SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW/ SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW STAŻYSTA Pruszcz Gdański oferta pracy Pomorska Wojewódzka Komenda OHP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW/ SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW STAŻYSTA
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Aplikowanie na nowe projekty i realizacja trwających projektów. Nawiązywanie współpracy z organizacjami zagranicznymi oraz przygotowywanie wniosków grantowych umożliwiających podjęcie współpracy w wspólnych projektach. Koordynowanie projektów międzynarodowych i lokalnych. Kontrola realizowanych bidżetów projektów i sprawozdań
Data publikacji: 2019-07-11
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Pomorska Wojewódzka Komenda OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Polskich Kolejarzy 4, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Aplikowanie na nowe projekty i realizacja trwających projektów. Nawiązywanie współpracy z organizacjami zagranicznymi oraz przygotowywanie wniosków grantowych umożliwiających podjęcie współpracy w wspólnych projektach. Koordynowanie projektów międzynarodowych i lokalnych. Kontrola realizowanych bidżetów projektów i sprawozdań
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wynagrodzenie do uzgodnienia.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW/ SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW STAŻYSTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie zawodowe 1 rok, wysoko rozwinięte kompetencje społeczne, samodzielność w działaniu, język angielski komunikatywny, znajomość zasad aplikowania i realizacji projektów. Znajomość zagadnień związanych z funduszami unijnymi. Praca od pn. do pt. w godz. 7:45 - 15:45. Miejsce pracy: Młodzieżowe Centrum Kariery w Pruszczu Gdańskim. Kontakt tel.: 58 301 79 16 lub osobisty na adres: Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, Aleja Grunwaldzka 56.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Pomorska Wojewódzka Komenda OHP
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 56, 80-241 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Adres strony pracodawcy: www.pomorska.ohp.pl
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 56
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 11.07.2019
Oferta pracy ważna do: 12.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3b8fb41482a483f90dea7aa553ef91dd
Podobne oferty pracy
- Praca na stanowisku specjalisty w ekipie meteorologicznej w Dziale Służby Pomiarowo-Obserwacyjnej w Białymstoku;- Ekipa meteorologiczna odpowiedzialna jest za nadzór i utrzymanie meteorologicznej sieci stacji pomiarowych ;- Praca głównie w terenie zakładanie, przenoszenie dbanie o reprezentatywność sieci stacji meteorologicznych w obszarze działania DSPO Białystok;- Kontrole i inspekcje przedmiotowych stacji meteorologicznych;- Szkolenie obserwatorów ryczałtowych; - Opracowywanie meteorologicznego materiału pomiarowo-obserwacyjnego z sieci stacji PSHM lub innych zestawień danych historycznych stanowiących zasób systemów bazodanowych użytkowanych w IMGW-PIB oraz przekazywanie ich w ustalonych zakresach i terminach do komórek odpowiedzialnych za ww. zasoby danych;- Praca w aplikacjach bazodanowych;
INSTYTUT METEOROLOGII I GOSPODARKI WODNEJ - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY - 2017-06-14 - Białystok (podlaskie)
Przygotowanie technologii i narzędzi do obróbki, sporządzanie oprogramowania, koordynacja maszyny.
SACHER Obróbka Skrawaniem Matalu S.C. Lesław, Waldtraud, Piotr i Paweł Sacher - 2017-11-07 - Bolesławiec (dolnośląskie)
przygotowywanie ofert dla klientów, uzupełnianie systemów rezerwacji w oparciu o zadane kryteria, przygotowywanie i rezerwacja oferty grupowej, poszukiwanie klientów, uzupełnianie firmowej strony internetowej, znajomość przepisów prawnych, praca 20 godzin tygodniowo od poniedziałku do piątku w godz. 8-12
GOLD WAY PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-30 - Jaworowa (mazowieckie)
Prowadzenia spraw kadrowych, spraw związanych z pobytem i pracą pracowników/zleceniobiorców ukraińskich,białoruskich. Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych w języku ukraińskim i rosyjskim
Concept Elżbieta Mączewska - 2018-03-14 - Gdańsk (pomorskie)
Nadzór nad realizacją procedur zapewnienia odpowiedniej jakości, przeprowadzanie kontroli planowanych doraźnych i sprawdzających, prowadzenie dokumentacji kontrolnej i pokontrolnej, przeprowadzanie oględzin i ich dokumentowanie, sporządzanie protokołów z kontroli.
ZARMEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-14 - Częstochowa (śląskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-08 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż telefoniczna (branża opakowań), poszukiwanie potencjalnych odbiorców, tworzenie własnej bazy danych klientów, sporządzanie ofert handlowych.
Przedsiębiorstwo Handlowe BRATPOL Jerzy Bratkowski - 2016-08-16 - Gdynia (pomorskie)
j.w.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-18 - Warszawa (mazowieckie)
- kompleksowa obsługa procesu sprzedaży przez internet- przyjmowanie zgłoszeń składanych przez stronę internetową a także prowadzenie dokumentacji zw. z procesem zakupu i sprzedaży usług i produktów przez internet- promowanie stron internetowych- opracowywanie opisów produktów / usług do sprzedaży internetowej w języku rosyjskim i białoruskim- kontakt z klientami w języku rosyjskim i białoruskim
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Łódź (łódzkie)
przygotowywanie dokumentacji przetargowej, sporządzanie raportów, wycena produktów, kontakt z dostawcami
FURINEO Sp. z o.o. - 2016-04-18 - Siedlce (mazowieckie)
-udział w kontrolach bezpośrednich stacji radiokomunikacyjnych;- udział w postępowaniach kontrolnych i pokontrolnych w zakresie zwalczania zakłóceń radioelektrycznych;- prowadzenie kontroli emisji stacji nadawczych RiTV i innych służb radiokomunikacyjnych wykonywanych przez Ruchome Stacje Pomiarowe w Terenowych Punktach Kontroli Emisji oraz w Regionalnej Stacji Kontroli Emisji Radiowych;- wykrywanie przypadków używania urządzeń radiokomunikacyjnych nadawczych i nadawczo-odbiorczych bez wymaganych uprawnień;- udział w postępowaniach kontrolnych z zakresu nadzoru rynku wyrobów
Urząd Komunikacji Elektronicznej - 2015-12-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-
Regionalna Izba Obrachunkowa w Bydgoszczy - 2017-12-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
•Udział w realizowanych projektach inwestycyjnych spółek •Doradztwo prawne, w tym udzielanie porad, opinii prawnych i informacji o obowiązującym stanie prawnym•Monitorowanie zmian w przepisach prawa•Przygotowywanie i opiniowanie projektów umów, porozumień i innych dokumentów wywołujących skutki prawne,•Analiza i ocena prawa przedstawionych dokumentów i zagadnień oraz w tworzeniu i redagowaniu wewnętrznych aktów prawnych•Współpraca z Radcą Prawnym •Reprezentowanie spółek w negocjacjach i spotkaniach biznesowych•Pomoc w obsłudze spraw wynikających z bieżącej działalności firmy•Wspieranie pozostałych działów spółek od strony prawnej
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2019-03-27 - Lublin (lubelskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
Analiza danych, wizualizacja danych statystycznych; raportowanie na poziomie lokalnym i globalnym z uwzględnieniem oddziałów spółki zagranicą - w szczególności oddziału w Finlandi.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Zabierzów (małopolskie)
Telefoniczna obsługa klientów, wykonywanie zlecenia , zgodnie z wewnętrznymi standardami, utrzymywanie dobrych relacji z klientami.
Bit CC - 2017-07-20 - Września (wielkopolskie)
usługi ślusarskie- dorabianie kluczy, usługi zegarmistrzowskie, sprzedaż art. przemysłowych
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Legnica (dolnośląskie)
przygotowanie rozliczeń kadrowo- płacowych prowadzenie teczekosobowych sporządzanie dokumentów i zaświadczeń wynikających zestosunku pracy oraz bieżące prowadzenie dokumentacji kadrowejobsługa umów cywilno-prawnych sporządzanie dokumentacji, korektZUS sporządzanie deklaracji podatkowych współpraca z urzędami iinstytucjami zewnętrznymi w ramach wykonywanych obowiązków, praca w godz. 7-15
PKF BPO Consult Sp. z o.o. S.K. - 2017-08-17 - Opole (opolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- obsługa zamówień internetowych- przygotowanie zamówień do druku, wysyłki- personalizacja zaproszeń
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Wilanowo (pomorskie)
Współpraca z aktualnymi dostawcami oraz pozyskiwanie nowych dostawców surowca , koordynowanie współpracy z usługodawcami w zakresie zbiórki i dostawy surowca , sporządzanie i wprowadzanie do systemu umów dotyczących zakupu surowca, weryfikacja zawartych umów.
