SPECJALISTA DS. WSPARCIA I WSPÓŁPRACY Z NGO'S W ODDZIALE WIELKOPOLSKIM PFRON Poznań oferta pracy Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WSPARCIA I WSPÓŁPRACY Z NGO'S W ODDZIALE WIELKOPOLSKIM PFRON
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Realizacja zadań wynikających ze zlecania zadań organizacjom pozarządowym z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej. Realizacja zadań wynikających z programów rządowych oraz realizacja programów Rady Nadzorczej PFRON . Inicjowanie i realizowanie programów na rzecz osób niepełnosprawnych, w tym tworzenie i realizowanie projektów finansowanych ze środków UE. Prowadzenie działań szkoleniowych oraz doradczych na rzecz organizacji pozarządowych.Monitorowanie i badanie efektywności udzielonej pomocy.
Data publikacji: 2017-12-18
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lindego 4, 60-573 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Realizacja zadań wynikających ze zlecania zadań organizacjom pozarządowym z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej. Realizacja zadań wynikających z programów rządowych oraz realizacja programów Rady Nadzorczej PFRON . Inicjowanie i realizowanie programów na rzecz osób niepełnosprawnych, w tym tworzenie i realizowanie projektów finansowanych ze środków UE. Prowadzenie działań szkoleniowych oraz doradczych na rzecz organizacji pozarządowych.Monitorowanie i badanie efektywności udzielonej pomocy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. WSPARCIA I WSPÓŁPRACY Z NGO'S W ODDZIALE WIELKOPOLSKIM PFRON
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali specjaliści do spraw społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie - 2 lata
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa komputera- program MS Office (Word, Excel)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy pod presją czasu
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymogi konieczne doświadczenia w rozliczaniu projektów, w tym: finansowanych ze środków UE. Inne kompetencje, wiedza lub umiejętności: znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie.Wymagania pożądane: wykształcenie: wyższe magisterskie,staż pracy: 4 lata, rodzaj doświadczenia: współpraca z organizacjami pozarządowymi, Szczególne uprawnienia: prawo jazdy kat. B.Inne kompetencje, wiedza lub umiejętności: znajomość zagadnień związanych ze środowiskiem osób niepełnosprawnych, znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej średniozaawansowanym.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Al.Jana Pawła II 13, 00-828 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. życiorys (C.V.),2. list motywacyjny,3. dokumenty potwierdzające poziom i kierunek wykształcenia,4. dokumenty potwierdzające staż pracy (np.: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),5. dokumenty potwierdzające doświadczenie wymagane na danym stanowisku pracy (np.: świadectwa pracy, zakresy obowiązków, zaświadczenia o zatrudnieniu, wykonywaniu umowy cywilnoprawnej, stażach, praktykach, wolontariatach),6. inne dokumenty, które kandydat/ka uzna za istotne.Wymaganymi dokumentami są dokumenty określone wyżej w punktach 1-5.W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.Dokumenty mogą być składane w oryginałach lub kopiach, jednak warunkiem podpisania umowy z osobą wyłonioną do zatrudnienia w trakcie procesu naboru jest przedłożenie najpóźniej w dacie podpisania umowy o pracę z taką osobą oryginałów dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań wynikających z wskazanych wyżej pkt. 3-5.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta, inny - 1) za pośrednictwem poczty lub bezpośrednio do kancelarii Biura w zamkniętej kopercie oznaczonej napisem: Nabór na stanowisko Specjalista ds. wsparcia i współpracy z NGOs w Oddziale Wielkopolskim PFRON na adres 00-828 Warszawa, Al. Jana Pawła II 13,2)za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail szkolenia_rekrutacje (at) pfron.org.pl z tytułem: ,,Nabór na stanowisko Specjalista ds. wsparcia i współpracy z NGOs w Oddziale Wielkopolskim PFRON.Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do kancelarii lub na skrzynkę e-maila)., Termin: do 26.12.2017r.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Al.Jana Pawła II
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali specjaliści do spraw społecznych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.12.2017
Data dodania oferty pracy: 15.12.2017
Oferta pracy ważna do: 26.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 15.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 15.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Staż w firmie CARMAX Program stażu do zapoznania w pokoju 35.
