SPECJALISTA - MECHANIK Katowice oferta pracy FABRYKA ŻARÓWEK "HELIOS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA - MECHANIK
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - Prowadzenie ewidencji środków trwałych. Prowadzenie ewidencji zleceń warsztatowych. Prowadzenie kart pracy dla działu techniczno-mechanicznego. Ewidencja złużycia materiałów. Prowadzenie korespondencji biurowej.- Wynagrodzenie: 2500-3000 zł/brutto - wynagrodzenie zostanie ustalone na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie średnie zawodowe lub wyższe. Mile widziane kierunki techniczne. Doświadczenie w zakresie zagadnień związanych z eksploatacją i obsługą maszyn. Obsługa komputera (Word i Excel). Dodatkowym atutem będzie zaświadczenie kwalifikacyjne E i D (uprawnienia sepowskie). Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kadry (at) helios.katowice.pl
Data publikacji: 2017-04-21
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: FABRYKA ŻARÓWEK "HELIOS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:1 Maja 11 / 13, 40-224 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych. Prowadzenie ewidencji zleceń warsztatowych. Prowadzenie kart pracy dla działu techniczno-mechanicznego. Ewidencja złużycia materiałów. Prowadzenie korespondencji biurowej.- Wynagrodzenie: 2500-3000 zł/brutto - wynagrodzenie zostanie ustalone na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie średnie zawodowe lub wyższe. Mile widziane kierunki techniczne. Doświadczenie w zakresie zagadnień związanych z eksploatacją i obsługą maszyn. Obsługa komputera (Word i Excel). Dodatkowym atutem będzie zaświadczenie kwalifikacyjne E i D (uprawnienia sepowskie). Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kadry (at) helios.katowice.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2500-3000 zł/brutto - wynagrodzenie zostanie ustalone na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA - MECHANIK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie zawodowe lub wyższe. Mile widziane kierunki techniczne. Doświadczenie w zakresie zagadnień związanych z eksploatacją i obsługą maszyn. Obsługa komputera (Word i Excel). Dodatkowym atutem będzie zaświadczenie kwalifikacyjne E i D (uprawnienia sepowskie).
Nazwa pracodawcy:
FABRYKA ŻARÓWEK "HELIOS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-224 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kadry (at) helios.katowice.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail, Godziny : Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.helios.katowice.pl
Profil działalności pracodawcy:
PRODUKCJA ELEKTRYCZNEGO SPRZĘTU OŚWIETLENIOWEGO. PRODUKCJA POZOSTAŁEGO SPRZĘTU ELEKTRYCZNEGO.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 21.04.2017
Oferta pracy ważna do: 21.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 21.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Firma zajmuje się produkcją systemów uzdatniania wody, prowadząca sprzedaż swoich wyrobów na całym świecie. Praca na tym stanowisku obejmować będzie pozyskiwanie i bieżącą obsługę najważniejszych i największych klientów firmy z regionu Bliskiego Wschodu i Afryki, współtworzenie strategii sprzedażowej oferowanych przez Spółkę produktów. Ponadto prowadzenie bieżącej obsługi kluczowych klientów w zakresie sprzedaży produktów, przygotowywanie ofert handlowych, monitorowanie rynków zagranicznych, prowadzenie negocjacji handlowych. Odpowiedzialność polega na utrzymywaniu długotrwałej relacji biznesowych z klientami już pozyskanymi i na zdobywaniu nowych, a także na aktywnym zaangażowaniu w rozwój działalności Spółki.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż usług hotelowych zgodnie z założonym planem sprzedażyudział w promocji usług,kontakt z aktualnymi oraz potencjalnymi klientami .
Pałac Brzezina Sp.z o.o - 2018-02-13 - Brzezina (dolnośląskie)
1. Sprzedaż produktów marki zgodnie ze standardami firmy. 2. Dbałość o utrzymanie wysokiego poziomu obsługi Klienta, poprzez udzielanie Klientom informacji dotyczących dostępnych produktów, promocji, zasad funkcjonowania marki zapewniających odnoszenie satysfakcji Klientów z oferowanych przez firmę produktów i usług. 3. Dbałość o zaspokojenie potrzeb i wymagań Klientów. 4. Kreowanie wizerunku firmy na zewnątrz poprzez zapewnienie kontaktów wewnętrznych i zewnętrznych na najwyższym poziomie. 5. Stałe podnoszenie swoich kompetencji merytorycznych oraz osobowościowych związanych z pełnioną funkcją. Równoważny system czasu pracy, praca w godz.: 9-22.
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Wrocław (dolnośląskie)
organizacja wysyłek, zakupy produkcyjne, wsparcie pozostałych działów.
NEOTOSEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-13 - Bełchatów (łódzkie)
Naprawa i serwis urządzeń klimatyzacyjnych wentylacyjnych i chłodniczych
TECHNOLOGIA PLUS BARTOSZ BŁASZCZYK - 2016-07-26 - Odolanów (wielkopolskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Kraków (małopolskie)
Zajmowanie się zadaniami z zakresu gospodarki komunalnej, monitoringu badań jakości wody i ścieków, unieszkodliwianie osadów ściekowych, sporządzanie sprawozdań GUS w zakresie gospodarki wodno-ściekowej, zarządzanie gminnymi zasobami lokali mieszkaniowych i użytkowych.
