SPECJALISTA DO SPRAW DOSKONALENIA ORGANIZACJI (STAŻ) Żarnowiec oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW DOSKONALENIA ORGANIZACJI (STAŻ)
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie z programem stażu
Data publikacji: 2017-09-14
Lokalizacja: Żarnowiec (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Żarnowiec, powiat: krośnieński, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: zgodnie z programem stażu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW DOSKONALENIA ORGANIZACJI (STAŻ)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żarnowiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw doskonalenia organizacji
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 02.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość obsługi pakietu MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: inne wymagania: podstawowa znajomość norm ISO
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Adres pracodawcy:
Bieszczadzka 5, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Krosno
Gmina pracodawcy: Krosno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno
Ulica pracodawcy: Bieszczadzka
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy: branża tworzyw sztucznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw doskonalenia organizacji
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.09.2017
Data dodania oferty pracy: 11.09.2017
Oferta pracy ważna do: 13.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.09.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
sprzedaż części zamiennych
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Radom (mazowieckie)
Obsługa komputera, urządzeń biurowych, rekrutacja kandydatów, prowadzenie rozmów telefonicznych.
Nowak Aleksander Good Job - 2016-06-21 - Wodzisław Śląski (śląskie)
sprzedaż art. lakierniczych, budowanie partnerskich relacji z klientami, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami, raportowanie wyników
RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak - 2016-01-21 - Poznań (wielkopolskie)
Wykształcenie: zawodowe, mile widziane wyższe; min. rok doświadczenia zawodowego; komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie; organizacja oraz sprzedaż produktów i usług reklamowych; znajomość rys. poligraficznego; komunikatywność, dobra znajomość obsługi komputera; zakres obowiązków: dbanie o relacje z aktualnymi klientami; pozyskiwanie nowych kontrahentów; przygotowywanie ofert firmy do przetargów oraz wycen; sporadyczne wspieranie introligatorni przy wykańczaniu zleceń poligraficznych; obsługa maszyn kserograficznych/ cyfrowych; jedna zmiana; miejsce pracy; Gliwice;
F.H.U. "NOMIS" MARZENA URBAN - 2018-04-04 - Gliwice (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie spraw bieżących biura, utrzymywanie kontaktów z członkami LGD, koordynowanie i inicjowanie działań na obszarze LGD, poszukiwanie możliwości dofinansowania projektów zgodnych z celamni Stowarzyszenia
LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA "OWOCOWY SZLAK" - 2017-02-22 - Opole Lubelskie (lubelskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Żabia Wola (lubelskie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży bezpośredniej mile widziane; komunikatywność; kreatywność; dwie zmiany; cały etat; miejsce pracy: Gliwice;
PURE HEALTH AND FITNESS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-05 - Gliwice (śląskie)
załaunek, rozładunek towarów, przewóz towarów.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Łodygowice (śląskie)
Wykształcenie wyższe; 3 lata doświadczenia w sprzedaży np. usług, szkoleń, ubezpieczeń lub telefonicznej; praca biurowa; pozyskiwanie klientów; pośredni nadzór nad procesami handlowymi; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"PASJO.NET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-06 - Gliwice (śląskie)
Zakres obowiązków:• inicjowanie i utrzymywanie trwałych relacji z dostawcami,• przygotowywanie kalkulacji zakupowych,• planowanie zakupów i strategii zakupowych,• negocjacja umów i warunków handlowych,• analizowanie stanów magazynowych,• kontrola jakościowa surowca,• przygotowywanie raportów i analiz zakupowych,• poszukiwanie nowych dostawców i towarów na rynku,• nadzór nad poprawnością dokumentacji zakupu,• współpraca z poszczególnymi działami w firmie,• bieżące wsparcie zespołu.
Elpol Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2018-06-14 - Osina Mała (łódzkie)
Obsługa klientów w zakresie sprzedaży produktów Banku Pocztowego oraz produktów ubezpieczeniowych. Realizacja ustalonych planów sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników SOSiR. Prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami. Sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectwa prac itp.). Dokonywanie rozliczeń kadrowych (urlopy, zwolnienia lekarski itp.). Wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników. Raportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych. Bieżące monitorowanie zmian w zakresie prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Wspieranie pracowników i przełożonych w obszarze kadrowym. Zarządzanie Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Dziale Kadr SOSIR w Słupsku.
Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2016-04-04 - Słupsk (pomorskie)
aktywne pozyskiwanie klientów, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie warunków handlowych/umów
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Smolice (łódzkie)
- Opis stanowiska: Opieka nad funkcjonowaniem biura : odbiór poczty, skanowanie dokumentów, prowadzenie korespondencji mailowej, odbiór połączeń telefonicznych od kontrahentów / administracji. Wspieranie klienta polskiego oraz zagranicznego w prowadzeniu transakcji międzynarodowych od strony podatkowej. Prowadzenie rejestrów dot. deklaracji VAT za pomocą programu informatycznego (wprowadzanie faktur, sporządzanie tabelek podsumowujących). - Sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań dla organów administracji państwowej (sporządzanie oraz składanie deklaracji VAT-7 / VAT-UE / Intrastat). Korespondencja telefoniczna, mailowa oraz pocztowa z Urzędem Skarbowym (składanie oraz redagowanie wniosków / pism / wyjaśnień). Drobne tłumaczenia.- Firma oferuje: Ciekawą pracę w szybko rozwijającej się firmie międzynarodowej. Pracę w młodym i dynamicznym zespole. Stały kontakt z językiem francuskim / angielskim. Wynagrodzenie adekwatne do profilu, umiejętności i doświadczenia kandydata. Odpowiednie przygotowanie / szkolenia. - Wynagrodzenie: 2770 do 4210 zł/brutto (w zależności od kompetencji, doświadczenia i znajomości języków). Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy, a następnie umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: księgowość, rachunkowość, prawo, ekonomia. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Wymagana bardzo dobra organizacja pracy. Znajomość narzędzi MS Office (Word / Excel) oraz przeglądarki internetowej. Sumienność, dokładność i zaangażowanie. Umiejętność analitycznego myślenia. Samodzielność i odpowiedzialność. umiejętność pracy w zespole. Praktyczna znajomość deklaracji VAT-7, VAT-UE, pojęcie o transakcjach wewnątrzwspólnotowych oraz doświadczenie na podobnych stanowiskach będzie bardzo cennym atutem. Wymagana znajomość języka francuskiego lub/i angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie.
A.S.D. WORLD TAX ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-09-15 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
praca na kasie w markecie, elastyczne godziny pracy dopasowane do danej dyspozycyjności, ustalane na miejscu, praca po 6, 8 godzin dziennie
"HR WORK FORCE" Sp. z o.o. - 2017-06-23 - Sosnowiec (śląskie)
Administracja zakupów i sprzedaży zagranicznej. Wsparcie obsługi kontrahentów w kraju i za granicą. Przygotowanie ofert handlowych. Przygotowanie dokumentacji do odpraw celnych.
BARCO T.D.S. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-03 - Trzebnica (dolnośląskie)
praca przy maszynie do krojenia chleba
Piekarnia Brzezińska Mariusz Skrzypiński - 2018-03-21 - Brzeziny (łódzkie)
- obsługa, eksploatacja, konserwacja urządzeń automatyzacji,- prowadzenie dokumentacji w zakresie automatyzacji
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3811 - 2017-10-25 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Montaż elementów, czynności naprawczo-konserwatorskie
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Maniowy (małopolskie)
w/g potrzeb
IKAR-Kielce -ZENON URBAŃSKI - 2017-08-31 - Kielce (świętokrzyskie)
przygotowanie ofert wykonawczych, ustalenie zakresu zadań, koordynacja zadań inwestycyjnych, rozliczenie końcowe inwestycji, wyszukiwanie nowych kosztorysów
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Wilków (dolnośląskie)
codzienna kontrola produktu gotowego, sporządzanie dziennych raportów, praca według ściśle okreslonych procedur tylko w weekendy !!!
TAMA POLSKA Sp. z o.o. - 2017-02-13 - Świdnica (dolnośląskie)
Specjalista ds. funduszy unijnych
MAŁOPOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Tarnów (małopolskie)
Budowanie wizerunku marki w sieci, planowanie i realizacja kampanii sprzedażowych w kanałach e-commerce, obsługa sklepu internetowego (dodawanie produktówna stronę, tworzenie treści), monitorowanie działań w zakresie SEOi SEM, monitoring i analiza konkurencyjności oferty na rynku e-Commerce, udział w planowaniu magazynu.
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Starogard Gdański (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe (zarządzanie), obsługa komputera, umiejętności negocjacyjne, organizacyjne, umiejętność motywowania, praca w zespole, prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: 2 lata, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym, j. angielski w stopniu komunikatywnym. Ogolny zakres obowiązków: opracowywanie strategii rozwoju organizacji, przygotowywanie i wdrażanie narzędzi doskonalenia procesów, analiza wskaźników działalności firmy , monitorowanie i nadzór nad przebiegiem rozwoju firmy, również współpraca z kontrahentami oraz pracownikami z Europy Wschodniej.
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Lublin (lubelskie)
Pomoc na lekcjach uczniowi z Ukrainy.
Publiczne Gimnazjum Nr 2 im. Jana Heweliusza w Żukowie - 2017-01-20 - Żukowo (pomorskie)
Umowa na okres próbny 3 miesięczny.
TERRACON-POL - 2018-02-02 - Krapkowice (opolskie)