SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Brzezina oferta pracy Pałac Brzezina Sp.z o.o
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż usług hotelowych zgodnie z założonym planem sprzedażyudział w promocji usług,kontakt z aktualnymi oraz potencjalnymi klientami .
Data publikacji: 2018-02-13
Lokalizacja: Brzezina (dolnośląskie)
Pracodawca: Pałac Brzezina Sp.z o.o
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Parkowa 2, 55-330 Brzezina, powiat: średzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż usług hotelowych zgodnie z założonym planem sprzedażyudział w promocji usług,kontakt z aktualnymi oraz potencjalnymi klientami .
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brzezina
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: średzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Miękinia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.02.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
poczucie estetyki,komunikatywnośc ,rzetelność,wysoka kultura osobista
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność pracy w zespole,delegowania zadań
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
dobra organizacja czasu pracy,umiejętność pracy pod wpływem presji czasu,poczucie estetyki
Nazwa pracodawcy: Pałac Brzezina Sp.z o.o
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Śląskiej
Adres pracodawcy:
Parkowa 2, 55-330 Brzezina, powiat: średzki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: średzki
Gmina pracodawcy: Miękinia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Brzezina
Ulica pracodawcy: Parkowa
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Śląskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 13.02.2018
Oferta pracy ważna do: 13.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Odpowiedzialność za powierzone czynności (zamówienia i kosztorysy). Wymagane umiejętności negocjacyjne, solidność i kreatywność, uczciwość i rzetelność w wykonywanych czynnościach służbowych oraz wysoki poziom kultury osobistej. Wymagana b. dobra znajomość programu kosztorysowego NORMA oraz programu do projektowania, obsługi plotera.
ZAKŁAD PROJEKTOWO-BUDOWLANY PROJEKTOBUD ANDRZEJ POŁOMSKI - 2018-03-01 - Myjomice (wielkopolskie)
Praca na stanowisku pracownik grupy interwencyjnej. Wymagania: wykształcenie pomaturalne/policealne, wpis w listę kwalifikowanych pracowników ochrony, legitymacja osoby dopuszczonej do posiadania broni, prawo jazdy kat B. Rodzaj umowy - umowa zlecenie. Praca na dwie zmiany. Miejsce wykonywania pracy Wejherowo.
SUFO SECURITY Marcin Szymelt - 2017-06-30 - Wejherowo (pomorskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
produkcja reklam, montaż reklam, banerów
Agencja Reklamy i Promocji "ART-STUDIO" Beata Ambroziak - 2016-02-24 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Główne obowiązki: sporządzanie kosztorysów inwestorskich, założeń i programów funkcjonalno użytkowych, programów inwestycji, planów rzeczowych i finansowych oraz sprawozdań dot. realizowanych przez sekcję zadań; przygotowywanie dokumentacji i korespondencji do organu nadzorującego, organów architektoniczno budowlanych oraz organów nadzoru budowlanego; przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań przetargowych, opracowywanie projektów umów na realizację robót budowlanych, udział w pracach komisji przetargowych oraz weryfikacja dokumentów uzyskanych od oferentów; przygotowywanie zapytań ofertowych na roboty budowlane, udzielanie niezbędnych informacji i wyjaśnień oraz weryfikacja dokumentów uzyskanych od oferentów; koordynacja i sprawowanie nadzoru nad postanowieniami umowy zawartej z wykonawcami robót remontowo budowlanych, prowadzenie korespondencji i reprezentowanie inwestora; prowadzenie książek obiektu budowlanego.Wykształcenie: wyższe techniczne.Wymagania niezbędne: znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego; umiejętność obsługi programów kosztorysowych oraz pakietu biurowego MS Office (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu); posiadanie min. 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w branży budowlanej; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: wykształcenie w jednym z kierunków: budownictwo, inżynieria środowiska, elektrotechnika lub energetyka; posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi i/lub projektowania; umiejętność obsługi programów do projektowania typu CAD.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-06-17 - Racibórz (śląskie)
prowadzenie multi agencji ubezpieczeń,sprzedaż ubezpieczeń,obsługa klienta
Marek Mazurkiewicz - 2016-11-10 - Czeladź (śląskie)
naliczanie wynagrodzeń w pełnym zakresie, pełna obsługa księgowa
Zakład Usługowo- Budowlany "WIW-BUD" Andrzej Waszak - 2016-04-01 - Legnica (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Łapy (podlaskie)
prowadzenie kompleksowego procesu zatrudnienia pracowników tymczasowych z europy wschodniej
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Świebodzin (lubuskie)
Przyjmowanie i rozkładanie towaru, wydawanie towaru, obsługa magazynowego systemu informatycznego
GAMA GROUP SZEPIETOWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-08-02 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Tworzenie ogłoszeń, kontakt z kandydatami, weryfikacja nadesłanych aplikacji, rekrutacja pracowników z zagranicy dla firm- klientów. Głównie działania firmy polegają na wyszukiwaniu najleprzych miejsc kandydatów na rynku i polecaniu ich partnerom biznesowym- pracodawca nie świadczy usług agencji pracy. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub elektroniczny.Miejsce pracy: Wrocław ul. Podwale 36A/8 Oferta w sali: E
