SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ Kielce oferta pracy Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Kielecka Fabryka Mebli Paweł Wiśnicki
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: w/g stanowiska
Data publikacji: 2017-11-13
Lokalizacja: Kielce (świętokrzyskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Kielecka Fabryka Mebli Paweł Wiśnicki
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zagnańska 232, 25-563 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: w/g stanowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kielce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kielce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kielce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie na podobnym stanowisku-praca w fabryce mebli w Kielcach.
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Kielecka Fabryka Mebli Paweł Wiśnicki
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
Zagnańska 232, 25-563 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV przesłać na e-mail: biuro (at) k-f-m.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: m. Kielce
Gmina pracodawcy: Kielce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kielce
Ulica pracodawcy: Zagnańska
Numer budynku pracodawcy: 232
Profil działalności pracodawcy: Produkcja mebli handel
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 13.11.2017
Oferta pracy ważna do: 13.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie aktywnej sprzedaży usług logistycznych; Nawiązywanie i rozwijanie współpracy z klientami oraz podwykonawcami; Przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków współpracy; Obsługa klienta w zakresie organizacji przewozu ładunków; Kompleksowa realizacja zleceń; Koordynacja przepływu informacji i dokumentów przewozowych
NORTHGATE LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-17 - Oława (dolnośląskie)
montaż dekoracji
DEKO - BAU SP. Z O.O. - 2016-09-02 - Lubin (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Szklarska Poręba (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Sochonie (podlaskie)
Obsługa sprzedaży internetowej
MYRLAND Myrlak Szymon - 2017-09-27 - Przyborów (małopolskie)
obsługa klientów w języku niemieckim zgodnie ze standardami przyjętymi w firmie, odpowiedzialność za przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych, uzupełnianie danych w wewnętrznej bazie, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
GASTAMO JOB SERVICE KAMIL KMIECIK - 2017-07-07 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
- Przygotowanie dokumentów kadrowo - płacowych zgodnie z wymogami prawa pracy,- Doradztwo personalne w zakresie spraw ze stosunku pracy i pokrewnych,- Prowadzenie i kontrola poprawności dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, umowy o pracę, umowy zlecenia, ewidencja czasu pracy),- Przygotowanie dla pracowników zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,- Obsługa systemu IT do zarządania danymi personalnymi.
DNV GL Poland Sp. Z o.o. - 2017-02-03 - Gdynia (pomorskie)
- Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za organizację i obsługę szkoleń w siedzibie firmy. - Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo (do 31.12.2018 r.) z możliwością podpisania kolejnej umowy na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 09:00-17:00. Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące. Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice. Biegłe poruszanie się po Internecie - umiejętność znajdowania informacji oraz pisania ogłoszeń. Realizacja planów handlowych. Doświadczenie w sprzedaży będzie Twoim atutem. Umiejętność jasnej i precyzyjnej komunikacji. Kontakt telefoniczny (535-888-505) lub e-mail: biuro (at) proedukacja.edu.pl
PROEDUKACJA PAWEŁ SERWA - 2017-07-07 - Katowice (śląskie)
Pozyskiwanie i opieka nad listą kluczowych klientów z regionu Amerykańskiego. Wspieranie celów finansowych poprzez proaktywne reagowanie na potrzeby klientów wewnętrznych oraz zewnętrznych. Zapewnienie przedsprzedażowego i posprzedażowego wparcia dla klientów. Wykonywanie działań mających na celu wzrost użytkowania produktów poprzez aktywne zaangażowanie z klientami. Działanie w imieniu klienta w procesie wyjaśniania i serwisowania produktów i danych strategicznych. Budowanie relacji z innymi grupami odpowiedzialnymi za opiekę klienta wewnątzr Thomson Reuters.
THOMSON REUTERS (MARKETS) EUROPE SA SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-03-09 - Gdynia (pomorskie)
inicjowanie, udział w opracowaniu i realizacji programów realizowanych przez OHP przygotowywanie fiszek i wniosków do programów; udział w opracowywaniu i wdrażaniu projektów OHP finansowanych ze środków krajowych budżetowych i pozabudżetowych; koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych; podejmowanie wszelkich inicjatyw programowych służących aktywizacji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży; opracowywanie sprawozdań okresowych i zbiorczych analiz oraz przekazywanie do WWK OHP zgodnie z obowiązującymi zasadami i terminami.
