycyjnej, prowadzenie kontroli odbiorowych
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W POZNANIU - 2018-01-16 - Poznań (wielkopolskie)
- ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych; przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w Oddziale; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń oraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celu przekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału; informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego; uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektów i pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP; udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania oceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ich stosowania w praktyce; umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów; komunikatywność; umiejętność obsługi komputera; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; prawo jazdy kat. B; 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-01-24 - Racibórz (śląskie)
Aplikowanie na nowe projekty i realizacja trwających projektów. Nawiązywanie współpracy z organizacjami zagranicznymi oraz przygotowywanie wniosków grantowych umożliwiających podjęcie współpracy w wspólnych projektach. Koordynowanie projektów międzynarodowych i lokalnych. Kontrola realizowanych bidżetów projektów i sprawozdań
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2019-07-11 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
- pozyskiwanie funduszy na szeroko rozumianą działalność jednostki- tworzenie, realizacja i rozliczanie projektów,- organizacja i koordynacja wydarzeń kulturalnych
Polkowickie Centrum Animacji - 2019-03-27 - Polkowice (dolnośląskie)
Samodzielne naliczaniewynagrodzeń z osobowego i bezosobowego funduszu płac.Naliczanie zasiłków ZUS, m.in.: chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych, swiadczeń rehabilitacyjnych.Wprowadzanie danych do systemu płacowego i do systemu Płatnik.Dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji w zakresie ZUS, PDOF i GUS.Sporzadzanie zaswiadczeń i informacji dla pracowników, przygotowywanie dokuemntacji emerytalno - trentowej (RP-7).Prowadzenie kasy zapomogowo-pożyczkowej. Sporządzanie informacji PIT-11. Praca jednozmianowa w godz.: 8:00-16:00. Umowa na okres próbny.Oferta dostępna w sali E.
Muzeum Narodowe we Wrocławiu - 2018-09-11 - Wrocław (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Tczew (pomorskie)
usługi kurierskie i pocztowe. wprowadzanie danych z listów przewozowych, wózkowy załadunek paczek i listów, układanie przesyłek,weryfikacja wagi, wypłata pobrań , odbieranie połączeń, raportowanie pracy.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Stworzenie poradnika rosyjskojęzycznego dla klientów z Europy Wschodniej zakładających startup, mający na celu usprawnienie funkcjonowania wydzielonej części przedsiębiorstwa na pierwszym etapie jego istnienia. Przygotowanie programu szkoleń wprowadzających dla klientów zakładających startup.
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Łódź (łódzkie)
Uczestniczenie w prowadzeniu prac rozwojowych realizowanych przez Ośrodek. Wykonywanie zadań wynikających z działalności Ośrodka. Uczestniczenie w pracach terenowych na obiektach badawczych. uczestniczenie w seminariach i konferencjach. Przygowowywanie publikacji naukowych, wniosków w konkursach o dofinansowanie badań. Uczestniczenie w pracach organizacyjnych macierzystego Ośrodka.Praca od stycznia 2020 roku.
INSTYTUT TECHNOLOGICZNO-PRZYRODNICZY - 2019-09-24 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów spółki w tym: przyjmowanie zamówień, współpraca przy planowaniu produkcji, współpraca przy realizacji dostaw do klientów.
NSK POLSKA sp zo.o. - 2017-01-10 - Kielce (świętokrzyskie)
- samodzielne prowadzenie i koordynowanie procesów rekrutacyjnych;- prowadzenie bazy i poszukiwanie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów;- wykorzystywanie mediów społecznościowych do celów rekrutacyjnych;- przyjmowanie dokumentów kandydatów do pracy i dokonywanie ich selekcji;Praca na czas określony: 3 lataGodziny pracy: 8:00 -16:00
JNB Sp. z o.o. - 2020-02-21 - Wrocław (dolnośląskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Mława (mazowieckie)
jw.
