SPECJALISTA DS. OBSŁUGI PRAWNEJ Lublin oferta pracy SMB Consulting Sebastian Bochyński
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI PRAWNEJ
Wynagrodzenie: od 5 600 PLN
Zakres obowiązków: •Udział w realizowanych projektach inwestycyjnych spółek •Doradztwo prawne, w tym udzielanie porad, opinii prawnych i informacji o obowiązującym stanie prawnym•Monitorowanie zmian w przepisach prawa•Przygotowywanie i opiniowanie projektów umów, porozumień i innych dokumentów wywołujących skutki prawne,•Analiza i ocena prawa przedstawionych dokumentów i zagadnień oraz w tworzeniu i redagowaniu wewnętrznych aktów prawnych•Współpraca z Radcą Prawnym •Reprezentowanie spółek w negocjacjach i spotkaniach biznesowych•Pomoc w obsłudze spraw wynikających z bieżącej działalności firmy•Wspieranie pozostałych działów spółek od strony prawnej
Data publikacji: 2019-03-27
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: SMB Consulting Sebastian Bochyński
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ANTONIEGO SŁOMKOWSKIEGO 6/87, 20-492 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•Udział w realizowanych projektach inwestycyjnych spółek •Doradztwo prawne, w tym udzielanie porad, opinii prawnych i informacji o obowiązującym stanie prawnym•Monitorowanie zmian w przepisach prawa•Przygotowywanie i opiniowanie projektów umów, porozumień i innych dokumentów wywołujących skutki prawne,•Analiza i ocena prawa przedstawionych dokumentów i zagadnień oraz w tworzeniu i redagowaniu wewnętrznych aktów prawnych•Współpraca z Radcą Prawnym •Reprezentowanie spółek w negocjacjach i spotkaniach biznesowych•Pomoc w obsłudze spraw wynikających z bieżącej działalności firmy•Wspieranie pozostałych działów spółek od strony prawnej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI PRAWNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent prawny
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent prawny
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Sumienność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość obsługi programu LEXWykształcenie prawnicze (aplikacja nie jest wymagana) Umiejętność praktycznej interpretacji przepisów prawaDyspozycyjność i terminowośćSumienność i zaangażowanieSamodzielność i bardzo dobra umiejętność organizacji pracyUmiejętność szybkiego reagowania na pojawiające się problemy i podejmowania decyzjiUmiejętności ustalania priorytetów i pracy pod presją czasuUmiejętność pracy w zespole
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: SMB Consulting Sebastian Bochyński
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
JEZUICKA 5/7m10, 20-113 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na adres mailowy:mwiencek (at) smbconsulting.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: JEZUICKA
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent prawny
Data dodania oferty pracy: 27.03.2019
Oferta pracy ważna do: 31.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2018-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
kontakty handlowe, zamawianie leków
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2016-02-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów w terenieaktywne pozyskiwanie klientówprezentacja nieruchomości
KOT NIERUCHOMOŚCI - DOROTA KOT - 2018-12-03 - Rzeszów (podkarpackie)
Sprzedaż części samochodowych.
Centrum Części Samochodowych Ford Michał Goździewski - 2016-07-25 - Starogard Gdański (pomorskie)
Planowanie kierunków rozwoju zawodowego osób bezrobotnych, monitorowanie rynku pracy, planowanie szkoleń dla bezrobotnych i poszukujących pracy; koordynowanie, rozliczanie, nadzorowanie i ocena szkoleń; prowadzenie dokumentacji sprawozdań; współpraca przy realizacji programów rynku pracy. Wymagane doświadczenie zawodowe przy realizacji podobnych zadań.
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2017-12-21 - Kępno (wielkopolskie)
Zarządzanie transportem i sprzętem budowlano-drogowym. Zamawianie części zamiennych. Rozliczanie załadunków. Rozliczanie czasu pracy kierowcy.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych S.A. - 2018-04-17 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. - Wynagrodzenie: 2900-3400 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 18.05.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych, a przy wyższym 4 lata pracy, w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych. Umiejętności: znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-05-02 - Katowice (śląskie)
Transport towarów na terenie międzynarodowym
Józef Grzegółka Usługowy Przewóz Towarów - 2017-09-13 - Kraków (małopolskie)
sporządzanie i rozlicaenie list płac, zasiłków, deklaracji ZUS, PFRON, urząd skarbowy, GUS i inne
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Gniezno (wielkopolskie)
Ubezpieczenia / Pośrednictwo finansowe- Bezpośrednia i pośrednia obłsuga klienta- Oferowanie produktów ubezpieczeniowych / finansowych- Wykonywanie czynności przygotowawczych do zawarcia umów ubezpieczenia, kredytowych- Udział w szkoleniach produktowych, zapoznawanie się z owu.- umiejętnośc szybkiego uczenia się, samokształcenie.