GMINNY ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ LEGNICKIE POLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-17 - Legnickie Pole (dolnośląskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za -udziału w działaniach zespołu niezbędnych do terminowej koordynacji międzynarodowych oddelegowań (m.in. przygotowywanie umów delegacji, obliczanie pakietu wynagrodzeń i dokładna rejestracja danych w HR2U). -zapewnienie wsparcia oraz udzielanie terminowych i dokładnych odpowiedzi na zapytania oddelegowanych pracowników -dokładne obliczenia i aktualizacje pakietów wynagrodzeń dla oddelegowanych pracowników; rejestracja zmian wynagrodzeń w HR2U zapewniająca aktualność i dokładność danych -dążenie do osiągnięcia dokładności i terminowości, przeprowadzanie analizy przyczyn źródłowych na temat stwierdzonych błędów i inicjowanie działań naprawczych; wspieranie globalnych procesów oraz działań dot. oddelegowań międzynarodowych; koordynowanie i monitorowanie zadań dot. czynności transferowych między zaangażowanymi stronami w oparciu o zasady i praktyki PMI; -utrzymywanie stałego kontaktu z zaangażowanymi stronami na wszystkich etapach relokacji -koordynowanie konkretnych działań i monitorowanie terminowości i rzetelności dostawców zewnętrznych (dot. wizy, pozwolenia na pracę, podatku), aby zapewnić zgodność z przepisami prawa / migracyjnymi w odniesieniu do lokalny i delegowanych pracowników. -zapewnianie kalkulacji i aktualizacji pakietu wynagrodzeń z najwyższą dokładnością, -sprawdzanie kwalifikowalności, raportowanie i kalkulacje, skuteczna współpraca z odpowiednimi zespołami
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Kraków (małopolskie)
- bieżąca obsługa biurowa,- wystawianie faktur,- organizacja transportu
kontakt przez PUP - 2015-12-04 - Żywiec (śląskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowanie dokumentów związanych z zatrudnieniem :umów o prace, wypowiedzeń, świadectw pracy, nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych, kontrolnych, nadzór nad dopilnowaniem terminów szkoleń BHP, sporządzanie umów cywilnoprawnych(umowy zlecenia ,umowy o dzieło), obsługa programu kadrowo- płacowego, sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, ewidencja zwolnień lekarskich, monitorowanie przepisów z zakresu Prawa pracy
Tektura Opakowania Papier S.A. - 2017-09-01 - Tychy (śląskie)
jw.
Italnet Sebastian Handzlik - 2018-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków, w szczególności: Z zakresu kadr:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Prowadzenie spraw pracowniczych związanych z przebiegiem zatrudnienia pracowników.3. Konsultowanie zakresów obowiązków pracowników Wrocławskiego Centrum Integracji z Koordynatorami i Dyrektorem Centrum.4. Koordynacja procesu rekrutacji na stanowiska pracownicze zgodnie z Ustawą o pracownikach samorządowych, prowadzenie dokumentacji naborów w WCI we współpracy z Komisjami Rekrutacyjnymi5. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji.6. Sprawowanie nadzoru nad szkoleniami z zakresu BHP i ppoż. pracowników.7. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, w tym rejestru urlopów, zwolnień lekarskich oraz nadzór nad kartami czasu pracy pracowników.8. Prowadzenie rejestrów planów urlopów.9. Prowadzenie spraw związanych z nagradzaniem, awansowaniem oraz karaniem pracowników.10. Ustalenie uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych oraz dodatkowego wynagrodzenia rocznego.11. Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzegania regulaminu i kodeksu pracy.12. Prowadzenie dokumentacji związanej z poleceniem wyjazdów służbowych.13. Prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami pracowników.14. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:- wprowadzanie do programu CDN Optima danych pracowników oraz zmian danych.15. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie kadrowym.16. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o zatrudnieniu.17. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie kadr.18. Prowadzenie rejestrów urlopów wypoczynkowych, upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora WCI,upoważnień do przetwarzania danych osobowych WCI.19. Współpraca z Specjalistą płac w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiany wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Z zakresu płac:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie wniosków o emerytury i renty pracowników Centrum.3. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:wprowadzanie do programu CDN Optima danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz zmian danych, wprowadzanie do programu Płatnik danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz pracowników,wprowadzanie zmian danych dostarczonych przez zleceniobiorców i beneficjentów.4. Prowadzenie dokumentacji zajęć komorniczych pracowników i beneficjentów Centrum oraz spraw związanych z rozliczeniem tych zajęć komorniczych.5. Sporządzanie sprawozdań oraz prowadzenie rozliczeń z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 6. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie płacowym.7. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie płacowym.8. Naliczanie świadczeń należnych beneficjentom Wrocławskiego Centrum Integracji.9. Sporządzanie i naliczanie list płac pracowników Centrum wraz z prowadzeniem stosownej dokumentacji.10. Sporządzanie naliczeń i prowadzenie dokumentacji związanej z zasiłkami macierzyńskimi, zasiłkami chorobowymi i zasiłkami opiekuńczymi. 11. Sporządzanie i naliczanie uprawnionym pracownikom wypłat z tytułu nagród jubileuszowych. 12. Sporządzanie i naliczanie list płac związanych z dodatkowym wynagrodzeniem rocznym pracowników.13. Kontrola prawidłowości naliczania ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych na liście płac związanych z wypłatami dla beneficjentów Centrum.14. Prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz spraw związanych z przekazem elektronicznym w systemie PŁATNIK ZUS.15. Prowadzenie rozliczeń w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych z Urzędem Skarbowym.16. Prowadzenie spraw związanych z wypłacaniem umów zleceń i umów o dzieło.17. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o wynagrodzeniu oraz dla zleceniobiorców i beneficjentów dot. zatrudnienia i wynagrodzenia. 18. Współpraca z Specjalistą ds. kadr w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiana wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. kadrowych i/lub Specjalista ds. płacowych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 09.07.2018r. do godziny 16.00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00-15.00. Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-06-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Zapoznanie się z przepisami BHP i P.POŻ. Analiza trendów gospodarczych i rynku pracy. Monitorowanie możliwości pozyskiwania środków na realizację projektów unijnych. Przygotowywanie,opracowywanie projektów w nowej perspektywie.
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Lublin (lubelskie)
budowanie i realizacja strategii sprzedaży usług HR świadczonych przez Agencję Pracy TymczasowejSamodzielne pozyskiwanie klientówNawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientamiwspółpraca z działem rekrutacji i koordynacji projektów
kontakt przez OHP - 2018-06-12 - Katowice (śląskie)
weryfikacja wniosków o zawarcie umowy o refundację wynagrodzeń oraz wniosków finansowych w zakresie refundacji, prowadzenie rejestrów oraz sprawozdawczości w/w zakresie, kontakty z pracodawcami oraz izbami rzemiosł
Małopolska Wojewódzka Komenda OHP Kraków - 2017-09-07 - Kraków (małopolskie)
Pracownik zakładu pogrzebowego.
BRONIKOWSKI Usługi Pogrzebowe Komorowski Michał - 2018-01-17 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Identyfikacja odbiorów produktów, organizacja procesów sprzedaży, przygotowanie ofert handlowych, obsługa klientów drogą elektroniczną
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Kock (lubelskie)
- prowadzenie syntezy chemicznej,- nadzór nad prawidłową realizacją procesów,- interpretacja wyników oznaczeń analitycznych,- sporządzanie raportów z badań,- opracowywanie przeglądów literaturowych na podstawie artykułów naukowych oraz patentów,- uczestnictwo w projektach badawczych oraz pracach zleconych z przemysłu
INSTYTUT CIĘŻKIEJ SYNTEZY ORGANICZNEJ "BLACHOWNIA" - 2017-02-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- Sprzedaż maszyn i urządzeń dla firm z branży wodno-kanalizacyjnej;FIRMA z branży wodno-kanalizacyjnej działająca na rynku od ponad 20 lat poszukuje pracownika do działu handlowego. Głównym zadaniem kandydata będzie sprzedaż maszyn i urządzeń dla firm i przedsiębiorstw komunalnych, pozyskiwanie nowych odbiorców, opieka nad gronem dotychczasowych klientów.
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Fasty (podlaskie)
Prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnianiem pracowników i wypłatą wynagrodzeń.
Kancelaria Doradztwa Podatkowego Jolanta Janowska - 2016-03-03 - Częstochowa (śląskie)
Tworzenie i edycja prezentacji wizualnych Poprawa estetyki wizualnej prezentacji, przygotowanie dokumentów na spotkania z klientemKoordynowanie procesów związanych z przyjmowaniem i przydzielaniem zadańWspieranie treningu nowych pracowników
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Poznań (wielkopolskie)
jw
SKŁAD TECHNICZNY Sp. z o.o. - 2017-10-11 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Trzebiatów (zachodniopomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
- praca pod nadzorem szefa kuchni: przygotowywanie posiłków (porcjowanie, gotowanie zup, wywarów, surówek, pieczenie ciast); - samodzielna organizacja pracy na stanowisku, znajomość urządzeń, maszyn, sprzętu i narzędzi pracy, przepisów sanitarno- epidemiologicznych i bhp.,- dostosowywanie pracy do księgi HACCAP,- przestrzeganie przepisów prawa dotyczących wykonywanych zadań zawodowych
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Gorlice (małopolskie)
specjalista do spraw sprzedaży
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2017-11-14 - Mielec (podkarpackie)
jw.
ESKOM IT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-04 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Zespół Szkół Specjalnych Nr 105 - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)