SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Różankowo oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Wynagrodzenie: do 13,7 PLN
Zakres obowiązków: PRZEPROWADZANIE PROCESU WYBORU KANDYDATÓW, STEROWANIE PROCESAMI ADAPTACJI NOWYCH PRACOWNIKÓW, STOSOWANIE WŁAŚCIWYCH TECHNIK, INSTRUMENTÓW ORAZ PROCEDUR WYBORU I DOBORU PRACOWNIKÓW WYKORZYSTUJĄC ICH ZALETY I OGRANICZENIA
Data publikacji: 2018-02-10
Lokalizacja: Różankowo (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Różankowo, powiat: toruński, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
PRZEPROWADZANIE PROCESU WYBORU KANDYDATÓW, STEROWANIE PROCESAMI ADAPTACJI NOWYCH PRACOWNIKÓW, STOSOWANIE WŁAŚCIWYCH TECHNIK, INSTRUMENTÓW ORAZ PROCEDUR WYBORU I DOBORU PRACOWNIKÓW WYKORZYSTUJĄC ICH ZALETY I OGRANICZENIA
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 13,7 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 13,70 ZŁ/h
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Różankowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: toruński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 13,7 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: ROCZNE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Toruńskiego
Adres pracodawcy:
Towarowa 4/6, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: SKIEROWANIE
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Towarowa
Numer budynku pracodawcy: 4/6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Toruńskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.02.2018
Data dodania oferty pracy: 08.02.2018
Oferta pracy ważna do: 28.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 08.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie klienta arabskojęzycznego, kontakt i opieka z klientem, negocjowanie cen zakupu towrów na rynku arabskim, finalizacja transakcji zakupowych , kontakt z firmami spedycyjnymi na rynku arabskim
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Rzeszów (podkarpackie)
księgowanie dokumentów firm, listy płac, ZUS
Biuro Rachunkowe od A do Z Euro Serwis Agencja Ubezpieczeniowa od A do Z Izabela Kowalska - 2018-01-10 - Żychlin (łódzkie)
Obsługa zapytań od klientów krajowych i zagranicznych, tworzenie ofert handlowych, przyjmowanie i edwidencja zamówień, fakturowanie sprzedaży i innych dokumentów, przygotowywanie raportów sprzedażowych.
Mera Metal sa - 2016-05-31 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż produktów IT do Rosji i Ukrainy
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta niemieckojęzycznego.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Zabierzów (małopolskie)
Obsługa kadrowo- płacowa pracowników etatowych oraz zleceniobiorców. - Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac - Sporządzanie deklaracji i formularzy związanych z rozliczeniem wynagrodzeń ZUS, US, PEFRON. - Prowadzenie akt osobowych, w tym monitorowanie ważności szkoleń BHP, badań lekarskich - Sporządzanie i nadzorowanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem min. umowy, aneksy, wypowiedzenia, świadectwa pracy, rozliczanie czasu pracy pracowników. Sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań GUS - Aktualizacja danych pracowniczych w systemie kadrowych ( urlopy, zwolnienia lekarskie) - Prowadzenie i aktualizacja rejestru pracowników
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "MONA" W. Kusiak - 2018-01-10 - Bełchatów (łódzkie)
Obsługa klienta; umowy abonenckie (internet, IPTV, VOIP) serwis telefoniczny; kontrola opłat; windykacja; drobna sprzedaż akcesorii TI; obsługa programu do fakturowania, kasy fiskalnej (nauka); obsługa LMS, sporządzanie pism firmowych; drobny serwis.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Obsługa klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu, 7-18 w soboty.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2017-07-04 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Możliwa współpraca zdalna, aktywne uczestniczenie w tworzeniupozycji rynkowej biura, działanie w budowaniu bazy ofertnieruchomości,rozwój portfela współpracy developerskiej. Zakres douzgodnienia.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-12-01 - Opole (opolskie)
Branża - sieć sklepów z herbatą i kawą, właściciel marki "Five o'clock".Zakres obowiązków:profesjonalna obsługa klienta wg właściwych standardów - aktywna sprzedaż herbat i kaw, budowanie pozytywnego wizerunku marki, realizacja założonych planów sprzedażowych. Wymagane wykształcenie minimum średnie. Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym.