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Łódź (łódzkie)
gromadzenie informacji rynkowych i zarządzanie zbiorem tych informacji, planowanie działań marketingowych (reklama, promocje), opracowywanie ofert (jęz. rosyjski i/lub ukraiński), zarządzanie reklamą, doradztwo w zakresie polityki cenowej, przygotowywanie informacji handlowych dla klientów i przedstawicieli handlowych z Rosji, Ukrainy, Białorusi
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Czernichów (śląskie)
przygotowywanie ofert handlowych bieżąca obsługa klientapozyskiwanie nowych klientów przyjmowanie i wprowadzanie zamówieńkształtowanie dobrego wizerunku firmy stała współpraca z innymidziałami stała współpraca z przedstawicielami handlowymi. Praca w godzinach 6-14
HUTA MAŁAPANEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-28 - Ozimek (opolskie)
wykonywanie prac fezarskich, praca na dwie zmiany 6-14, 14-22
PPUH "INTERRAM" Romuald Kubiczek - 2018-12-17 - Ogrodzieniec (śląskie)
obsługa klienta stacjonarnie oraz przez internet, fotografia towaru, przygotowanie ofert handlowych, kompletowanie zamówień, obsługa sklepu internetowego, pakowanie towaru wysyłkowego
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Leszno (wielkopolskie)
Osoba odpowiedzialna będzie za: Kreowanie i skuteczne wdrażanie strategii sprzedaży i promocji Realizacja planów sprzedażowych i marketingowych Poszukiwanie nowych, skutecznych rozwiązań w zakresie planowania i organizacji promocji Tworzenie i wdrażanie polityki cenowej oraz optymalizacjawykorzystania usług dostępnych w hotelu Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów, budowanie i utrzymanie relacji Analiza rynku usług konkurencji Monitoring i analiza oczekiwań klientów, śledzenie najnowszych trendówrynkowych Tworzenie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku Sanatorium Monitoring internetu, nadzór nad stronami www, social media oraz zarządzanieopiniami
BIAVITA POLSKA Sp. z o.o./Sanatorium Budowlani - 2016-08-25 - Augustów (podlaskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Żary (lubuskie)
OPIS STANOWISKA:– TWORZENIE UNIKALNYCH TEKSTÓW W POZYCJONOWANIU,– MONITORING I OPTYMALIZACJA PROWADZONYCH KAMPANII,– SKUTECZNE POZYCJONOWANIE STRON,– ANALIZA I RAPORTOWANIE POZYCJI SŁÓW KLUCZOWYCH W GOOGLE,– PLANOWANIE I REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWYCH W GOOGLE ADWORDS,– KOREKTA I DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY POZYCJONOWANIA,– POSZUKIWANIE I WDRAŻANIE NOWYCH ROZWIĄZAŃ Z ZAKRESU POZYCJONOWANIA.
EUROLOGIC ZENON GŁODOWSKI - 2017-04-24 - Siedliska (podkarpackie)
Skup surowca, kwalifikacja polowa roślin rolniczych, prowadzenie doświadczeń, administracja biurowa
AGRII POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-15 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Specjalista z zakresu psychologii w Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów Sądzie Okręgowym w Łomży.
Sąd Okręgowy w Łomży - 2016-04-05 - Łomża (podlaskie)
ewidencja dokumentów księgowych , obsługa kadr i płac
ARTAGA Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Gryfice (zachodniopomorskie)
w/g stanowiska
GB Granites Sp. z o.o. Kielce - 2017-05-30 - Kielce (świętokrzyskie)
-Bieżąca obsługa nieruchomości,-Prezentacja, sprzedaż, pozyskiwanie nieruchomości,-Pośrednictwo finansowe,-Osoby zainteresowane proszone sa o przesłanie CV na adres e-mail: tczew (at) metrohouse.pl
SWS INVEST Sp. z o.o. - 2017-05-12 - Tczew (pomorskie)
obsługa kadrowa pracowników, prowadzenie akt osobowych, obsługa programu kadrowo- płacowego, tworzenie dokumentacji kadrowej
Terma Sp. z o.o. - 2018-11-19 - Czaple (pomorskie)
Księgowanie dokumentów, sporządzanie deklaracji ZUS
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Warszawa (mazowieckie)
zakres obowiązków zgodny z obowiązujacymi przepisami, praca w systemie dwuzmianowym w godz. 08.00-14.00, 13.00-18.00
ZAKŁAD POPRAWCZY I SCHRONISKO DLA NIELETNICH - 2018-06-18 - Zawiercie (śląskie)
sporządzanie list płac, deklaracji ubezpieczeniowych i podatkowych dot. umów o pracę i umów cywilno-prawnych, prowadzenie akt osobowych
ESTELLIGENCE SP. Z O.O. - 2017-12-20 - Kwidzyn (pomorskie)
PRACE W DZIALE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM - PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW (WORD) ORAZ ZESTAWIEŃ I ANALIZ (EXCEL), PRACE ZWIĄZANE Z ROZLICZANIEM ODBIORCÓW WODY ITPDEKLARACJA: UMOWA O PRACĘ NA MIN. 3 M-CE, PEŁEN ETAT
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Falenty (mazowieckie)
Sporządzanie zleceń dla poszczególnych konserwatorów Kontrola terminowości i jakości oraz odbiór realizowanych zleceń przez poszczególnych konserwatorów z rozliczaniem materiałowymUczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych świadczonych usług przez grupę konserwacyjno-remontowąProwadzenie spraw związanych z wynajmowaniem miejsc postojowych oraz świetlicy na terenie przy ul. Płk. Dąbka 213 oraz wystawianie faktur za wynajęcie świetlicyFakturowanie usług wykonywanych na rzecz mieszkańców i zużytej energii przez użytkowników wynajmowanych pomieszczeńRozliczanie miesięczne prac wykonanych przez grupę konserwacyjno-remontową w ramach realizacji zadań na rzecz osiedlaWYNAGRODZENIE DO USTALENIA INDYWIDUALNEGO Z PRACODAWCĄ I zmiana: pn. 07.00-16.00/ wt.-czw. 07.00-15.00/ pt. 07.00-14.00
Spółdzielnia Mieszkaniowa ZAKRZEWO - 2018-10-19 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)