SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH Tychy oferta pracy Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej HELPMED ZPChr. im dr med. T. Boczonia Sp. z o.o
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: prace biurowe
Data publikacji: 2016-01-21
Lokalizacja: Tychy (śląskie)
Pracodawca: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej HELPMED ZPChr. im dr med. T. Boczonia Sp. z o.o
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: prace biurowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tychy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tychy
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tychy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.01.2016
Data zakończenia pracy: 20.04.2016
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera - Microsoft Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, doświadczenie zawodowe w pracy w biurze, umiejętność obsługi prac biurowych, sprzętu komputerowo-biurowego, znajomość programu Office
Nazwa pracodawcy:
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej HELPMED ZPChr. im dr med. T. Boczonia Sp. z o.o
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy:
Towarowa 1, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV - życiorys zawodowy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: kontakt tel: 692 418 491, mail: j.zamorowska (at) helpmed.net.pl; kontakt osobisty:, Godziny : 8:00 - 16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Ulica pracodawcy: Towarowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Praktyka lekarska ogólna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.01.2016
Data dodania oferty pracy: 21.01.2016
Oferta pracy ważna do: 29.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 21.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 21.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
szkolenia wstępne i okresowe pracowników i załadów pracy
M. A. NIEMTZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Rozliczanie podróży służbowych oraz wydatków z korporacyjnych kart kredytowych, pracowników koncernu zatrudnionych w Ameryce Południowej i Północnej; zarządzanie zespołem 5 administratorów.
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Tychy (śląskie)
samodzielna obróbka tokarska elelmentów na podst. dokumentacji, wykonywanie częsci zamiennych do maszyn i urządzeń, regeneracja zużytych części zamiennych, dbanie o należyty stan maszyn, modernizacja istniejących urządzeń na liniach
CAN-PACK S.A. w Krakowie Fabryka Puszek Napojowych w Bydgoszczy - 2018-07-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
PRZEPROWADZANIE PROCESU WYBORU KANDYDATÓW, STEROWANIE PROCESAMI ADAPTACJI NOWYCH PRACOWNIKÓW, STOSOWANIE WŁAŚCIWYCH TECHNIK, INSTRUMENTÓW ORAZ PROCEDUR WYBORU I DOBORU PRACOWNIKÓW WYKORZYSTUJĄC ICH ZALETY I OGRANICZENIA
kontakt przez PUP - 2018-02-10 - Różankowo (kujawsko-pomorskie)
w/g stanowiska
WORK TEMP SERVICE - 2016-02-02 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjowanie ofert handlowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-08-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
jw.
CONSORFRUT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-26 - Bronisze (mazowieckie)
POLSKA FIRMA MW POWER SEKTORA B2B Z UGRUNTOWANĄ POZYCJĄ NA RYNKU, DZIAŁAJĄCA W BRANŻACH: CCTV, SSWIN, AUTOMATYKI PRZEMYSŁOWEJ, ZASILANIA LED, ZASILANIA AWARYJNEGO, POSZUKUJE DLA ODDZIAŁU W RZESZOWIE HANDLOWCA. W ZAKRES OBOWIĄZKÓW WCHODZI BUDOWA BAZY NOWYCH KLIENTÓW, OPIEKA NAD KLIENTAMI ROTUJĄCYMI. ZDOBYWANIE NOWYCH KLIENTÓW, OPIEKA NAD MAGAZYNEM PODRĘCZNYM ODDZIAŁU.DO PENSJI PODSTAWOWEJ, DOLICZANA JEST PROWIZJA W WYSOKOŚCI 2% OBROTU NETTO.
MWS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-15 - Rzeszów (podkarpackie)
• Sporządzanie ofert, wyceny pracochłonności, przygotowanie budżetów.
FINOW POLSKA Sp. z o.o. - 2016-11-04 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Konkurs szczegóły naboru na stronie www.gliwice.so.gov.pl: Wykształcenie wyższe techniczne, pref. kierunki: instalacje cieplne, wentylacyjne gazowe, wodociągowe kanalizacyjne; uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; lub/i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; lub/oraz konstrukcyjno-budowlanej; 3 letni staż pracy w zakresie wykonawstwa, badzoru inwestorskiego; doświadczenie w zakresie prowadzenia prac w zakresie wentylacji i klimatyzacji, przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa oraz aktualny wpis do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane zgodnie z art. 12 ust. 1 i 2 Prawa budowlanego Dz. U. z 2017r. poz.1332 j.t. (o ile podlega temu obowiązkowi), zdolność analitycznego myślenia, znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym, oraz programami Word, Excel i kosztorysowymi, komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność i odporność na stres, umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji, umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej i zespołowej, dodatkowym atutem będzie: znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych i prawo zamówień publicznych oraz procedur udzielania zamówień publicznych w trybie tej ustawy, posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003 r. o ochronie i zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2014 r. poz. 1446 j.t. ze zm.), wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami; zakres obowiązków: opracowywanie planów w zakresie remontów i inwestycji wraz z elementami rozliczania nadzorowanych zadań; wykonywanie lub weryfikowanie kosztorysów inwestorskich i wykonawczych oraz przedmiarów bądź obmiarów robót; opracowywanie danych wyjściowych dla projektantów wykonujących dokumentację techniczną do realizacji przedsięwzięć remontowych i inwestycyjnych wraz z dokonywaniem niezbędnych uzgodnień w imieniu inwestora z organami nadzoru; sprawowanie bezpośredniego nadzoru inwestorskiego nad wykonywanymi robotami remontowymi lub inwestycyjnymi; wykonywanie funkcji inspektora nadzoru na wyznaczonych robotach budowlanych; uczestnictwo w odbiorach technicznych realizowanych robót; współudział w przygotowywaniu przetargów w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH - 2017-10-20 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów na różne stanowiska, monitorowanie rynku pracy, rekrutacja pracowników z Europy Wschodniej
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż telefoniczna (branża opakowań), poszukiwanie potencjalnych odbiorców, tworzenie własnej bazy danych klientów, sporządzanie ofert handlowych. Wymagania: wykształcenie min. średnie, wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, dobra znajomość komputera, Internetu, znajomość technik sprzedaży.