"BRZEZICKI & SISS" S.C. - 2016-05-11 - Łódź (łódzkie)
/ Bliższe informacje na www.zojokatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała, opisywała dokumenty; przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych; dekretowała dokumenty księgowe; kompletowała wyciągi bankowe i raporty kasowe wg przydzielonych jednostek; wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK; wykonywała przelewy.- Miejesce wykonywania pracy: Cenrum Usług Wspólnych: ul. Mariacka 23, 40-014 Katowice lub ul. Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice.- Wynagrodzenie: 2600-3000 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa. Data rozpoczęcia pracy: od zaraz, po rozstrzygnięciu rekrutacji od 13.03.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: poziom wykształcenia: wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań lub wyższe ekonomiczne. Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, w tym minimum półroczne doświadczenie zawodowe w pionie finansowym, a przy wyższym 4 lata pracy, w tym półroczne doświadczenie zawodowe w pionie finansowym. Umiejętności: znajomość zasad i programów księgowych, znajomość Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych, znajomość klasyfikacji budżetowej, umiejętność pracy pod presją czasu.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-02-27 - Katowice (śląskie)
Stworzenie autorskiej strategii i polityki handlowej i marketingowej wydzielonej części przedsiębiorstwa; przygotowanie serii ofert (w tym skierowanych na rynek wschodni przygotowanych w języku rosyjskim) na zamówienie poszczególnych zorganizowanych części przedsiębiorstw; wykonywanie zadań pokrewnych.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Kraków (małopolskie)
analiza tras kierowcyweryfikacja kilometrówpraca w zespoleorganizacja stanowiska pracy
KOST-BET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-12 - Konopiska (śląskie)
zgodnioe z dołaczonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Ujsoły (śląskie)
• Dbanie o najwyższą jakość obsługi klienta• Wsparcie administracyjne działu HR• Obsługa urządzeń biurowych• Współpraca z innymi działami firmy• Przygotowywanie ofert i prezentacji handlowych, analiz konkurencji oraz raportów branżowych• Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów oraz informacji• Inne zadania zlecone przez zarząd
kontakt przez OHP - 2017-05-16 - Niepołomice (małopolskie)
praca w godzinach między 07:00, a 22:00; organizacja procesów logistycznych, koordynowanie załadunku pociągów, kontrola jakości i ilości towaru, stały kontakt, budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z klientami oraz podwykonawcami, przygotowanie dokumentów przewozowych, sporządzenie listy wagonowej, wysyłanie raportów oraz dokumentacji fotograficznej, monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych, dbanie o dobre imię i prestiż firmy, organizacja procesów logistycznych.Miejsce wykonywania pracy: teren całego kraju oraz Czechy, Słowacja, Niemcy (delegacja).
ECCO WOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-02 - Stargard (zachodniopomorskie)
realizacja zamówień,dystrybucja,transport,obsługa klientów i dostawców
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Lubin (dolnośląskie)
obsługa stoiska, ekspozycja towarów, sprzedaż
Jobs Plus - 2016-07-20 - Skawina (małopolskie)
wykonywanie wszystkich prac związanych z tynkowaniem, tynki cementowe, strukturalne, tynki ręczne i maszynowe
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zh
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
SAMODZIELNA OBSŁUGA SPRAW KADROWO-PŁACOWYCH ZATRUDNIANYCH PRACOWNIKÓW KLIENTÓW BIURA. SPORZĄDZANIE AKT OSOBOWYCH, WNIOSKÓW O ZASIŁKI, LIST PŁAC, WYSTAWIANIE ZAŚWIADCZEŃ.
