SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY-DORADCA KLIENTA Ostróda oferta pracy Bank PeKaO S.A. z siedzibą w Warszawie
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY-DORADCA KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: sprzedaż produktów i usług bankowych, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa kasjersko-dysponencka, telemarketing
Data publikacji: 2016-04-04
Lokalizacja: Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Bank PeKaO S.A. z siedzibą w Warszawie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 4, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprzedaż produktów i usług bankowych, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa kasjersko-dysponencka, telemarketing
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY-DORADCA KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostróda
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostródzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostróda
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2016
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera w stopniu dobrym (wymagany staż - lata: 2)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Bank PeKaO S.A. z siedzibą w Warszawie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 4, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, list motywacyjny na adres Andrzej.Krupka (at) pekao.com.pl , lubMagdalena.Maciejewska (at) pekao.com.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: ostródzki
Gmina pracodawcy: Ostróda
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostróda
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: PKD 6512
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 04.04.2016
Oferta pracy ważna do: 04.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie akt osobowych pracowników, rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy, wystawianie zaświadczeń
KILARGO Sp. z o.o. - 2016-07-05 - Chechło Pierwsze (łódzkie)
Koordynacja prac związanych z wykonawstwem i rozliczeniem inwestycji, kosztorysowanie robót, przygotowywanie umów, dokumentacja inwestycji technicznej.
Komunalna Energetyka Cieplna "Komec" sp. z o.o. - 2016-10-05 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie klientów, sprzedaż, reklama produktu
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Samodzielne prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników,Ewidencja danych w systemie kadrowo-płacowym Symfonia,Rozliczanie czasu pracy,Przygotowywanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS, PFRON),Sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych,Dbałość o całość zagadnień administracji personalnej,Obsługa programu POL-on.
INSTYTUT ELEKTROTECHNIKI ODDZIAŁ W GDAŃSKU - 2016-04-14 - Gdańsk (pomorskie)
1) Zamawianie surowców na potrzeby produkcji.2) Zamawianie towarów handlowych.3) Bieżąca analiza stanów magazynowych, towarów i surowców. 4) Przyjęcia zewnętrzne surowców i towarów handlowych.
VOSTER Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-07-13 - Zarzecze (podkarpackie)
Serwis i konserwacja urządzeń drukujących, kontakt z klientem,wyjazdy do klienta. Praca od 8-16
XEROPARTNER IT Grzegorz Weselski - 2018-06-22 - Opole (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż usług spedycyjnych drogowych, budowanie bazy klientów, monitorowanie rynku TSL oraz poczynań konkurencji, organizacja i prowadzenie spotkań handlowych w celu nawiązania współpracy, analizowanie potrzeb klientów i doradzanie w zakresie doboru optymalnych rozwiązań, przygotowywanie ofert handlowych dla aktualnych i przyszłych klientów, stałe poszerzanie wiedzy na temat rynku usług transportowych, raportowanie postępów w osiąganiu celów sprzedażowych, współpraca z zespołem operacyjnym w celu zapewnienia najlepszego poziomu wykonania usług. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Czechowicach-Dziedzicach.
3 CARGO Beata Jastrzębska - 2016-08-16 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
OPIS STANOWISKA Obsługa klienta Przygotowywanie produktów do sprzedaży i wysyłki, Obsługa systemu sprzedażyWYMAGANIA: Znajomość jednego z języków obcych w stopniu podstawowym (warunek konieczny): języka niemieckiego, angielskiego lub czeskiego Min. wykształcenie średnie Biegła obsługa MS Office, Internet Komunikatywność i dobra organizacjaOFERUJEMY Pełną wyznań i ciekawą pracę w młodym, przyjaznym zespole Perspektywę rozwoju kariery zawodowej Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę Niezbędne narzędzia pracy Możliwość codziennego kontaktu zawodowego w językach obcych
FEROCITY Ewelina Kampik-Nowak - 2016-12-30 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
Monitorowanie i zapewnienie ciąglości i sprawnego działania sieci komputerowej oraz sprzętu komputerowego, administrowanie oprogramowania systemów serwerowych, w stopniu umożliwiającym zachowanie bezpieczeństwa sanych przed nieupoważnionym dostępem, administrowanie systemami baz danych, nadzorowanie działania sieci LAN i WAN, wdrażanie nowych rozwiązań teleinformatycznych, instalowanie i konfigurowanie sprzętu, systemów i aplikacji, udzielanie pomocy technicznej użytkownikom sprzętu i oprogramowania, wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji zgodnie z odrębnymi procedurami, sprzętu IT, systemów informatycznych i aplikacji
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2016-04-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- obsługa zamówień interentowych, - koordynowanie realizacji zamówień, - telefoniczna obsługa klienta, - realizacja wyznaczonych celów, - wystawianie dokumentów sprzedaży (faktury / paragony / korekty / zwroty), - budowanie pozytywnych relacji z klientami. Oferta dostępna w sali G, H, C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: praca (at) proline.pl
PROLINE Sebastian Ponikowski - 2016-10-25 - Mirków (dolnośląskie)
realizowanie indywidualnej strategii sprzedażowej i marketingowej, pozyskanie nowych klientów, organizowanie spotkań z klientami, prowadzenie negocjacji, opieka, obsługa imprez, przyjmowanie i obsługa rezerwacji, udział w kampaniach promocyjnych
Centrum Szkolenia i Zarządzania Nieruchomościami Sp. z o.o. - 2018-01-12 - Kamińsko (wielkopolskie)
Współpraca i obsługa klientów firmy w kraju i UE. Poszukiwanie nowych klientów. Realizacja określonych planów sprzedażowych. Asystowanie w negocjowaniuporozumień handlowych. Przygotowywanie ofertsprzedażowych sprzedażowych
DEGA Spółka Akcyjna - 2017-04-18 - Karnieszewice (zachodniopomorskie)
- obsługa klientów indywidualnych i hurtowych,- doradztwo w sprawach zakupu mebli,- zamawianie towaru,- realizacja zamówień,- inne drobne prace biurowe
Fabryka Mebli Latzke Sp. z o.o. - 2017-07-28 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Dbanie o obieg dokumentacji klientów polsko i rosyjskojęzycznych, archiwizacja dokumentów, zamawianie kurierów, realizacja zadań związanych z obiegiem dokumentacji operacyjnej w firmie.