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A. - 2016-06-17 - Leżachów (podkarpackie)
kadrowo - księgowe
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Kraków (małopolskie)
•Przeprowadzanie pomiarów liniowych i kątowych,•Dokonywanie pomiarów za pomocą ramienia pomiarowego i trackera laserowego,•Odbiór i zwalnianie na etapie międzyoperacyjnym i końcowym wyrobów na Wydziale Spawalniczo-Montażowym i Obróbki Mechanicznej,•Tworzenie zapisów jakości z przeprowadzonych kontroli i badań,•Tworzenie programów do pomiarów 3D,•Bieżący kontakt z inspektorami zewnętrznymi,•Bieżące raportowanie do przełożonego.
Zamet Industry Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K. - 2018-07-10 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
-promowanie produktów i usług firmy;-prowadzenie analiza rynku; przygotowanie raportów-wyzanczanie i monnitorowanie tras przewozu towarów-monitorowanie realizacji zadań spedycynych
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Prace związane z produkcją rolet materiałowych
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Warszawa (mazowieckie)
1) Prowadzenie na pods dowodów księgowych ksiąg rach ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksią pomocniczych m.in dla środków trwałych wartości niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych lub umorzonych, rozrachunków z kontrahentami, z pracownikami, operacji zakupu i sprzedaży,b) przekazywanie w terminie do bud żetu w należnejwysokości pobranych dochodów nale żnych jednostcesamorządu terytorialnego;2) obsługa finansowo-ksi ęgowa placówki -prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomoc ąprogramu finansowo - księgowego pod nazwą finansefirmy yULCAN Sp. z o.o.;3) regulowanie w tenninie zobowiązań jednostki, ztytułu dostaw i usług;4) prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT isporządzanie deklaracji cząstkowejVAT-7C5) rozliczanie w księgach rachunkowychprzeprowadzonej W jednostce inwentaryzacji;6) sporządzanie i kontrola realizacji planówdochodów i wydatków;7) przestrzeganie dyscypliny budżetowej;8) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodze ń orazkart podatkowych dla pracowników,9) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.10) sporządzanie list płac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,11) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.12) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.13) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON.14) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.15) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycz ącychspraw pracowniczych.16) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.17) stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokształcenie;18) bieżące monitorowanie zmian w obowi ązi ącychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno ści;19) przestrzeganie przepisów powszechnieobowiązujących oraz przepisów wewnętrznychokreślonych wjednostce;20) należyte przechowywanie i zabezpieczeniedokumentów finansowo-ksi ęgowych;21) prowadzenie korespondencji w zakresie sprawfinansowych22) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń orazkart podatkowych dla pracowników,23) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.24) sporządzanie list p łac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,25) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.26) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.27) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym.28) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.29) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie r aali-infQnnacu zlntyczacychOświadczam, że w okresie 365 dni przed dniem zgłoszenia oferty nie zosta łem ukarany lub skazany prawomocnym wyrokiem za przepisóworaz, że nie jestem objęty postępowaniem dotyczącym ich naruszenia, a ofert ę pracy zgłosiłem do jednego Powiatowegpromocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz U. Nr 69 z 2008, poz. 415 z póź. zm.) i Rozporządzeniepoz 667)spraw pracowniczych.30) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.31) informowanie Głównego księgowego CentrumUsług Wspólnych Oświaty w Łodzi ozauważonych nieprawidłowościach w obszarzewykonywanych obowiązków oraz innych czynnikówmogących negatywnie wplynąć na działalnośćjednostki.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-04-21 - Łódź (łódzkie)