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2016-07-18 - Leszno (wielkopolskie)
obsługa wypożyczalni samochodów
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Łagów (dolnośląskie)
wyksz. średnie, mile widziane doświadczenie, komunikatywność i kreatywność;praca polega na wirtualnym oprowadzeniu klientów, po stronie internetowej firmy, nadaniu pierwszego zlecenia, pozyskania numeru do kuriera i dopilnowaniu odbioru przesyłki, dodatkowo obsługa maila, wypełnianie i drukowanie umów oraz potwierdzenia ich wysyłki, pomoc telefoniczna lub mailowa klientom.
Magnat Net Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-04-11 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
odpowiedzialność za współpracę między prezesem a klientami i kontrahentami firmy z Bangladeszu, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku bengalskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej działalności, praca na 2/5 etatu od poniedziałku do piątku w godz. 10-13
Nahar Traders Spółka z ograniczoną odpowiedzilnością - 2016-03-24 - Janki (mazowieckie)
wsparcie merytoryczne w sprzedaży podległych biur operacyjnych, weryfikacja optymalizacji procesowania wniosków i wykorzystywania ich potencjału
KONKRET Sp. z o.o. - 2017-10-09 - Ostrołęka (mazowieckie)
Roboty murarskie, tynkarskie, ogólnobudowlane.
Firma Budowlana A.Mroczkowski - 2016-05-23 - Miłków (lubelskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Rakoniewice (wielkopolskie)
Przygotowywanie dokumentacji związanej z realizacją usługi, przygotowywanie logistyczne usług. Współpraca z zespołem inżynieryjnym, wykonywanie pomiarów, badań technologicznych i diagnostycznych. Sporządzanie dokumentacji, raportów, sprawozdań. Stały kontakt i wsparcie techniczne dla oddziałów serwisów smarowniczych.
Ecol Sp. z o.o. - 2017-04-19 - Płock (mazowieckie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Łuszczów Drugi (lubelskie)
monter instalacji ciepłowniczych
Miejska Energetyka Cieplna w Kołobrzegu Sp. z o.o. - 2016-06-07 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Zapewnienie wsparcia użytkownika w obszarze infrastruktury IT, konfiguracja oraz serwis sprzętu komputerowego i telekomunikacyjnego, zarządzanie sprzętem IT; konfiguracja sieci komputerowych, obsługa, konfiguracja i instalacja usług katalogowych Microsoft Active Directory
12. Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Poznaniu - 2018-04-20 - Leszno (wielkopolskie)
Prowadzenie całokształtu spraw związanych ze sprzętem i transportem, wydawanie raportów, sporządzanie wypłat i ewidencji czasu pracy kierowców
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S.A. - 2018-03-21 - Poddębice (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie i nawiązywanie relacji z klientami, obsługa klienta, prowadzenie negocjacji, przygotowywanie ofertwykształcenie wyższebardzo dobra znajomość języka angielskiegomile widziana znajomość języka niemieckiegokomunikatywnośćpakiet MS Officerysunek technicznymile widziane doświadczenie
ALSPAW GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-30 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Mielec (podkarpackie)
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:•PLANOWANIE, PRZYGOTOWYWANIE ORAZ REALIZACJA KAMPANII MARKETINGOWYCH, A W SZCZEGÓLNOŚCI KAMPANII ONLINE•MONITOROWANIE I OPTYMALIZACJA WSKAŹNIKÓW KAMPANII•WSPÓŁPRACA Z PARTNERAMI FIRMY POD KĄTEM PRZEPROWADZANYCH KAMPANII MARKETINGOWYCH•WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM SPRZEDAŻY•KONTAKT Z ORGANIZATORAMI TARGÓW, KONFERENCJI•NADZÓR NAD PRZYGOTOWANIEM STOISK TARGOWYCH•REPREZENTACJA FIRMY NA TARGACH, KONFERENCJACH•DBANIE O WIZERUNEK FIRMYOFERUJEMY:•STAŁĄ PRACĘ W DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE•MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO•WYNAGRODZENIE ADEKWATNE DO POSIADANEJ WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI, ZAANGAŻOWANIA W REALIZACJĘ ZADAŃ I OSIĄGANYCH EFEKTÓW PRACY
MEBLE.PL SA - 2017-01-19 - Rzeszów (podkarpackie)
prace biurowe
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej HELPMED ZPChr. im dr med. T. Boczonia Sp. z o.o - 2016-01-21 - Tychy (śląskie)
w zakresie specjalisty do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Człuchów (pomorskie)
doświadczenie na podobnym stanowisku,wykształcenie minimum średnie , umiejętność pracy w zespole, umiejętność swobodnej pracy w środowisku Office,umiejętności organizacyjne, samodzielność, komunikatywność, dyspozycyjność, prawo jazdy kat.B;osoba na tym stanowisku jest odpowiedzialna za dokonywanie zakupów materiałowych oraz produktów, aby firma mogła sprawnie funkcjonować; za koordynowanie przepływu materiałów i surowców w firmie.
PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski - 2016-10-27 - Wysocko Małe (wielkopolskie)
SAMODZIELNA OBSŁUGA ROZLICZEŃ PROJEKTÓW, PRACA W GENERATORACH WNIOSKÓW, TWORZENIE BUDŻETÓW PROJEKTÓW, TWORZENIE WSKAŹNIKÓW PROJEKTOWYCH, ICH ANALIZA I PRZYGOTOWANIE POTRZEBNYCH ZMIAN WE WSKAŹNIKACH, KWALIFIKOWANIE WYDATKÓW DO PROJEKTÓW ZGODNIE Z PROCEDURAMI, PRZYGOTOWANIE I MONITORING BUDŻETÓW ORAZ PRZEPŁYWÓW FINANSOWYCH, SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ FINANSOWO-ROZLICZENIOWYCH, OPIS DOKUMNETACJI FINANSOWEJ ZGODNIE Z PROCEDURAMI, MONITORING WSKAŹNIKÓW PROJEKTÓW I ICH AKTYWNA ANALIZA, PRZYGOTOWYWANIE ZAKUPÓW I ZAPYTAŃ OFERTOWYCH ZGODNIE Z ZASADAMI KONKURENCYJNOŚCI/PRAWEM ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W PROJEKTACH, PRZYGOTOWYWANIE REGULAMINÓW, INSTRUKCJI WEWNĘTRZNYCH I PROCEDUR ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI, PRZYGOTOWYWANIE I MONITORING UMÓW Z KONTRAHENTAMI, KOORDYNACJA DZIAŁAŃ PROJEKTOWYCH ZGODNIE Z HARMONOGRAMEM, BUDŻETEM I PROCEDURAMI PROJEKTÓW, OBSŁUGA PROCESÓW OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH, PRACE BIUROWE;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE EKONOMICZNE LUB INNE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚCI POŻĄDANE: CO NAJMNIEJ 2 LETNIE DOŚWIADCZENIE W PRACY NA PODOBNYM STANOWISKU, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W GENERATORACH WNIOSKÓW, ROZLICZANIA PROJEKTÓW, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ PAKIETÓW MS OFFICE, ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM PROGRAMU EXCELL, SAMODZIELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, ANALITYCZNE MYŚLENIE, UMIEJĘTNOŚĆ SPRAWNEJ ORGANIZACJI STANOWISKA PRACY, WYSOKI POZIOM UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNYCH;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V+LIST MOTYWACYJNY ktaszczecin (at) kta.szczecin.pl
KRAJOWE TOWARZYSTWO AUTYZMU ODDZIAŁ W SZCZECINIE - 2016-01-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Kalkulacja podatku wg danych otrzymanych od klienta dokonywanie rozliczeń podatku zHolandii w holenderskim programie księgowym. Obsługę w zakresie świadczeń socjalnych w Holandii. Praca w godz.8-16.
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-10-27 - Opole (opolskie)