Twój StartUp - 2018-01-22 - Gdańsk (pomorskie)
- dekretowanie i księgowanie dokumentów,- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, - przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych, - przestrzeganie prawidłowego obiegu dokumentów księgowych, - analiza i kontrola kosztów oraz ich optymalizacja w Spółce,- pomoc w sporządzaniu sprawozdań finansowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości oraz standardami MSSF, - prowadzenie dokumentacji podatkowej, na którą składają się:* ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, * ewidencja wyposażenia, * ewidencja dokumentów zakupu i sprzedaży VAT,* karty przychodów pracowników, zwana dalej " Ewidencjami",- bieżące śledzenie zmian w przepisach dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych i ZUS, dopracowanie do nich programu płacowo-kadrowego. Obsługa programu PC Biznes Kadry i Płace Streamsoft.- obliczenie wynagrodzeń pracowników i innych należności wynikających z Kodeksu Pracy oraz sporządzanie listy płac, - prowadzenie spraw związanych ze świadczeniami z ubezpieczenia społecznego(zasiłki chorobowe, opiekuńcze, macierzyńskie, wychowawcze, rehabilitacyjne)oraz sporzadzanie miesięcznych zestawień wypłaconych świadczeń na kartach zasiłkowych, - obliczanie oraz sporządzanie miesiecznych zestawień potrąconego podatku dochodowego od osób fizycznych i przekazywanie do Urzędu Skarbowego zaliczki na podatek dochodowy, - wykonywanie innych, powierzonych przez przełożonych zadań.
LFC Spółka z o.o. - 2017-06-21 - Czerwieńsk (lubuskie)
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, kontakty z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Jabłonowo (mazowieckie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż okularów, praca w godz.10-18. wzrost wynagrodzenia po okresie próbnym+premia.
Zakład Optyczny - Witold Siejka - Domański - 2016-02-02 - Opole (opolskie)
w/g stanowiska
Firma Handlowo-Usługowa "Sportex" Iwona Wierzbicka w Kielcach - 2017-03-01 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
"FAMILY POLAND TOUR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-23 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie zleceń, obsługa klientów, wysyłka towaru.
kontakt przez PUP - 2015-12-09 - Piła (wielkopolskie)
praca biurowa zgodna ze specyfikacją danego stanowiska pracy i zawodu tworzenie i realizacja strategii SEO/SEM, tworzenie i realizacja strategii SOCIAL MEDIA, projektowanie modułów funkcjonalnych stron www, ANALITYKA internetowa
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Zgierz (łódzkie)
kontakt telefoniczy z potencjalnymi klientami, przedstawienie oferty, proponowanie rozwiązań
JOBHOUSE Sp. z o.o. - 2016-04-19 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowanie wózka widłowego do pracy. Wykonywanie prac załadunkowych i rozładunkowych. Zabezpieczanie przewożonego załadynku.
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Gorzewo (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów na rynkach zagranicznych, sprzedaż samochodów osobowych, prowadzenie rozmów handlowych, poznanie nowych obszarów handlowych, w których kluczową rolę odgrywać będzie znajomość języka
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Piaseczno (mazowieckie)
Specjalista ds. Sprzedaży to osoba, która aktywnie wspiera sprzedaż produktów/usług znajdujących się w ofercie handlowej firmy - dla klientów indywidualnych oraz firm. Do obowiązków tego pracownika należy, m.in.: pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
Emi Plus sp.j. Maciej Dobrowolski i Mirosław Topolski - 2018-01-18 - Lublin (lubelskie)
Naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie dokumentacji płacowej, ewidencja kadrowo - płacowa.
GLASPO Sp. z o.o. - 2015-11-17 - Domanin (wielkopolskie)
Nauczyciel techniki w szkole podstawowej
Zespół Placówek Oświatowych im. ks. Andrzeja Przybyły SDB - 2017-06-12 - Barnówko (zachodniopomorskie)