Przedsiębiorstwo Handlowe BRATPOL - 2017-02-17 - Gdynia (pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
SPRZEDAŻ CZĘŚCI ZAMIENNYCH, PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, WYSTAWIANIE FAKTUR W PROGRAMIE OPTIMA
AGREGATY PEX-POOL PLUS - 2016-02-17 - Dębica (podkarpackie)
usługi księgowe dla jednostki biznesowej w zgodzie z przepisami prawa, fakturowanie transakcji przeprowadzanych wewnątrz przedsiebiorstwa, rozliczanie sald, wsparcie podczas kontroli finansowej, prowadzenie sokumentacji tworzenie wzorów porozumień, kontakt z międzynarodowymi oddziałami Maras
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Poznań (wielkopolskie)
ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRUKTURĄ ORGANIZACYJNĄ BIURA POWIATOWEGO I OBOWIĄZUJĄCYMI REGULAMINAMI W ARiMR, ZAPOZNANIE SIĘ Z PRACĄ I ZADANIAMI POSZCZEGÓLNYCH KOMÓREK ORGANIZACYJNYCH BP-PRZYJMOWANIE, WYSYŁANIE, ROZDYSPONOWANIE KORESPONDENCJI WPŁYWAJĄCEJ I WYPŁYWAJĄCEJ ORAZ REJESTRACJA JEJ W SYSTEMIE, POMOC PRZY ARCHIWIZOWANIU DOKUMENTÓW, ZAPOZNANIE SIĘ Z USTAWAMI ZWIĄZANYMI Z SYSTEMEM IDENTYFIKACJI I REJESTRACJI ZWIERZĄT, PRZYJMOWANIE OD BENEFICJENTÓW I WYDAWANIE DRUKÓW ZGŁOSZEŃ DOTYCZĄCYCH ZWIERZĄT PODLEGAJĄCYCH REJESTRACJI, PRACA PRZY OBSŁUDZE WNIOSKÓW PROW, WPROWADZANIE DANYCH DO SYSTEMU ZSZiK
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Polska Cerekiew (opolskie)
kontakt z kontrahentem z Niemiec, Ukrainy przygotowanie ofert handlowych w języku ukraińskim, rosujskim, angielskim i niemieckim. Utrzymanie relacji z kontrahentami, z zagranicy
FHU ARTUR PONIKOWSKI - 2016-05-23 - Ciecierzyn (lubelskie)
wykonywanie instalacji elektrycznych w budynkach
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Ciechanów (mazowieckie)
pracownik ds. płac
HRK SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-10 - Poznań (wielkopolskie)
Nadawanie i administrowanie dostępami do apikacji bankowych dla pracowników banku. Obsługa telefoniczna i mailowa zapytań użytkowników. Przygotowywanie raportów kontrolnych związanych z wykonywanym procesem, udział w tworzeniu i weryfikacji procedur operacyjnych.
PEOPLE Sp. z o.o. Agencja Zatrudnienia - 2017-08-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Praca biurowa, obsługa klientów biura podróży, sprzedaż wycieczek, wyjazdów, ubezpieczeń turystycznych, podpisywanie umów z klientami, udzielanie inform. o ofertach. Praca stała dwuzmianowa w godz. 8-22 w Kołobrzegu.
Szkółka Pływacka DEPKA Karol Torcz - 2018-07-02 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
realizacja polityki kadrowej
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Radgoszcz (małopolskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-20 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
tworzenie ofert oraz nadzór nad realizacją, kontakt klientami z biurami z branży Europy Wschodniej.
HOTEL WERNERA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-19 - Szklarska Poręba (dolnośląskie)
badanie oraz weryfikacja zleceń nowych klientów przy użyciu wewnętrznych oraz zewnętrznych źródeł danych
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie sklepu, zamawianie towaru, minimalizacja strat, odpowiedzialnośc za wyniki sprzedaży, zarządzanie personelem, reprezentowanie firmy przed instytucjami zewnętrznymi , inwentaryzowanie mienia.
Jeronimo Martins Dystrybucja S.A. Sklepy "Biedronka" - 2016-09-20 - Piwniczna-Zdrój (małopolskie)
Prace przy robotach budowlanych. Praca na terenie RP.
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Kraków (małopolskie)
x
ANATEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-01 - Białystok (podlaskie)
prowadzenie korespondencji firmy oraz bieżąca obsługa administracyjna biura, prowadzenie dok. zakupu, wysyłek, współpraca ze spedytorami, organizowanie transportu, fakturowanie
P.P.U.H. "STATECH" Molenda Stanisław - 2017-02-10 - Klucze (małopolskie)
opracowywanie kolekcji zbiorów BWA; autorska realizacja wystaw; oprowadzanie po wystawach; dzialalność edukacyjna; organizacja spotkań autorskich; wykładów itd.; współpraca z artystami; ośrodkami wystawienniczymi; nadzór nad magazynem dział sztuki; utrzymywanie kontaktów z nauczycielami i ośrodkami kształcenia
Biuro Wystaw Artystycznych - 2018-03-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)