"TOPAS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
1.Zadania z zakresu rachunkowości instytucji kultury2.Zadania z zakresu naliczania wynagrodzeń, zasiłków ZUS oraz innych świadczeń pracowniczych3.Praca w systemie Rewizor GT oraz Gratyfikant GT firmy Insert4.Praca w programie PŁATNIK
Biblioteka Miejska w Łodzi - 2019-03-28 - Łódź (łódzkie)
• kompleksowa obsługa płacowa osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i umów cywilnoprawnych, • naliczanie wynagrodzeń i świadczeń z ubezpieczenia społecznego• sporządzanie deklaracji ZUS, PEFRON• odprowadzanie do Urzędu Skarbowego zaliczek na podatek dochodowy osób fizycznych • przygotowywanie rocznych informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych PIT-11• sporządzanie rocznych deklaracji PIT 4R, PIT 8AR• prowadzenie ewidencji księgowej firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, • monitorowanie i nadzór nad wszystkimi księgowo-podatkowymi aspektami działalności firmy, • terminowe przygotowanie, kontrola deklaracji podatkowych (CIT, VAT), • przygotowanie rocznych sprawozdań finansowych, • przygotowanie analizSala E
Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego "Edukacja" sp. o.o. - 2017-09-12 - Wrocław (dolnośląskie)
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych. Prowadzenie ewidencji zleceń warsztatowych. Prowadzenie kart pracy dla działu techniczno-mechanicznego. Ewidencja złużycia materiałów. Prowadzenie korespondencji biurowej.- Wynagrodzenie: 2500-3000 zł/brutto - wynagrodzenie zostanie ustalone na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie średnie zawodowe lub wyższe. Mile widziane kierunki techniczne. Doświadczenie w zakresie zagadnień związanych z eksploatacją i obsługą maszyn. Obsługa komputera (Word i Excel). Dodatkowym atutem będzie zaświadczenie kwalifikacyjne E i D (uprawnienia sepowskie). Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kadry (at) helios.katowice.pl
FABRYKA ŻARÓWEK "HELIOS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-21 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie dokumantacji związanej z ochroną środowiska, gospodarką odpadami, znajomość przepisów prawnych dotyczących ochrony środowiska, znajomość katalogu odpadów.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO PRODUKCYJNO USŁUGOWE "ZAGRODA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-10 - Strzyżów (podkarpackie)
Kontakt z klientami i sprzedaż asortymentu, kontakt z dostawcami.
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Kęty (małopolskie)
-
Zakład Drzewno - Budowlany WIR-TOM Tomasz Wirkus - 2018-05-15 - Kościerzyna (pomorskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Kraków (małopolskie)
Rozładunek i załadunek palet, segregacja europalet, obsługa wózka widłowego do sztaplowania palet, składanie wózków kwiatowych, odwożenie towaru za pomocą wózka podnośnikowego.
kontakt przez OHP - 2017-07-07 - Gliwice (śląskie)
bezpośrednia, e-mailowa, telefoniczna obsługa klienta; przygotowywanie, prezentacja i sprzedaż wycieczek, ubezpieczeń turystycznych; prowadzenie dokumentacji, dbanie o wizerunek biura
FERAJNA Events Maciej Chodur - 2017-01-05 - Poznań (wielkopolskie)
Wykształcenie wyższe, psychologia, socjologia, zarządzanie, administracja; doświadczenie; 4 lata; znajomość j. angielskiego; samodzielność, um. pracy w stresie, dobra organizacja czasu pracy; zakres obowiązków: telefoniczny i bezpośredni kontakt z klientem, aktywna sprzedaż usług firmy, koordynacja szkoleń; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
HPR GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIA SELECTONE SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-02 - Gliwice (śląskie)
-Prowadzenie spraw związanych z zakupami-Prowadzenie dokumentacji magazynowej-Sporządzanie analiz związanych z rotacją materiałów.
Polskie Fabryki Porcelany "Ćmielów" i "Chodzież" S.A. - 2016-03-23 - Ćmielów (świętokrzyskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie syntezy chemicznej,- nadzór nad prawidłową realizacją procesów,- interpretacja wyników oznaczeń analitycznych,- sporządzanie raportów z badań,- opracowywanie przeglądów literaturowych na podstawie artykułów naukowych oraz patentów,- uczestnictwo w projektach badawczych oraz pracach zleconych z przemysłu
INSTYTUT CIĘŻKIEJ SYNTEZY ORGANICZNEJ "BLACHOWNIA" - 2017-02-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Opis stanowiska: mailowe wsparcie użytkowników witryny aukcyjnej, odpowiedzi na zapytania klientów, przyjmowanie reklamacji, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-06-28 - Warszawa (mazowieckie)
praca biurowa, pomoc przy prowadzeniu spraw kadrowo-płacowych
kontakt przez PUP - 2019-08-22 - Chrzanów (małopolskie)
1. Sprawdzanie dokumenatacji technicznej wpływającej do uzgodnienia.2. Opracowywanie warunków technicznych przyłączenia do sieci wod-kan wraz ze sprawdzaniem w terenie możliwośći podłączenia.3. Opracowywanie opisów przedmiotu zamówienia do zamówień przetargowych.4. Przygotowywanie zapytań cenowych, zleceń na wykonywanie robót.5. Sprzorządzanie protokołów dla zadań inwestycyjnych, sprawdzanie przedmiotów robót i kosztorysów.6. Prowadzenie ewidencji umów, odbiorów, itp.7. Współpraca przy realizowaniu innych zadań działu technicznego.
PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W SUWAŁKACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-29 - Suwałki (podlaskie)