BIURO RACHUNKOWE ASSET MONIKA SANEK-ŻMUDA - 2016-02-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie pełnej rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami w systemie ERP. Prawidłowe i terminowe sporządzanie deklaracji PIT, CIT i VAT. Przygotowywanie raportów i analiz dla potrzeb sprawozdawczości podatkowej i finansowej. Księgowanie dokumentów, wyciągów bankowych. Rozliczanie kosztów i przychodów międzyokresowych. Kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym.
SOLVECO SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-02 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Kompleksowa obsługa klienta Hurtowni Zabawek. Praca w Bielsku-Białej w godz. 8-16.00.
Przedsiębiorstwo Produkcyjne, Handlowe i Usługowe "Axiom" Sp. z o. o. - 2018-01-15 - Bielsko-Biała (śląskie)
monitorowanie rynku w poszukiwaniu zagranicznych kontrahentów, analizowanie wyników finansowych rynku, składanie raportów, współpraca z urzędem celnym
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ŁUKPOL Sp. z o.o. - 2018-03-27 - Łuków (lubelskie)
realizowanie zamówień projektowych, rekrutacja pracowników, nadzór i prowadzenie dokumentacji projektowej, sporządzanie umów dla pracowników, rozliczanie pracowników oraz udzielanie niezbędnych informacji pracownikom, obsługa telefoniczna i mailowa klientów oraz pracowników, komunikacja z pracownikami głównie z Rosji i Ukrainy
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Piaseczno (mazowieckie)
Rozbudowanie rynku sprzedaży produktów poprzez budowę sieci dilerskiej i jej stałego rozwoju na terenie Europy Zachodniej(analiza możliwości popytowych), realizacja planów i zadań sprzedażowych, negocjowanie kontraktów, zawieranie umów, planowanie i nadzór nad działaniami marketingowymi na podległych rynkach, tworzenie okresowych analiz i raportów.Praca na okres próbny 3m-ce z możliwością przedłużenia.
ZASŁAW TSS Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-05-25 - Andrychów (małopolskie)
Praca z monitorem ekranowym w pomieszczeniach typu open-space, udział w rojektach w Polsce i w innych państwach. Programowanie w różnych językach programowania.
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista odpowiada za: 1) przeprowadzanie czynności kontrolnych w zakresie realizacji zadań przez inspektorów nadzoru inwestorskiego;Do obowiązków Specjalisty należy:1) przeprowadzanie czynności kontrolnych w zakresie realizowanych zadań przez inspektora nadzoru inwestorskiego, a w szczególności:a) sposobu reprezentowania inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z przepisami,c) jakości kontroli i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,d) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy;2) w wypadku ujawnienia odchyleń negatywnych, nieprawidłowościi uchybień:a) dostarczenie informacji o przyczynach powstania odchyleń od normy oraz wskazanie, w jakim stopniu odchylenia te wpłynęły i w jakim stopniu mogą wpłynąć na działalność jednostki, o ile nie zostaną w odpowiednim czasie skorygowane,b) wskazanie sposobów i środków umożliwiających wyrównanie powstałych strat,c) wskazanie sposobów i środków umożliwiających uniknięcie stwierdzonych nieprawidłowości i uchybień,d) wskazanie osób odpowiedzialnych za powstanie nieprawidłowości i uchybień;3) sporządzanieprotokołów, sprawozdań i meldunków z wykonywanych czynności;Specjalista jest uprawniony do:1) wymagania udzielenia (w tym na piśmie) wyjaśnień od osoby kontrolowanej, w przypadku stwierdzenia powstania nieprawidłowości i uchybień;2) dokonywania oględzin stanu faktycznego dotyczącego przedmiotu kontroli. 5. Specjalista współuczestniczy w:1) prowadzeniu inwentaryzacji majątku Zarządu;2) realizacji kontroli zarządczej;3) postępowaniu w sprawie rozpatrywania zastrzeżeń.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-04-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Żarnowiec (podkarpackie)
Nadzorowanie układów energii elektrycznej w elektrowni fotowoltaicznej, nadzór nad eksploatacją urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych, eskploatacja układów automatycznych systemów pomiarowych.
Studio EFEKT s.c. W. i M. Kowal - 2018-03-09 - Włodawa (lubelskie)