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Bilcza (świętokrzyskie)
-naliczanie wynagrodzeń, ZUS, US-obsługa kadrowo-płacowa pracowników firmy,-prowadzenie akt osobowych, -naliczaniei ewidencja czasu pracy,-sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych.
TARCZYŃSKI S.A. - 2016-12-28 - Sława (lubuskie)
Wyszukiwanie kandydatów w różnych kanałach rekrutacyjnych (Linkedin, Xing) i prowadzenie ich przez proces rekrutacyjny w lokalizacjach Azja-Pacyfik. Utrzymywanie relacji z kandydatami, którzy mogą być zainteresowani pracą w późniejszych terminach. Kontakt z kandydatami pasywnymi z regionu Azja-Pacyfik. Mapowanie rynku w celu zidentyfikowania trendów w rekrutacji.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Zabierzów (małopolskie)
prace biurowe w zakresie opracowywania dokumentacji do uzyskania decyzji administracyjnych w zakresie ochrony środowiska (raporty z ocen środowiskowych, operaty wodnoprawne, operaty ochrony powietrza, itp.
Pracownia Analiz Środowiskowych Ekoventus Szymańczyk i Węclewski Spółka jawna - 2018-07-25 - Zielona Góra (lubuskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie się z kontrahentami klientami z Wietnamu.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zatwierdzanie zleceń spedycyjnych i transportowych, wystawianie faktur oraz wprowadzanie faktur zakupu do systemu TMS/ERP, kontrolowanie i kompletowanie dokumentów przewozowych niezbędnych do wystawienia faktur, współpraca z klientami oraz przewoźnikami w zakresie obsługi procesów reklamacyjnych, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej, rejestracja w elektronicznej książce pocztowej, ścisła współpraca z działem spedycji, transportu oraz magazynem, realizacja bieżącej pracy w biurze.
ALEGRE LOGISTIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-05 - Malbork (pomorskie)
-Współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży,-Budowanie i rozwijanie trwałych relacji z kluczowymi klientami, oraz prowadzenie projektów w ramach współpracy z klientami,-Skuteczne osiąganie założónych celów sprzedażowych,-Monitoring i analiza rynku oraz oczekiwań klientów. Oferujemy: -zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,-pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, gwarantującą stabilizację i poczucie bezpieczeństwa,-stałe terminowe wynagrodzenie i premie uznaniowe (płaca adekwatna do posiadanych kwalifikacji),-atrakcyjny system premiowy: premie miesięczne, kwartalne, półroczne i roczne,-dofinansowanie do dojazdów dla osób spoza Tczewa,-uczestnictwo w szkoleniach, umożliwiające podnoszenie kwalifikacji zawodowych,-bogaty pakiet socjalny - bilety do kina, siłowni, na basen.Oferty ze zdjęciem kierować: e-mail: kadry (at) metrixmetal.pl w tytule wiadomości proszę napisać na jakie stanowisko składają Państwo swoje CV.
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2017-08-31 - Tczew (pomorskie)
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku powinna:administrować infrastrukturą wirtualną klaster + macierz SAN - usuwanie awarii, administrować serwerami na maszynach wirtualnych (Windows, Linux), rozwiązywać zagadnienia sieciowe - switching/routing, administrować serwerem www - nginex, konfigurować polityki firewall, obsługiwać na poziomie administracyjnym bazy danych Progress,administrować domeną Active Directory, administrować serwerami aplikacji, obsługiwać na poziomie administracyjnym bazodanowy system biblioteczny, konfigurować zdalne połączenia wszystkich fili bibliotecznych (VPN), zarządzać backupami, zarządzać oprogramowaniem antywirusowym, zarządzać siecią WiFi,nadawać i odbierać uprawnienia w systemie kontroli dostępu, obsługiwać telefonię VoIP, obsługiwać urządzenia RFiD, obsługiwać kolektory danych.
Miejska Biblioteka Publiczna w Tychach - 2017-03-31 - Tychy (śląskie)
pakowanie produktów
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Cianowice (małopolskie)
Kontrola jakości wyrbów gotowych z gumy; pakowanie wyrobów gotowych; identyfikacja braków wyrobów.