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa poczty elektronicznej, komputera, realizowanie zamówień, zadania związane z reklamą i wizerunkiem firmy, wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Katowice (śląskie)
zarządzanie bazą danych klientów (wyszukiwanie nowych rekordów klientów, przygotowywanie klientów do inicjacji działań sprzedażowych przez konsultantów Saleswise), budowanie bazy danych klientów firmy, organizacja mini warsztatów dla firmy szkoleniowej - wykonanie telefonów, zapraszanie klienta, wysyłanie maila z zaproszeniem i koordynować jego przybycie na mini warsztat, dbanie o kontakt po mini warsztatach - kontynuacja w postaci umawiania konsultantów firmy na spotkania z Klientami, obsługa bazy CRM, obsługa sekretariatu: administracyjna obsluga biura w tym obsługa sekretariatu i recepcji, prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie wyjazów służbowych, spotkań oraz konferencji, koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przesyłek kurierskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura i sprzętów biurowych, zaopatrzenie biura w materiały biurowe i eksploatacyjne
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Poznań (wielkopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów, kontrola bieżących zamówień, sporządzanie zleceń, koordynacja działań pomiędzy oddziałami a centralą; doświadczenie na podobnym stanowisku
DES MEBLE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA MYŚLINA - 2017-01-30 - Myślina (opolskie)
WSPÓŁPRACA Z KLIENTAMI, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, PISANIE OFERT, ORGANIZACJA POKAZÓW, ORGANIZOWANIE TRANSPORTU, PAKOWANIE TOWARU;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE TECHNICZNE, PRAWO JAZDY KAT.B, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO LUB ANGIELSKIEGO;
BIURO TECHNICZNO PROJEKTOWE VISKOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp.
26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU - 2018-03-29 - Białobrzegi (mazowieckie)
obsługa procesu realizacji zamówień klienta,dobór i wycena produktó,wykonywanie rysunków technicznych
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Zambrów (podlaskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw rachunkowości i rewizji finansowej
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Dębica (podkarpackie)
Prowadzenie administracji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy i ubezpieczeń społecznych (m.in.: ewidencja absencji, ewidencja czasu pracy, przygotowywanie umów o pracę i świadectw pracy, prowadzenie akt osobowych, prowadzenie kart zasiłkowych), obliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, rozliczanie umów cywilnoprawnych, przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych, sporządzanie rocznych informacji o dochodach pracowników oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy (PIT-11, inne niezbędne), pomoc w realizacji zadań wynikających z ZFŚS.
Comfort S.A. - 2018-03-22 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
kontrola biletów w komunikacji miejskiej
kontakt przez OHP - 2017-08-09 - Chełm (lubelskie)
Codzienna obsługa klientów w szczególności rosyjskojęzycznych, pozysykiwanie nowych klientów z Rosji i Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Łódź (łódzkie)
dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych, prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz dokumentacji kadrowo - płacowej, obsługa programu Płatnik w zakresie rozliczeń z ZUS, sporządzanie deklaracji podatkowych. sporządzanie sprawozdań finansowych, praca w godz. 9-17
APB SP. Z O.O. - 2016-08-18 - Opole (opolskie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-03-01 - Łódź (łódzkie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem indyjskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzenie analiz chemicznych
"FAMEG" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-30 - Radomsko (łódzkie)
Specjalista do spraw reklamy zajmuje się planowaniem, tworzeniem oraz koordynacją działań reklamowych, które mają na celu przekonanie potencjalnego klienta do nabycia reklamowanego produktu lub usługi. podejmowanie decyzji o formachi kierunkach prowadzonej reklamy;• dobór treści reklamowych: tworzenie haseł i sloganów reklamowych, tekstów reklam,scenariuszy ich wersji telewizyjnych lubradiowych, projektów graficznych plakatów, folderów itp.;• ustalanie sposobu prezentacji treścireklamowych;• dokonywanie wyboru mediów (środków przekazu) do przenoszenia treści reklam; wykupywanie czasu antenowego lub miejsca na łamach gazet i czasopism;• monitoring realizacji kampanii, zlecanie badań skuteczności przekazu reklamowego, analiza wyników i sporządzanie raportów dla zlecających kampani. Tłumaczenie tekstów na język rosyjski.
DENIS GROUP Sp.z.o.o. - 2018-04-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta. Ofertowanie, składanie zamówień.
kontakt przez PUP - 2018-05-03 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Obsługa klientów hurtowych i detalicznych, kontrola i przyjęcie towarów, obsługa zamówień, znajomość programu Windows, obsługa kasy fiskalnej, mile widziana znajomość programu Subiekt, roczne doświadczenie zawodowe w handlu, komunikatywność, otwartość na zmiany, samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji, wykształcenie min. zawodowe, prawo jazdy kat. "B"
Firma Handlowo-Usługowa Venge Sławomir Gieron - 2016-09-01 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
Pozyskiwanie oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z Partnerami Biznesowymi- Obsługa Klienta zgodnie ze standardami firmy- Aktywna sprzedaż produktów i usług-Realizacja i koordynacja działań wsparcia sprzedaży- Realizacja planów sprzedażowych
kontakt przez OHP - 2016-06-07 - Bytów (pomorskie)