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż detaliczna i hutrowa wyrobów śrubowych i tworzyw sztucznych, transport do klienta- sporadycznie, poszukiwanie nowych klientów.Godziny pracy 7-15
ABOT B&J Sp. z o.o - 2018-08-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację pełnej obsługi kadrowo-płacowej pracowników, w szczególności za:prowadzenie dokumentacji i rozliczeń kadrowo-płacowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych oraz wewnętrznymi uregulowaniami funkcjonującymi w firmie; rozliczanie czasu pracy; rozliczanie podróży służbowych; prowadzenie dokumentacji i rozliczeń zleceniobiorców i osób wykonujących umowy o dzieło; wyliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych; przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy pracowników firmy oraz dokumenty związane z zatrudnieniem osób na podstawie umów cywilnoprawnych;rejestrowanie w systemie ZUS pracowników i ich członków rodzin oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych, zgłaszanie zmian, wyrejestrowywanie zwolnionych oraz stały nadzór nad dokumentacją ZUS w zakresie informacji kadrowych; sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS);sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych w programie Excel;prowadzenie dokumentacji związanej z odpowiedzialnością materialną pracowników;uzgadnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń, składek ZUS, podatków;monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń.
ASAJ Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Siedlce (mazowieckie)
Obsługa klienta, nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z kontrahentami,tworzenie ofert przetargowych.
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Rydułtowy (śląskie)
przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów z klientami firmy, analiza obrotów w sieciach, przygotowanie zamówień do realizacji, przygotowanie zdjęć artykułów i wzorów do gazetek handlowych, sprawdzanie faktur pod kątem zgodności z umowami handlowymi, wystawianie faktur sprzedaży, wystawianie faktur korygujących, prowadzenie rejestru kontrahentów.godziny pracy 8-16. umowa na okres 3 miesięcy.
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Piła (wielkopolskie)
- tworzenie i planowanie kampanii w sieci reklamowej Google AdWords - działania i procesy marketingowe w zakresie analizy potrzeb, pomiar efektywności kampanii, identyfikowanie i analizowanie trendów, analiza rentowności, ocena ryzyka, monitorowanie kluczowych wskaźników wydajności, itp.;- monitorowanie skuteczności kampanii reklamowych; analiza zastosowanych metod i kosztów- planowanie budżetu, w tym ustalanie wskaźników KPI i celów wspierających realizację założeń biznesowych,- tworzenie wyszukiwarek wg słów kluczowych, kreowanie reklam- analiza konwersji pozyskanych leadów
Internovus BU - 2018-04-17 - Bułgaria (Bułgaria)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Testowanie oprogramowania stacji bazowej sieci telefonii komórkowej. Główne zadania: PLANOWANIE I WYKONYWANIE TESTÓW FUNKCJONALNOŚCI, TWORZENIE PLANÓW/ SCENARIUSZY TESTOWYCH, WPROWADZANIE AUTOMATYZACJI TESTÓW, UCZESTNICTWO W WARSZTATACH TECHNICZNYCH, ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW SPRZĘTOWYCH. Kandydat musi posiadać wiedzę na temat siei telekomunikacyjnych, wiedzę na temat protokołów telekomunikacyjnych, ukończone szkole z zakresu GSM BSS, oraz GPRS PCU: 2 G Switching Core network Operation and Mainteinance, BASe Station Subsystem Integration, Ipso Platform, Wirless WCDMA CS Engineed,
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)
telefoniczna obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Kontrolowanie jakosci kodu i złożoność w zakresie danej specjalności, przegląd kodu i projektów w całym obszarze specjalności, dogłębna analiza domeny biznesu, odpowiedzialność za bardziej złożone obszary domeny biznesu, wykonywanie kompleksowych POC oraz dalszych rekomendacji, porady dla deweloperów.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Kraków (małopolskie)
w/g stanowiska
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Kielecka Fabryka Mebli Paweł Wiśnicki - 2017-11-13 - Kielce (świętokrzyskie)
j.w.
Axa Polska S.A - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Gdańsk (pomorskie)
organizowanie ochrony zakładu, opracowywanie i oktualizacja Planu Ochrony, instrukcji procedur regulujących kwestie ochrony zakładu przemysłowego, nadzór i kontrola oraz egzekwowanie jakości i standardów od zewnętrznego dostawcy usług w zakresie ochrony, nadzór nad realizacją i prowadzenie badania trzeźwości pracowników i wykonawców, organizowanie okresowychszkoleń dla pracowników ochrony, ze znajomości instrukcji i procedur w zakresie bezpieczeństwa osób i mienia, podejmowanie działań zmierzających do stałego doskonalenia form i metod ochrony zakładu, udział w naborze pracowników ochrony przez dostawcę usługi oraz ocena pezydatności zawodowej kandydatów, utrzymywanie stałych kontaktów z własciwymi terytorialnie jednostkami ABW, Policji, Strazy Miejskiej, straży Pożarnej, podejmowanie doraźnych decyzji w przypadku zagrożeniabezpieczeństwa osób lub mienia zakładu, użytkowanie systemu kontroli dostępu wramach nadzoru ochrony obiektu, wydawanie przepustek - identyfikatorów, zarządzanie wykonawcami usług: ochrony, sprzątanie, prace gospodarcze, naprawy i konserwacja (koordynowanie i organizowanie prac, rozliczanie faktur, tworzenie zapotrzebowań)
ELEKTROCIEPŁOWNIA S.A. ZIELONA GÓRA - 2016-12-28 - Zielona Góra (lubuskie)
Nadzór nad bazą samochodów służbowych oraz powiązaną dokumentacją. Koordynacja napraw/serwisu - tworzenie tygodniowych planów napraw. Analiza i optymalizacja finansowania floty - wynajem/leasing/kredyt.
kontakt przez OHP - 2016-10-19 - Zielona Góra (lubuskie)
dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze pasażerów Cathay Pacific, maksymalizowanie zysków poprzez użycie narzędzi sprzedażowych, osiąganie wyznaczonych celów
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Kraków (małopolskie)
Przygotowanie dokumentacji, pisanie procedur, wykonywanie walidacji i kwalifikacji urządzeń.
Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne "SULPHUR ZDRÓJ EXIM" w Busku-Zdroju - 2018-03-17 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Koordynacja napraw blacharsko-lakierniczych, sporządzanie kosztorysów, obsługa Klienta, współpraca z towarzystwami ubezpieczeniowymi, windykacja należnosci. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
Auto-Color Pracownia Lakiernictwa i Blacharstwa Samochodowego Marian Pudełko - 2016-04-15 - Bielsko-Biała (śląskie)
rekrutacja pracowników z krajów wszchodnich dla polskich pracodawców, kierowanie zespołem pracowników
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe - Świtaj Artur - 2016-11-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Obsługa kadrowo-płacowa pracowników,prowadzenie akt osobowych, nadzór nad aktualnością badań lekarskich, robienie zestawień na potrzeby Zarządu
ProgressECO sp. z o.o. sp. k. - 2018-07-27 - Dobrów (świętokrzyskie)
Znajomość przepisów ustawy - Prawo Energetyczne, uzyskanie uprawnień dozoru bez ograniczeń napięcia w zakresie urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych. Kontakt z Urzędem Regulacji Energetyki w zakresie działalności koncesjonowanych (obrót i dystrybucja energii elektrycznej), bieżąca kontrola pracy sieci elektroenergetycznej 110/15/04kV, określania warunków przyłączenia odbiorców, kształtowanie taryfy dla usług dystrybucji energii elektrycznej, sporządzanie dokumentacji i sprawozdań wynikających z przepisów, wskazania znajomości przepisów - Prawo Budowlane (uprawnienia budowlane branży elektrycznej) I zmiana pn-pt sporadycznie w dni wolne.Wynagrodzenie od 3000zł brutto 1 umowa na 2 lata docelowo na stałe.
Zakład Usług Technicznych MEGA Sp.z o.o. - 2016-09-20 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z potencjalnymi klientami firmy na rynku krajowym jak i zagranicznym, nadzór nad całokształtem zagadnień handlu, reklamy, organizacja eksportu i importu wyrobów i materiałów, nadzór nad procesem produkcyjnym i inne zadania zlecone przez właściciela
DAREKCO PHUP Klaudia Paszkiewicz - 2016-06-24 - Augustów (podlaskie)